Brivdienas pabraukajos ar iespejams Latvija pirmo 1750 Turbo Benzina Breru. Ja, tiesam zila krasa ka dazs labs jau zina
Ierakstisu savus noverojumus par so dzineju. 159 un Brera ir vissvakaka versija ar tikai 200ZS pie 5000rpm un 320NM pie 1400rpm. Pieversiet uzmanibu tiesi siem ciapriem, tie daudz ko var paskaidrot pat nemaz nebraucot.
Brera ar so motoru ir visvieglaka no visam iespejamajam versijam, pat vieglaka par 2.2 un sver tikai 1430kg, kas isteniba ir normals tadas klases masinas svars. Salidzinajumam vieglas uz 156 bazetas Alfas GT/156GTA 3.2 sver 1410kg. Audi A5 2l turbo 1430kg BMW 325i 1420kg utt. Ta ka uzsvert smagumu ka Breras un ari 159 minusu nav isti korekti, jo tas ta nav, ja salidzina to ar konkurentiem nevis ar karbona 4C vai 85. gada Alfa 33.
Atpakal pie Alfam, priekspiedzinas masinai loti jut katru lieko kg, kas atrodas uz vai pat pirms prieksejas ass, tapec, jo motors vieglaks, jo masinas vadamiba skiet vieglaka, ta labak griezas likumos, ir asaka, vieglak manevret. 1750 versija tada zina ir parliecinosi labaka. Un ka visas turbo masinas ari si bridi, kad turbina iepus, skiet, ka iet lopa, kaut ari sekundes lidz 100 km/h vinai nav ipasi iespaidigas, bet sajuta ir laba

Neviens dizleis, lai ari ka nebutu uzcipots, tada brauksanas kaifa zina nespej sniegt to, ko jaudigs benzina motors, it ipasi turbo motors ar labi pielagotu atrumkarbu. Braukt ar vinu ir kaifs, man loti patik.
Atgriezoties pie sakotnejiem cipariniem. Redzam nebraucot, ka tie izskatas pec dizela cipariem, max grieze pie 1400, max jauda jau pie 5000. Uz papira vins tiesam izskatas ka dizelis, dzive tas nozime tikai to, ka ir erti manevret gan pisleta, gan uz sosejas apdzit, jo gandriz vai jebkura roba iemin gazi un tev zem pakalas ir 320Nm. Slikta zina, ka 5500 ir gals, bet no otras puses, cik biezi TS un V6 ipasnieki iztin savus motorus lidz 6500? ... Par so jautajumu var padiskutet , bet daudz greizes pie zemiem apgriezieniem ikdiena ir forsak ka vel viens tukstotis tahometra gala. Giuelietta greizas par 500 vairak un 4C vel par 500 vairak. Ta ka varbut tikai jacipo?
Degvielas paterins, protams, bus lielaks ka dizelim, bet nav nekas parmerigs un ka jau turbo masinam atkarigs no brauksanas stila. Ja brauc ka ar dizeli virs 2000 negriezot vins drosvien mierigi ierakstas razotaja noraditajos 11.8 / 6 un videjais 8.1 l/100km, bet uz ciapru, kas mazaks par 10 ipasi ceret nav verts. Ja laujas trubinas varai un lauj tai iegriest dzineju lidz visiem 5500, tad sprauslas laiakm lej, cik var ieliet, un es labak nemaz neteiksu, ko rada tas cipars displeja
Ka sie dzineji kalpos ilgtermina laiks radis, nu jau pirmie 200k + bus noripinajusi, viss it ka labi, siksnas priekslaicigi neplist, sadales varpstas, variatori neizdilst, nekadi briesmu stasti nav lasiti. Apkope vinam butu jabut pat letakam ka 1.4 MultiAir, jo nav jamaina sveces ik pa 30km km. Zobsiksna jamaina uz 105k km vai reizi 4 gados, un viss komplekts maksa zem 100euro
Ka minusu var minet M32 karbu, bet benzina motoriem dizelistu problemas it ka nav noverotas, vismaz nav dzirdets lasits vai pieredzets, ka kadam 2.2 vai 1750 butu bijusas kadas problemas. Bet tapat zel, ka nav F40 karbas ka 2.0 un 2.4 dizeliem, kas sledzas vienkarsi izcili, si nav tik preciza
Rezumejot. 1750 turbo benzina viennozimigi ir ista izvele tiem, kam dizelis nepatik un/vai nav vajadzigs. Un dizelis nav vajadzigs lielakai dalai, kas ar tiem brauc
_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv