Autors |
Ziņojums |
tomijs
Pievienojies: 01 Jul 2009
Komentāri: 5
|
 Jautajums
gribeju uzzinat ko īsti regulē ar attela redzamajam skruvēm. itkā grāmatā rakstīts ka sinhronizācijai. tā sinhronizācija jaregulē brīvgaitā, bet pilnas slodzes režīmā viņa arī ir svarīga, vai arī kā tos karburatorus regulē - mainot dīzes, vai ir kādi savadaki veidi. Paldies jau iepriekš. Ā karburatori no 33 1.5 36 idf
|
Wed Jul 01, 2009 5:28 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
pilnaa slodzee visi drosseli valjaa un sinhronizejas caur diffuzoriem pashi no sevis.
ta sinhronizacija - to var apsaukat ka tukshgaitas reguleshanu - bet katram stobram atsevishkji.
attieciigi - perc special tuulu.. vai 4 vienaadus manometrus. pievieno pie taam kapara trubinjam - pagriezh (atskruve) kaatru lai zemdrosseljtelpa savienotos ar manometru un ar skruvgriezi uztaisi ta - lai visiem stobriem buutu vienaads manometra radijums.
|
Wed Jul 01, 2009 5:36 pm |
|
 |
tomijs
Pievienojies: 01 Jul 2009
Komentāri: 5
|
Tad varetu būt tā ka neiet tie karbuļi tā kā vajadzetu dēļ tā ka galīgi garām tā regulācija vai arī tas nebutu par iemeslu, nesaprotu viņi regulē un maina tikai tukšgaitu???
|
Wed Jul 01, 2009 5:41 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
KA tukshgaitu KATRAM stobram. nevis tukshgaitu motoram.
padoma pats - vienam stobram ir sareguleeta tukshgaita 2500
otram 800 treshajem 1500 a ceturtajam vispar - 0
motors it ka strada uz 3 katliem un pat ipashi ne kratas - un tukshgaitas apgriezieni ir normaa - kaadi 900
bet tikko tu spied uz gazi - sanak ka visi drosseli saka versties valjaa...
tie stobri, kuriem nosaciti bija 2500 un 1500 - gaziti pienjem ar prieku.
bet tur kur bija 800 un 0 - gaisa ir pa daudz a degvielas - ir pamaz... vot tie un neiet
un velk tos tie stobri, kuriem 2500 un 1500, ka ievainotos ar atrautaam kajam.
velk kamer caur diffuzoriem nesaks pumpet pie kaadiem 2000-2500RPMiem. un tad motors aiziet.
|
Wed Jul 01, 2009 6:05 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
bet spriezhot peec bildes - tie karbi stav ne uz Alfas ? kas par bideli ?
|
Wed Jul 01, 2009 6:06 pm |
|
 |
tomijs
Pievienojies: 01 Jul 2009
Komentāri: 5
|
OK. Skaidrs, bet tad sanāk ka kad dzinējs ir iegriezies, tad visiem podiem ir jaiet vienādi nevis---- ( un velk tos tie stobri, kuriem 2500 un 1500, ka ievainotos ar atrautaam kajam. ) Bet pašiem karbuļiem laikam nevar regulēt degvielas/gaisa attiecību, vienkārši man liekas ka tam motoram būtu jāiet labāk. Motors- Vaz klasika
|
Wed Jul 01, 2009 7:05 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
vai karburatori ir ar apsildaamo apakshu ? izskatas ka ne.. alfaam tie stav uz "siltajaam griidaam"
degvielas - gaisa daudzumu diffuzoraa var regulet tikai mainot diizes. kaut ne... tur bija vel choka svira.. vari ar to paspeleties.
|
Wed Jul 01, 2009 7:13 pm |
|
 |
tomijs
Pievienojies: 01 Jul 2009
Komentāri: 5
|
Skaidrs, tad jadomā kkas ar dīzēm
|
Wed Jul 01, 2009 7:14 pm |
|
 |
trotter
Pievienojies: 02 Jul 2009
Komentāri: 3
|
Lietoju 2001.g. A-R 156 2,0 Selespeed.Spidometrā iemirgojās sarkanā kārbas kontrollampa.Kad joy-sticku pabīda uz priekšu,1.ātr. ieslēdzas,bet tikko sāk kustību-izlec ārā.Ja izkustoties joy-sticku pietur,tad tālā atkal iet normāli pārslēdzoties.Vai kādam ar Selespeed (vai Tiptronic) tā ir bijis un kur varētu meklēt jēdzīgu Selespeed lietpratēju?
|
Fri Jul 03, 2009 12:56 am |
|
 |
PITJONS
Pievienojies: 14 Aug 2007
Komentāri: 592
Atrašanās vieta: visur
2005 Alfa-Romeo 156SW
|
trotter rakstīja:Lietoju 2001.g. A-R 156 2,0 Selespeed.Spidometrā iemirgojās sarkanā kārbas kontrollampa.Kad joy-sticku pabīda uz priekšu,1.ātr. ieslēdzas,bet tikko sāk kustību-izlec ārā.Ja izkustoties joy-sticku pietur,tad tālā atkal iet normāli pārslēdzoties.Vai kādam ar Selespeed tā ir bijis?
Pirms gada vienu tādu kārbu redzēju, kurai krita ārā no pirmā pārnesuma (ja nepieturēja kloķi) Vēl šobrīd tas auto braukā, tā kā liela problēma tā nav. Pārbaudi eļļas līmeņus. Vai arī dodies uz diagnostiku alfistu darbnīcā, vai arī uz arfilu vai pēdējā gadījumā pie dīlera.
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page46/page53/page53.html
|
Fri Jul 03, 2009 2:41 am |
|
 |
|