| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		black hawk 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Nov 2013 
			Komentāri: 39 
			Atrašanās vieta: Rajonā
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		  Alfa 159 2,4 Galvas noņemšana un remonts.   
		
			Kungi padalieties lūdzu padomā:
 
Lai nodemontētu izplūdes kolektoru ir jānoņem arī radiatori???
 
Ar cik kg ir jāpievelk galvas skrūves un kādā secībā???
 
Kā var zināt kādu galvas blīves biezumu (0.95; 1,05; 1,15) ir jāliek ja galva netiek slīpēta???
 
Vai kāds var padalīties pieredzē kā demontēt galvu 159 alfai???
  
			
					 
	 | 
	| Mon Nov 18, 2013 11:36 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		  Re: Alfa 159 2,4 Galvas noņemšana un remonts.   
		
			black hawk rakstīja:Kungi padalieties lūdzu padomā:
 
Lai nodemontētu izplūdes kolektoru ir jānoņem arī radiatori???
 
Ar cik kg ir jāpievelk galvas skrūves un kādā secībā???
 
Kā var zināt kādu galvas blīves biezumu (0.95; 1,05; 1,15) ir jāliek ja galva netiek slīpēta???
 
Vai kāds var padalīties pieredzē kā demontēt galvu 159 alfai??? 
Ja es neko nejaucu, tad man kaut kā neiet kopā likt galvu un neslīpētu... Bet es neko no tā nesaprotu...
			 
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 12:23 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		black hawk 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Nov 2013 
			Komentāri: 39 
			Atrašanās vieta: Rajonā
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Nav jau pārkarsēta galva, vaitad vienmēr pie galvas noņemšanas ir jāslīpē???
  
			
					 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 12:34 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Jau rakstīju - es no tā neko nesaprotu. Un vēl nesaprotu, kāpēc tad tā vispār bija jāņem nost...   
			
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 8:44 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		black hawk 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Nov 2013 
			Komentāri: 39 
			Atrašanās vieta: Rajonā
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Tapēc ka pārleca zobsiksna un pārlauza visus kulaciņus un iespējams salieca arī vārstus, jo kompresijas praktiski nav.
 
Un kamēr galvu nenoņems īsto vainu neredzēs.
  
			
					 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 9:25 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			black hawk rakstīja:Tapēc ka pārleca zobsiksna un pārlauza visus kulaciņus un iespējams salieca arī vārstus, jo kompresijas praktiski nav.
 
Un kamēr galvu nenoņems īsto vainu neredzēs. 
Aaaa, nu tad skaidrs, galva ir pilnīgā kārtībā un nav nekādu iespēju, ka tā ir deformējusies/deformēsies atlaižot galvas skrūves...
			 
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 9:39 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Biker 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jan 2007 
			Komentāri: 781 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2004  Alfa-Romeo  GT
		 
		 
	 | 
	
		
		  Re: Alfa 159 2,4 Galvas noņemšana un remonts.   
		
			black hawk rakstīja:Kungi padalieties lūdzu padomā:
 
Lai nodemontētu izplūdes kolektoru ir jānoņem arī radiatori???
 
Ar cik kg ir jāpievelk galvas skrūves un kādā secībā???
 
Kā var zināt kādu galvas blīves biezumu (0.95; 1,05; 1,15) ir jāliek ja galva netiek slīpēta???
 
Vai kāds var padalīties pieredzē kā demontēt galvu 159 alfai??? 
1.Galva jāslīpē obligāti katru reizi noņemot no motora
 
2. Galvas skrūvju pievilkšanas moments katrai galvai, skrūvēm, motoram ir savi, lidz ar to diezvai šeit ir kāda runājoša enciklopēdija kas to zinās no galvas.
 
3. Galvas blīves biezums atkarīgs no: Kāda biezuma blīve ir virsū un cik daudz mm tiek noslīpētino galvas.
 
P.S. Varbūt ja nav NEKĀDAS saprašanas, tad to uzticēt cilvēkiem kas no tā kautko saprot?
			 
			_________________ Mūsu klienti brauc!  http://auto-apkopes-serviss.lv		 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 10:05 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		black hawk 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Nov 2013 
			Komentāri: 39 
			Atrašanās vieta: Rajonā
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Saki, ka tomēr deformēsies???
  
			
					 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 10:06 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Biker 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jan 2007 
			Komentāri: 781 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2004  Alfa-Romeo  GT
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			black hawk rakstīja:Saki, ka tomēr deformēsies??? 
200%
			 
			_________________ Mūsu klienti brauc!  http://auto-apkopes-serviss.lv		 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 10:16 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		black hawk 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Nov 2013 
			Komentāri: 39 
			Atrašanās vieta: Rajonā
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Neesu profiņš, bet savā dzīvē reizes 4 jau ir nācies remontēt galvas, tapēc īsti nebaidos no šī pasākuma.
 
Vienmēr rezultāts ir bijis pozitīvs arī bez galvas slīpēšanas.
 
Par skrūvju pievilkšanu, cik atceros BMW un Volvo, ir tā ka sāk no galvas vidējām skrūvēm un iet uz malām zigzagā,
 
bet ir automarku ražotāji kuri izmanto citu zīmējumu. Un vēl svarīgi zināt ar kādu spēku jāpievelk skrūves un ar cik piegājieniem.
  
			
					 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 10:31 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Quattordici 
		Member of 
		  		
		
			Pievienojies: 10 Apr 2007 
			Komentāri: 4652
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Obligati ir jaslipe, itipasi nemot vera to, ka tas ir 5 cilindru rindinieks
  
			
					 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 10:41 am | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		palaidniex 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15407 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1996  Alfa-Romeo  Spider
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			black hawk rakstīja:Neesu profiņš, bet savā dzīvē reizes 4 jau ir nācies remontēt galvas, tapēc īsti nebaidos no šī pasākuma.
 
Vienmēr rezultāts ir bijis pozitīvs arī bez galvas slīpēšanas.
 
Par skrūvju pievilkšanu, cik atceros BMW un Volvo, ir tā ka sāk no galvas vidējām skrūvēm un iet uz malām zigzagā,
 
bet ir automarku ražotāji kuri izmanto citu zīmējumu. Un vēl svarīgi zināt ar kādu spēku jāpievelk skrūves un ar cik piegājieniem. 
nu protams var kādu strēķīti paveiktis
 
bet ja taja galvā ir bijusi "staļingrada", nav īsti prātīgi cerēt ka viss ir lieliski un nekas nav deformājies un nobojāts...
 
interesanti gan, par cik % kopējo "sāpi" tas varētu sadārdzināt, lai no šī pasākuma - galvas slīpēšanas - spītīgi un principiāli izvairītos...    
			
			_________________ in Busso we trust...		  
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 11:01 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		black hawk 
		 
				 
		
			Pievienojies: 18 Nov 2013 
			Komentāri: 39 
			Atrašanās vieta: Rajonā
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Pie vienām sāpēm gan jau būs jāslīpē.
  
			
					 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 11:30 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		arba 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 16 Jul 2006 
			Komentāri: 5514 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1975  Alfa-Romeo  GTV 2000 Bertone
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Labāk pasaki kāpēc siksna pārleca ?
 
tā gluži bez iemesla nenotiek
 
rulis pateica piii ?
 
siksna veca ?
  
			
			 _________________ es atgriezos 3 x		 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 12:08 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Gunča 
		 
				
		
			Pievienojies: 30 May 2010 
			Komentāri: 1193 
			Atrašanās vieta: Preiļi
			  2001  Alfa-Romeo  166
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Ja nopirksi blīvi, tad šķiet tur pievilkšanas secība parasti ir uzrādīta.
  
			
					 
	 | 
	| Tue Nov 19, 2013 12:11 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |