 |
6 lapa no 7 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Tutolli rakstīja:Citāts:Mu tad varētu būt, ka otrai veņķiks pats vesels, bet kaut kas shēmā noticis, un neļauj tam uzgriezties. Vai nu termodačiks, vai nu drošinātājs kirdik...
Vai arī kaut kur vadi...
Drošinātājus esmu skatijis visi OK, par vadiem nezinu neesmu pētijis, kā jau teicu, kaut kur šeit forumā lasiju, ka otrs pieslēdzas tikai pie 115 grādiem! Tā var būt? 
varētu būt - tāpēc vispirms dzinējs ir jāuzkarsē līdz tiem +115°C lai pārliecinātos.
Un vēl moš vajag pačekot kurš temodačiks izsniedz tos 115 un vai tas strādā, jo var gadīies, ka tas t° dačiks kurš rāda temperatūru panelī nav tas pats, kurš slēdz veņķinu...
_________________ in Busso we trust...
|
Sat Aug 07, 2010 3:23 pm |
|
 |
Tutolli
Member of

Pievienojies: 21 Mar 2010
Komentāri: 1109
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Par tiem datčikiem tā varētu būt ka uz paneli info sniedz viens, bet uz kompi un ventilatoriem citi.
Varētu mēģināt uzkarsēt līdz tiem 115 un tad skatīt..., bet vai uz vietas stāvot vispār tādu temp var dabūt... Vajadzēs atbraukt uz Cuore Sportivo pagāzēt pa trasi un tad jau redzēs!
|
Sat Aug 07, 2010 3:31 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
kad temperatura ir par augstu, tad temperaturas dacikam iedegas lampina, modernakas masinas pazinos ekrana, ka ir parak karsts un jasledz ara dzinejs. tad ari jasak uztraukties. kamer lampinas nedeg un pazinojumu nav, nav ko lieki satraukties par to, ko rada daciks.
jaunajiem bmw tada temperaturas dacika nav vispar, ari vw vabolei nebija. nu nav vajadzigs, lieka informacija
|
Sat Aug 07, 2010 6:12 pm |
|
 |
Tutolli
Member of

Pievienojies: 21 Mar 2010
Komentāri: 1109
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Citāts:kad temperatura ir par augstu, tad temperaturas dacikam iedegas lampina, modernakas masinas pazinos ekrana, ka ir parak karsts un jasledz ara dzinejs. tad ari jasak uztraukties. kamer lampinas nedeg un pazinojumu nav, nav ko lieki satraukties par to, ko rada daciks.
Tā jau it kā ir, kamēr nedeg nekādas sarkanas lampiņas, nav ko uztraukties!
Laikam vēl viena lieta ar ko AR atšķiras no citām mašīnām!
|
Sat Aug 07, 2010 6:24 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Izklausās pēc aizauguša radiatora?
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Sat Aug 07, 2010 7:17 pm |
|
 |
Tutolli
Member of

Pievienojies: 21 Mar 2010
Komentāri: 1109
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Citāts:Izklausās pēc aizauguša radiatora?
No āras, cik var redzēt, jauns viņš tiešām nav... Kā ir no iekšas nezinu!
|
Sat Aug 07, 2010 11:05 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Tutolli rakstīja:Citāts:Izklausās pēc aizauguša radiatora?
No āras, cik var redzēt, jauns viņš tiešām nav... Kā ir no iekšas nezinu! 
Nomazgā no āras kārtīgi - uz laiku palīdzēs
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Sat Aug 07, 2010 11:28 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
j.k. rakstīja:Tutolli rakstīja:Citāts:Izklausās pēc aizauguša radiatora?
No āras, cik var redzēt, jauns viņš tiešām nav... Kā ir no iekšas nezinu! 
Nomazgā no āras kārtīgi - uz laiku palīdzēs 
a no iekšas palīdz cocacola! Atlikt ņirgšanu! Nolejam antifīzu, atvienojam trubas, aiztaisam apakšējo saurumu un uzpildam ar cocacolu. Uz dienu aimirstam, ja nu vienīgi uzpildīt cocacolu, ja līmenis krīt. Tad nolejam cocacolas šķīdumu, kārtīgi izskalojam un liekam klāt trubas un lejam atpakaļ, vēlams jaunu, antifrīzu, ja iepriekšējais vecāks par 2 gadiem...
_________________ in Busso we trust...
|
Sun Aug 08, 2010 10:52 am |
|
 |
Norkis
Pievienojies: 27 Oct 2006
Komentāri: 968
Atrašanās vieta: Saulkrasti
2011 Alfa-Romeo Giulietta
|
Pa daudz sāk stresot par to temperatūru. Izvelkot pa 333 temperatūra uzkāpj līdz 110, kā apstājies dzesēt turbīnu attiet uz 85-90.
Pat pēdējā posmā kad ārā bija ap tuvu 30 grādiem temperatūta trasē stabili turējās 110 un pēc tam 85-90.
Ikdienā tak dīzelis tur ap 2000 apgriezieniem. Apdzenot pagāžot apgriezieni stabili turās 3000-4500. Dīzelim maksimums laikam 5000.
|
Sun Aug 08, 2010 4:34 pm |
|
 |
Tutolli
Member of

Pievienojies: 21 Mar 2010
Komentāri: 1109
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Citāts:a no iekšas palīdz cocacola! Atlikt ņirgšanu!
Bez ņirgšanas, bet būs jāpamēģina!  Kad izdarīšu rakstīšu atsauksmi!
|
Sun Aug 08, 2010 10:39 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Tutolli rakstīja:Citāts:a no iekšas palīdz cocacola! Atlikt ņirgšanu!
Bez ņirgšanas, bet būs jāpamēģina! Kad izdarīšu rakstīšu atsauksmi! 
Cocacolas sastāvā ir ortofosfoskābe, kas šķīdina kaļķakmeni. Pirmo reizi kad redzēju domāju, ka čali nes cauri
Ielēja forda radiatorā un tas tā aizdambējies, ka nekas cauri netek, pēc brīža sāka sūkties, pilēt un pat tecēt cauri.
Tad aiztaisīja apakšu pagaidīja, nolēja duļķainu ļergu un lieta darīa...
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Aug 09, 2010 9:15 am |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
jus nu gan baigie optimisti te... rakstat, ka 110-115 ir po... nu, nu!
manuprat darba temp., ir ~90, nu labi + 10 gradi extreemaa, viss parejais ir anomalija un draud ar lielu $ outflowu.
|
Mon Aug 09, 2010 9:41 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
xls99 rakstīja:jus nu gan baigie optimisti te... rakstat, ka 110-115 ir po... nu, nu!
manuprat darba temp., ir ~90, nu labi + 10 gradi extreemaa, viss parejais ir anomalija un draud ar lielu $ outflowu.
nu jautājums jau vecais - kur mērīt temperatūru, kādi iir konkrētā dzinēja raksturliielumi, kādas darba temperatūras un pieļaujamie darba temperatūras diapazoni.
jaunajām 147/156 dabra temperatūra ir lielākoties nemaingi 90, kaut realiitātē tā temperatūra mazliet staigā
domājams tas panākts ar viisai kūtru rādīāja indikatoru, kurš tās sīkās svārstības vienkārši ineparāda...
neznu man zirneklim pilsētā rāda pāri 90, uz šosejas parasti mazlet zem 90...
P.S.
Kurai tieši detaļai 90-100 r pieļaujami un 110 jau ir par daudz?
par 130-140 šaubu nav - temperatūras kāpums >40%
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Aug 09, 2010 9:47 am |
|
 |
Tutolli
Member of

Pievienojies: 21 Mar 2010
Komentāri: 1109
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Karstais laiks beidzies, bet ar radiatoru vajadzēja tikt skaidrībā...
Šajās brīvdienās tika nomainīts antifrīzs, rezultātā tempertūra pat ir palikusi par zemu...  Ja piektdien vakarā braucot uz turieni ar veco antifrīzu pie āra tempertūras +13 bija ap 80 grādi, tad šodien braucot atpakaļ ar nomainītu šķidrumu, ārā +11 un motorā ap 70. Laikam tas nebūs īsti normāli, un pie vainas varētu būt termostats!? Cik tad būs, kad ārā būs zem nulles!?
Un vēl... It kā tukšā sistēmā iegāja tikai mazliet vairāk par 4L antifrīza, kaut gan pircēja rokasgrāmatā atrodamajā manuālī 2.4JTD uzrādītais tilpums ir 6.8L! Ārā iztecēja aptuveni tikpat cik iegāja iekšā! Kāds zin cik ir jābūt patiesībā?
|
Sun Aug 29, 2010 10:53 pm |
|
 |
RA
Pievienojies: 27 Apr 2010
Komentāri: 311
Atrašanās vieta: Ogre
1996 Alfa-Romeo 146
|
Tutolli rakstīja:Karstais laiks beidzies, bet ar radiatoru vajadzēja tikt skaidrībā...
Šajās brīvdienās tika nomainīts antifrīzs, rezultātā tempertūra pat ir palikusi par zemu... Ja piektdien vakarā braucot uz turieni ar veco antifrīzu pie āra tempertūras +13 bija ap 80 grādi, tad šodien braucot atpakaļ ar nomainītu šķidrumu, ārā +11 un motorā ap 70. Laikam tas nebūs īsti normāli, un pie vainas varētu būt termostats!? Cik tad būs, kad ārā būs zem nulles!?
Un vēl... It kā tukšā sistēmā iegāja tikai mazliet vairāk par 4L antifrīza, kaut gan pircēja rokasgrāmatā atrodamajā manuālī 2.4JTD uzrādītais tilpums ir 6.8L! Ārā iztecēja aptuveni tikpat cik iegāja iekšā! Kāds zin cik ir jābūt patiesībā? 
Ja jau iekšā iegāja tikpat, cik izlēji pirms tam, tad ok... Loģiski ka visu skidrumu tu ara nedabuji, iztecinaji tikai no ba4oka un radiatora, bet tur iekšā (blokā vai arī nezinu kā sauc to vietu kur viņš motorā vēl paliek  ) vēl palika...
Es kad nomainīju spainim, arī 4 l laikam sagaja iekšā, no sākuma piekurbulēju lai pārsilst, paspaidiju trubas, limenis bik nokritas, tad uzpildiju atkal limeni un miers, nekas vairs nav krities, pie uzsilšanas ari nekas nav mainijies. Nomainiju tikai tāpēc, ka kāds gudrinieks bij izlējis manu veco antifrīzu, domāja ka ūdens, saprata ka kkas nav labi, kad nakamaja diena zale bij izdegusi, bet nekas, jauno ari izmaksāja  .
|
Sun Aug 29, 2010 11:30 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Wed Jun 18, 2025 12:39 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
6 lapa no 7 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|