Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
146 problēmu problēma
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs 146 problēmu problēma 
Morgen kungi!.

tā nu ir sanācis ka esmu laimīgs alfas 146 1.6 t.s īpašnieks  Cool  pēc iegādes pirms trim gadiem, 120 tk odometrā, autiņš bija pilnīgā koņča,  motors griezās ideāli.  tagad nobraukti ~ 40tk un lēnām sāk rasties problēmas.
1. žvadz un grab galvā tas variātors. tas skaidrs. jautājums- cik izmaksā tā nomaiņa?
2. neregulāri stāvgāzes apgriezieni. no 1000 līdz 2000 apgr.  Shocked  it īpaši izteikti tas ir karstā laikā. tas ir dzinējam uzsilstot.

 kādam kādas idejas?  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1,6 vispār variators ir ???


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
apgriezienu lēkāšanu var dot arī caurums gaisa trubā pēc gaisa mērītāja...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu tie variatori ir visiem T.S. dzinējiem.  Rolling Eyes
jā, par caurumu trubās iedomājos, jāviņķelē nost un jāpēta.

hm, un vēl ir tāds jauks brīnums, kad auto ir braukts, dzinējs uzsilis,  noslāpē un pastāv kādas ~ 20 minūtes, brīdī kad startē no dzinēja nāk tāda riktīga dīzeļa skaņa kādas 3 sekundes, tad apklust.  no sākuma domāju ka kompensatori eļļu netur, bet vai tas nevar būt variators?  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 146 problēmu problēma 
m-ser rakstīja:

1. žvadz un grab galvā tas variātors. tas skaidrs. jautājums- cik izmaksā tā nomaiņa?


Variatora restaurācija it kā 50 Ls  Rolling Eyes http://autofficina.lv/?p=2101

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jā tas ir variators... šitiem twinsparkiem tie tiek likti uz visiem dzinējiem sākot ar 1.4.
Ar laiku tas ilgāk un ilgāk tarkšķ... maini kopā ar siksnām, tā būs lētāk nekā atsevišķi variatoru un pēc tam siksnas.
Pa galīgi nosprāgst (būs ļoti riebīga skaņa griežot virs 3000) to var vienkārši atslēgt, atvienojot no tā barošanas vadu. zudīs tie zirgi ko tas dod klāt, nekas traģisks.
Jauns maksā ap 100Ls, autoficcina piedāvā restaurāciju par 50Ls, kas laikam ir prātīgākais variants.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: 146 problēmu problēma 
RA rakstīja:
m-ser rakstīja:

1. žvadz un grab galvā tas variātors. tas skaidrs. jautājums- cik izmaksā tā nomaiņa?


Variatora restaurācija it kā 50 Ls  Rolling Eyes http://autofficina.lv/?p=2101

+visi izdevumi kas saistīti ar zobenes maiņu,jo variatoru nevar atrestaurēt kamēr nav noņemta sadalene un variators noņemts no sadalenes.


_________________
Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
diez kā tad tā resataurācija izpaužas. man liekas ka ieliek jaunu un uz 100tk aizmirst par to.  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man te viens 1.6 motoriņš ar svaigi atrestaurētu variatoru mētājas...


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database