| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Redlain rakstīja:jauns maksā 17ls    
Tev laikam v6 vai dīzelis? Kautkā liekas ka 156 TS'iem darba cilindrs bija iekša kārbas kurvī un bija bik dārgāks.
			 
			_________________ 156GTA, 75TS
 
Put yourself in a corner and find a way out!		  
	 | 
	| Mon Aug 15, 2011 4:12 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		vilsons 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Jul 2006 
			Komentāri: 5241 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2012  Alfa-Romeo  MITO
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			j.k. rakstīja:Redlain rakstīja:jauns maksā 17ls    
 
Tev laikam v6 vai dīzelis? Kautkā liekas ka 156 TS'iem darba cilindrs bija iekša kārbas kurvī un bija bik dārgāks. 
nu ja es visu pareizi saprotu,ta dte jau nav runa par TS,bet par JTD   
			
			_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
 
m.b:+371 26545924		  
	 | 
	| Mon Aug 15, 2011 4:17 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			vilsons rakstīja:j.k. rakstīja:Redlain rakstīja:jauns maksā 17ls    
 
Tev laikam v6 vai dīzelis? Kautkā liekas ka 156 TS'iem darba cilindrs bija iekša kārbas kurvī un bija bik dārgāks. 
 
nu ja es visu pareizi saprotu,ta dte jau nav runa par TS,bet par JTD   
Nu tad paveicās   
			
			_________________ 156GTA, 75TS
 
Put yourself in a corner and find a way out!		  
	 | 
	| Mon Aug 15, 2011 4:22 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		cuchins 
		 
				
		
			Pievienojies: 13 Aug 2009 
			Komentāri: 425 
			Atrašanās vieta: Rīga
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
	 | 
	| Mon Aug 15, 2011 4:45 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Redlain 
		 
				 
		
			Pievienojies: 29 May 2011 
			Komentāri: 120 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1999  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Jap, ten runa par 1.9jtd      
			
					 
	 | 
	| Mon Aug 15, 2011 5:31 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		altez 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 09 Oct 2006 
			Komentāri: 2772
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Hmm... man kaut kas līdzīgs parādījies. Atceļā no Liepājas, tuvojoties Rīgai, kur sākas luksofori, sāka beigties sajūgs. Dabīgi, ka pirmā pārbaude - bremžu šķidruma bačoks. Mhm. Līmenis zem min. atzīmes. Laikam jau arī būs tas sajūga darba cilindrs. Nekādu acīmredzamu noplūžu nav un līmenis, kad uzpildīts uz max, īpaši nezūd.
  
			
					 
	 | 
	| Mon Aug 15, 2011 9:26 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		koijotins 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 02 May 2008 
			Komentāri: 5936 
			Atrašanās vieta: Lēdurga
			  1984  Alfa-Romeo  90
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			altez rakstīja:Hmm... man kaut kas līdzīgs parādījies. Atceļā no Liepājas, tuvojoties Rīgai, kur sākas luksofori, sāka beigties sajūgs. Dabīgi, ka pirmā pārbaude - bremžu šķidruma bačoks. Mhm. Līmenis zem min. atzīmes. Laikam jau arī būs tas sajūga darba cilindrs. Nekādu acīmredzamu noplūžu nav un līmenis, kad uzpildīts uz max, īpaši nezūd.
 man sodien braucot no siguldas pazuda sajugs, izradas beigas prieks manis klasika     plisusi slaucina     tacu pec pieredzes ar 155to un plisuso slauku bija man jau majas atlikta trubina ar 6mm ieksejo diametru (bremzu trubam ir 5mm )      vobsem man skola roka      izmaksas 2 ls ieskaitot ellu    
			
			_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250		  
	 | 
	| Mon Aug 15, 2011 9:38 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Gunča 
		 
				
		
			Pievienojies: 30 May 2010 
			Komentāri: 1193 
			Atrašanās vieta: Preiļi
			  2001  Alfa-Romeo  166
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Man sajūgs strādāja, tikai suloja darba cilindrs. Nomainīju manžetes uz viss ideāli. A manžetes cilindrā bija saliktas katra uz savu pusi     
Rokas uz kājas salauzt tādiem "meistariem".
			 
					 
	 | 
	| Mon Aug 15, 2011 11:08 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Redlain 
		 
				 
		
			Pievienojies: 29 May 2011 
			Komentāri: 120 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1999  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Gunča rakstīja:Man sajūgs strādāja, tikai suloja darba cilindrs. Nomainīju manžetes uz viss ideāli. A manžetes cilindrā bija saliktas katra uz savu pusi    
 
Rokas uz kājas salauzt tādiem "meistariem". 
man arī strādā, kamēr normāls līmenis.. un ja nomainītu manžetes, tad būtu ok, jo viņš nedaudz sulo..   
			
					 
	 | 
	| Tue Aug 16, 2011 9:17 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Redlain 
		 
				 
		
			Pievienojies: 29 May 2011 
			Komentāri: 120 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1999  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			ieliku jaunas manžetes, remontkomplekts 2.28ls, un viss tagad  strādā!!!   
			
					 
	 | 
	| Wed Aug 17, 2011 2:18 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		N&N 
		 
				 
		
			Pievienojies: 31 May 2011 
			Komentāri: 21 
			Atrašanās vieta: Cēsis
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Labdien !
 
Cik maksā sajūga komplekts?
 
Pagaidām esmu atradis ,,Valeo,, par 150 ls
 
Alfa 156 JTD 1,9
  
			
					 
	 | 
	| Thu Oct 13, 2011 8:10 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Redlain 
		 
				 
		
			Pievienojies: 29 May 2011 
			Komentāri: 120 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1999  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			N&N rakstīja:Labdien !
 
Cik maksā sajūga komplekts?
 
Pagaidām esmu atradis ,,Valeo,, par 150 ls
 
Alfa 156 JTD 1,9 
uzjautaa Dlhawkam..   
			
					 
	 | 
	| Fri Oct 14, 2011 7:06 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		elbee 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 21646
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			varetu jau, protams, pajautat specukiem pa tieso, bet varbut vel kadam ta ir un intereses atbilde. tatad jautajums par sajugu, abiem maniem dizeliem ir mainigs sajuga pedala spiesanas stiprums, briziem tas ir viegls, briziem klust stingraks, man skiet, ka tas ir kaut ka saistits ar dzineja apgriezieniem, pie zemiem agriezieniem (micisanas korki, parkosanas) pedalis ir stingraks, pie augstiem (parslegsanas uz sosejas) tas klust vieglaks. vel kadam ta ir? un no ka tas ta? kas ir tas, kas mainas? vakuuma pastiprinataja darbiba var but atkariga no dzineja apgriezieniem? jo parejais tacu ir divi cilindrisi un trubina, pa kuru plust ella...    sajugam tacu nav nekadu tadu mehanisku detalu, kas var but vai nu mikstas vai nu cietas
			 
					 
	 | 
	| Tue Apr 10, 2012 10:26 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		dzintis 
		 
				 
		
			Pievienojies: 20 Jul 2006 
			Komentāri: 3819 
			Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			varbūt tev ir vēl kāda detaļa, kas ir mīksta, bet kādreiz mēdz kļūt cieta?
 
..tiešām vēlies  par to parunāt?
  
			
			 _________________ dejojam dizko!		 
	 | 
	| Wed Apr 11, 2012 7:56 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			elbee rakstīja:varetu jau, protams, pajautat specukiem pa tieso, bet varbut vel kadam ta ir un intereses atbilde. tatad jautajums par sajugu, abiem maniem dizeliem ir mainigs sajuga pedala spiesanas stiprums, briziem tas ir viegls, briziem klust stingraks, man skiet, ka tas ir kaut ka saistits ar dzineja apgriezieniem, pie zemiem agriezieniem (micisanas korki, parkosanas) pedalis ir stingraks, pie augstiem (parslegsanas uz sosejas) tas klust vieglaks. vel kadam ta ir? un no ka tas ta? kas ir tas, kas mainas? vakuuma pastiprinataja darbiba var but atkariga no dzineja apgriezieniem? jo parejais tacu ir divi cilindrisi un trubina, pa kuru plust ella...   sajugam tacu nav nekadu tadu mehanisku detalu, kas var but vai nu mikstas vai nu cietas 
teorētiski vakuumņiks varētu iespaidot, bet vai nav kāds vakuumņika regulators, kurš aiziet ciet?   
			
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
	| Wed Apr 11, 2012 8:15 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |