Atbildēt pie šī temata 32 lapa no 34 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Nākošais
155 projekts
Melns vai Sarkans

Melns 47% 47% ( 33 )
Sarkans 52% 52% ( 36 )

Balsis pavisam : 69
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
altez rakstīja:
lāča_kungs rakstīja:
es jau nu krāmētu V6, jādod "projektam" elpot  alfavirus

Ar to V6 ir tā, ka varam atvērt jaunu topiku V6 smagais purns VS. TS 8V ideālais izsvarojums.  naac


Tas 155 V6 cēliens ar oriģinālo 12V 2.5 nemaz tik pārdabiski labāks nav!
Tāpēc pieļauju, ka aktīvai braukšanai pa šauru līkumotu trassi/ceļu R4 8V varētu būt labāks risinājums.
Vismaz tādas ir manas domas...
 Rolling Eyes


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vajag normalu v6 busso kraut ieksa un novietot to visu maksimali uz salona pusi vai ari uzreiz likt mid engine, nekuj darit  Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sogjis rakstīja:
Vajag normalu v6 busso kraut ieksa un novietot to visu maksimali uz salona pusi vai ari uzreiz likt mid engine, nekuj darit  Very Happy


iekš 155 nekur vairāk uz midu to neieliksi - tur tā jau viss pie motora ugunssienas.
a kraut dzinēju salonā un likt uz pakaļpiedziņu - izmaksas, legalizācija, jēga? c


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sogjis rakstīja:
Vajag normalu v6 busso kraut ieksa un novietot to visu maksimali uz salona pusi vai ari uzreiz likt mid engine, nekuj darit  Very Happy


 ahahahahahaaa

un būs 155 pro car  naac



Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sogjis rakstīja:
Vajag normalu v6 busso kraut ieksa un novietot to visu maksimali uz salona pusi vai ari uzreiz likt mid engine, nekuj darit  Very Happy

Brauc pakaļ naac
          



          



Tagad laikam kļuvis sarkans:
          




_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Very nais! Izskatas pec kaut kadu psiho alfisu familijas. Paskat, kas siem pagalma metajas Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
altez rakstīja:
lāča_kungs rakstīja:
es jau nu krāmētu V6, jādod "projektam" elpot  alfavirus

Ar to V6 ir tā, ka varam atvērt jaunu topiku V6 smagais purns VS. TS 8V ideālais izsvarojums.  naac


Tas 155 V6 cēliens ar oriģinālo 12V 2.5 nemaz tik pārdabiski labāks nav!
Tāpēc pieļauju, ka aktīvai braukšanai pa šauru līkumotu trassi/ceļu R4 8V varētu būt labāks risinājums.
Vismaz tādas ir manas domas...
 Rolling Eyes

nu nez, leišiem tīri labi sanācis Smile Vienīgi tas laikam tā padārgi sanāk


_________________
i never finish anythi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
lāča_kungs rakstīja:
palaidniex rakstīja:
altez rakstīja:
lāča_kungs rakstīja:
es jau nu krāmētu V6, jādod "projektam" elpot  alfavirus

Ar to V6 ir tā, ka varam atvērt jaunu topiku V6 smagais purns VS. TS 8V ideālais izsvarojums.  naac


Tas 155 V6 cēliens ar oriģinālo 12V 2.5 nemaz tik pārdabiski labāks nav!
Tāpēc pieļauju, ka aktīvai braukšanai pa šauru līkumotu trassi/ceļu R4 8V varētu būt labāks risinājums.
Vismaz tādas ir manas domas...
 Rolling Eyes

nu nez, leišiem tīri labi sanācis Smile Vienīgi tas laikam tā padārgi sanāk


leišiem jau nav oriģinālais 2,5 12V?  melns uz balta

skaidrs, ka ieliekot skrūvētu/vīlētu 24V 3.0 un izmetot VISU  no salona, sanāk kudī žiperīgāk...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
lāča_kungs rakstīja:
palaidniex rakstīja:
altez rakstīja:
lāča_kungs rakstīja:
es jau nu krāmētu V6, jādod "projektam" elpot  alfavirus

Ar to V6 ir tā, ka varam atvērt jaunu topiku V6 smagais purns VS. TS 8V ideālais izsvarojums.  naac


Tas 155 V6 cēliens ar oriģinālo 12V 2.5 nemaz tik pārdabiski labāks nav!
Tāpēc pieļauju, ka aktīvai braukšanai pa šauru līkumotu trassi/ceļu R4 8V varētu būt labāks risinājums.
Vismaz tādas ir manas domas...
 Rolling Eyes

nu nez, leišiem tīri labi sanācis Smile Vienīgi tas laikam tā padārgi sanāk


leišiem jau nav oriģinālais 2,5 12V?  melns uz balta

skaidrs, ka ieliekot skrūvētu/vīlētu 24V 3.0 un izmetot VISU  no salona, sanāk kudī žiperīgāk...

protams, ka lielo V6


_________________
i never finish anythi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
lāča_kungs rakstīja:
palaidniex rakstīja:
altez rakstīja:
lāča_kungs rakstīja:
es jau nu krāmētu V6, jādod "projektam" elpot  alfavirus

Ar to V6 ir tā, ka varam atvērt jaunu topiku V6 smagais purns VS. TS 8V ideālais izsvarojums.  naac


Tas 155 V6 cēliens ar oriģinālo 12V 2.5 nemaz tik pārdabiski labāks nav!
Tāpēc pieļauju, ka aktīvai braukšanai pa šauru līkumotu trassi/ceļu R4 8V varētu būt labāks risinājums.
Vismaz tādas ir manas domas...
 Rolling Eyes

nu nez, leišiem tīri labi sanācis Smile Vienīgi tas laikam tā padārgi sanāk


leišiem jau nav oriģinālais 2,5 12V?  melns uz balta

skaidrs, ka ieliekot skrūvētu/vīlētu 24V 3.0 un izmetot VISU  no salona, sanāk kudī žiperīgāk...



butu jabut diez gan lielam debiloidam lai 2l 8v vieta liktu 2.5 12v V6 Doh! kur vispar tadu motoru dabut? to jau it ka saprot automatiski, ja runa ir par V6, tatad 24v 3l yo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
es jau runāju par to, ja salīdzina oriģinālos 2.0 8V TS un 2,5 12V V6
lai liktu tur iekšā 3.0 24V budžets ir jau mākoņos, ar motora transplantāciju vien nebūs līdzēts
kārbas, pusasis, atsperes, amji, vadības elektronika, vispār vadi kā tādi utt
karoč realizējams ir emo , bet ne jau ikdienai...

a track-day kāram investīcijas ar ne pa knapo...

tākā pieļauju, ka jebkurā gadījumā 2.0 8V saprātīgākais risinājums... arī track-day pasākumiem.
Un kā rāda resultātu tabula - spēks ir riepās un traisnās rokās... naac


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
es jau runāju par to, ja salīdzina oriģinālos 2.0 8V TS un 2,5 12V V6
lai liktu tur iekšā 3.0 24V budžets ir jau mākoņos, ar motora transplantāciju vien nebūs līdzēts
kārbas, pusasis, atsperes, amji, vadības elektronika, vispār vadi kā tādi utt
karoč realizējams ir emo , bet ne jau ikdienai...


pa lielam nav starpibas 2l R4 vieta likt 12v 2.5 vai 24v 3.0

Citāts:
tākā pieļauju, ka jebkurā gadījumā 2.0 8V saprātīgākais risinājums... arī track-day pasākumiem.
Un kā rāda resultātu tabula - spēks ir riepās un traisnās rokās... naac


to es vienmer esmu teicis. si gada 4 Cuore posmi. vienigais V6, kas trase spej tikt lidzi (un nevis apsteigt) twinsparkus ir GTA  Laughing

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
palaidniex rakstīja:
es jau runāju par to, ja salīdzina oriģinālos 2.0 8V TS un 2,5 12V V6
lai liktu tur iekšā 3.0 24V budžets ir jau mākoņos, ar motora transplantāciju vien nebūs līdzēts
kārbas, pusasis, atsperes, amji, vadības elektronika, vispār vadi kā tādi utt
karoč realizējams ir emo , bet ne jau ikdienai...


pa lielam nav starpibas 2l R4 vieta likt 12v 2.5 vai 24v 3.0


tas skaidrs. stāsts jau par to, lai aizvietotu beigtu R4 ar veselu R4, ir skolnieka kabatasnauda, salīdzinot ar izmaksām kuras beigtā R4 vietā paredz dajebkāda tilpuma V6 implantēšanas izmaksas...
Vienkāršāk un lētak ir nopirkt gatavu standarta 2,5 V6 un tam pēcāk ielikt 3.0 no 164... Very Happy


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu jau te atkal aizgāja slima suņa murgi.  emo Nekad neemu redzējis jēgu ielas auto ar atmosfērisko dzinēju likt iekšā turbīnas, krāmēt R4 vietā V6 u.tml. izvirtības. Ja nepatīk konkrētais auto, jāņem cits ar lielāku motoru, turbīnām u.tml. Trasei un nopietnam sportam - tā cita lieta.  Wink
Bet padiskutēt jau vienmēr var.  naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
altez rakstīja:
Nu jau te atkal aizgāja slima suņa murgi.  emo Nekad neemu redzējis jēgu ielas auto ar atmosfērisko dzinēju likt iekšā turbīnas, krāmēt R4 vietā V6 u.tml. izvirtības. Ja nepatīk konkrētais auto, jāņem cits ar lielāku motoru, turbīnām u.tml. Trasei un nopietnam sportam - tā cita lieta.  Wink
Bet padiskutēt jau vienmēr var.  naac


A tu aizmirsis, ka te normāli spameri savākušies?  gejs


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 32 lapa no 34 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database