 |
8 lapa no 83 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Par laimi atskiriba no twinspark motoriem par izsietpusos kedi sakuma zino "check engine" un virkne dazadu kludu, kas saistitas ar aizdedzi. Bet, ja tas kadu laiku ignore, kede var ari nomukt vai pat parplist, pie tam siem GM dzinejiem ta ir parasta vienkartiga kede nevis divkarsa ka bija kadreiz Alfas Nord dzinejiem, kas joprojam slaveni ar savu izturibu. Ja sie jautajumi tiesam interese, var palasit ari vacu interneta Opel forumos problemas ar 2.2 motoriem Vectras, Signum, Zafira...
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Dec 31, 2012 6:48 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
ta kede ari izskatas ka no bernu velosipeda kas razots kina  vecajiem kedes motoriem salidzinosi vina izskatas ka kapurniekam un kalpo dazus miljonus km ka veciem mersedesiem
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Mon Dec 31, 2012 6:48 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
elbee rakstīja:Manuali ir rakstits, ko darit, ja iedegas konkretas kludas, proti, mainit kedi! Neesmu dzirdejis, ka kadai masinai kedes maina butu ieklauta razotaja noteiktajas apkopes... Ta vienkarsi ir jamaina, kad ir izdilusi. 60k km es mineju tikai ka piemeru, atkarigs ka tas masinas tiek lietotas, pie LV videja nobraukuma 15~20k km gada, isam distancem ar aukstu dzineju, mainigiem laikapstakliem, tie ir 60k km, Vacija pa bani ar 50k km gada gan jau kede noiet visus 150k km
nu šito es zinu jā par tām kļūdām utt. Mani tik mazliet samulsināja tie Tavi rakstītie 60k km.
TS motoriem mēs visi zinam, ka zobene ir jāmaina līdz 60k km, bet šitiem tas nu tā gluži nav. Ķēdes maiņa viņiem var pienāk kā pie 30k km, tā pie 250+k km. Jeb es ne tā glagoļiju?
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Mon Dec 31, 2012 7:13 pm |
|
 |
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
vilsons rakstīja: Jeb es ne tā glagoļiju?
Ta,ta
|
Tue Jan 01, 2013 1:43 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Sodien pavizinajos ar 159 2.0 JTDm Sport, kur Sport nozime sportiskaku apdari, tipa TI, sporta sture, klokis, mellie griesti, aluminija pedali, speciala dizaina 17 diski u.c. sikumi, bet nav TI sedeklu un slieksnu, bet stasts ir nevis par apdari, bet par tehniku. Apgalvosu, ka tas ir objektivi labakais dizeldzinejs, kas ir pieejams 159 virsbuve, pat ar visu DPF un standarta vadibu tas cel jau no pasas apaksas un griezas lidz 4000 loti viegli un parliecinosi, celiens ir tads vienmerigs bez izteiktas turbo bedres un turbo raviena, kads piemit, piemeram, 2.4 dzinejam. Iespejams, ka atskiriba ir taja, ka maksimalo griezes momentu, kas ir visai iespaidigi 360Nm, tas sasniedz jau pie 1750 apgriezieniem. 1.9 dzinejs pie saviem 320 tiek tikai pie 2000 apgriezieniem.
Razotaja uzraditie degvielas paterina cipari 2l motoram ir labaki ka abiem 8v un 16v 1.9 dzinejiem, bet saubos, vai tas ta tiesam ir, kaut gan agresivi braukajot pa pilsetu videja paterina radijums virs 8l neuzkapa, tomer 4.4l arpuspilsetas cipars neskiet realos apstaklos sasniedzams.
Un, ne, sis dzinejs netiek komplektets ar automatu, tapec nav vajadzibas lieku reizi rakstit "butu automats, nopirktu"  Toties tiek komplektets tikai ar F40 karbu, kas lidz sim bija tikai 2.4 dizeliem, tas ir labi, jo karba loti patikami sledzas ar isiem, preciziem gajieniem un ir riktigi izturiga, tapec sos motorus var drosi cipot un dot miza.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sat Feb 02, 2013 10:22 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Kadu laiku pabraukats ar "cipotu" 159 2.4, kam ir mehaniski un elektroniski atslegts DPF filtrs un EGR varsts, par masinas dinamikas izmainam jau rakstiju, tagad varu nozinot par degvielas paterina atskiribam:
Soseja standarta bija no 7,5 braucot loti mierigi lidz 8,5~9,0 par ekonomiju nedomajot. Pec tuninga 6.5 braucot mierigi lidz 8,0 braucot ka sanak
Pilseta cipari ir vel iespaidigaki, no sausmigajiem 15~16 standarta pec tuninga cipari nokritusies lidz 10~12, protams, atkarigs no brauksanas rezima, intervaliem, marsrutiem... Mana gadijuma tie ir izteikti neekonomiski, isi parbraucieni ar aukstu masinu pilsetas centra sastregumu laikos.
Kopuma ekonomija rodas:
- del iespejas atrak parslegties un braukt augtsaka parnesuma, jo ir ieverojami palielinats griezes moments
- del optimizetas dzineja darbibas, piemeram pie atruma 0 km/h degviela netiek padota gandriz nemaz, var gazet, cik gribas, dumu nav, tatad TA ari viss labi
- izpludes sistema nav pretestibas, ko rada aizaudzis DPF filtrs
- caur EGR varstu sudi nenonak ieplude
- netiek veikta regulara DPF regeneracija, ekonomejas degviela
Par mehanisko komponensu nodilumu pagaidam komentaru nav, tas ir tikai un vienigi atkarigs no vaditaja apiesanas ar auto. ja to speciali nemoca un brauc pratigi, problemam nav jabut. "Minot grida" iznicinat sajugu un noraut pusasis var ari ar standarta dzineja vadibu.
PS: Vel saja nedela likvidejam DPF, EGR un mazliet palielinajam jaunu vienai 8v 1.9 159tai, ieguvums ir 145zs un 350nm, masina iet loti labi, braukt ir patikami, tatad no 8v dizeliem nav jabaidas, tie vienkarsi janocipo
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sun Feb 24, 2013 9:29 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
PPS: Un pats patikamakais, protams, ka masina iet un iet, nevis regulari met ara kludas par aizdirstu dpf, nestradajosu egr, nesledz servisa rezimu ar "turbo off" un nesaka "go to dealer"
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sun Feb 24, 2013 9:34 pm |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
A 156 2.4 JTD ar standarta 103kW varat nahrenizēt ERG lai nepiedir...š ieplūdi. Pārējie šķēršļi jau likvidēti
|
Sun Feb 24, 2013 10:15 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Norkis rakstīja:A 156 2.4 JTD ar standarta 103kW varat nahrenizēt ERG lai nepiedir...š ieplūdi. Pārējie šķēršļi jau likvidēti
Visu ko varam!
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sun Feb 24, 2013 10:31 pm |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
elbee rakstīja:Norkis rakstīja:A 156 2.4 JTD ar standarta 103kW varat nahrenizēt ERG lai nepiedir...š ieplūdi. Pārējie šķēršļi jau likvidēti
Visu ko varam! 
Tad jāsagaida pavasaris lai ar pusziemas riepām var rādīties uz ielas.
Kas tad vairs nedēļa un pavasaris.
|
Sun Feb 24, 2013 10:47 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
|
Mon Apr 01, 2013 2:08 pm |
|
 |
kurbel
Pievienojies: 17 Apr 2007
Komentāri: 1648
Atrašanās vieta: Carnikava
|
bilde nr.3 uzrunā. ir iespējams upgrade?
|
Mon Apr 01, 2013 3:45 pm |
|
 |
Greek
Pievienojies: 25 Oct 2008
Komentāri: 106
|
kurbel rakstīja:bilde nr.3 uzrunā. ir iespējams upgrade?
Es ar piedalos!!
|
Mon Apr 01, 2013 3:53 pm |
|
 |
Tornado667
Pievienojies: 09 Dec 2011
Komentāri: 152
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 159SW
|
elbee rakstīja:Kadu laiku pabraukats ar "cipotu" 159 2.4, kam ir mehaniski un elektroniski atslegts DPF filtrs un EGR varsts, par masinas dinamikas izmainam jau rakstiju, tagad varu nozinot par degvielas paterina atskiribam:
Soseja standarta bija no 7,5 braucot loti mierigi lidz 8,5~9,0 par ekonomiju nedomajot. Pec tuninga 6.5 braucot mierigi lidz 8,0 braucot ka sanak
Pilseta cipari ir vel iespaidigaki, no sausmigajiem 15~16 standarta pec tuninga cipari nokritusies lidz 10~12, protams, atkarigs no brauksanas rezima, intervaliem, marsrutiem... Mana gadijuma tie ir izteikti neekonomiski, isi parbraucieni ar aukstu masinu pilsetas centra sastregumu laikos.
Kopuma ekonomija rodas:
- del iespejas atrak parslegties un braukt augtsaka parnesuma, jo ir ieverojami palielinats griezes moments
- del optimizetas dzineja darbibas, piemeram pie atruma 0 km/h degviela netiek padota gandriz nemaz, var gazet, cik gribas, dumu nav, tatad TA ari viss labi
- izpludes sistema nav pretestibas, ko rada aizaudzis DPF filtrs
- caur EGR varstu sudi nenonak ieplude
- netiek veikta regulara DPF regeneracija, ekonomejas degviela
Par mehanisko komponensu nodilumu pagaidam komentaru nav, tas ir tikai un vienigi atkarigs no vaditaja apiesanas ar auto. ja to speciali nemoca un brauc pratigi, problemam nav jabut. "Minot grida" iznicinat sajugu un noraut pusasis var ari ar standarta dzineja vadibu.
PS: Vel saja nedela likvidejam DPF, EGR un mazliet palielinajam jaunu vienai 8v 1.9 159tai, ieguvums ir 145zs un 350nm, masina iet loti labi, braukt ir patikami, tatad no 8v dizeliem nav jabaidas, tie vienkarsi janocipo 
Ir pagājis mēnesis kopš manai Alfiņai arī ir šī procedūra veikta un varu padalīties ar saviem novērojumiem.
Uz šosejas pirms tam bija 7-7,5 pārsvarā braucot mierīgi, tad tagad tādā režīmā 6-6,5 litri uz simtu.
Pilsētā gan tie elbee cipari pārāk optimistiski  Man no 14-16 pirms tam tik kāds litriņš nost un ir 13-14,5 (mērot manā ikdienas maršrutā). Protams, pazuduši brīži, kad pēkšņi neizskaidrojami pieaug apetīte
Cik vēl novērots, kamēr motors auksts nekādu ekonomiju nemanu no EGR atslēgšanas, bet kad uzsilsts tad ir ekonomiskāks, tāpēc iespējams paliekot siltākam efekts būs lielāks.
Dinamikas ziņā atsaucīgāka un nedaudz šerpāka ir palikusi.
Kopumā apmierināts ar rezultātu
_________________ 159 SW, 2,4 JTDM, 200 ZS
www.elvadms.com - IT risinājums auto servisiem, auto dīleriem
|
Mon Apr 01, 2013 7:43 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
kā jūs braucat , lai nodedzinātu 13-14 ls pilsētā ??????
es nobraucu ar elbe auto precīzi 1000 km tikai pilsētā, nu labi 1/3 relatīvi pilsētā (līdz vecāķiem )
pirmie 500 patēriņš 9,5
otrie 500 patēriņš 8,5
šo 2 nedēļu laikā 2x apturēja sakarā ar ātruma pārkāpšanu
_________________ es atgriezos 3 x
|
Mon Apr 01, 2013 7:52 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Sun Apr 27, 2025 10:20 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
8 lapa no 83 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|