Atbildēt pie šī temata 8 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 81, 82, 83  Nākošais
Par Alfa 159
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par laimi atskiriba no twinspark motoriem par izsietpusos kedi sakuma zino "check engine" un virkne dazadu kludu, kas saistitas ar aizdedzi. Bet, ja tas kadu laiku ignore, kede var ari nomukt vai pat parplist, pie tam siem GM dzinejiem ta ir parasta vienkartiga kede nevis divkarsa ka bija kadreiz Alfas Nord dzinejiem, kas joprojam slaveni ar savu izturibu. Ja sie jautajumi tiesam interese, var palasit ari vacu interneta Opel forumos problemas ar 2.2 motoriem Vectras, Signum, Zafira...


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ta kede ari izskatas ka no bernu velosipeda kas razots kina Rolling Eyes  vecajiem kedes motoriem salidzinosi vina izskatas ka kapurniekam un kalpo dazus miljonus km ka veciem mersedesiem Wink


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Manuali ir rakstits, ko darit, ja iedegas konkretas kludas, proti, mainit kedi! Neesmu dzirdejis, ka kadai masinai kedes maina butu ieklauta razotaja noteiktajas apkopes... Ta vienkarsi ir jamaina, kad ir izdilusi. 60k km es mineju tikai ka piemeru, atkarigs ka tas masinas tiek lietotas, pie LV videja nobraukuma 15~20k km gada, isam distancem ar aukstu dzineju, mainigiem laikapstakliem, tie ir 60k km, Vacija pa bani ar 50k km gada gan jau kede noiet visus 150k km
nu šito es zinu jā par tām kļūdām utt. Mani tik mazliet samulsināja tie Tavi rakstītie 60k km.
TS motoriem mēs visi zinam, ka zobene ir jāmaina līdz 60k km, bet šitiem tas nu tā gluži nav. Ķēdes maiņa viņiem var pienāk kā pie 30k km, tā pie 250+k km. Jeb es ne tā glagoļiju?


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vilsons rakstīja:
  Jeb es ne tā glagoļiju?

Ta,ta Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sodien pavizinajos ar 159 2.0 JTDm Sport, kur Sport nozime sportiskaku apdari, tipa TI, sporta sture, klokis, mellie griesti, aluminija pedali, speciala dizaina 17 diski u.c. sikumi, bet nav TI sedeklu un slieksnu, bet stasts ir nevis par apdari, bet par tehniku. Apgalvosu, ka tas ir objektivi labakais dizeldzinejs, kas ir pieejams 159 virsbuve, pat ar visu DPF un standarta vadibu tas cel jau no pasas apaksas un griezas lidz 4000 loti viegli un parliecinosi, celiens ir tads vienmerigs bez izteiktas turbo bedres un turbo raviena, kads piemit, piemeram, 2.4 dzinejam. Iespejams, ka atskiriba ir taja, ka maksimalo griezes momentu, kas ir visai iespaidigi 360Nm, tas sasniedz jau pie 1750 apgriezieniem. 1.9 dzinejs pie saviem 320 tiek tikai pie 2000 apgriezieniem.



Razotaja uzraditie degvielas paterina cipari 2l motoram ir labaki ka abiem 8v un 16v 1.9 dzinejiem, bet saubos, vai tas ta tiesam ir, kaut gan agresivi braukajot pa pilsetu videja paterina radijums virs 8l neuzkapa, tomer 4.4l arpuspilsetas cipars neskiet realos apstaklos sasniedzams.

Un, ne, sis dzinejs netiek komplektets ar automatu, tapec nav vajadzibas lieku reizi rakstit "butu automats, nopirktu" aiwa Toties tiek komplektets tikai ar F40 karbu, kas lidz sim bija tikai 2.4 dizeliem, tas ir labi, jo karba loti patikami sledzas ar isiem, preciziem gajieniem un ir riktigi izturiga, tapec sos motorus var drosi cipot un dot miza.


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Kadu laiku pabraukats ar "cipotu" 159 2.4, kam ir mehaniski un elektroniski atslegts DPF filtrs un EGR varsts, par masinas dinamikas izmainam jau rakstiju, tagad varu nozinot par degvielas paterina atskiribam:

Soseja standarta bija no 7,5 braucot loti mierigi lidz 8,5~9,0 par ekonomiju nedomajot. Pec tuninga 6.5 braucot mierigi lidz 8,0 braucot ka sanak aiwa

Pilseta cipari ir vel iespaidigaki, no sausmigajiem 15~16 standarta pec tuninga cipari nokritusies lidz 10~12, protams, atkarigs no brauksanas rezima, intervaliem, marsrutiem... Mana gadijuma tie ir izteikti neekonomiski, isi parbraucieni ar aukstu masinu pilsetas centra sastregumu laikos.

Kopuma ekonomija rodas:

- del iespejas atrak parslegties un braukt augtsaka parnesuma, jo ir ieverojami palielinats griezes moments
- del optimizetas dzineja darbibas, piemeram pie atruma 0 km/h degviela netiek padota gandriz nemaz, var gazet, cik gribas, dumu nav, tatad TA ari viss labi
- izpludes sistema nav pretestibas, ko rada aizaudzis DPF filtrs
- caur EGR varstu sudi nenonak ieplude
- netiek veikta regulara DPF regeneracija, ekonomejas degviela

Par mehanisko komponensu nodilumu pagaidam komentaru nav, tas ir tikai un vienigi atkarigs no vaditaja apiesanas ar auto. ja to speciali nemoca un brauc pratigi, problemam nav jabut. "Minot grida" iznicinat sajugu un noraut pusasis var ari ar standarta dzineja vadibu.

PS: Vel saja nedela likvidejam DPF, EGR un mazliet palielinajam jaunu vienai 8v 1.9 159tai, ieguvums ir 145zs un 350nm, masina iet loti labi, braukt ir patikami, tatad no 8v dizeliem nav jabaidas, tie vienkarsi janocipo Wink


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
PPS: Un pats patikamakais, protams, ka masina iet un iet, nevis regulari met ara kludas par aizdirstu dpf, nestradajosu egr, nesledz servisa rezimu ar "turbo off" un nesaka "go to dealer" super


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
A 156 2.4 JTD ar standarta 103kW varat nahrenizēt ERG lai nepiedir...š  ieplūdi. Pārējie šķēršļi jau likvidēti

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Norkis rakstīja:
A 156 2.4 JTD ar standarta 103kW varat nahrenizēt ERG lai nepiedir...š  ieplūdi. Pārējie šķēršļi jau likvidēti


Visu ko varam! naac


_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Norkis rakstīja:
A 156 2.4 JTD ar standarta 103kW varat nahrenizēt ERG lai nepiedir...š  ieplūdi. Pārējie šķēršļi jau likvidēti


Visu ko varam! naac

Tad jāsagaida pavasaris lai ar pusziemas riepām var rādīties uz ielas.
Kas tad vairs nedēļa un pavasaris.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Dažas ne pārāk bieži sastopamas 159 ekstras Cool












_________________
Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
bilde nr.3 uzrunā. ir iespējams upgrade?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kurbel rakstīja:
bilde nr.3 uzrunā. ir iespējams upgrade?


Es ar piedalos!!Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
Kadu laiku pabraukats ar "cipotu" 159 2.4, kam ir mehaniski un elektroniski atslegts DPF filtrs un EGR varsts, par masinas dinamikas izmainam jau rakstiju, tagad varu nozinot par degvielas paterina atskiribam:

Soseja standarta bija no 7,5 braucot loti mierigi lidz 8,5~9,0 par ekonomiju nedomajot. Pec tuninga 6.5 braucot mierigi lidz 8,0 braucot ka sanak aiwa

Pilseta cipari ir vel iespaidigaki, no sausmigajiem 15~16 standarta pec tuninga cipari nokritusies lidz 10~12, protams, atkarigs no brauksanas rezima, intervaliem, marsrutiem... Mana gadijuma tie ir izteikti neekonomiski, isi parbraucieni ar aukstu masinu pilsetas centra sastregumu laikos.

Kopuma ekonomija rodas:

- del iespejas atrak parslegties un braukt augtsaka parnesuma, jo ir ieverojami palielinats griezes moments
- del optimizetas dzineja darbibas, piemeram pie atruma 0 km/h degviela netiek padota gandriz nemaz, var gazet, cik gribas, dumu nav, tatad TA ari viss labi
- izpludes sistema nav pretestibas, ko rada aizaudzis DPF filtrs
- caur EGR varstu sudi nenonak ieplude
- netiek veikta regulara DPF regeneracija, ekonomejas degviela

Par mehanisko komponensu nodilumu pagaidam komentaru nav, tas ir tikai un vienigi atkarigs no vaditaja apiesanas ar auto. ja to speciali nemoca un brauc pratigi, problemam nav jabut. "Minot grida" iznicinat sajugu un noraut pusasis var ari ar standarta dzineja vadibu.

PS: Vel saja nedela likvidejam DPF, EGR un mazliet palielinajam jaunu vienai 8v 1.9 159tai, ieguvums ir 145zs un 350nm, masina iet loti labi, braukt ir patikami, tatad no 8v dizeliem nav jabaidas, tie vienkarsi janocipo Wink


Ir pagājis mēnesis kopš manai Alfiņai arī ir šī procedūra veikta un varu padalīties ar saviem novērojumiem.
Uz šosejas pirms tam bija 7-7,5 pārsvarā braucot mierīgi, tad tagad tādā režīmā 6-6,5 litri uz simtu.
Pilsētā gan tie elbee cipari pārāk optimistiski  Shocked Man no 14-16 pirms tam tik kāds litriņš nost un ir 13-14,5 (mērot manā ikdienas maršrutā). Protams, pazuduši brīži, kad pēkšņi neizskaidrojami pieaug apetīte   Laughing  
Cik vēl novērots, kamēr motors auksts nekādu ekonomiju nemanu no EGR atslēgšanas, bet kad uzsilsts tad ir ekonomiskāks, tāpēc iespējams paliekot siltākam efekts būs lielāks.
Dinamikas ziņā atsaucīgāka un nedaudz šerpāka ir palikusi.
Kopumā apmierināts ar rezultātu  super


_________________
159 SW, 2,4 JTDM, 200 ZS Twisted Evil
www.elvadms.com - IT risinājums auto servisiem, auto dīleriem
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kā jūs braucat , lai nodedzinātu 13-14 ls pilsētā ??????
es nobraucu ar elbe auto precīzi 1000 km tikai pilsētā, nu labi 1/3 relatīvi pilsētā (līdz vecāķiem )
pirmie 500 patēriņš 9,5
otrie 500 patēriņš 8,5
šo 2 nedēļu laikā 2x apturēja sakarā ar ātruma pārkāpšanu


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 8 lapa no 83 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 81, 82, 83  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database