 |
1 lapa no 2 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Hindo
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
elbee rakstīja:smita 75 dzineeju ar visu vadiibu iestumt GTV, bundzhu uz shrotu. buus 8v GTV 
Patiesībā 8V T-Spark salīdzinājumā ar 16V ir  Besī, ka tie 16V cēlienu sāk tikai sākot no 3k rpm./min. Nu labi, manējai tagad īstā jaudas elpa atveras no 5k uz augšu, bet toties ceļ labāk!
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Thu Aug 21, 2008 2:41 pm |
|
 |
altez
Member of

Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
|
Mon Aug 25, 2008 4:52 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
iisti negribeetu piekrist hindo. 16v dzineejs kaareiz labaak celj apakshgalaa. 16v Alfas dzineeji vispaar ir izteikti lineari, kaa celj taa celj, vienalga pie kaadiem apgriezieniem. 8v kluchi ir vairaak jaaiegriezh. kad vilku tev pakalj pa Kuldigas celju, tahometrs vislaik bij galaa
|
Mon Aug 25, 2008 4:58 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Vienīgi ka tiem 16v ir vairāk elektrogļuku (maf, lambda, variators), kas spēj nogalināt jebkādu cēlienu. Tad nenočakarēts 8v drošvien iet labāk.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Aug 25, 2008 5:00 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Mon Aug 25, 2008 5:02 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Šis gan ir normāls prikols: http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=784
Rūpnīca saka ka ir 206 ņūtoni... reāli dzīvē 245
Šitais pats motorīts modificētā veidā būs arī MiTo vaine?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Aug 25, 2008 5:21 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
MartinsT rakstīja:156 2.0TS

tas pats dzineejs 145 bundzhaa
|
Mon Aug 25, 2008 5:33 pm |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
 interesanti salidzinat...
MartinsT rakstīja:156 2.0TS

2.0 i-vtec
|
Mon Aug 25, 2008 5:39 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
vtec jaudas liiknei izliekums uz nepareizo pusi, un izskataas tyaada leezenaaka kaa Alfas
|
Mon Aug 25, 2008 5:44 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Alfas V6 ar lidmashiinas ceelienu no 3.5 lidz 5
un BMW 6inieks, kas izskataas aizdomiigi liidziigs jau redzeetajiem Hondas un Alfas 4iniekiem. taa arii ir dziivee. un uzskataami redzams slaapstoshais dohljaks liidz 2iitim. pie shitaa pec Alfas V6 gan ir gruuti un nepatiikami pierast. un galaa ar vinjsh ne suuda vairs necelj, nav jeegas griest
|
Mon Aug 25, 2008 5:50 pm |
|
 |
Hindo
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
elbee rakstīja:iisti negribeetu piekrist hindo. 16v dzineejs kaareiz labaak celj apakshgalaa. 16v Alfas dzineeji vispaar ir izteikti lineari, kaa celj taa celj, vienalga pie kaadiem apgriezieniem. 8v kluchi ir vairaak jaaiegriezh. kad vilku tev pakalj pa Kuldigas celju, tahometrs vislaik bij galaa 
Nu, cik man ir bijusi tā iespēja vizināties ar 8V dzinējiem, tad izteikti jūtu apakšgalu. Vienu reizi sanāca sacīkste starp diviem divliktrīgajiem dzinējiem - mans bijušais 2.0 TS un pretī stājās VW Gold III ar 2.0 GTI 8V dzinēju, kuram spēks zirgos ir ap 112. Nu, bij tā, ka kā aizgājām blakus, tā arī palikām. Tas bija mana brālēna aparāts, tad arī pēc tam izmēģināju un es sajutu to, ka tiešām uz zemajiem apgriezieniem viņam ceļ labāk.
P.S. Man apgriezieni bija ap 4k un uz augšu.  Protams, kad braucām kaut cik civilizēti (ar gandrīz  atļauto ātrumu), tad jau apgrizieni nokāpa nedaudz zem 4k.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Aug 25, 2008 5:57 pm |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
 155 1.7 8v (sarkanais ar squadra chipu)
|
Mon Aug 25, 2008 6:23 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Hindo rakstīja:elbee rakstīja:iisti negribeetu piekrist hindo. 16v dzineejs kaareiz labaak celj apakshgalaa. 16v Alfas dzineeji vispaar ir izteikti lineari, kaa celj taa celj, vienalga pie kaadiem apgriezieniem. 8v kluchi ir vairaak jaaiegriezh. kad vilku tev pakalj pa Kuldigas celju, tahometrs vislaik bij galaa 
Nu, cik man ir bijusi tā iespēja vizināties ar 8V dzinējiem, tad izteikti jūtu apakšgalu. Vienu reizi sanāca sacīkste starp diviem divliktrīgajiem dzinējiem - mans bijušais 2.0 TS un pretī stājās VW Gold III ar 2.0 GTI 8V dzinēju, kuram spēks zirgos ir ap 112. Nu, bij tā, ka kā aizgājām blakus, tā arī palikām. Tas bija mana brālēna aparāts, tad arī pēc tam izmēģināju un es sajutu to, ka tiešām uz zemajiem apgriezieniem viņam ceļ labāk.
P.S. Man apgriezieni bija ap 4k un uz augšu. Protams, kad braucām kaut cik civilizēti (ar gandrīz atļauto ātrumu), tad jau apgrizieni nokāpa nedaudz zem 4k.
Piedod, bet tavu 2.0T'u es neņemtu par etalonu... saguris viš bij.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Aug 25, 2008 6:53 pm |
|
 |
Hindo
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
j.k. rakstīja:Hindo rakstīja:elbee rakstīja:iisti negribeetu piekrist hindo. 16v dzineejs kaareiz labaak celj apakshgalaa. 16v Alfas dzineeji vispaar ir izteikti lineari, kaa celj taa celj, vienalga pie kaadiem apgriezieniem. 8v kluchi ir vairaak jaaiegriezh. kad vilku tev pakalj pa Kuldigas celju, tahometrs vislaik bij galaa 
Nu, cik man ir bijusi tā iespēja vizināties ar 8V dzinējiem, tad izteikti jūtu apakšgalu. Vienu reizi sanāca sacīkste starp diviem divliktrīgajiem dzinējiem - mans bijušais 2.0 TS un pretī stājās VW Gold III ar 2.0 GTI 8V dzinēju, kuram spēks zirgos ir ap 112. Nu, bij tā, ka kā aizgājām blakus, tā arī palikām. Tas bija mana brālēna aparāts, tad arī pēc tam izmēģināju un es sajutu to, ka tiešām uz zemajiem apgriezieniem viņam ceļ labāk.
P.S. Man apgriezieni bija ap 4k un uz augšu. Protams, kad braucām kaut cik civilizēti (ar gandrīz atļauto ātrumu), tad jau apgrizieni nokāpa nedaudz zem 4k.
Piedod, bet tavu 2.0T'u es neņemtu par etalonu... saguris viš bij.
Tukši vārdi, ar motoru viss tur bija kārtībā. Tas ne tikai man tā liekas, bet tika arī pārbaudīts, tā kā... Ja taisa, tad sataisa visu labi.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Aug 25, 2008 7:12 pm |
|
 |
altez
Member of

Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
 Re: 155 1.7 8v (sarkanais ar squadra chipu)
|
Tue Aug 26, 2008 10:16 am |
|
 |
|
Pašlaik ir Sun Apr 27, 2025 10:39 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
1 lapa no 2 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|