| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		graaca 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 Aug 2011 
			Komentāri: 2
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		  Mašīnas uzkaršana!   
		
			nezinu ko lai dara! 
 
menesi atpakalnopirku alfu 156 1998 gada ar 2. benzina motoru...
 
pirma nedela bija loti skaisti un jauki gaja un iet vienkarsi fantastiski! bet tad sakas problemas   
vina saka uzkarst! 
 
bija aizdomas par termostatu, nomainiju! 
 
tad vel variants bija ka temeraturas daciks melo... nomainiju ari to.. uzpildiju ari feronu jo tas ar bija cauri... galu gala nekas nav mainijies!
 
 viena no foruma temeam lasiju ka radiatoru var izmazgat  vai izpust... nu jebkura gadijuma... varbut ka man tas palidz.... nezinu ko lai dara jo pec butibas rit vinai ir jasak liels celojums...
 
masina ir parbaudita no a lidz  z viss iespejamais ir nomainits un sataisits... vienigais tas ka vinja uzkarst!
 
KO MAN DARIT?
			 
					 
	 | 
	| Sun Aug 07, 2011 5:11 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Prokurors 
		 
				 
		
			Pievienojies: 02 May 2011 
			Komentāri: 646
			
			  1996  Alfa-Romeo  146
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Ko īsti nozīmē "uzkarst"?  Uzvārās? Antifrīzs (vai tosols) vismaz ir pilns līmenis? Eļļa ir pilns līmenis? Cik tad īsti rāda termometrs?
  
			
					 
	 | 
	| Sun Aug 07, 2011 5:22 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		RA 
		 
				 
		
			Pievienojies: 27 Apr 2010 
			Komentāri: 311 
			Atrašanās vieta: Ogre
			  1996  Alfa-Romeo  146
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Nu jā, ja jau esi nomainījis tās lietas, tad lkm paliek paskalot radiatoru, nomainīt škidrumu.. Radiators nav baigi caurs vai aizdirsies ar kukaiņiem    ? Ventilators strādā?
 
Un kad viņa uzkarst, tieši, kad vairāk stāvēšana vai braucot? Jā, un līdz cik grādiem tad aiziet, ja tev liekas, ka uzkarst?
			 
					 
	 | 
	| Sun Aug 07, 2011 5:56 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		graaca 
		 
				
		
			Pievienojies: 07 Aug 2011 
			Komentāri: 2
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			uzkarst braucot, un ta pa nopietno gandriz lidz galam. bet lampina neiedegas!
 
ventilatori abi strada!
 
 
antifrizs ir limeni ella ir vakar mainita. vajadzetu but limeni!
  
			
					 
	 | 
	| Sun Aug 07, 2011 6:05 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			graaca rakstīja:uzkarst braucot, un ta pa nopietno gandriz lidz galam. bet lampina neiedegas!
 
ventilatori abi strada!
 
 
antifrizs ir limeni ella ir vakar mainita. vajadzetu but limeni! 
radiatoram nav piemeties kariess?
 
esi pārliecinātgs, ka tas patiešām labi dzesē?
			 
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
	| Sun Aug 07, 2011 8:13 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		tauruss 
		 
				
		
			Pievienojies: 19 Dec 2006 
			Komentāri: 48 
			Atrašanās vieta: Latvija
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			man bija šāda problēma Darīju uz sitienā šadi Kad uzkarsa  atvēru dzesēšanas šķidruma korķiti LĒNĀM !!!! faktiski tur bija labs spiediens un bundulītis bija tukš bet verot vaļā vaciņu tosols pildijās iekšā Skats tāds ka itkā atgaisotu bija sarāvis gaisu Tosols aizgaja pa sistēmu un pagāzejot pedzenāju tosolu Temperatūra nokrītas 
 
Beigās secinājām ka radiatorām apakšā sulo tosols Mikro plaisa rauj gaisu iekšā Sataisīju un tagat viss ir o.k.!
 
