 |
32 lapa no 34 lapām pavisam
|
Melns vai Sarkans
Melns |
   |
47% |
( 33 ) |
Sarkans |
   |
52% |
( 36 ) |
Balsis pavisam : 69
|
|
Autors |
Ziņojums |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
altez rakstīja:lāča_kungs rakstīja:es jau nu krāmētu V6, jādod "projektam" elpot 
Ar to V6 ir tā, ka varam atvērt jaunu topiku V6 smagais purns VS. TS 8V ideālais izsvarojums. 
Tas 155 V6 cēliens ar oriģinālo 12V 2.5 nemaz tik pārdabiski labāks nav!
Tāpēc pieļauju, ka aktīvai braukšanai pa šauru līkumotu trassi/ceļu R4 8V varētu būt labāks risinājums.
Vismaz tādas ir manas domas...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Oct 08, 2010 1:21 pm |
|
 |
Sogjis
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 2111
Atrašanās vieta: Riga, Latvija
2000 Alfa-Romeo Spider
|
Vajag normalu v6 busso kraut ieksa un novietot to visu maksimali uz salona pusi vai ari uzreiz likt mid engine, nekuj darit
|
Fri Oct 08, 2010 1:36 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Sogjis rakstīja:Vajag normalu v6 busso kraut ieksa un novietot to visu maksimali uz salona pusi vai ari uzreiz likt mid engine, nekuj darit 
iekš 155 nekur vairāk uz midu to neieliksi - tur tā jau viss pie motora ugunssienas.
a kraut dzinēju salonā un likt uz pakaļpiedziņu - izmaksas, legalizācija, jēga?
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Oct 08, 2010 1:44 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Fri Oct 08, 2010 1:44 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
|
Fri Oct 08, 2010 1:54 pm |
|
 |
Sogjis
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 2111
Atrašanās vieta: Riga, Latvija
2000 Alfa-Romeo Spider
|
Very nais! Izskatas pec kaut kadu psiho alfisu familijas. Paskat, kas siem pagalma metajas
|
Fri Oct 08, 2010 2:03 pm |
|
 |
lāča_kungs
Member of

Pievienojies: 04 Sep 2007
Komentāri: 2329
Atrašanās vieta: Rīga
|
palaidniex rakstīja:altez rakstīja:lāča_kungs rakstīja:es jau nu krāmētu V6, jādod "projektam" elpot 
Ar to V6 ir tā, ka varam atvērt jaunu topiku V6 smagais purns VS. TS 8V ideālais izsvarojums. 
Tas 155 V6 cēliens ar oriģinālo 12V 2.5 nemaz tik pārdabiski labāks nav!
Tāpēc pieļauju, ka aktīvai braukšanai pa šauru līkumotu trassi/ceļu R4 8V varētu būt labāks risinājums.
Vismaz tādas ir manas domas...

nu nez, leišiem tīri labi sanācis  Vienīgi tas laikam tā padārgi sanāk
_________________ i never finish anythi
|
Fri Oct 08, 2010 2:19 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
lāča_kungs rakstīja:palaidniex rakstīja:altez rakstīja:lāča_kungs rakstīja:es jau nu krāmētu V6, jādod "projektam" elpot 
Ar to V6 ir tā, ka varam atvērt jaunu topiku V6 smagais purns VS. TS 8V ideālais izsvarojums. 
Tas 155 V6 cēliens ar oriģinālo 12V 2.5 nemaz tik pārdabiski labāks nav!
Tāpēc pieļauju, ka aktīvai braukšanai pa šauru līkumotu trassi/ceļu R4 8V varētu būt labāks risinājums.
Vismaz tādas ir manas domas...

nu nez, leišiem tīri labi sanācis Vienīgi tas laikam tā padārgi sanāk
leišiem jau nav oriģinālais 2,5 12V?
skaidrs, ka ieliekot skrūvētu/vīlētu 24V 3.0 un izmetot VISU no salona, sanāk kudī žiperīgāk...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Oct 08, 2010 2:29 pm |
|
 |
lāča_kungs
Member of

