Atbildēt pie šī temata 6 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
dzesesana.
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tutolli rakstīja:
Citāts:
Mu tad varētu būt, ka otrai veņķiks pats vesels, bet kaut kas shēmā noticis, un neļauj tam uzgriezties. Vai nu termodačiks, vai nu drošinātājs kirdik...
Vai arī kaut kur vadi...

Drošinātājus esmu skatijis visi OK, par vadiem nezinu neesmu pētijis, kā jau teicu, kaut kur šeit forumā lasiju, ka otrs pieslēdzas tikai pie 115 grādiem! Shocked  Tā var būt? Question


varētu būt - tāpēc vispirms dzinējs ir jāuzkarsē līdz tiem +115°C lai pārliecinātos.
Un vēl moš vajag pačekot kurš temodačiks izsniedz tos 115 un vai tas strādā, jo var gadīies, ka tas t° dačiks kurš rāda temperatūru panelī nav tas pats, kurš slēdz veņķinu...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Par tiem datčikiem tā varētu būt ka uz paneli info sniedz viens, bet uz kompi un ventilatoriem citi.
Varētu mēģināt uzkarsēt līdz tiem 115 un tad skatīt..., bet vai uz vietas stāvot vispār tādu temp var dabūt... Vajadzēs atbraukt uz Cuore Sportivo pagāzēt pa trasi un tad jau redzēs!  Wink  Mr. Green

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kad temperatura ir par augstu, tad temperaturas dacikam iedegas lampina, modernakas masinas pazinos ekrana, ka ir parak karsts un jasledz ara dzinejs. tad ari jasak uztraukties. kamer lampinas nedeg un pazinojumu nav, nav ko lieki satraukties par to, ko rada daciks.

jaunajiem bmw tada temperaturas dacika nav vispar, ari vw vabolei nebija. nu nav vajadzigs, lieka informacija aiwa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
kad temperatura ir par augstu, tad temperaturas dacikam iedegas lampina, modernakas masinas pazinos ekrana, ka ir parak karsts un jasledz ara dzinejs. tad ari jasak uztraukties. kamer lampinas nedeg un pazinojumu nav, nav ko lieki satraukties par to, ko rada daciks.

Tā jau it kā ir, kamēr nedeg nekādas sarkanas lampiņas, nav ko uztraukties!
Laikam vēl viena lieta ar ko AR atšķiras no citām mašīnām!  yo

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Izklausās pēc aizauguša radiatora?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
Izklausās pēc aizauguša radiatora?

No āras, cik var redzēt, jauns viņš tiešām nav... Kā ir no iekšas nezinu! Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tutolli rakstīja:
Citāts:
Izklausās pēc aizauguša radiatora?

No āras, cik var redzēt, jauns viņš tiešām nav... Kā ir no iekšas nezinu! Rolling Eyes

Nomazgā no āras kārtīgi - uz laiku palīdzēs Smile


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Tutolli rakstīja:
Citāts:
Izklausās pēc aizauguša radiatora?

No āras, cik var redzēt, jauns viņš tiešām nav... Kā ir no iekšas nezinu! Rolling Eyes

Nomazgā no āras kārtīgi - uz laiku palīdzēs Smile


a no iekšas palīdz cocacola! Atlikt ņirgšanu! Nolejam antifīzu, atvienojam trubas, aiztaisam apakšējo saurumu un uzpildam ar cocacolu. Uz dienu aimirstam, ja nu vienīgi uzpildīt cocacolu, ja līmenis krīt. Tad nolejam cocacolas šķīdumu, kārtīgi izskalojam un liekam klāt trubas un lejam atpakaļ, vēlams jaunu, antifrīzu, ja iepriekšējais vecāks par 2 gadiem...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pa daudz sāk stresot par to temperatūru. Izvelkot pa 333 temperatūra uzkāpj līdz 110, kā apstājies dzesēt turbīnu attiet uz 85-90.
Pat pēdējā posmā kad ārā bija ap tuvu 30 grādiem temperatūta trasē stabili turējās 110 un pēc tam 85-90.
Ikdienā tak dīzelis tur ap 2000 apgriezieniem. Apdzenot pagāžot apgriezieni stabili turās 3000-4500. Dīzelim maksimums laikam 5000.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Citāts:
a no iekšas palīdz cocacola! Atlikt ņirgšanu!

Bez ņirgšanas, bet būs jāpamēģina! Smile Kad izdarīšu rakstīšu atsauksmi! Cool

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tutolli rakstīja:
Citāts:
a no iekšas palīdz cocacola! Atlikt ņirgšanu!

Bez ņirgšanas, bet būs jāpamēģina! Smile Kad izdarīšu rakstīšu atsauksmi! Cool


Cocacolas sastāvā ir ortofosfoskābe, kas šķīdina kaļķakmeni. Pirmo reizi kad redzēju domāju, ka čali nes cauri
Ielēja forda radiatorā un tas tā aizdambējies, ka nekas cauri netek, pēc brīža sāka sūkties, pilēt un pat tecēt cauri.
Tad aiztaisīja apakšu pagaidīja, nolēja duļķainu ļergu un lieta darīa...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
jus nu gan baigie optimisti te... rakstat, ka 110-115 ir po... nu, nu!  Cool

manuprat darba temp., ir ~90, nu labi + 10 gradi extreemaa, viss parejais ir anomalija un draud ar lielu $ outflowu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
xls99 rakstīja:
jus nu gan baigie optimisti te... rakstat, ka 110-115 ir po... nu, nu!  Cool

manuprat darba temp., ir ~90, nu labi + 10 gradi extreemaa, viss parejais ir anomalija un draud ar lielu $ outflowu.


nu jautājums jau vecais - kur mērīt temperatūru, kādi iir konkrētā dzinēja raksturliielumi, kādas darba temperatūras un pieļaujamie darba temperatūras diapazoni.

jaunajām 147/156 dabra temperatūra ir lielākoties nemaingi 90, kaut realiitātē tā temperatūra mazliet staigā
domājams tas panākts ar viisai kūtru rādīāja indikatoru, kurš tās sīkās svārstības vienkārši ineparāda... hmm

neznu man zirneklim pilsētā rāda pāri 90, uz šosejas parasti mazlet zem 90...

P.S.
Kurai tieši detaļai 90-100 r pieļaujami un 110 jau ir par daudz?
par 130-140  šaubu nav - temperatūras kāpums >40%


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Karstais laiks beidzies, bet ar radiatoru vajadzēja tikt skaidrībā...
Šajās brīvdienās tika nomainīts antifrīzs, rezultātā tempertūra pat ir palikusi par zemu... Smile Ja piektdien vakarā braucot uz turieni ar veco antifrīzu pie āra tempertūras +13 bija ap 80 grādi, tad šodien braucot atpakaļ ar nomainītu šķidrumu, ārā +11 un motorā ap 70. Laikam tas nebūs īsti normāli, un pie vainas varētu būt termostats!? Cik tad būs, kad ārā būs zem nulles!? Confused
Un vēl... It kā tukšā sistēmā iegāja tikai mazliet vairāk par 4L antifrīza, kaut gan pircēja rokasgrāmatā atrodamajā manuālī 2.4JTD uzrādītais tilpums ir 6.8L! Ārā iztecēja aptuveni tikpat cik iegāja iekšā! Kāds zin cik ir jābūt patiesībā?  Question

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tutolli rakstīja:
Karstais laiks beidzies, bet ar radiatoru vajadzēja tikt skaidrībā...
Šajās brīvdienās tika nomainīts antifrīzs, rezultātā tempertūra pat ir palikusi par zemu... Smile Ja piektdien vakarā braucot uz turieni ar veco antifrīzu pie āra tempertūras +13 bija ap 80 grādi, tad šodien braucot atpakaļ ar nomainītu šķidrumu, ārā +11 un motorā ap 70. Laikam tas nebūs īsti normāli, un pie vainas varētu būt termostats!? Cik tad būs, kad ārā būs zem nulles!? Confused
Un vēl... It kā tukšā sistēmā iegāja tikai mazliet vairāk par 4L antifrīza, kaut gan pircēja rokasgrāmatā atrodamajā manuālī 2.4JTD uzrādītais tilpums ir 6.8L! Ārā iztecēja aptuveni tikpat cik iegāja iekšā! Kāds zin cik ir jābūt patiesībā?  Question

Ja jau iekšā iegāja tikpat, cik izlēji pirms tam, tad ok... Loģiski ka visu skidrumu tu ara nedabuji, iztecinaji tikai no ba4oka un radiatora, bet tur iekšā (blokā vai arī nezinu kā sauc to vietu kur viņš motorā vēl paliek Confused ) vēl palika...

Es kad nomainīju spainim, arī 4 l laikam sagaja iekšā, no sākuma piekurbulēju lai pārsilst, paspaidiju trubas, limenis bik nokritas, tad uzpildiju atkal limeni un miers, nekas vairs nav krities, pie uzsilšanas ari nekas nav mainijies. Nomainiju tikai tāpēc, ka kāds gudrinieks bij izlējis manu veco antifrīzu, domāja ka ūdens, saprata ka kkas nav labi, kad nakamaja diena zale bij izdegusi, bet nekas, jauno ari izmaksāja Very Happy .

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 6 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database