| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		tomijs 
		 
				
		
			Pievienojies: 01 Jul 2009 
			Komentāri: 5
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		  Jautajums   
		
			gribeju uzzinat ko īsti regulē ar attela  redzamajam skruvēm. itkā grāmatā rakstīts ka sinhronizācijai. tā sinhronizācija jaregulē brīvgaitā, bet pilnas slodzes režīmā viņa arī ir  svarīga, vai arī kā tos karburatorus regulē - mainot dīzes, vai ir kādi savadaki veidi. Paldies jau iepriekš. Ā karburatori no 33 1.5  36 idf 
 
 
			
					 
	 | 
	| Wed Jul 01, 2009 5:28 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			pilnaa slodzee visi drosseli valjaa un sinhronizejas caur diffuzoriem pashi no sevis.
 
 
ta sinhronizacija - to var apsaukat ka tukshgaitas reguleshanu - bet katram stobram atsevishkji.
 
 
attieciigi - perc special tuulu..  vai 4 vienaadus manometrus.  pievieno pie taam kapara trubinjam - pagriezh  (atskruve) kaatru lai zemdrosseljtelpa savienotos ar manometru un ar skruvgriezi uztaisi ta - lai visiem stobriem buutu vienaads manometra radijums.
  
			
					 
	 | 
	| Wed Jul 01, 2009 5:36 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		tomijs 
		 
				
		
			Pievienojies: 01 Jul 2009 
			Komentāri: 5
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Tad varetu būt tā ka neiet tie karbuļi tā kā vajadzetu dēļ tā ka galīgi garām tā regulācija vai arī tas nebutu par iemeslu, nesaprotu viņi regulē un maina tikai tukšgaitu???
  
			
					 
	 | 
	| Wed Jul 01, 2009 5:41 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			KA tukshgaitu KATRAM stobram.  nevis tukshgaitu motoram.
 
 
padoma pats - vienam stobram ir sareguleeta tukshgaita 2500  
 
otram 800  treshajem 1500 a ceturtajam vispar - 0
 
 
motors it ka strada uz 3 katliem un pat ipashi ne kratas - un tukshgaitas apgriezieni ir normaa - kaadi 900
 
 
bet tikko tu spied uz gazi - sanak ka visi drosseli saka versties valjaa... 
 
tie stobri, kuriem nosaciti bija 2500 un 1500 - gaziti pienjem ar prieku. 
 
bet tur kur bija 800 un 0 - gaisa ir pa daudz a degvielas - ir pamaz... vot tie un neiet
 
un velk tos tie stobri, kuriem 2500 un 1500,  ka ievainotos ar atrautaam kajam.
 
 
velk kamer caur diffuzoriem nesaks pumpet pie kaadiem 2000-2500RPMiem.  un tad motors aiziet.
  
			
					 
	 | 
	| Wed Jul 01, 2009 6:05 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			bet spriezhot peec bildes - tie karbi stav ne uz Alfas ?   kas par bideli ?
  
			
					 
	 | 
	| Wed Jul 01, 2009 6:06 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		tomijs 
		 
				
		
			Pievienojies: 01 Jul 2009 
			Komentāri: 5
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			OK. Skaidrs, bet tad sanāk ka kad dzinējs ir iegriezies, tad visiem podiem ir jaiet vienādi nevis---- ( un velk tos tie stobri, kuriem 2500 un 1500, ka ievainotos ar atrautaam kajam. ) Bet pašiem karbuļiem laikam  nevar regulēt degvielas/gaisa attiecību, vienkārši man liekas ka tam motoram būtu jāiet labāk. Motors- Vaz klasika    
			
					 
	 | 
	| Wed Jul 01, 2009 7:05 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			vai karburatori ir ar apsildaamo apakshu ?   izskatas ka ne..  alfaam tie stav uz "siltajaam griidaam"
 
 
degvielas - gaisa daudzumu diffuzoraa var regulet tikai mainot diizes.  kaut ne... tur bija vel choka svira.. vari ar to paspeleties.
  
			
					 
	 | 
	| Wed Jul 01, 2009 7:13 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		tomijs 
		 
				
		
			Pievienojies: 01 Jul 2009 
			Komentāri: 5
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Skaidrs, tad jadomā kkas ar dīzēm   
			
					 
	 | 
	| Wed Jul 01, 2009 7:14 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		trotter 
		 
				
		
			Pievienojies: 02 Jul 2009 
			Komentāri: 3
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Lietoju 2001.g. A-R 156 2,0 Selespeed.Spidometrā iemirgojās sarkanā kārbas kontrollampa.Kad joy-sticku pabīda uz priekšu,1.ātr. ieslēdzas,bet tikko sāk kustību-izlec ārā.Ja izkustoties joy-sticku pietur,tad tālā atkal iet normāli pārslēdzoties.Vai kādam ar Selespeed (vai Tiptronic) tā ir bijis un kur varētu meklēt jēdzīgu Selespeed lietpratēju?
  
			
					 
	 | 
	| Fri Jul 03, 2009 12:56 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		PITJONS 
		 
				 
		
			Pievienojies: 14 Aug 2007 
			Komentāri: 592 
			Atrašanās vieta: visur
			  2005  Alfa-Romeo  156SW
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			trotter rakstīja:Lietoju 2001.g. A-R 156 2,0 Selespeed.Spidometrā iemirgojās sarkanā kārbas kontrollampa.Kad joy-sticku pabīda uz priekšu,1.ātr. ieslēdzas,bet tikko sāk kustību-izlec ārā.Ja izkustoties joy-sticku pietur,tad tālā atkal iet normāli pārslēdzoties.Vai kādam ar Selespeed tā ir bijis? 
Pirms gada vienu tādu kārbu redzēju, kurai krita ārā no pirmā pārnesuma (ja nepieturēja kloķi) Vēl šobrīd tas auto braukā, tā kā liela problēma tā nav. Pārbaudi eļļas līmeņus. Vai arī dodies uz diagnostiku alfistu darbnīcā, vai arī uz arfilu vai pēdējā gadījumā pie dīlera.
 http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page46/page53/page53.html
			
					 
	 | 
	| Fri Jul 03, 2009 2:41 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |