Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
147 tipiskās vainas
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jau uzzvanīju. Cena skaidra un nosacījumi arī.
Bet negribās vēl atmest cerību atrast šeit kaut ko Very Happy
Ar to ielikšanu nebūtu problēmas. Vislielākā bēda ir atrast jēdzīgu motoru par pieņemamu cenu Sad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es laikam pirktu donoru ar motoru un tirgotu pārējo nost, bet nedomāju, ka tas ir ekonomiski izdevīgi...
http://www.ss.lv/lv/transport/spare-parts/alfa-romeo/spare-parts-from-one-auto/

Jāatceras, ka jaunajam motoram tāpat būs jāliek jaunas siksnas + ruļļi + blīves un daļai no šiem darbiem nepieciešami spec instrumenti...


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Hmm, sanāk, ka zobsiksnu pats nemaz nevar nomainīt ar parastiem štrumiem?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
RG rakstīja:
Hmm, sanāk, ka zobsiksnu pats nemaz nevar nomainīt ar parastiem štrumiem?

Pēc idejas paredzēts mainīt ar speciāliem sadaleņu fiksatoriem. Ir gudrinieki kas mēģina bez, bet diezgan bieži pēc tam motors neiet kā vajag, vai aiziet pa pieskari, jo nav salikts atpakaļ precīzi.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ā, nu sanāk, ka vienkārši nav pa metkām precizi salikts.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
RG rakstīja:
Ā, nu sanāk, ka vienkārši nav pa metkām precizi salikts.

Cik zinu - nav metku kā tādu... Tādēļ vajadzīgi sadaleņu fiksatori.
Var itkā salikt pats savas, ņemot nost veco siksnu, bet pastāv paliels risks salikt nepareizi.


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tāds jautājums - tas, ka sadalenes jāfikse, skaidrs, bet pārējie rullīši? Viņi arī jāfiksē vai jāliek pa metkām, jeb tur vienalga?
Tam 2.0 ts ir divas zobsiksnas  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pats neesmu mainījis siksnas uz TS, labāk uzticu to cilvēkiem, kas to ir darījuši vairākkārt.
Ja pareizi atceros kautkur Youtube ir pieejami video ar pamācību holandiešu kā mainīt un man šķiet www.alfaworkshop.co.uk arī bija fotopamācība, bet izskatās ka tagad tas serveris neiet.

P.S. Otra zobsiksna imho ir balansiera siksna.

EDIT: Siksnas maiņas video: http://www.youtube.com/results?search_query=alfa+romeo+timing+belt&aq=f


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ehh, nu redzēs kā nu būs.
Smagi ar to Alfu Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nav ta ka smagi tur vienkārši vajag citu pieeju Wink


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
RG rakstīja:
Ehh, nu redzēs kā nu būs.
Smagi ar to Alfu Very Happy

на 2.0 не менял ,но на 1.4 и 1.8 Twin Spark менял ,если есть фиксаторы то никаких проблем ,коленвал можешь выставить ,уже по метке на ремню .одна метка на выпускном распредвале (зажатым в фиксаторе)а другая метка на коленвале ,надеваешь ремень и всё naac

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Sveicināti vēlreiz!
šodien biju apskatīt vienu motoru Bukultu ielas šrotā.
Nu džeki tur bez rokām... Gribēju kompresiju izmērīt. Pats atvedu mērāmo, pats izskrūvēju sveces, viņiem atlika tikai aķīti atnest un vadus sasprast, jo pats biju tīrā kreklā. Negribējās līst apakšā.
Protams, ka nekas nesanāca. Džekiem vienkārši slinkums padomāt ar galvu Sad
Atstaju numuru, lai uzzvana, kad izdomās motoru cilvecīgā veidā pārdot, nevis beigtu kaķi maisā...

Saštukoju, ka var būt tiešām varētu veco motoru sataisīt?
Bildes bišku pašvakas sanāca, bet var būt kāds uz aci varētu pateikt no kā tāds defekts varēja rasties un vai vispār būtu iespējams izslīpēt čaulā skrāpējumus?





Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Var paprovēt http://www.ramoto.lv/par-ramoto/pamatdarbiba.html
Varbūt līdz kautkādam remontizmēram var izborēt/izhonēt hmm
A kas ar galvu btw? vārsti nav saliekti?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tā vērīgu uzmanību nebiju pievērsis. Šķita, ka nav. Motors jau arī strādāja. Domāju, ka citiem cilindriem jau arī būtu problēmas ar darbību, ja vienam saliektos, ne?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Laikam hmm
Tikai bloku pirkt imho būtu stipri lētāk kā galvas vai visu kopā? Vismaz cik saprotu, kad norauj siksnu (samērā biežs rezultāts laicīgi nenomainītai siksnai), tad aiziet bojā galva, nevis bloks? Maybe var meklēt kautkur motoru ar nobeigtu galvu?


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 4 lapa no 7 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database