Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Neraža
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Neraža 
Sveiki dārgie alfisti.
Ir problēma ar alfa romeo 156 1.6 2001. gads.
Mašīna tika izjaukta lai samainītu vienu beigtu vārstu, noslīpētu viņus un nomainītu vārstu gumijas, nomainītu galvas blīvi, izplūdes kolektora blīve arī tika nomainīta, tāpat kā vārstu vāka blīve un vārstu gumijas. Pie viena izdomājām arī siksnas nomainīt - ģenerātora siksnu un zobsiksnu.
Saliekot visu pasākumu kopā, viss bija ļoti jauki līdz brīdim - uzlikām zobeni un piešķīlām ar domu pārbaudīt sensoru sadalenei, kuš arī tika nomainīts, jo auto max rpm bija 3000. Tātad iedarbinot tikai ar zobeni viss ok, bet līdzko tika uzlikta ģenerātora siksna mašīnu var iedarbināt, bet nospiežot gāzes pedāli apgriezieni nekāpj. Varbūt kādam ir kāda ideja par to kas varētu būt par vainu un kā to vainu atrisināt?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Neraža 
axmad rakstīja:
Sveiki dārgie alfisti.
Ir problēma ar alfa romeo 156 1.6 2001. gads.
Mašīna tika izjaukta lai samainītu vienu beigtu vārstu, noslīpētu viņus un nomainītu vārstu gumijas, nomainītu galvas blīvi, izplūdes kolektora blīve arī tika nomainīta, tāpat kā vārstu vāka blīve un vārstu gumijas. Pie viena izdomājām arī siksnas nomainīt - ģenerātora siksnu un zobsiksnu.
Saliekot visu pasākumu kopā, viss bija ļoti jauki līdz brīdim - uzlikām zobeni un piešķīlām ar domu pārbaudīt sensoru sadalenei, kuš arī tika nomainīts, jo auto max rpm bija 3000. Tātad iedarbinot tikai ar zobeni viss ok, bet līdzko tika uzlikta ģenerātora siksna mašīnu var iedarbināt, bet nospiežot gāzes pedāli apgriezieni nekāpj. Varbūt kādam ir kāda ideja par to kas varētu būt par vainu un kā to vainu atrisināt?


Zobene pareizi uzlikta?
Visi devēji vietā?
Visi devēji veseli?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tikai minējums...  Ja uzliekot ģeneratora siksnu, varbūt ieslēdzi gaismas, lai pārliecinātos, vai lādē? Ja tā, tad lampiņas lukturos neesi mainījis?


_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Arnijs rakstīja:
Tikai minējums...  Ja uzliekot ģeneratora siksnu, varbūt ieslēdzi gaismas, lai pārliecinātos, vai lādē? Ja tā, tad lampiņas lukturos neesi mainījis?

Arnij- paskaidro...  Man nav skadrs domu gajiens...  Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Zobene uzlikta ir pareizi, devēji arī visi ir vietā un visi veseli.

Jā par tām lampiņām es ar īsti nesapratu Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
axmad rakstīja:
Zobene uzlikta ir pareizi, devēji arī visi ir vietā un visi veseli.

Jā par tām lampiņām es ar īsti nesapratu Confused

ja neceļ - tad iespējams neiet gaisa mērītājs
bet ticamāk kait kas tomēr nav labi...


P.S.
ģenerators dzīvs?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
axmad rakstīja:
Zobene uzlikta ir pareizi, devēji arī visi ir vietā un visi veseli.

Jā par tām lampiņām es ar īsti nesapratu Confused

ja neceļ - tad iespējams neiet gaisa mērītājs
bet ticamāk kait kas tomēr nav labi...


P.S.
ģenerators dzīvs?


Un interesanti ka gais ameeriitajs pat kljuudas biezhi nemet aaraa.


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
AMV rakstīja:

Un interesanti ka gais ameeriitajs pat kljuudas biezhi nemet aaraa.


un viss tikai tapeec, ka no vecuma  kaadu 0.1 voltu mazaak saak raadiit Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
Arnijs rakstīja:
Tikai minējums...  Ja uzliekot ģeneratora siksnu, varbūt ieslēdzi gaismas, lai pārliecinātos, vai lādē? Ja tā, tad lampiņas lukturos neesi mainījis?

Arnij- paskaidro...  Man nav skadrs domu gajiens...  Confused

  Ir modeļi, piem. Rover (nezinu, vai arī Alfas), kuriem nospiežot bremzes, dzinējs automātiski nometās tukšgaitas režīmā (jo saprot, ka tiek bremzēts un darba režīms nav nepieciešams)  Ja gadījumā tiek nepareizi ieinstalēta lampele un gabarītu kontakts nejauši tiek savienots ar bremzes kontaktu, tad , ieslēdzot uguņus, caur bremžu kontaktu ECU saņem infu, ka auto ir nospiesta bremze.    Tāds lūk, vienkāršs domu gājiens...


_________________
Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Arnijs rakstīja:
Alsi rakstīja:
Arnijs rakstīja:
Tikai minējums...  Ja uzliekot ģeneratora siksnu, varbūt ieslēdzi gaismas, lai pārliecinātos, vai lādē? Ja tā, tad lampiņas lukturos neesi mainījis?

Arnij- paskaidro...  Man nav skadrs domu gajiens...  Confused

  Ir modeļi, piem. Rover (nezinu, vai arī Alfas), kuriem nospiežot bremzes, dzinējs automātiski nometās tukšgaitas režīmā (jo saprot, ka tiek bremzēts un darba režīms nav nepieciešams)  Ja gadījumā tiek nepareizi ieinstalēta lampele un gabarītu kontakts nejauši tiek savienots ar bremzes kontaktu, tad , ieslēdzot uguņus, caur bremžu kontaktu ECU saņem infu, ka auto ir nospiesta bremze.    Tāds lūk, vienkāršs domu gājiens...

Ir Alfām arī tāda fiška, tik nezinu vai uzreiz nomet uz tukšgaitu, bet to ka braucot viegli piebremzē vienlaicīgi no gāzes kāju nenoņemot, mašīna tikai piebremzē, bet nevelk! Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Neraža 
axmad rakstīja:
Sveiki dārgie alfisti.
Ir problēma ar alfa romeo 156 1.6 2001. gads.
Mašīna tika izjaukta lai samainītu vienu beigtu vārstu, noslīpētu viņus un nomainītu vārstu gumijas, nomainītu galvas blīvi, izplūdes kolektora blīve arī tika nomainīta, tāpat kā vārstu vāka blīve un vārstu gumijas. Pie viena izdomājām arī siksnas nomainīt - ģenerātora siksnu un zobsiksnu.
Saliekot visu pasākumu kopā, viss bija ļoti jauki līdz brīdim - uzlikām zobeni un piešķīlām ar domu pārbaudīt sensoru sadalenei, kuš arī tika nomainīts, jo auto max rpm bija 3000. Tātad iedarbinot tikai ar zobeni viss ok, bet līdzko tika uzlikta ģenerātora siksna mašīnu var iedarbināt, bet nospiežot gāzes pedāli apgriezieni nekāpj. Varbūt kādam ir kāda ideja par to kas varētu būt par vainu un kā to vainu atrisināt?


Pārliecinies vai ECU relejs (main relay) ir savā vietā, vai pie pedāļa ir 5V - tur jābūt 5V uz diviem vadiem(laikam pirmie divi), ja viņu tur nav tad ECU ir aizvēries. Labākais ar ko vajadzētu pārbaudīt ir kontrollampa ar diodi lai varētu pateikt kur ir pluss un kur ir mīnuss.
Pārliecinies vai ģenerators nedod ārā maiņstrāvu un vai vispār lādē.
Problēma būs vados...

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database