Nu kautkā tā cerams sapratāt!
  
			
					 
	 | 
	| Wed Aug 10, 2011 9:49 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		xls99 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 4132
			
			  2003  Alfa-Romeo  147GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			gaiss varetu but pie vainas... protams, extremalos gadijumos var izlidzeties neaiztaisot lidz galam dzes.skjidruma bachoka vacinju... nu ta lai spiediens nerodas. tad kaut ka ta zupa vel cirkule un kaut ko dzese...
 
 
BET... pie tevis aprakstitajiem simptomiem un pie ta saraksta, ko tu jau esi nomainijis... pirma lieta, ko es tagad skatitos ir radiatora kvalitate... no pieredzes zinu, ka tiem medz piemesties a la "kariess", t.i. izkrit lielaka dalja "ribu" pildijuma un tad dzesesana tur vairs nav nekada. - jamaina radiators. 
 
Attieciba uz skalosanu skatos diezgan skeptiski - no pieredzes esmu dzirdejis tikai vienu pozitivu gadijumu, kad tas tiesam ir atrisinajis karsanas problemu, parasti tas it pasapmans.
 
 
Ir dzirdeti ari gadijumi, kad radiators pieaudzis pilns ar "kokvilnu" - shis ir vismazak sapigakais gadijums, ar udeni/gaisu var dabut visu drankji ara.
  
			
					 
	 | 
	| Wed Aug 10, 2011 10:01 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Gunča 
		 
				
		
			Pievienojies: 30 May 2010 
			Komentāri: 1193 
			Atrašanās vieta: Preiļi
			  2001  Alfa-Romeo  166
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			xls99 rakstīja: ar udeni/gaisu var dabut visu drankji ara. 
Ja ar ūdeni tad gan ar spiedienu tā uzmanīgāk, ar kerheri gluži nevajadzētu... tas tā, no pieredzes..
			 
					 
	 | 
	| Wed Aug 10, 2011 2:28 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Cosa Nostra 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 03 Mar 2010 
			Komentāri: 1653 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Diez pats visu mēģināji saprast vai servisā Tev visu mainīja un nesataisīja?
 
 
Es gan šajos tehniskajos jautājumos esmu tumš cilvēks, bet sāktu ar lielās dzesēšanas trubas taustīšanu. Ja truba paliek cieta un tad sāk karst motors, tad tas nav ne radiators, ne termostats, ne arī ūdens sūknis, bet gan galvas blīve vai vēl nopietnāka problēma, kā rezultātā veidojas pārlieku liels spiediens dzesēšanas sistēmā.
 
 
Ja ar trubu viss kārtībā, tad vari pamēģināt, kas notiek, ja vienkārši motoru atstāj bez termostata, kad dzesēšana jau no paša sākuma iet pa lielo riņķi. Ja nekarst, tad termostats pie vainas, ja karst, tad jāmeklē tālāk.
 
 
Man reiz bija tā, ka V8 Jeepam ūdens sūknim bija nodilošu skrūves spārniņi un  cirkulācijas gliemezis bija visu savu reljefu zaudējis. No ārpuses par to nekas neliecināja. Nomainīja sūkni un viss bija bumbās.
 
 
Radiators - ja ciet, tad jāliek jauns. Alfai tas neko daudz nemaksā. Uz V6 Ķīniets maksā 40LVL
  
			
					 
	 | 
	| Wed Aug 10, 2011 9:19 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		kaspars 
		 
				 
		
			Pievienojies: 21 Oct 2006 
			Komentāri: 2200
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Uz V6 Ķīniets maksā 40LVL
 
nu tas ir ar ļoti lielu atlaidi    
			
			_________________ candymountainmotorsports ™    
 
...because only milk and juice comes in 2L...		  
	 | 
	| Wed Aug 10, 2011 10:56 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Cosa Nostra 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 03 Mar 2010 
			Komentāri: 1653 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			kaspars rakstīja:Uz V6 Ķīniets maksā 40LVL
 
nu tas ir ar ļoti lielu atlaidi    
Tāds cipars ir pavadzīmē. Nav nekāda īpaša atlaide. Man liekas, ka tas varētu būt cipars, par kuru pērk servisi. Neko īpašu nerunāju.
			 
					 
	 | 
	| Thu Aug 11, 2011 2:15 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		xls99 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 4132
			
			  2003  Alfa-Romeo  147GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			ar to trubads cietibu nav viss tik viennozimigi... "no pieredzes" - bija konkrets gadijums, kur liela gumijas truba palika cieta ka akmens... bet galvas blives pie ta nebija vainigas.... vainigs bija radiators, vai pareizak sakot tas, kas no ta bija palicis pari...
 
 
zel ka bildes nav saglabatas, bet skats bija kuriozs... mazas "ribinjas", kas ir starp tienjiem bija izbirusas ~ 70% salidzinot ar jaunu. a lielas no spiediena bija uzputusas un palikusas no plakanam par gandriz apaljam... brinums ka kaut kas nebija uzgajis gaisa, jo lai kaut kas tads notiktu... spiedienam IMHO jabut affigenam...
 
aa, un pie visas piedevam ari laikam dzes.skjidruma bachoksa ventilis ari laikam bija beigts.
  
			
					 
	 | 
	| Thu Aug 11, 2011 9:49 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		xls99 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 4132
			
			  2003  Alfa-Romeo  147GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			un radiators toch nemaksa kosmosu (ja vien vinju var dabut    )... ka jau Cosa Nostra teica ja beigts - jamaina un  .
			
					 
	 | 
	| Thu Aug 11, 2011 9:51 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		elbee 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 21646
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			kapec man nekad ta nav, ka nomaini radiatoru un kartiba     90 jau otrais motors un gadriz ta pati vaina, tikai soreiz drusku savadak izpauzas.
 
vecaja motora tosols pie 90 gradiem saka burbulot un spiesties gar bacoku ara, temp ipasi augstak nekapa
 
jaunais motors 2 min pec auksta pieskilsanas viena momenta uzrauj 120 gradus, piepus trubas ka balonus, bet nekas nevaras un neburbulo, tikai baigi karsti
 
lieki piebilst, ka gan viens, gan otrs sabojajas trase braucot    tagad jadoma, ko darit talak, sitais otrais motors labi gaja (un iet joprojam), varetu varbut bez ara celsanas paskatities, kas vinam tur ieksa daras... vai ari kapitali taisit to pirmo, kas jau ir izcelts... vai varbut ir pienacis laiks 24v dzinejam? vai vismaz 3l 12v
 
vai tomer uz muzeju, lai kadu laiku nostavas    
			
					 
	 | 
	| Thu Aug 11, 2011 10:10 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		xls99 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 13 Jul 2006 
			Komentāri: 4132
			
			  2003  Alfa-Romeo  147GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			tavs gadijums izklausas pec kaut kada poltergeista...
 
2 min motors nevar uzsilt lidz 120 gradiem     ... 
 
iespejamie varianti:
 
- suknis kirdik
 
- gaiss sarauts sistema vairak ka vajag... alfam gan si problema, manuprat, robezojas ar zinatnisko fantastiku... visi runa, bet redzejis nav neviens   
- blives, plaisas 
 
- un vismazak ticamais, ka kaut kur dzess sistema ir "korkjis", nelaujot cirkulacijai notik ta ka tai vajadzetu, kas visu padra ljoiti interesantu un nesaprotamu.
 
beigtus dacikus un sabirusus radiatorus es izsledzu, jo pienjemu, ka tos tu esi jau parbaudijis vairakkart
			 
					 
	 | 
	| Thu Aug 11, 2011 10:30 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |