Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
8v 16v 12v 24v V6 R4 B4 utt. u.c.
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
smita 75 dzineeju ar visu vadiibu iestumt GTV, bundzhu uz shrotu. buus 8v GTV Wink


Patiesībā 8V T-Spark salīdzinājumā ar 16V ir yo Besī, ka tie 16V cēlienu sāk tikai sākot no 3k rpm./min. Nu labi, manējai tagad īstā jaudas elpa atveras no 5k uz augšu, bet toties ceļ labāk! aiwa


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Hindo rakstīja:
elbee rakstīja:
smita 75 dzineeju ar visu vadiibu iestumt GTV, bundzhu uz shrotu. buus 8v GTV Wink


Patiesībā 8V T-Spark salīdzinājumā ar 16V ir yo Besī, ka tie 16V cēlienu sāk tikai sākot no 3k rpm./min. Nu labi, manējai tagad īstā jaudas elpa atveras no 5k uz augšu, bet toties ceļ labāk! aiwa

Par mazajiem apgriezieniem - taisnība. Mans 1.7 8V ceļ no jebkuriem apgriezieniem, vienīgi atkal skāde - pie ~5.5k viss labums sāk apsīkt.   Sad Divlitrīgajam 8v tas rūciens ir biš garāks un ņiprāks. Kārtīgs alfas dzinējs.  yo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
iisti negribeetu piekrist hindo. 16v dzineejs kaareiz labaak celj apakshgalaa. 16v Alfas dzineeji vispaar ir izteikti lineari, kaa celj taa celj, vienalga pie kaadiem apgriezieniem. 8v kluchi ir vairaak jaaiegriezh. kad vilku tev pakalj pa Kuldigas celju, tahometrs vislaik bij galaa Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vienīgi ka tiem 16v ir vairāk elektrogļuku (maf, lambda, variators), kas spēj nogalināt jebkādu cēlienu. Tad nenočakarēts 8v drošvien iet labāk.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
156 2.0TS



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Šis gan ir normāls prikols: http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=784
Rūpnīca saka ka ir 206 ņūtoni... reāli dzīvē 245 Shocked
Šitais pats motorīts modificētā veidā būs arī MiTo vaine?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
156 2.0TS



tas pats dzineejs 145 bundzhaa



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs interesanti salidzinat... 
MartinsT rakstīja:
156 2.0TS





2.0 i-vtec

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vtec jaudas liiknei izliekums uz nepareizo pusi, un izskataas tyaada leezenaaka kaa Alfas aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alfas V6 ar lidmashiinas ceelienu no 3.5 lidz 5



un BMW 6inieks, kas izskataas aizdomiigi liidziigs jau redzeetajiem Hondas un Alfas 4iniekiem. taa arii ir dziivee. un uzskataami redzams slaapstoshais dohljaks liidz 2iitim. pie shitaa pec Alfas V6 gan ir gruuti un nepatiikami pierast. un galaa ar vinjsh ne suuda vairs necelj, nav jeegas griest



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
iisti negribeetu piekrist hindo. 16v dzineejs kaareiz labaak celj apakshgalaa. 16v Alfas dzineeji vispaar ir izteikti lineari, kaa celj taa celj, vienalga pie kaadiem apgriezieniem. 8v kluchi ir vairaak jaaiegriezh. kad vilku tev pakalj pa Kuldigas celju, tahometrs vislaik bij galaa Wink


Nu, cik man ir bijusi tā iespēja vizināties ar 8V dzinējiem, tad izteikti jūtu apakšgalu. Vienu reizi sanāca sacīkste starp diviem divliktrīgajiem dzinējiem - mans bijušais 2.0 TS un pretī stājās VW Gold III ar 2.0 GTI 8V dzinēju, kuram spēks zirgos ir ap 112. Nu, bij tā, ka kā aizgājām blakus, tā arī palikām. Tas bija mana brālēna aparāts, tad arī pēc tam izmēģināju un es sajutu to, ka tiešām uz zemajiem apgriezieniem viņam ceļ labāk.

P.S. Man apgriezieni bija ap 4k un uz augšu. Wink Protams, kad braucām kaut cik civilizēti (ar gandrīz Embarassed atļauto ātrumu), tad jau apgrizieni nokāpa nedaudz zem 4k.


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 155 1.7 8v (sarkanais ar squadra chipu) 




te ir vēl...
http://squadra-tuning.nl/EN/EN_chiptuning_for_alfa_romeo.htm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Hindo rakstīja:
elbee rakstīja:
iisti negribeetu piekrist hindo. 16v dzineejs kaareiz labaak celj apakshgalaa. 16v Alfas dzineeji vispaar ir izteikti lineari, kaa celj taa celj, vienalga pie kaadiem apgriezieniem. 8v kluchi ir vairaak jaaiegriezh. kad vilku tev pakalj pa Kuldigas celju, tahometrs vislaik bij galaa Wink


Nu, cik man ir bijusi tā iespēja vizināties ar 8V dzinējiem, tad izteikti jūtu apakšgalu. Vienu reizi sanāca sacīkste starp diviem divliktrīgajiem dzinējiem - mans bijušais 2.0 TS un pretī stājās VW Gold III ar 2.0 GTI 8V dzinēju, kuram spēks zirgos ir ap 112. Nu, bij tā, ka kā aizgājām blakus, tā arī palikām. Tas bija mana brālēna aparāts, tad arī pēc tam izmēģināju un es sajutu to, ka tiešām uz zemajiem apgriezieniem viņam ceļ labāk.

P.S. Man apgriezieni bija ap 4k un uz augšu. Wink Protams, kad braucām kaut cik civilizēti (ar gandrīz Embarassed atļauto ātrumu), tad jau apgrizieni nokāpa nedaudz zem 4k.

Piedod, bet tavu 2.0T'u es neņemtu par etalonu... saguris viš bij.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Hindo rakstīja:
elbee rakstīja:
iisti negribeetu piekrist hindo. 16v dzineejs kaareiz labaak celj apakshgalaa. 16v Alfas dzineeji vispaar ir izteikti lineari, kaa celj taa celj, vienalga pie kaadiem apgriezieniem. 8v kluchi ir vairaak jaaiegriezh. kad vilku tev pakalj pa Kuldigas celju, tahometrs vislaik bij galaa Wink


Nu, cik man ir bijusi tā iespēja vizināties ar 8V dzinējiem, tad izteikti jūtu apakšgalu. Vienu reizi sanāca sacīkste starp diviem divliktrīgajiem dzinējiem - mans bijušais 2.0 TS un pretī stājās VW Gold III ar 2.0 GTI 8V dzinēju, kuram spēks zirgos ir ap 112. Nu, bij tā, ka kā aizgājām blakus, tā arī palikām. Tas bija mana brālēna aparāts, tad arī pēc tam izmēģināju un es sajutu to, ka tiešām uz zemajiem apgriezieniem viņam ceļ labāk.

P.S. Man apgriezieni bija ap 4k un uz augšu. Wink Protams, kad braucām kaut cik civilizēti (ar gandrīz Embarassed atļauto ātrumu), tad jau apgrizieni nokāpa nedaudz zem 4k.

Piedod, bet tavu 2.0T'u es neņemtu par etalonu... saguris viš bij.


Tukši vārdi, ar motoru viss tur bija kārtībā. Tas ne tikai man tā liekas, bet tika arī pārbaudīts, tā kā... Ja taisa, tad sataisa visu labi. Wink


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 155 1.7 8v (sarkanais ar squadra chipu) 
smic rakstīja:




te ir vēl...
http://squadra-tuning.nl/EN/EN_chiptuning_for_alfa_romeo.htm

Uz ko tu mērķē? Jāliek čipsis?  Wink  Izskatās jau tīri labi. Jāsakasa 230 EUR + tax + sūtīšanas izmaksas. Kas tur ar uzstādīšanu - laikam elektriķim ir ko padarboties? elbee drošivien varēs pakomentēt..  Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database