| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		Norkis 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Oct 2006 
			Komentāri: 968 
			Atrašanās vieta: Saulkrasti
			  2011  Alfa-Romeo  Giulietta
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			kurbel rakstīja:koijotins rakstīja:par MAFu varu tik pateikt ka bez datordiagnostikas neiztikt  
 
 
kaareiz ar mafu diagnostika jaataisa "metodam tika", jo kompis tur neko nepateiks 
It sevišķi Kurbel mūsu motoriem. Pieslēdz kompi un itkā vis OK bet tomēr. Mums kā reiz pusvecie dīzeļi. Kompis daļu rāda, daļu nē.
 
Atvienota MAF variantā ja motors atdzīvojas tad viss skaidrs. Pie pieslēgta MAF ar nepareizu gaisa daudzumu, vai temperatūru sākās gļuki. Atvienojot MAF ieslēdzas avārijas režīms un daudzmaz sāk rūkt un iet.
			 
					 
	 | 
	| Wed Oct 12, 2011 9:00 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		kurbel 
		 
				 
		
			Pievienojies: 17 Apr 2007 
			Komentāri: 1648 
			Atrašanās vieta: Carnikava
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			mafs ir krietni smalkaas pasakums par "mos vins pie +5 rada, ka ir +45"
 
 
tur buus tieksim +4.8 vietaa +4.3 un viss shkeersaam, diags noteiks pilniigi beigtu mafu
  
			
					 
	 | 
	| Wed Oct 12, 2011 9:01 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		mareksb 
		 
				 
		
			Pievienojies: 13 Apr 2011 
			Komentāri: 166 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		      
		    
		
			Norkis rakstīja:kurbel rakstīja:koijotins rakstīja:par MAFu varu tik pateikt ka bez datordiagnostikas neiztikt  
 
 
kaareiz ar mafu diagnostika jaataisa "metodam tika", jo kompis tur neko nepateiks 
 
It sevišķi Kurbel mūsu motoriem. Pieslēdz kompi un itkā vis OK bet tomēr. Mums kā reiz pusvecie dīzeļi. Kompis daļu rāda, daļu nē.
 
 
Atvienota MAF variantā ja motors atdzīvojas tad viss skaidrs. Pie pieslēgta MAF ar nepareizu gaisa daudzumu, vai temperatūru sākās gļuki. Atvienojot MAF ieslēdzas avārijas režīms un daudzmaz sāk rūkt un iet. 
man vins strada un ruc ka vajaga un iet ari bet tikai kad ir 2100 lidz 2300  braucot taja diapazona sak raustities  taka nestradatu kads cilindrs un neparak aktivi reage uz gazes pedali ka tikai iziet no 2300 apgriezieniem ta aiziet      ak ja man stav gazes iekarta bet ne jau ta ko liek pie mums bet tie;sas iesprices gazes iekarta vialle lpgi 4 un ar to tur saistits nekas nevar but
			 
			_________________ Ventilācija,Apkure,Kondicionēšana ,Elektro montāža, vispareja buvniecība, Serviss un Montaža		  
	 | 
	| Wed Oct 12, 2011 9:05 pm | 
	            | 
 
	  | 
 
	
		kurbel 
		 
				 
		
			Pievienojies: 17 Apr 2007 
			Komentāri: 1648 
			Atrašanās vieta: Carnikava
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			nu tad pie ienterneta nenoteiksi, jaaskataas kas ar 1)variatoru, 2) kas ar aizdedzes apsteidzes lenkji, jo uzliekot gaazi tas ar mainaas. 3) mozh zobsiskna nav pareizi uzlikt 4) sveces un svechvadi nu un karoche viskautkas
  
			
					 
	 | 
	| Wed Oct 12, 2011 9:11 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Norkis 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Oct 2006 
			Komentāri: 968 
			Atrašanās vieta: Saulkrasti
			  2011  Alfa-Romeo  Giulietta
		 
		 
	 | 
	
		      
		    
		
			mareksb rakstīja:Norkis rakstīja:kurbel rakstīja:koijotins rakstīja:par MAFu varu tik pateikt ka bez datordiagnostikas neiztikt  
 
 
kaareiz ar mafu diagnostika jaataisa "metodam tika", jo kompis tur neko nepateiks 
 
It sevišķi Kurbel mūsu motoriem. Pieslēdz kompi un itkā vis OK bet tomēr. Mums kā reiz pusvecie dīzeļi. Kompis daļu rāda, daļu nē.
 
 
Atvienota MAF variantā ja motors atdzīvojas tad viss skaidrs. Pie pieslēgta MAF ar nepareizu gaisa daudzumu, vai temperatūru sākās gļuki. Atvienojot MAF ieslēdzas avārijas režīms un daudzmaz sāk rūkt un iet. 
 
man vins strada un ruc ka vajaga un iet ari bet tikai kad ir 2100 lidz 2300  braucot taja diapazona sak raustities  taka nestradatu kads cilindrs un neparak aktivi reage uz gazes pedali ka tikai iziet no 2300 apgriezieniem ta aiziet     ak ja man stav gazes iekarta bet ne jau ta ko liek pie mums bet tie;sas iesprices gazes iekarta vialle lpgi 4 un ar to tur saistits nekas nevar but 
A kas notiek ja atslēdz NOS. Es savam Chrysleri tādā veidā testēju kura barošanas sistēma gļuko.
			 
					 
	 | 
	| Wed Oct 12, 2011 9:14 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		mareksb 
		 
				 
		
			Pievienojies: 13 Apr 2011 
			Komentāri: 166 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		      
		    
		
			Norkis rakstīja:mareksb rakstīja:Norkis rakstīja:kurbel rakstīja:koijotins rakstīja:par MAFu varu tik pateikt ka bez datordiagnostikas neiztikt  
 
 
kaareiz ar mafu diagnostika jaataisa "metodam tika", jo kompis tur neko nepateiks 
 
It sevišķi Kurbel mūsu motoriem. Pieslēdz kompi un itkā vis OK bet tomēr. Mums kā reiz pusvecie dīzeļi. Kompis daļu rāda, daļu nē.
 
 
Atvienota MAF variantā ja motors atdzīvojas tad viss skaidrs. Pie pieslēgta MAF ar nepareizu gaisa daudzumu, vai temperatūru sākās gļuki. Atvienojot MAF ieslēdzas avārijas režīms un daudzmaz sāk rūkt un iet. 
 
man vins strada un ruc ka vajaga un iet ari bet tikai kad ir 2100 lidz 2300  braucot taja diapazona sak raustities  taka nestradatu kads cilindrs un neparak aktivi reage uz gazes pedali ka tikai iziet no 2300 apgriezieniem ta aiziet     ak ja man stav gazes iekarta bet ne jau ta ko liek pie mums bet tie;sas iesprices gazes iekarta vialle lpgi 4 un ar to tur saistits nekas nevar but 
 
A kas notiek ja atslēdz NOS. Es savam Chrysleri tādā veidā testēju kura barošanas sistēma gļuko.
  uz gazes viss ir ok un atsledzot vinu nost notiek ari raustisanas      vienvard sakot jamekle kads meistars kurs rubi alfas    jo neta tapat nevar diognosticet vainu bet tikai apmeram kas varetu but vainigs .
 
man ari likas ka varetu but gaisa meritajs vai lamde zonde  jo ja butu sveces vai vadi tie neraustitos pie noteiktiem apgriezieniem    
			
			_________________ Ventilācija,Apkure,Kondicionēšana ,Elektro montāža, vispareja buvniecība, Serviss un Montaža		  
	 | 
	| Wed Oct 12, 2011 9:19 pm | 
	            | 
 
	  | 
 
	
		mareksb 
		 
				 
		
			Pievienojies: 13 Apr 2011 
			Komentāri: 166 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			negulam minam miklu talak     
sodien intreses dzits atsledzu to MAFU    un nekas ta ari nemainijas      ka raustijas ta raustas     
ta ka talak kadas vel  versijas     
ak ja uz diagnostiku es pieteicos tikai uz nakamo nedelu    taka drosi varat izteikt vel savas versijas    varbut kadam pectam tas viss noderes un nebuss jatere ilgs laiks       
			
			_________________ Ventilācija,Apkure,Kondicionēšana ,Elektro montāža, vispareja buvniecība, Serviss un Montaža		  
	 | 
	| Thu Oct 13, 2011 3:41 pm | 
	            | 
 
	  | 
 
	
		cuchins 
		 
				
		
			Pievienojies: 13 Aug 2009 
			Komentāri: 425 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
	 | 
	| Thu Oct 13, 2011 3:48 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		mareksb 
		 
				 
		
			Pievienojies: 13 Apr 2011 
			Komentāri: 166 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			nu ir noskaidrots iemesls manai problemai    ir mistiska veida neiet viena sprausla uz maziem apgriezieniem     
taka ja kadam ir piedavajuma sprauslas no 1.8 tad labprat nopirksu    
			
			_________________ Ventilācija,Apkure,Kondicionēšana ,Elektro montāža, vispareja buvniecība, Serviss un Montaža		  
	 | 
	| Fri Oct 14, 2011 6:37 pm | 
	            | 
 
	  | 
 
	
		Loder 
		 
				 
		
			Pievienojies: 01 Jun 2012 
			Komentāri: 18
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			palaidniex rakstīja:Ģirtonkuls rakstīja:man tā bija ar 155. ilgi netiku galā jo arī neviens nevareja konstatet droši. nominīju gaisa ieplūdi (no donora) un sveces un vadus un filtru - pazuda, kurš bija vainigs tā īsti nezinu. 
 
 
Man 155 bija beigts viens elektroniskais sadalītājs, nomainīju to un tā sadalītāja komutatoru un viss aizgāja
 
Tikai šo diagnozi uzstādīja ļoti ilgā laika posmā...  
 
 
No sākuma pie vainas bija sveces, tad svečvadi tad motora vadības bloks...
 
Nomainot diagnostiķi šaizi uzzīmēja momentā... 
Varbūt vari ieteikt kādu sakarīgu diagnostiķi, man 155 arī pie mazajiem apgriezieniem "rīstas" pie kompja pieslēdzot izskatās ka gaisu par daudz sūc, vabūt MAFs ir jakalibrē vai spoles čakarējas, Sveces un vadus jau nomainīju.
			 
  Pēdējoreiz rediģējis Loder Mon May 19, 2014 12:44 pm; pavisam rediģēts 3 reizes
					 
	 | 
	| Mon May 19, 2014 12:39 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			pārbaudi vai nav kāda vakuuma noplūde vai taml. izskati visas kartera ventilācijas kas iet no motora ieplūdē utml.
  
			
			 _________________ 156GTA, 75TS
 
 
Put yourself in a corner and find a way out!		 
	 | 
	| Mon May 19, 2014 12:42 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Loder 
		 
				 
		
			Pievienojies: 01 Jun 2012 
			Komentāri: 18
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			j.k. rakstīja:pārbaudi vai nav kāda vakuuma noplūde vai taml. izskati visas kartera ventilācijas kas iet no motora ieplūdē utml. 
ar "starta gāzi" nostaigāju, apgriezieni nemainījās, vai vēl kā savādāk to var pārbaudīt?
			 
					 
	 | 
	| Mon May 19, 2014 12:47 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			tukšgaitas vārsts strādā pareizi?
  
			
			 _________________ 156GTA, 75TS
 
 
Put yourself in a corner and find a way out!		 
	 | 
	| Mon May 19, 2014 1:07 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Loder 
		 
				 
		
			Pievienojies: 01 Jun 2012 
			Komentāri: 18
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			j.k. rakstīja:tukšgaitas vārsts strādā pareizi? 
īsti nezinu, bet tukšsgaitā turās apgriezieni ap 800-900,
			 
					 
	 | 
	| Mon May 19, 2014 3:11 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Itkā jau aprēķinam divas puses - gaisu par daudz sūc no otras puses var nozīmēt, ka degvielu pa maz smidzina? spiediens rampā? kā uzvedas pie droseles atvēršanas? lēnīgi vai ātri reaģē? ko lambda saka ?
  
			
			 _________________ 156GTA, 75TS
 
 
Put yourself in a corner and find a way out!		 
	 | 
	| Mon May 19, 2014 3:13 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |