Autors |
Ziņojums |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
 1750 Turbo
Izveidoju atsevisku temu lai paturpinatu te http://www.alfisti.lv/viewtopic.php?p=223087#222791 uzsakto, bet vairak par dzineju nevis 159. Brivdienas papetiju detalu kodus eperi 4C, Giulietta, 159 un Brera un secinaju, ka vinas visas iebuvetais 1750 dzinejs ir praktiski vienads, bloks, klani, virzuli, sadales varpstas, varsti, varstu atsperes viss ir viens un tas pats. Atskiras galva, iepludes, izpludes un turbina, iespejams, tikai ar kaut ko nebutiski atskirigo dzienja atrasanas vietu un masinu konstrukcijas del.
Ta ka var drosi apgalvot, ka 159, Brera un Giulietta ir tas pats dzinejs, kas 4C. Kur savukart esot diez gan drosi cipojams lidz ~300zs bez kadam papildus modifikacijam.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Dec 01, 2014 10:59 pm |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
turbina tomer atskiras. Laikam interkuleri ari lielaki 4c ieksa. Un galvenais jautajums- cik liels resurs bus 1.75 l dzinejam cipotam lidz 300 zs.
Bet no otras puses - sportkaram 4C pa 60000 EUR ieksa tads pats motors ka gimenes vagonam 159. vai nu Golf Klases Guilietai . Fui
_________________ GTV6
|
Tue Dec 02, 2014 9:56 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
yuran rakstīja:turbina tomer atskiras. Laikam interkuleri ari lielaki 4c ieksa. Un galvenais jautajums- cik liels resurs bus 1.75 l dzinejam cipotam lidz 300 zs.
Bet no otras puses - sportkaram 4C pa 60000 EUR ieksa tads pats motors ka gimenes vagonam 159. vai nu Golf Klases Guilietai . Fui 
parādiet kuram sportkāram ir paredzēts veselīgi un ģimeniski nobraukt, ja ne pusmiljonu, tad kaut vai 250 kkm
kā piemēru minot, ka pareizā STIeņa riteņu savirze baisi ēd riepas, bet par to neviens nesatraucās, jo to STIeni parasti nošķiļ ātrāk nekā tam nodilst riepas...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Dec 02, 2014 10:13 am |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
Palaidniek,
mana doma bija - kada velna pec cipot to dzineju 159. vai Guilieta ieksa  Ja, 4c pietiks ari ar 100 tkm resursu.
_________________ GTV6
|
Tue Dec 02, 2014 10:28 am |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
pag, Giulietta jau ir 240zs, pieņemu, ka tur ar resursu viss ir ok, līdz ar to 159 droši var čipot vismaz līdz tam līmenim.....vai nedaudz vairāk
ps. ar 156-to 7.5 gados nobraucu ap 80Kkm, es laikam varētu čipot droši  tikai nav ko.....
|
Tue Dec 02, 2014 10:51 am |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
 Re: 1750 Turbo
elbee rakstīja:Izveidoju atsevisku temu lai paturpinatu te http://www.alfisti.lv/viewtopic.php?p=223087#222791 uzsakto, bet vairak par dzineju nevis 159. Brivdienas papetiju detalu kodus eperi 4C, Giulietta, 159 un Brera un secinaju, ka vinas visas iebuvetais 1750 dzinejs ir praktiski vienads, bloks, klani, virzuli, sadales varpstas, varsti, varstu atsperes viss ir viens un tas pats. Atskiras galva, iepludes, izpludes un turbina, iespejams, tikai ar kaut ko nebutiski atskirigo dzienja atrasanas vietu un masinu konstrukcijas del.
Ta ka var drosi apgalvot, ka 159, Brera un Giulietta ir tas pats dzinejs, kas 4C. Kur savukart esot diez gan drosi cipojams lidz ~300zs bez kadam papildus modifikacijam.
runājiet, runājiet  Es domāju, ka 1750 TBI ir tas ceļš, pa kuru kādreiz iekāpt A3000 klasē neko nezaudējot auto izsvarojumā
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Tue Dec 02, 2014 11:16 am |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
no kurienes tadi pienemumi par resursiem? vai ir kads pamatojums?
|
Tue Dec 02, 2014 11:25 am |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
xls99 rakstīja:no kurienes tadi pienemumi par resursiem? vai ir kads pamatojums?
sauciet mani par stagnatu, bet es neticu ka 1,75 dzinejam ar 300 zs ir labs resurs  Pedejos divus nedelus izlasiju so te:
http://bmwservice.livejournal.com/
Ja isuma, tad musdienas moderni bendzinieki (runa iet par tiesi musdienigajiem dzinejiem no BMW/VAG) kalpo lidz 200 tkm ja paveicas. Un kapremonts.
Man sirdij tikamak veci 4 litri, V8 un 300 zs, neka 1,75 litri, R4 un tie pasi 300 zs. Nu neticu es tam jaunajam tehnologijam
_________________ GTV6
|
Tue Dec 02, 2014 11:33 am |
|
 |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
yuran rakstīja:
Man sirdij tikamak veci 4 litri, V8 un 300 zs, neka 1,75 litri, R4 un tie pasi 300 zs. Nu neticu es tam jaunajam tehnologijam 
...pag, un tāpēc Tu paņēmi Opel ar 2,0 turbo motoru, un 280 lopiem, vai es ko jaucu?...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Tue Dec 02, 2014 11:48 am |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
yuran rakstīja:
Ja isuma, tad musdienas moderni bendzinieki (runa iet par tiesi musdienigajiem dzinejiem no BMW/VAG) kalpo lidz 200 tkm ja paveicas. Un kapremonts.
līdzīgi ir ar visu mūsdienās. 3.Nokia vēl joprojām kalpo, taču mūsdienu ērtākie mobīlie domāti max 2-3 gadiem.
bet no otras puses. metālapstrāde, eļļu un degvielu ražošanas tehnoloģijas arī attīstās un ja 10 gadus atpakaļ kādam pateiktu, ka F1 ieviesīs tik mazu motoru limitu sezonai, tam cilvēkam sudraba mietu iedurtu un pēc tam sadedzinātu ugunskurā.
Neaizmirsīsim, ka standarta iekšdedzes motora lietderības koeficients ir ~25-30%, ar turbīnu šobrīd to paceļ līdz 40-50%, bet pa lielam līdz kādiem 70-80% ir attīstības iespēja, jo atlikušie 20-30% aizies ģeneratoram, siltumam, aukstumam, gaismām, berzēm utt.
es par!
|
Tue Dec 02, 2014 12:12 pm |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
ralfins rakstīja:yuran rakstīja:
Man sirdij tikamak veci 4 litri, V8 un 300 zs, neka 1,75 litri, R4 un tie pasi 300 zs. Nu neticu es tam jaunajam tehnologijam 
...pag, un tāpēc Tu paņēmi Opel ar 2,0 turbo motoru, un 280 lopiem, vai es ko jaucu?... 
vai tad man bija liela izvele?
_________________ GTV6
|
Tue Dec 02, 2014 12:15 pm |
|
 |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
yuran rakstīja:ralfins rakstīja:yuran rakstīja:
Man sirdij tikamak veci 4 litri, V8 un 300 zs, neka 1,75 litri, R4 un tie pasi 300 zs. Nu neticu es tam jaunajam tehnologijam 
...pag, un tāpēc Tu paņēmi Opel ar 2,0 turbo motoru, un 280 lopiem, vai es ko jaucu?... 
vai tad man bija liela izvele?
...mūsdienās izvēlei būtu jābūt, es jau nesaku, ka paņēmi nepareizo, tik galīgi pretrunā tam ko pats saki...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Tue Dec 02, 2014 12:20 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Pagaidiet labāk elektriskos turbo - tad tik būs īstā kapāšana.
http://www.autonews.com/article/20141007/OEM04/141009809/volvo-tests-triple-turbo-4-cylinder-that-cranks-out-450-hp
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Tue Dec 02, 2014 12:32 pm |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
ja gribam ievērot lēto apkopju režīmus 30kkm, tad motora mūža griesti 200kkm nav nekas neparasts.
Autoražotāju peļņu nodrošina jaunu auto pircēji, tāpēc tam BMW diezgan dziļi pie kājas, kas ar to motoru notiek pēc 200kkm.
Turklāt eļļām tiek izvirzītas ne tikai labas eļļošanas īpašības, bet arī degvielas ekonomijas un labas sadegšanas īpašības (DPF, katalizatori), jo dzinēju ražotājiem jāiekļaujās ekonomijas/ekoloģijas normās.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Tue Dec 02, 2014 12:35 pm |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
un tagad pacelat rokas tie, kas plano ar automasinu nobraukt tos 200 kKm.
Videjam Latvijas iedzivotajam, kas videji nokapa 20 kKM/Gada tas ir praktiski neaizsniedzams merkis...
p.s.
bet Volvo malaci, darbojas pareizaja virziena
|
Tue Dec 02, 2014 12:39 pm |
|
 |
|