Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Alfa 159 2,4 Galvas noņemšana un remonts.
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Alfa 159 2,4 Galvas noņemšana un remonts. 
Kungi padalieties lūdzu padomā:
Lai nodemontētu izplūdes kolektoru ir jānoņem arī radiatori???
Ar cik kg ir jāpievelk galvas skrūves un kādā secībā???
Kā var zināt kādu galvas blīves biezumu (0.95; 1,05; 1,15) ir jāliek ja galva netiek slīpēta???
Vai kāds var padalīties pieredzē kā demontēt galvu 159 alfai???

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Alfa 159 2,4 Galvas noņemšana un remonts. 
black hawk rakstīja:
Kungi padalieties lūdzu padomā:
Lai nodemontētu izplūdes kolektoru ir jānoņem arī radiatori???
Ar cik kg ir jāpievelk galvas skrūves un kādā secībā???
Kā var zināt kādu galvas blīves biezumu (0.95; 1,05; 1,15) ir jāliek ja galva netiek slīpēta???
Vai kāds var padalīties pieredzē kā demontēt galvu 159 alfai???


Ja es neko nejaucu, tad man kaut kā neiet kopā likt galvu un neslīpētu... Bet es neko no tā nesaprotu...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nav jau pārkarsēta galva, vaitad vienmēr pie galvas noņemšanas ir jāslīpē???

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Jau rakstīju - es no tā neko nesaprotu. Un vēl nesaprotu, kāpēc tad tā vispār bija jāņem nost... hmm


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tapēc ka pārleca zobsiksna un pārlauza visus kulaciņus un iespējams salieca arī vārstus, jo kompresijas praktiski nav.
Un kamēr galvu nenoņems īsto vainu neredzēs.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
black hawk rakstīja:
Tapēc ka pārleca zobsiksna un pārlauza visus kulaciņus un iespējams salieca arī vārstus, jo kompresijas praktiski nav.
Un kamēr galvu nenoņems īsto vainu neredzēs.


Aaaa, nu tad skaidrs, galva ir pilnīgā kārtībā un nav nekādu iespēju, ka tā ir deformējusies/deformēsies atlaižot galvas skrūves...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Alfa 159 2,4 Galvas noņemšana un remonts. 
black hawk rakstīja:
Kungi padalieties lūdzu padomā:
Lai nodemontētu izplūdes kolektoru ir jānoņem arī radiatori???
Ar cik kg ir jāpievelk galvas skrūves un kādā secībā???
Kā var zināt kādu galvas blīves biezumu (0.95; 1,05; 1,15) ir jāliek ja galva netiek slīpēta???
Vai kāds var padalīties pieredzē kā demontēt galvu 159 alfai???



1.Galva jāslīpē obligāti katru reizi noņemot no motora
2. Galvas skrūvju pievilkšanas moments katrai galvai, skrūvēm, motoram ir savi, lidz ar to diezvai šeit ir kāda runājoša enciklopēdija kas to zinās no galvas.
3. Galvas blīves biezums atkarīgs no: Kāda biezuma blīve ir virsū un cik daudz mm tiek noslīpētino galvas.

P.S. Varbūt ja nav NEKĀDAS saprašanas, tad to uzticēt cilvēkiem kas no tā kautko saprot?


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Saki, ka tomēr deformēsies???

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
black hawk rakstīja:
Saki, ka tomēr deformēsies???


200%


_________________
Mūsu klienti brauc! http://auto-apkopes-serviss.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Neesu profiņš, bet savā dzīvē reizes 4 jau ir nācies remontēt galvas, tapēc īsti nebaidos no šī pasākuma.
Vienmēr rezultāts ir bijis pozitīvs arī bez galvas slīpēšanas.
Par skrūvju pievilkšanu, cik atceros BMW un Volvo, ir tā ka sāk no galvas vidējām skrūvēm un iet uz malām zigzagā,
bet ir automarku ražotāji kuri izmanto citu zīmējumu. Un vēl svarīgi zināt ar kādu spēku jāpievelk skrūves un ar cik piegājieniem.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Obligati ir jaslipe, itipasi nemot vera to, ka tas ir 5 cilindru rindinieks

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
black hawk rakstīja:
Neesu profiņš, bet savā dzīvē reizes 4 jau ir nācies remontēt galvas, tapēc īsti nebaidos no šī pasākuma.
Vienmēr rezultāts ir bijis pozitīvs arī bez galvas slīpēšanas.
Par skrūvju pievilkšanu, cik atceros BMW un Volvo, ir tā ka sāk no galvas vidējām skrūvēm un iet uz malām zigzagā,
bet ir automarku ražotāji kuri izmanto citu zīmējumu. Un vēl svarīgi zināt ar kādu spēku jāpievelk skrūves un ar cik piegājieniem.


nu protams var kādu strēķīti paveiktis
bet ja taja galvā ir bijusi "staļingrada", nav īsti prātīgi cerēt ka viss ir lieliski un nekas nav deformājies un nobojāts...

interesanti gan, par cik % kopējo "sāpi" tas varētu sadārdzināt, lai no šī pasākuma - galvas slīpēšanas - spītīgi un principiāli izvairītos...  Rolling Eyes


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pie vienām sāpēm gan jau būs jāslīpē.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Yahoo Messenger

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Labāk pasaki kāpēc siksna pārleca ?
tā gluži bez iemesla nenotiek
rulis pateica piii ?
siksna veca ?


_________________
es atgriezos 3 x
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Ja nopirksi blīvi, tad šķiet tur pievilkšanas secība parasti ir uzrādīta.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database