Autors |
Ziņojums |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
palaidniex rakstīja:Ko un kam Tu centies pierādīt?
Visiem un vienmēr ka viņš esot Rudolfa Dīzeļa māz-māzdēls =)
|
Tue Nov 16, 2010 11:57 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
ja jau no "ta pasa" dzineja 136zs vieta dabu ara 210zs, tad tas ir par 50% vairak jaudas. cik tere tas supermotors ar 136zs? 6~8l uz 100km? +50% 9~12l
mana pieredze ar 210zs dzineju ir tiesi tada. 10~12l braucot pilseta un pa autobani.
|
Tue Nov 16, 2010 12:08 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
elbee rakstīja:ja jau no "ta pasa" dzineja 136zs vieta dabu ara 210zs, tad tas ir par 50% vairak jaudas. cik tere tas supermotors ar 136zs? 6~8l uz 100km? +50% 9~12l
mana pieredze ar 210zs dzineju ir tiesi tada. 10~12l braucot pilseta un pa autobani.
Tu NEKO nesaproti!  klausies ko chalitis pa dizeliem saka!
|
Tue Nov 16, 2010 12:26 pm |
|
 |
Cosa Nostra
Member of

Pievienojies: 03 Mar 2010
Komentāri: 1653
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo 155
|
aaaaa..... varbūt es tagad šauju ārpus topika, bet šeit runāja par jaudas palielināšanu un degvielas patēŗiņa apetītes palielināšanu. Es uzreiz atzīstos: neesmu Rūdolfa mazdēs un tapēc esmu galīgs dunduk tajā metāla klucītī ar vadiņiem uz šļauciņām. Bet ir viena lieta. Es zinu točna, ka Jeep Grand Cherokee ar 3.0L CRD ar 218zs patērē 10-13l/100km. Bet, ja tam palielina jaudu līdz 270zs (ar Startech) vai 260zs (Jelgavas ķūņinga kantorī), tad tas tērē 9-12L/100km. Negribu nevienam uzkāpt uz varžacīm, bet sanāk, ka nevienmēr palielinot jaudu, palielinās patērīņš.
|
Tue Nov 16, 2010 1:17 pm |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Cosa Nostra rakstīja: bet sanāk, ka nevienmēr palielinot jaudu, palielinās patērīņš.
Nu ar patēriņu vs jauda var skatīties uz viena modeļa, labāk uz autiņa kas nebijas čipots un ko uzčipoja.
Nereti pēc čipa patēriņš īpaši pilsētā samazinās, jo izmainās jaudas svara attiecība un motoram to kasti ir vieglāk pavilkt.
Lielisks piemērs (ko patspieredzēju) ir saab 9-5 2.0T benzīns.
Nečipots ar 17"tas tērēja virs 10l/100km vidēji, ar 15"tas patērēja jau ~ 2litri uz simtu vidēji mazāk.
Ar to gribēju pateikt, ka tam motorītim palika mazāk svara ko iegriezt un tas vieglāk elpoja.
Pēc saabistu nostāstiem tas pat 2.0T ar 17"uzčipojot sasniedz to pašu patēriņu ko ar 15"ripuļiem nečipots.
Taču nevar salīdzināt vienādus motorus (kaut tilpumā), dažādās svara kategorijas bundžās!!!(lasīt murgojumu augstāk)
|
Tue Nov 16, 2010 1:32 pm |
|
 |
Kaspars D
Pievienojies: 26 Nov 2009
Komentāri: 664
Atrašanās vieta: Riga
|
Tur gadījumā pie vainas nav drīzār riepu platums un varbūt pat diametrs, jo IMHO svara atšķirība starp tiem riteņiem diezgan nekāda, lai ietekmētu degvielas patēriņu.
|
Tue Nov 16, 2010 1:42 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
visi 200 Zs ir noteiktā apgriezienu diapazonā
Un grieze Nm arī ir noteiktā apgriezienu diapazonā.
Lielākoties mēs braucam uz 50-60% no dzinēja jaudas un griezes.
Reālu 200 Zs patēriņu varam novērot sacensību režīmos, kad dzinējs reāli nemitīgi attīsta max griezi un max jaudu...
Pārējā laikā dzinējs patērē atbilstoši dzinēja vadības blokā iestatīajai līknei... Cik zupas liet iekšā pie ikdienas un max režīmiem.
Čips jau samaina šo te līkni līdz ar to ierastajos apgriezienos izmainās degvielas patēriņš...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Nov 16, 2010 2:11 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Cosa Nostra rakstīja:aaaaa..... varbūt es tagad šauju ārpus topika, bet šeit runāja par jaudas palielināšanu un degvielas patēŗiņa apetītes palielināšanu. Es uzreiz atzīstos: neesmu Rūdolfa mazdēs un tapēc esmu galīgs dunduk tajā metāla klucītī ar vadiņiem uz šļauciņām. Bet ir viena lieta. Es zinu točna, ka Jeep Grand Cherokee ar 3.0L CRD ar 218zs patērē 10-13l/100km. Bet, ja tam palielina jaudu līdz 270zs (ar Startech) vai 260zs (Jelgavas ķūņinga kantorī), tad tas tērē 9-12L/100km. Negribu nevienam uzkāpt uz varžacīm, bet sanāk, ka nevienmēr palielinot jaudu, palielinās patērīņš.
tas attiecas uz soferiem, kas brauc pec noteikumie vai vismaz stingri ievero "+20 principu", bet ir jau tadi, kas brauc pec principa "pedalis grida", tiem paterins tikai palielinas un palielinas
|
Tue Nov 16, 2010 2:29 pm |
|
 |
yuran
Member of

Pievienojies: 18 May 2007
Komentāri: 2339
Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
1984 Alfa-Romeo GTV6 2,5
|
muuris rakstīja:Nečipots ar 17"tas tērēja virs 10l/100km vidēji, ar 15"tas patērēja jau ~ 2litri uz simtu vidēji mazāk.
2 litrus mazāk tikai diskus izmēra dēļ?
_________________ GTV6
|
Tue Nov 16, 2010 2:31 pm |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Kaspars D rakstīja:Tur gadījumā pie vainas nav drīzār riepu platums un varbūt pat diametrs, jo IMHO svara atšķirība starp tiem riteņiem diezgan nekāda, lai ietekmētu degvielas patēriņu.
Protams riepu gadījumā būtiskākais ir svara attālums no rata ass. Bet ideja jau tā pati.
|
Tue Nov 16, 2010 2:32 pm |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
yuran rakstīja:muuris rakstīja:Nečipots ar 17"tas tērēja virs 10l/100km vidēji, ar 15"tas patērēja jau ~ 2litri uz simtu vidēji mazāk.
2 litrus mazāk tikai diskus izmēra dēļ? 
Neticēsi, bet jā. Litrs uz katru collu. Bet tas bija švaka 2.0turbo gadījumā.
Lielmotoram tas nav tā jūtams.
Bet arī 1.6 dīzeļškodu apdeitojot no 14"uz 16" 0.7-1.0litri soļķa klāt pie tiem pašiem šoferim
|
Tue Nov 16, 2010 2:34 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Par ko te vispār lielie onkuļi runā
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Tue Nov 16, 2010 3:15 pm |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
muuris rakstīja:Kaspars D rakstīja:Tur gadījumā pie vainas nav drīzār riepu platums un varbūt pat diametrs, jo IMHO svara atšķirība starp tiem riteņiem diezgan nekāda, lai ietekmētu degvielas patēriņu.
Protams riepu gadījumā būtiskākais ir svara attālums no rata ass. Bet ideja jau tā pati.
Bet, uzliekot 18" vietā 16" pats rimbuļa izmērs jau īpaši nemainās, jo 16" ir augsāka gumija, bet 18" tā gumija ir zemāka, tātad svara attālums no ass principā tāds pats. Man piem. sanāca 16" augstāk nekā 18". Domāju ka šķirba drīzāk ir riepu platumā.
|
Tue Nov 16, 2010 5:59 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
jo mazāki riteņi, jo ātrāk saskaita "kilometrus", kas gan ir mazāk kā parastie kilometri, tapēc arī iespaids, ka auto ir ekonomiskāks
|
Tue Nov 16, 2010 6:04 pm |
|
 |
demooon87
Pievienojies: 01 Sep 2009
Komentāri: 278
|
Cosa Nostra rakstīja:demooon87 rakstīja:
VM моторы- принципиально другие. 4 цилиндра при объёме 2.5. 4 головки.. это вообще другие моторы.. Их ещё называют лодочными (использовались на катерах)..их век ушел вместе с крайслерами, да со 164..
Oijķ, oijķ, oijķ! VM Motori 2.5L vēl nekur nav aizgājis. 2.5L mtorus līdz 2003 gadam lika uz Voyageriem un Cherokee. Vēlāk to motoru modificēja un tagad tas ir 2.8L un uz jauno Wrangler no 11 gada tam sola 200zs. Reāli, tas ir vēl tas pats 2.5L tikai ļoti, ļoti, ļoti modificēts.
Vēl to motori liek uz Iveco busa un vēl uz šādu tādu smago tehniku. (Kaķerniji, ibijo)
A par ko jums te ķorka, džeki. Mēģinat viens otru izvest no pacietības 
VM моторы канули в лету.. на овых крайслерах 16 клапанов, балансировочные валы, топливная практически вся от мерса.. а те, старые с 4 головками и одной прокладкой  под ними- другие двигатели.. там другие блоки, головы 4, топливная другая. что там схожего??
|
Tue Nov 16, 2010 6:05 pm |
|
 |
|