Autors |
Ziņojums |
m-ser
Pievienojies: 28 Dec 2010
Komentāri: 14
Atrašanās vieta: Kuldiga
|
 146 problēmu problēma
Morgen kungi!.
tā nu ir sanācis ka esmu laimīgs alfas 146 1.6 t.s īpašnieks  pēc iegādes pirms trim gadiem, 120 tk odometrā, autiņš bija pilnīgā koņča, motors griezās ideāli. tagad nobraukti ~ 40tk un lēnām sāk rasties problēmas.
1. žvadz un grab galvā tas variātors. tas skaidrs. jautājums- cik izmaksā tā nomaiņa?
2. neregulāri stāvgāzes apgriezieni. no 1000 līdz 2000 apgr.  it īpaši izteikti tas ir karstā laikā. tas ir dzinējam uzsilstot.
kādam kādas idejas?
|
Tue Dec 28, 2010 11:26 pm |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
1,6 vispār variators ir ???
_________________ es atgriezos 3 x
|
Tue Dec 28, 2010 11:27 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
apgriezienu lēkāšanu var dot arī caurums gaisa trubā pēc gaisa mērītāja...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Dec 28, 2010 11:33 pm |
|
 |
m-ser
Pievienojies: 28 Dec 2010
Komentāri: 14
Atrašanās vieta: Kuldiga
|
nu tie variatori ir visiem T.S. dzinējiem.
jā, par caurumu trubās iedomājos, jāviņķelē nost un jāpēta.
hm, un vēl ir tāds jauks brīnums, kad auto ir braukts, dzinējs uzsilis, noslāpē un pastāv kādas ~ 20 minūtes, brīdī kad startē no dzinēja nāk tāda riktīga dīzeļa skaņa kādas 3 sekundes, tad apklust. no sākuma domāju ka kompensatori eļļu netur, bet vai tas nevar būt variators?
|
Tue Dec 28, 2010 11:42 pm |
|
 |
RA
Pievienojies: 27 Apr 2010
Komentāri: 311
Atrašanās vieta: Ogre
1996 Alfa-Romeo 146
|
 Re: 146 problēmu problēma
m-ser rakstīja:
1. žvadz un grab galvā tas variātors. tas skaidrs. jautājums- cik izmaksā tā nomaiņa?
Variatora restaurācija it kā 50 Ls http://autofficina.lv/?p=2101
|
Tue Dec 28, 2010 11:50 pm |
|
 |
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
jā tas ir variators... šitiem twinsparkiem tie tiek likti uz visiem dzinējiem sākot ar 1.4.
Ar laiku tas ilgāk un ilgāk tarkšķ... maini kopā ar siksnām, tā būs lētāk nekā atsevišķi variatoru un pēc tam siksnas.
Pa galīgi nosprāgst (būs ļoti riebīga skaņa griežot virs 3000) to var vienkārši atslēgt, atvienojot no tā barošanas vadu. zudīs tie zirgi ko tas dod klāt, nekas traģisks.
Jauns maksā ap 100Ls, autoficcina piedāvā restaurāciju par 50Ls, kas laikam ir prātīgākais variants.
|
Tue Dec 28, 2010 11:52 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
 Re: 146 problēmu problēma
RA rakstīja:m-ser rakstīja:
1. žvadz un grab galvā tas variātors. tas skaidrs. jautājums- cik izmaksā tā nomaiņa?
Variatora restaurācija it kā 50 Ls http://autofficina.lv/?p=2101
+visi izdevumi kas saistīti ar zobenes maiņu,jo variatoru nevar atrestaurēt kamēr nav noņemta sadalene un variators noņemts no sadalenes.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Tue Dec 28, 2010 11:52 pm |
|
 |
m-ser
Pievienojies: 28 Dec 2010
Komentāri: 14
Atrašanās vieta: Kuldiga
|
diez kā tad tā resataurācija izpaužas. man liekas ka ieliek jaunu un uz 100tk aizmirst par to.
|
Tue Dec 28, 2010 11:54 pm |
|
 |
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
man te viens 1.6 motoriņš ar svaigi atrestaurētu variatoru mētājas...
_________________ dejojam dizko!
|
Wed Dec 29, 2010 2:05 am |
|
 |
|