 |
1 lapa no 1 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
axmad
Pievienojies: 28 Apr 2011
Komentāri: 13
Atrašanās vieta: Rugby UK
|
 Neraža
Sveiki dārgie alfisti.
Ir problēma ar alfa romeo 156 1.6 2001. gads.
Mašīna tika izjaukta lai samainītu vienu beigtu vārstu, noslīpētu viņus un nomainītu vārstu gumijas, nomainītu galvas blīvi, izplūdes kolektora blīve arī tika nomainīta, tāpat kā vārstu vāka blīve un vārstu gumijas. Pie viena izdomājām arī siksnas nomainīt - ģenerātora siksnu un zobsiksnu.
Saliekot visu pasākumu kopā, viss bija ļoti jauki līdz brīdim - uzlikām zobeni un piešķīlām ar domu pārbaudīt sensoru sadalenei, kuš arī tika nomainīts, jo auto max rpm bija 3000. Tātad iedarbinot tikai ar zobeni viss ok, bet līdzko tika uzlikta ģenerātora siksna mašīnu var iedarbināt, bet nospiežot gāzes pedāli apgriezieni nekāpj. Varbūt kādam ir kāda ideja par to kas varētu būt par vainu un kā to vainu atrisināt?
|
Fri May 06, 2011 12:47 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
 Re: Neraža
axmad rakstīja:Sveiki dārgie alfisti.
Ir problēma ar alfa romeo 156 1.6 2001. gads.
Mašīna tika izjaukta lai samainītu vienu beigtu vārstu, noslīpētu viņus un nomainītu vārstu gumijas, nomainītu galvas blīvi, izplūdes kolektora blīve arī tika nomainīta, tāpat kā vārstu vāka blīve un vārstu gumijas. Pie viena izdomājām arī siksnas nomainīt - ģenerātora siksnu un zobsiksnu.
Saliekot visu pasākumu kopā, viss bija ļoti jauki līdz brīdim - uzlikām zobeni un piešķīlām ar domu pārbaudīt sensoru sadalenei, kuš arī tika nomainīts, jo auto max rpm bija 3000. Tātad iedarbinot tikai ar zobeni viss ok, bet līdzko tika uzlikta ģenerātora siksna mašīnu var iedarbināt, bet nospiežot gāzes pedāli apgriezieni nekāpj. Varbūt kādam ir kāda ideja par to kas varētu būt par vainu un kā to vainu atrisināt?
Zobene pareizi uzlikta?
Visi devēji vietā?
Visi devēji veseli?
_________________ in Busso we trust...
|
Fri May 06, 2011 8:31 am |
|
 |
Arnijs
Pievienojies: 22 Apr 2008
Komentāri: 567
Atrašanās vieta: Rīga, Purčiks
|
Tikai minējums... Ja uzliekot ģeneratora siksnu, varbūt ieslēdzi gaismas, lai pārliecinātos, vai lādē? Ja tā, tad lampiņas lukturos neesi mainījis?
_________________ Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
|
Fri May 06, 2011 9:06 am |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
Arnijs rakstīja:Tikai minējums... Ja uzliekot ģeneratora siksnu, varbūt ieslēdzi gaismas, lai pārliecinātos, vai lādē? Ja tā, tad lampiņas lukturos neesi mainījis?
Arnij- paskaidro... Man nav skadrs domu gajiens...
|
Fri May 06, 2011 9:58 am |
|
 |
axmad
Pievienojies: 28 Apr 2011
Komentāri: 13
Atrašanās vieta: Rugby UK
|
Zobene uzlikta ir pareizi, devēji arī visi ir vietā un visi veseli.
Jā par tām lampiņām es ar īsti nesapratu
|
Fri May 06, 2011 7:40 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
axmad rakstīja:Zobene uzlikta ir pareizi, devēji arī visi ir vietā un visi veseli.
Jā par tām lampiņām es ar īsti nesapratu 
ja neceļ - tad iespējams neiet gaisa mērītājs
bet ticamāk kait kas tomēr nav labi...
P.S.
ģenerators dzīvs?
_________________ in Busso we trust...
|
Fri May 06, 2011 8:19 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
palaidniex rakstīja:axmad rakstīja:Zobene uzlikta ir pareizi, devēji arī visi ir vietā un visi veseli.
Jā par tām lampiņām es ar īsti nesapratu 
ja neceļ - tad iespējams neiet gaisa mērītājs
bet ticamāk kait kas tomēr nav labi...
P.S.
ģenerators dzīvs?
Un interesanti ka gais ameeriitajs pat kljuudas biezhi nemet aaraa.
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Fri May 06, 2011 8:46 pm |
|
 |
kurbel
Pievienojies: 17 Apr 2007
Komentāri: 1648
Atrašanās vieta: Carnikava
|
AMV rakstīja:
Un interesanti ka gais ameeriitajs pat kljuudas biezhi nemet aaraa.
un viss tikai tapeec, ka no vecuma kaadu 0.1 voltu mazaak saak raadiit
|
Sat May 07, 2011 9:18 pm |
|
 |
Arnijs
Pievienojies: 22 Apr 2008
Komentāri: 567
Atrašanās vieta: Rīga, Purčiks
|
Alsi rakstīja:Arnijs rakstīja:Tikai minējums... Ja uzliekot ģeneratora siksnu, varbūt ieslēdzi gaismas, lai pārliecinātos, vai lādē? Ja tā, tad lampiņas lukturos neesi mainījis?
Arnij- paskaidro... Man nav skadrs domu gajiens... 
Ir modeļi, piem. Rover (nezinu, vai arī Alfas), kuriem nospiežot bremzes, dzinējs automātiski nometās tukšgaitas režīmā (jo saprot, ka tiek bremzēts un darba režīms nav nepieciešams) Ja gadījumā tiek nepareizi ieinstalēta lampele un gabarītu kontakts nejauši tiek savienots ar bremzes kontaktu, tad , ieslēdzot uguņus, caur bremžu kontaktu ECU saņem infu, ka auto ir nospiesta bremze. Tāds lūk, vienkāršs domu gājiens...
_________________ Kur ir olas, tur ir arī brokastis /Mārtiņš Rītiņš/
|
Sat May 07, 2011 10:19 pm |
|
 |
Tutolli
Member of

Pievienojies: 21 Mar 2010
Komentāri: 1109
Atrašanās vieta: Rīga
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
Arnijs rakstīja:Alsi rakstīja:Arnijs rakstīja:Tikai minējums... Ja uzliekot ģeneratora siksnu, varbūt ieslēdzi gaismas, lai pārliecinātos, vai lādē? Ja tā, tad lampiņas lukturos neesi mainījis?
Arnij- paskaidro... Man nav skadrs domu gajiens... 
Ir modeļi, piem. Rover (nezinu, vai arī Alfas), kuriem nospiežot bremzes, dzinējs automātiski nometās tukšgaitas režīmā (jo saprot, ka tiek bremzēts un darba režīms nav nepieciešams) Ja gadījumā tiek nepareizi ieinstalēta lampele un gabarītu kontakts nejauši tiek savienots ar bremzes kontaktu, tad , ieslēdzot uguņus, caur bremžu kontaktu ECU saņem infu, ka auto ir nospiesta bremze. Tāds lūk, vienkāršs domu gājiens...
Ir Alfām arī tāda fiška, tik nezinu vai uzreiz nomet uz tukšgaitu, bet to ka braucot viegli piebremzē vienlaicīgi no gāzes kāju nenoņemot, mašīna tikai piebremzē, bet nevelk!
|
Sat May 07, 2011 11:20 pm |
|
 |
Fans
Pievienojies: 18 Dec 2009
Komentāri: 159
Atrašanās vieta: Rīga
|
 Re: Neraža
axmad rakstīja:Sveiki dārgie alfisti.
Ir problēma ar alfa romeo 156 1.6 2001. gads.
Mašīna tika izjaukta lai samainītu vienu beigtu vārstu, noslīpētu viņus un nomainītu vārstu gumijas, nomainītu galvas blīvi, izplūdes kolektora blīve arī tika nomainīta, tāpat kā vārstu vāka blīve un vārstu gumijas. Pie viena izdomājām arī siksnas nomainīt - ģenerātora siksnu un zobsiksnu.
Saliekot visu pasākumu kopā, viss bija ļoti jauki līdz brīdim - uzlikām zobeni un piešķīlām ar domu pārbaudīt sensoru sadalenei, kuš arī tika nomainīts, jo auto max rpm bija 3000. Tātad iedarbinot tikai ar zobeni viss ok, bet līdzko tika uzlikta ģenerātora siksna mašīnu var iedarbināt, bet nospiežot gāzes pedāli apgriezieni nekāpj. Varbūt kādam ir kāda ideja par to kas varētu būt par vainu un kā to vainu atrisināt?
Pārliecinies vai ECU relejs (main relay) ir savā vietā, vai pie pedāļa ir 5V - tur jābūt 5V uz diviem vadiem(laikam pirmie divi), ja viņu tur nav tad ECU ir aizvēries. Labākais ar ko vajadzētu pārbaudīt ir kontrollampa ar diodi lai varētu pateikt kur ir pluss un kur ir mīnuss.
Pārliecinies vai ģenerators nedod ārā maiņstrāvu un vai vispār lādē.
Problēma būs vados...
|
Mon May 09, 2011 2:19 am |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Apr 28, 2025 4:38 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
1 lapa no 1 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|