 |
2 lapa no 4 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
yuran rakstīja:+1 the Cat. Daudzsvīru piekarei, kad tu griež stūri, ritenis nedaudz noliekas (ja var tā pateikt), McPhersonam tāda nav. Voobsčem kinematika pavisam cita. Un tas ir arī ļoti jūtams dzīvē.
ūja ūja gandrīz (jo ir izņēmumi) pilnīgi visiem transporta līdzekļiem ritenis sasveras, ja sagriež stūri: auto, moto, velo
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Wed Jan 12, 2011 4:40 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
nez - manuprāt savulaik tik populārais teksts SM reklāmā pārdodot E30 un vecākus bembjus bija "lomajušijesja kaļosa"...
Tie tak visi McPhersoni...
Un 155 tak arī statne ir zem maza leņķīša...
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Jan 12, 2011 4:55 pm |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
Nr.7 rakstīja:yuran rakstīja:+1 the Cat. Daudzsvīru piekarei, kad tu griež stūri, ritenis nedaudz noliekas (ja var tā pateikt), McPhersonam tāda nav. Voobsčem kinematika pavisam cita. Un tas ir arī ļoti jūtams dzīvē.
ūja ūja gandrīz (jo ir izņēmumi) pilnīgi visiem transporta līdzekļiem ritenis sasveras, ja sagriež stūri: auto, moto, velo

doma bija neduadz cita, velosipēdam tā točno nav, tur vispar dakšai nav nekādas kinematikas kā tādas. Es domāju par šo:
Citāts:
In automobiles, a double wishbone (or upper and lower A-arm) suspension is an independent suspension design using two (occasionally parallel) wishbone-shaped arms to locate the wheel. Each wishbone or arm has two mounting points to the chassis and one joint at the knuckle. The shock absorber and coil spring mount to the wishbones to control vertical movement. Double wishbone designs allow the engineer to carefully control the motion of the wheel throughout suspension travel, controlling such parameters as camber angle, caster angle, toe pattern, roll center height, scrub radius, scuff and more.
un pats galvenais:
Citāts:
They (double wishbone) also provide increasing negative camber gain all the way to full jounce travel unlike the MacPherson strut which provides negative camber gain only at the beginning of jounce travel and then reverses into positive camber gain at high jounce amounts.
Manuprāt, runāt par to, ka McPherson ir labāk stūras - nu tas galīgi ne pareizi.
Un cik atceros, tad BMW priekšā ir arī 2 sviras katrā pusē - tas nav īsti McPherson.
_________________ GTV6
|
Wed Jan 12, 2011 6:49 pm |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
nu jā, BMW E30 ir priekšā McPherson. Bet tas neatcel divsviras piekares priekšrocības.
_________________ GTV6
|
Wed Jan 12, 2011 6:58 pm |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
yuran rakstīja:
doma bija neduadz cita, velosipēdam tā točno nav, tur vispar dakšai nav nekādas kinematikas kā tādas.
protams, ka makfersons sūkā.
BET tu to velosipēdu papēti uzmanīgāk - kā pret stūres asi novietota riteņa rotēšanas ass Kinemātika tāda pati, kā automobiļiem
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Wed Jan 12, 2011 8:21 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Nr.7 rakstīja:protams, ka makfersons sūkā.
Nu bet es par ko  bet čāļi oponē visu laiku...
|
Wed Jan 12, 2011 10:19 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
TheCAT rakstīja:Nr.7 rakstīja:protams, ka makfersons sūkā.
Nu bet es par ko bet čāļi oponē visu laiku...
Nu nesaki viss, principiāli tak brauc un stūrējas, atkarība no ražotāja informatīvāk vadāmāk vai dezinformatīvāj pāšnāvnieciskāk
Visforšāk MsPhersons salīdzinoši ar Divplauktu piekari "iesūkā", kad par priekšējo piekari salikuši divniekus skatē.
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Jan 13, 2011 9:52 am |
|
 |
Archuks
Pievienojies: 07 Jun 2009
Komentāri: 46
Atrašanās vieta: Rīga
1995 Alfa-Romeo 155
|
Neraugoties uz balstiekārtas diskusijām, auto ir ļoti labs un patīkams
Nopietnam pircējam - nopietna atlaide
|
Mon Jan 17, 2011 2:56 pm |
|
 |
Archuks
Pievienojies: 07 Jun 2009
Komentāri: 46
Atrašanās vieta: Rīga
1995 Alfa-Romeo 155
|
Cena 799 Ls
|
Fri Jan 21, 2011 2:08 pm |
|
 |
Archuks
Pievienojies: 07 Jun 2009
Komentāri: 46
Atrašanās vieta: Rīga
1995 Alfa-Romeo 155
|
JAUNA cena - 699 Ls! Auto nav perfekts, tas ir lietots un attiecīgi ir gan vizuāli, gan tehniski pāris lietas, pie kurām būtu jāpiestrādā, ja ir vēlēšanās pēc 'perfekta' auto, tomēr viss ir normas robežās
|
Wed Jan 26, 2011 6:13 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Alfa, kas stav pazobele, ir diez gan deriga manta, ar to var piedalities dazados alfistu pasakumos, 5. februari pa ezeru, vasara bus cetri asfalta posmi + vel orientesanas, turisma un regularitates ralliji. ta ka Alfa jau nu lieka nebus
|
Thu Jan 27, 2011 12:01 am |
|
 |
Archuks
Pievienojies: 07 Jun 2009
Komentāri: 46
Atrašanās vieta: Rīga
1995 Alfa-Romeo 155
|
Man līdzekļi šobrīd diemžēl vajadzīgi citām lietām, auto vairs nav prioritāte, tā kā ceru, ka kāds novērtēs šo auto potenciālu un cenas/veiktspējas attiecību! Kā jau elbee minēja - vēl viena Alfa saimniecībā kādam noteikti noderēs
|
Thu Jan 27, 2011 12:36 am |
|
 |
altez
Member of

Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
Es teiktu, ka tā nav cena priekš šī auto... Protams, nav jauns, protams vizuāli sīkumi, kur roka jāpieliek, BET tas auto visu laiku ir uzturēts tehniski labā kārtībā + pēdējajā nopietnajā remontu kaudzītē (2010.g. nogalē), ieguldīti vairāk nekā 300 Ls, tā ka par tehnisko pusi nevar būt šaubu. Tika gatavots ne tikai TA, bet drošai braukšanai pašam.
Ziemas trasītei šis braucamais noteikti noderētu. Protams, kurš katrs šo auto neizvēlēsies, jo pēc alfām jau tradicionāli rindā nestāv, bet, ja būs lemts, īstais pircējs parādīsies.
p.s. un lētāk nekā palaidnieka 155  Nav gan V6, bet dinamisks un uzticams 8v twinsparks.
|
Thu Jan 27, 2011 3:39 pm |
|
 |
Archuks
Pievienojies: 07 Jun 2009
Komentāri: 46
Atrašanās vieta: Rīga
1995 Alfa-Romeo 155
|
Pēdējās divās dienās divi cilvēki jau skatījušies, tā kā ja kāds vēl šaubās, tad ieteiktu pasteigties
|
Thu Jan 27, 2011 5:40 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Forša mašīna, man patīk, pats sev arī tādu gribētu. Dzinējs uzticam atšķirībā no jaunās šlakas.
Ja grib alfu kas lēta uzturēšanā un kurai imho ir viens no labākajiem 90to gadu dizainiem, tad šī ir īstā.
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Thu Jan 27, 2011 6:04 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Apr 28, 2025 3:09 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 4 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|