Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
RAUSTĀS
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kurbel rakstīja:
koijotins rakstīja:
par MAFu varu tik pateikt ka bez datordiagnostikas neiztikt


kaareiz ar mafu diagnostika jaataisa "metodam tika", jo kompis tur neko nepateiks

It sevišķi Kurbel mūsu motoriem. Pieslēdz kompi un itkā vis OK bet tomēr. Mums kā reiz pusvecie dīzeļi. Kompis daļu rāda, daļu nē.

Atvienota MAF variantā ja motors atdzīvojas tad viss skaidrs. Pie pieslēgta MAF ar nepareizu gaisa daudzumu, vai temperatūru sākās gļuki. Atvienojot MAF ieslēdzas avārijas režīms un daudzmaz sāk rūkt un iet.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
mafs ir krietni smalkaas pasakums par "mos vins pie +5 rada, ka ir +45"

tur buus tieksim +4.8 vietaa +4.3 un viss shkeersaam, diags noteiks pilniigi beigtu mafu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Norkis rakstīja:
kurbel rakstīja:
koijotins rakstīja:
par MAFu varu tik pateikt ka bez datordiagnostikas neiztikt


kaareiz ar mafu diagnostika jaataisa "metodam tika", jo kompis tur neko nepateiks

It sevišķi Kurbel mūsu motoriem. Pieslēdz kompi un itkā vis OK bet tomēr. Mums kā reiz pusvecie dīzeļi. Kompis daļu rāda, daļu nē.

Atvienota MAF variantā ja motors atdzīvojas tad viss skaidrs. Pie pieslēgta MAF ar nepareizu gaisa daudzumu, vai temperatūru sākās gļuki. Atvienojot MAF ieslēdzas avārijas režīms un daudzmaz sāk rūkt un iet.

man vins strada un ruc ka vajaga un iet ari bet tikai kad ir 2100 lidz 2300  braucot taja diapazona sak raustities  taka nestradatu kads cilindrs un neparak aktivi reage uz gazes pedali ka tikai iziet no 2300 apgriezieniem ta aiziet   Rolling Eyes ak ja man stav gazes iekarta bet ne jau ta ko liek pie mums bet tie;sas iesprices gazes iekarta vialle lpgi 4 un ar to tur saistits nekas nevar but


_________________
Ventilācija,Apkure,Kondicionēšana ,Elektro montāža, vispareja buvniecība, Serviss un Montaža
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu tad pie ienterneta nenoteiksi, jaaskataas kas ar 1)variatoru, 2) kas ar aizdedzes apsteidzes lenkji, jo uzliekot gaazi tas ar mainaas. 3) mozh zobsiskna nav pareizi uzlikt 4) sveces un svechvadi nu un karoche viskautkas

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
mareksb rakstīja:
Norkis rakstīja:
kurbel rakstīja:
koijotins rakstīja:
par MAFu varu tik pateikt ka bez datordiagnostikas neiztikt


kaareiz ar mafu diagnostika jaataisa "metodam tika", jo kompis tur neko nepateiks

It sevišķi Kurbel mūsu motoriem. Pieslēdz kompi un itkā vis OK bet tomēr. Mums kā reiz pusvecie dīzeļi. Kompis daļu rāda, daļu nē.

Atvienota MAF variantā ja motors atdzīvojas tad viss skaidrs. Pie pieslēgta MAF ar nepareizu gaisa daudzumu, vai temperatūru sākās gļuki. Atvienojot MAF ieslēdzas avārijas režīms un daudzmaz sāk rūkt un iet.

man vins strada un ruc ka vajaga un iet ari bet tikai kad ir 2100 lidz 2300  braucot taja diapazona sak raustities  taka nestradatu kads cilindrs un neparak aktivi reage uz gazes pedali ka tikai iziet no 2300 apgriezieniem ta aiziet   Rolling Eyes ak ja man stav gazes iekarta bet ne jau ta ko liek pie mums bet tie;sas iesprices gazes iekarta vialle lpgi 4 un ar to tur saistits nekas nevar but

A kas notiek ja atslēdz NOS. Es savam Chrysleri tādā veidā testēju kura barošanas sistēma gļuko.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Norkis rakstīja:
mareksb rakstīja:
Norkis rakstīja:
kurbel rakstīja:
koijotins rakstīja:
par MAFu varu tik pateikt ka bez datordiagnostikas neiztikt


kaareiz ar mafu diagnostika jaataisa "metodam tika", jo kompis tur neko nepateiks

It sevišķi Kurbel mūsu motoriem. Pieslēdz kompi un itkā vis OK bet tomēr. Mums kā reiz pusvecie dīzeļi. Kompis daļu rāda, daļu nē.

Atvienota MAF variantā ja motors atdzīvojas tad viss skaidrs. Pie pieslēgta MAF ar nepareizu gaisa daudzumu, vai temperatūru sākās gļuki. Atvienojot MAF ieslēdzas avārijas režīms un daudzmaz sāk rūkt un iet.

man vins strada un ruc ka vajaga un iet ari bet tikai kad ir 2100 lidz 2300  braucot taja diapazona sak raustities  taka nestradatu kads cilindrs un neparak aktivi reage uz gazes pedali ka tikai iziet no 2300 apgriezieniem ta aiziet   Rolling Eyes ak ja man stav gazes iekarta bet ne jau ta ko liek pie mums bet tie;sas iesprices gazes iekarta vialle lpgi 4 un ar to tur saistits nekas nevar but

A kas notiek ja atslēdz NOS. Es savam Chrysleri tādā veidā testēju kura barošanas sistēma gļuko.
uz gazes viss ir ok un atsledzot vinu nost notiek ari raustisanas  Mad  vienvard sakot jamekle kads meistars kurs rubi alfas aiwa jo neta tapat nevar diognosticet vainu bet tikai apmeram kas varetu but vainigs .
man ari likas ka varetu but gaisa meritajs vai lamde zonde  jo ja butu sveces vai vadi tie neraustitos pie noteiktiem apgriezieniem  Rolling Eyes


_________________
Ventilācija,Apkure,Kondicionēšana ,Elektro montāža, vispareja buvniecība, Serviss un Montaža
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
negulam minam miklu talak emo haha
sodien intreses dzits atsledzu to MAFU aiwa un nekas ta ari nemainijas  Rolling Eyes  ka raustijas ta raustas  Shocked
ta ka talak kadas vel  versijas  :kaspich:

ak ja uz diagnostiku es pieteicos tikai uz nakamo nedelu shura taka drosi varat izteikt vel savas versijas naac varbut kadam pectam tas viss noderes un nebuss jatere ilgs laiks  :kaspich:  Mr. Green


_________________
Ventilācija,Apkure,Kondicionēšana ,Elektro montāža, vispareja buvniecība, Serviss un Montaža
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
mareksb rakstīja:
negulam minam miklu talak emo haha
sodien intreses dzits atsledzu to MAFU aiwa un nekas ta ari nemainijas  Rolling Eyes  ka raustijas ta raustas  Shocked
ta ka talak kadas vel  versijas  :kaspich:

ak ja uz diagnostiku es pieteicos tikai uz nakamo nedelu shura taka drosi varat izteikt vel savas versijas naac varbut kadam pectam tas viss noderes un nebuss jatere ilgs laiks  :kaspich:  Mr. Green



1000 reiz izmalts temats ar miljons maziem iemesliem kas to motoru var raustīt Smile pacieties lidz nākošai nedēļai un būs miers mums, un miers Jums:D

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) MSN Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu ir noskaidrots iemesls manai problemai aiwa ir mistiska veida neiet viena sprausla uz maziem apgriezieniem  Mad
taka ja kadam ir piedavajuma sprauslas no 1.8 tad labprat nopirksu  Mr. Green


_________________
Ventilācija,Apkure,Kondicionēšana ,Elektro montāža, vispareja buvniecība, Serviss un Montaža
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
Ģirtonkuls rakstīja:
man tā bija ar 155. ilgi netiku galā jo arī neviens nevareja konstatet droši. nominīju gaisa ieplūdi (no donora) un sveces un vadus un filtru - pazuda, kurš bija vainigs tā īsti nezinu.


Man 155 bija beigts viens elektroniskais sadalītājs, nomainīju to un tā sadalītāja komutatoru un viss aizgāja
Tikai šo diagnozi uzstādīja ļoti ilgā laika posmā... shura

No sākuma pie vainas bija sveces, tad svečvadi tad motora vadības bloks...
Nomainot diagnostiķi šaizi uzzīmēja momentā...


Varbūt vari ieteikt kādu sakarīgu diagnostiķi, man 155 arī pie mazajiem apgriezieniem "rīstas" pie kompja pieslēdzot izskatās ka gaisu par daudz sūc, vabūt MAFs ir jakalibrē vai spoles čakarējas, Sveces un vadus jau nomainīju.



Pēdējoreiz rediģējis Loder Mon May 19, 2014 12:44 pm; pavisam rediģēts 3 reizes
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pārbaudi vai nav kāda vakuuma noplūde vai taml. izskati visas kartera ventilācijas kas iet no motora ieplūdē utml.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
pārbaudi vai nav kāda vakuuma noplūde vai taml. izskati visas kartera ventilācijas kas iet no motora ieplūdē utml.


ar "starta gāzi" nostaigāju, apgriezieni nemainījās, vai vēl kā savādāk to var pārbaudīt?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tukšgaitas vārsts strādā pareizi?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
tukšgaitas vārsts strādā pareizi?


īsti nezinu, bet tukšsgaitā turās apgriezieni ap 800-900,

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Itkā jau aprēķinam divas puses - gaisu par daudz sūc no otras puses var nozīmēt, ka degvielu pa maz smidzina? spiediens rampā? kā uzvedas pie droseles atvēršanas? lēnīgi vai ātri reaģē? ko lambda saka ?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 6 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database