Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jautajums
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Jautajums 
gribeju uzzinat ko īsti regulē ar attela  redzamajam skruvēm. itkā grāmatā rakstīts ka sinhronizācijai. tā sinhronizācija jaregulē brīvgaitā, bet pilnas slodzes režīmā viņa arī ir  svarīga, vai arī kā tos karburatorus regulē - mainot dīzes, vai ir kādi savadaki veidi. Paldies jau iepriekš. Ā karburatori no 33 1.5  36 idf


Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pilnaa slodzee visi drosseli valjaa un sinhronizejas caur diffuzoriem pashi no sevis.

ta sinhronizacija - to var apsaukat ka tukshgaitas reguleshanu - bet katram stobram atsevishkji.

attieciigi - perc special tuulu..  vai 4 vienaadus manometrus.  pievieno pie taam kapara trubinjam - pagriezh  (atskruve) kaatru lai zemdrosseljtelpa savienotos ar manometru un ar skruvgriezi uztaisi ta - lai visiem stobriem buutu vienaads manometra radijums.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tad varetu būt tā ka neiet tie karbuļi tā kā vajadzetu dēļ tā ka galīgi garām tā regulācija vai arī tas nebutu par iemeslu, nesaprotu viņi regulē un maina tikai tukšgaitu???

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
KA tukshgaitu KATRAM stobram.  nevis tukshgaitu motoram.

padoma pats - vienam stobram ir sareguleeta tukshgaita 2500  
otram 800  treshajem 1500 a ceturtajam vispar - 0

motors it ka strada uz 3 katliem un pat ipashi ne kratas - un tukshgaitas apgriezieni ir normaa - kaadi 900

bet tikko tu spied uz gazi - sanak ka visi drosseli saka versties valjaa...
tie stobri, kuriem nosaciti bija 2500 un 1500 - gaziti pienjem ar prieku.
bet tur kur bija 800 un 0 - gaisa ir pa daudz a degvielas - ir pamaz... vot tie un neiet
un velk tos tie stobri, kuriem 2500 un 1500,  ka ievainotos ar atrautaam kajam.

velk kamer caur diffuzoriem nesaks pumpet pie kaadiem 2000-2500RPMiem.  un tad motors aiziet.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
bet spriezhot peec bildes - tie karbi stav ne uz Alfas ?   kas par bideli ?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
OK. Skaidrs, bet tad sanāk ka kad dzinējs ir iegriezies, tad visiem podiem ir jaiet vienādi nevis---- ( un velk tos tie stobri, kuriem 2500 un 1500, ka ievainotos ar atrautaam kajam. ) Bet pašiem karbuļiem laikam  nevar regulēt degvielas/gaisa attiecību, vienkārši man liekas ka tam motoram būtu jāiet labāk. Motors- Vaz klasika  Very Happy

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
vai karburatori ir ar apsildaamo apakshu ?   izskatas ka ne..  alfaam tie stav uz "siltajaam griidaam"

degvielas - gaisa daudzumu diffuzoraa var regulet tikai mainot diizes.  kaut ne... tur bija vel choka svira.. vari ar to paspeleties.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Skaidrs, tad jadomā kkas ar dīzēm Sad

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Lietoju 2001.g. A-R 156 2,0 Selespeed.Spidometrā iemirgojās sarkanā kārbas kontrollampa.Kad joy-sticku pabīda uz priekšu,1.ātr. ieslēdzas,bet tikko sāk kustību-izlec ārā.Ja izkustoties joy-sticku pietur,tad tālā atkal iet normāli pārslēdzoties.Vai kādam ar Selespeed (vai Tiptronic) tā ir bijis un kur varētu meklēt jēdzīgu Selespeed lietpratēju?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
trotter rakstīja:
Lietoju 2001.g. A-R 156 2,0 Selespeed.Spidometrā iemirgojās sarkanā kārbas kontrollampa.Kad joy-sticku pabīda uz priekšu,1.ātr. ieslēdzas,bet tikko sāk kustību-izlec ārā.Ja izkustoties joy-sticku pietur,tad tālā atkal iet normāli pārslēdzoties.Vai kādam ar Selespeed tā ir bijis?


Pirms gada vienu tādu kārbu redzēju, kurai krita ārā no pirmā pārnesuma (ja nepieturēja kloķi) Vēl šobrīd tas auto braukā, tā kā liela problēma tā nav. Pārbaudi eļļas līmeņus. Vai arī dodies uz diagnostiku alfistu darbnīcā, vai arī uz arfilu vai pēdējā gadījumā pie dīlera.
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page46/page53/page53.html

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database