Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 12 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Nākošais
amortizatori
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs amortizatori 
Gribeeju pacelt jautaajumu par amortizatoriem. Man konkreeti ruup AR156 SW, bet domaajams var arii attiecinaat uz citiem modeliem. Taatad:

1. Cik noprotu ir defaultie amortizatori un tie, kas sportiskaaki. Vai ir jaaiespringst iipashai auto izpeetei, ja ir pamats domaat, ka nekas paaraak nav seedinaats, kaa no ruupniicas naacis? Un taadeejaadi vienaadi var izveeleeties gan "parastos", gan "sportiskos" amortizatorus, piekaree neko nemainot?

2. Par nozeelu prieksh 156 (tieshi aizmugureejos) razo tikai Gabriel, Boge (Sachs ruupniica) un Monroe, lai arii internetaa var atrast Sachs, sheit Latvijas tirgonji zveereejaas, ka zem firmas ziimes "Sachs" taadu nav, proti, nerazho (aizmugureejos). Ir veel citas firmas, bet kas piedaavaa tikai priekseejos. Cenu diapazons Ls 50-80 (aptuveni) par vieniibu, lai gan Arfilaa man nosauca ciparu 130 par vieniibu. Tas takaa uzmetiens jeb kaada iipasha firma, par kuru nenojaushu?

Shajos jautaajumos esmu pilniigs neprasha.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: amortizatori 
mistachuck rakstīja:
Gribeeju pacelt jautaajumu par amortizatoriem. Man konkreeti ruup AR156 SW, bet domaajams var arii attiecinaat uz citiem modeliem. Taatad:

1. Cik noprotu ir defaultie amortizatori un tie, kas sportiskaaki. Vai ir jaaiespringst iipashai auto izpeetei, ja ir pamats domaat, ka nekas paaraak nav seedinaats, kaa no ruupniicas naacis? Un taadeejaadi vienaadi var izveeleeties gan "parastos", gan "sportiskos" amortizatorus, piekaree neko nemainot?

2. Par nozeelu prieksh 156 (tieshi aizmugureejos) razo tikai Gabriel, Boge (Sachs ruupniica) un Monroe, lai arii internetaa var atrast Sachs, sheit Latvijas tirgonji zveereejaas, ka zem firmas ziimes "Sachs" taadu nav, proti, nerazho (aizmugureejos). Ir veel citas firmas, bet kas piedaavaa tikai priekseejos. Cenu diapazons Ls 50-80 (aptuveni) par vieniibu, lai gan Arfilaa man nosauca ciparu 130 par vieniibu. Tas takaa uzmetiens jeb kaada iipasha firma, par kuru nenojaushu?

Shajos jautaajumos esmu pilniigs neprasha.




ar amortizatoriem ir vienkaarshi. dzeltenie Koni. nopeerkami Leinod Techiks Ulmanja gatvee. par paareejiem variantiem aizmirsti. var likt apvienojumaa gan ar standarta atspereem, gan seedinaataam. Koni katalogs

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man ar šī lieta varētu intresēt, aizmugurējie sit cauri, kad atvelk ar daudz rumpjiem bagāžā pa bedrēm. man intresē priekš sportpack auto, tb 25mm zemāks kā standarta.

kautkas teica, ka varot plazu piemeklēt.... shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
atkaartoshu veelreiz iipashi neapkjeeriigajiem!  Evil or Very Mad  Koni Sport. Dzeltenaa kraasaa. Jaapeerk Leinod Techiks Ulmanja gatvee.


var likt Plaza, var likt Boge, Monroe, KYB, var arii no AZLK iemonteet kaut kaa, visu ko var, bet Koni ir vieniigie, kas tur Alfu uz muusu celjiem, kas pieejami par daudz maz sapraatiigu cenu. Muuzha garantija arii normaala ekstra. Un Koni kaut kaa izreekjina visus speekus, svarus, jaudas taa, ka ir labi. KYB izreekjina labi japaanju mashiinaam, bet eiropieshiem sabaazh kaut kaadu noliktavas atlikumus, Alfai pakaljeejie KYB amorti netur slodzi. Boge (Sachs) ir standarta Alfas amortizators, GTV pakaljeejie jau nu ruupniicas sucks.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Dzeltenie koni uz (vai zem)  smagā 156 purna, godam kalpoja 4 gadus un droši vien kalpo vēl tagad Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja nu kāds grib savu dzīvi padarīt par elli, tad eku 156 spoooooooorta regulējamo koņu kits ar visām acperēm par 450 latiem



es nezinu, kā viņus tur var saregulēt, bet sev gan neriskētu likt, jo man panna tāpat dažās pilsētas (un nepilsētas) vietās dabū pa zobiem shura un personīgās D1r5a5 pampakjūtīgums liek apbraukt katru kanalizācijas akas vāku tik bieži, ka pārvietošanās pa pilsētu brīžiem atgādina slalomu.  Mad


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
atkaartoshu veelreiz iipashi neapkjeeriigajiem!  Evil or Very Mad  Koni Sport. Dzeltenaa kraasaa. Jaapeerk Leinod Techiks Ulmanja gatvee.


var likt Plaza, var likt Boge, Monroe, KYB, var arii no AZLK iemonteet kaut kaa, visu ko var, bet Koni ir vieniigie, kas tur Alfu uz muusu celjiem, kas pieejami par daudz maz sapraatiigu cenu. Muuzha garantija arii normaala ekstra. Un Koni kaut kaa izreekjina visus speekus, svarus, jaudas taa, ka ir labi. KYB izreekjina labi japaanju mashiinaam, bet eiropieshiem sabaazh kaut kaadu noliktavas atlikumus, Alfai pakaljeejie KYB amorti netur slodzi. Boge (Sachs) ir standarta Alfas amortizators, GTV pakaljeejie jau nu ruupniicas sucks.


Taa muuzha garantija suuc vien ir. Taapat ar to auto nebrauksi ilgaak par 2-3 gadiem. Un taa garantija neattiecas uz saliektaam stoikaam utml. nezheeliigas ekspluataacijas celjaa radiitiem (d)efektiem.
Peec jaunaakaam zinjaam, vismaz 166, "a must have" ir... Bilstein! Veel daargaaki par Koni, bet toties tos neesot iespeejams "izsist cauri", kas nav raksturiigi nevienam citam amortam, ieskaitot originaalos. Originaalos, starp citu, liekam 2. vietaa. Un tikai tad Koni. Dzeltenie Koni ir paredzeeti chaljiem, kas grib "spoooooorta" yo ritosho. Resp., normaalaa valodaa runaajot, kratiities arii uz liidzena asfalta un sajust beigtu mushu zem ritenjiem (tm). Upureejot 80% komforta par labu 15% precizitaates. Tas viss, protams, mans privaats viedoklis, radies peec lietotaaju un speciaalistu aptaujaam un mekleejumiem.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Varu padaliities pieredze par amiishiem: nopirku 156 ar koni amortizatori + koni spoooort atsperes. Teikshu godiigi, ja parvietojaties parsvara pa pilseetu, tad diskomforts ir gana liels - katru izcilniiti un kustonīti uz asfalta sajutīsi horse , pat rodas domas nomainiit un tikt pie kaa mīkstāka. Taču uz šosejas - līkumi , pacēlumi, kritumi, pagriezieni vienkārši konfekte!!!  super
Principā slēdziens ir tāds, ka ar koni komforts sākas no 100km/h....tā kā domājiet pa kurieni lidosiet!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
"Reguleeshana" Koni izpauzhas pilniigi citaadi Smile Tas NAV coilover kit Razz Koni reguleeshana paredzeeta, lai peec laika kompenseetu amortizatoru dabiigo nodilumu, "piegriezhot" tos stingraak... Tas der, ja kaadam gribas cietu tikai taapeec, ka "tak sportjivnjeje". Bet taadaa gadiijumaa jaaliek Plaza coiloveri - leetaak un efektiivaak shura Taa ka, ja gribas reguleet statnjus, tad reekinieties ar kaadiem Ls >500 par komplektu droshi. Es gan zinu tikai kaadus 2-3 alfistus pagaidaam, kas varbuut speetu izmantot shiis prieksrociibas Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Bilstein B6 = Koni Sport un ne vienmeer Bilsteins ir daargaaks, varbuut 166, tikai Latvijaa Koni ir populaaraaks,. vieglaak dabonams.

Par to sportu. liekat Koni standarta atsperees, neviens tak neliek tos apvienot ar Eibach -25 vai Novitec -40 vai vispaar tiem smita bildee radzamajiem kitiem. Komforts mazliet zuud, ogas mineetajaa proporcijaa, tikai otraadi -15% komforta, +80% vadaamiibas.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu man vini skaitas regulejamie koni, bet regulet nav nekadas jegas - tapat starpiibu nesajutiisi. Taa izteicas Arfila parstavis/manageris ar to bizi, kuram ar esot koni.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
starp citu amortizatoru labums izpauzhas tieshi uz suudiigiem celjiem. pa gludu baani var braukt arii bez amjiem un visaadiem suudiigiem eljiniekiem, kas garantee maksimaalu komfortu. uz muusu pampakiem un riseem amortizators ir tas, kas nodroshina sakjeri, kas ljauj paarliecinoshaak veikt manverus, iegreizt liikumaa, nobremzeet.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vilks rakstīja:
Nu man vini skaitas regulejamie koni, bet regulet nav nekadas jegas - tapat starpiibu nesajutiisi. Taa izteicas Arfila parstavis/manageris ar to bizi, kuram ar esot koni.


par reguleeshanu oga jau uzraxtiija. reguleet vajag tad, kad ir nobraukti 2~3 gadi un saak shkjist, ka amorti par miikstiem kljuvushi. ja nemaldos, saakumpozicija ir liidz galam valjaa.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Vilks rakstīja:
Nu man vini skaitas regulejamie koni, bet regulet nav nekadas jegas - tapat starpiibu nesajutiisi. Taa izteicas Arfila parstavis/manageris ar to bizi, kuram ar esot koni.


par reguleeshanu oga jau uzraxtiija. reguleet vajag tad, kad ir nobraukti 2~3 gadi un saak shkjist, ka amorti par miikstiem kljuvushi. ja nemaldos, saakumpozicija ir liidz galam valjaa.


Tu nemaldies Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
Ja nu kāds grib savu dzīvi padarīt par elli, tad eku 156 spoooooooorta regulējamo koņu kits ar visām acperēm par 450 latiem



es nezinu, kā viņus tur var saregulēt, bet sev gan neriskētu likt, jo man panna tāpat dažās pilsētas (un nepilsētas) vietās dabū pa zobiem shura un personīgās D1r5a5 pampakjūtīgums liek apbraukt katru kanalizācijas akas vāku tik bieži, ka pārvietošanās pa pilsētu brīžiem atgādina slalomu.  Mad

Uzliekot KOni amortizatorus tā purna knābāšana beidzās un gaisa tilta augšā vairs dzirksteles nešķīlu, pēc 2 gadiem kad atkal sāku ķert tiltgalu, piegriezu par 1 apgriezienu un knābāšana atkal beidzās Smile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 12 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database