Atbildēt pie šī temata 15 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 81, 82, 83  Nākošais
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
viss sakārtojās, izrādās vienā brīdī tā poga ir jāpietur ilgāk SmileSmileSmile


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Brivdienas pabraukajos ar iespejams Latvija pirmo 1750 Turbo Benzina Breru. Ja, tiesam zila krasa ka dazs labs jau zina Laughing

Ierakstisu savus noverojumus par so dzineju. 159 un Brera ir vissvakaka versija ar tikai 200ZS pie 5000rpm un 320NM pie 1400rpm. Pieversiet uzmanibu tiesi siem ciapriem, tie daudz ko var paskaidrot pat nemaz nebraucot.

Brera ar so motoru ir visvieglaka no visam iespejamajam versijam, pat vieglaka par 2.2 un sver tikai 1430kg, kas isteniba ir normals tadas klases masinas svars. Salidzinajumam vieglas uz 156 bazetas Alfas GT/156GTA 3.2 sver 1410kg. Audi A5 2l turbo 1430kg BMW 325i 1420kg utt. Ta ka uzsvert smagumu ka Breras un ari 159 minusu nav isti korekti, jo tas ta nav, ja salidzina to ar konkurentiem nevis ar karbona 4C vai 85. gada Alfa 33.

Atpakal pie Alfam, priekspiedzinas masinai loti jut katru lieko kg, kas atrodas uz vai pat pirms prieksejas ass, tapec, jo motors vieglaks, jo masinas vadamiba skiet vieglaka, ta labak griezas likumos, ir asaka, vieglak manevret. 1750 versija tada zina ir parliecinosi labaka. Un ka visas turbo masinas ari si bridi, kad turbina iepus, skiet, ka iet lopa, kaut ari sekundes lidz 100 km/h vinai nav ipasi iespaidigas, bet sajuta ir laba  Cool Neviens dizleis, lai ari ka nebutu uzcipots, tada brauksanas kaifa zina nespej sniegt to, ko jaudigs benzina motors, it ipasi turbo motors ar labi pielagotu atrumkarbu. Braukt ar vinu ir kaifs, man loti patik.

Atgriezoties pie sakotnejiem cipariniem. Redzam nebraucot, ka tie izskatas pec dizela cipariem, max grieze pie 1400, max jauda jau pie 5000. Uz papira vins tiesam izskatas ka dizelis, dzive tas nozime tikai to, ka ir erti manevret gan pisleta, gan uz sosejas apdzit, jo gandriz vai jebkura roba iemin gazi un tev zem pakalas ir 320Nm. Slikta zina, ka 5500 ir gals, bet no otras puses, cik biezi TS un V6 ipasnieki iztin savus motorus lidz 6500? ... Par so jautajumu var padiskutet , bet daudz greizes pie zemiem apgriezieniem ikdiena ir forsak ka vel viens tukstotis tahometra gala. Giuelietta greizas par 500 vairak un 4C vel par 500 vairak. Ta ka varbut tikai jacipo?  Laughing

Degvielas paterins, protams, bus lielaks ka dizelim, bet nav nekas parmerigs un ka jau turbo masinam atkarigs no brauksanas stila. Ja brauc ka ar dizeli virs 2000 negriezot vins drosvien mierigi ierakstas razotaja noraditajos 11.8 / 6  un videjais  8.1 l/100km, bet uz ciapru, kas mazaks par 10 ipasi ceret nav verts. Ja laujas trubinas varai un lauj tai iegriest dzineju lidz visiem 5500, tad sprauslas laiakm lej, cik var ieliet, un es labak nemaz neteiksu, ko rada tas cipars displeja emo

Ka sie dzineji kalpos ilgtermina laiks radis, nu jau pirmie 200k + bus noripinajusi, viss it ka labi, siksnas priekslaicigi neplist, sadales varpstas, variatori neizdilst, nekadi briesmu stasti nav lasiti. Apkope vinam butu jabut pat letakam ka 1.4 MultiAir, jo nav jamaina sveces ik pa 30km km. Zobsiksna jamaina uz 105k km vai reizi 4 gados, un viss komplekts maksa zem 100euro

Ka minusu var minet M32 karbu, bet benzina motoriem dizelistu problemas it ka nav noverotas, vismaz nav dzirdets lasits vai pieredzets, ka kadam 2.2 vai 1750 butu bijusas kadas problemas. Bet tapat zel, ka nav F40 karbas ka 2.0 un 2.4 dizeliem, kas sledzas vienkarsi izcili, si nav tik preciza




Rezumejot. 1750 turbo benzina viennozimigi ir ista izvele tiem, kam dizelis nepatik un/vai nav vajadzigs. Un dizelis nav vajadzigs lielakai dalai, kas ar tiem brauc Wink


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kā ar tubo bedri? Ir? Nav?
Kaut ka īsti uzticību nevieš nekas cits kā variable blade angle vai arī dual turbo setup. Jo pat teorētiski ar vienu fiksēto turbīnu tas nav iespējams. Lai gan jo mazāks dzinējs jo mazāka bedre.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ai, grafiku aizmirsu pielikt. Turbo bedre ir, bet ta drizak ir tada bedrite, jo tikko ir biski pari 1000rpm, ta vina iet. Laikam karba ari ir labi salagota ar motoru, jo braucot turbo bedri vispar nejut, vienigi uz vitas micoties, parkojoties, leni uzsakot ir drusku japiesaujas, mazliet, mazliet gaziti vajag. Tiem, kas pieradusi pie dizeliem, tas problemas nesagada Wink

 


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
izklausās labi. man lūdzu baltu SW. pretī dodu 166  naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
MartinsT rakstīja:
izklausās labi. man lūdzu baltu SW. pretī dodu 166  naac


ar piemaksu no baltā sw puses? shura


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
iedo izbraukt! Ziemassvētki tuvojas un sievas un bērnu man joprojām nav naac


_________________
SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jautājums "Par Alfa 159" - Vai kādam ir nācies mainīt roķenes troses?
Tuvojoties ziemas aukstajam laikam nolēmu nomainīt rokas bremzes troses,
izrādās, ka tas ir daudz sarežģītāk nekā tas bija ar veco, labo 156!
Varbūt kāds zin, kā to var izdarīt, neizjaucot visu auto.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neste rakstīja:
Jautājums "Par Alfa 159" - Vai kādam ir nācies mainīt roķenes troses?
Tuvojoties ziemas aukstajam laikam nolēmu nomainīt rokas bremzes troses,
izrādās, ka tas ir daudz sarežģītāk nekā tas bija ar veco, labo 156!
Varbūt kāds zin, kā to var izdarīt, neizjaucot visu auto.


Jādara tas ir ficinā, jo čaļiem roka piešauta un cik man zināms tad pusmašīna šā vai tā ir jāizjauc. Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Troses nomainītas.
Es līdz pēdējam brīdim cerēju, ka to var izdarīt caur aizmugurē sēdošo pasažieru pelnutrauku (līdzīgs paņēmiens ir GM izstrādājumiem).
Bet reāli - lai piekļūtu pie tām sasodītajām trosēm ir jāizjauc gandrīz visu salonu.
Kopumā darbs nav sarežģīts, pats grūtākais ir noņemt aizmugurējo sēdekli.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Что бы поставить 2-х диновую магнитолу,надо разобрать так.
 Very Happy



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
alfa146 rakstīja:
2-х диновую магнитолу,[/img]


Što eto?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
2-DIN izmēra magnetola

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
2-DIN magnetola )))

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
alfa146 rakstīja:
Что бы поставить 2-х диновую магнитолу,надо разобрать так.
 Very Happy

Шалун! Не сидится тебе на жопе ровно))))

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 15 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 81, 82, 83  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database