Pievienojies: 04 Sep 2007
Komentāri: 2329
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Fri Oct 08, 2010 2:44 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
|
Fri Oct 08, 2010 2:49 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
es jau runāju par to, ja salīdzina oriģinālos 2.0 8V TS un 2,5 12V V6
lai liktu tur iekšā 3.0 24V budžets ir jau mākoņos, ar motora transplantāciju vien nebūs līdzēts
kārbas, pusasis, atsperes, amji, vadības elektronika, vispār vadi kā tādi utt
karoč realizējams ir  , bet ne jau ikdienai...
a track-day kāram investīcijas ar ne pa knapo...
tākā pieļauju, ka jebkurā gadījumā 2.0 8V saprātīgākais risinājums... arī track-day pasākumiem.
Un kā rāda resultātu tabula - spēks ir riepās un traisnās rokās...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Oct 08, 2010 3:00 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
palaidniex rakstīja:es jau runāju par to, ja salīdzina oriģinālos 2.0 8V TS un 2,5 12V V6
lai liktu tur iekšā 3.0 24V budžets ir jau mākoņos, ar motora transplantāciju vien nebūs līdzēts
kārbas, pusasis, atsperes, amji, vadības elektronika, vispār vadi kā tādi utt
karoč realizējams ir , bet ne jau ikdienai...
pa lielam nav starpibas 2l R4 vieta likt 12v 2.5 vai 24v 3.0
Citāts:tākā pieļauju, ka jebkurā gadījumā 2.0 8V saprātīgākais risinājums... arī track-day pasākumiem.
Un kā rāda resultātu tabula - spēks ir riepās un traisnās rokās... 
to es vienmer esmu teicis. si gada 4 Cuore posmi. vienigais V6, kas trase spej tikt lidzi (un nevis apsteigt) twinsparkus ir GTA
|
Fri Oct 08, 2010 3:07 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
elbee rakstīja:palaidniex rakstīja:es jau runāju par to, ja salīdzina oriģinālos 2.0 8V TS un 2,5 12V V6
lai liktu tur iekšā 3.0 24V budžets ir jau mākoņos, ar motora transplantāciju vien nebūs līdzēts
kārbas, pusasis, atsperes, amji, vadības elektronika, vispār vadi kā tādi utt
karoč realizējams ir , bet ne jau ikdienai...
pa lielam nav starpibas 2l R4 vieta likt 12v 2.5 vai 24v 3.0
tas skaidrs. stāsts jau par to, lai aizvietotu beigtu R4 ar veselu R4, ir skolnieka kabatasnauda, salīdzinot ar izmaksām kuras beigtā R4 vietā paredz dajebkāda tilpuma V6 implantēšanas izmaksas...
Vienkāršāk un lētak ir nopirkt gatavu standarta 2,5 V6 un tam pēcāk ielikt 3.0 no 164...
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Oct 08, 2010 3:15 pm |
|
 |
altez
Member of

Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
Nu jau te atkal aizgāja slima suņa murgi.  Nekad neemu redzējis jēgu ielas auto ar atmosfērisko dzinēju likt iekšā turbīnas, krāmēt R4 vietā V6 u.tml. izvirtības. Ja nepatīk konkrētais auto, jāņem cits ar lielāku motoru, turbīnām u.tml. Trasei un nopietnam sportam - tā cita lieta.
Bet padiskutēt jau vienmēr var.
|
Fri Oct 08, 2010 3:22 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
altez rakstīja:Nu jau te atkal aizgāja slima suņa murgi. Nekad neemu redzējis jēgu ielas auto ar atmosfērisko dzinēju likt iekšā turbīnas, krāmēt R4 vietā V6 u.tml. izvirtības. Ja nepatīk konkrētais auto, jāņem cits ar lielāku motoru, turbīnām u.tml. Trasei un nopietnam sportam - tā cita lieta.
Bet padiskutēt jau vienmēr var. 
A tu aizmirsis, ka te normāli spameri savākušies?
_________________ in Busso we trust...
|
Fri Oct 08, 2010 3:23 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Tue Jun 17, 2025 11:22 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
32 lapa no 34 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|