Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3
Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
pirmais - sasalst vecais antifrizs.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Alsi rakstīja:
pirmais - sasalst vecais antifrizs.

un tad aprauj lāpstiņas sūknim  Rolling Eyes TSam lāpstiņas gadijumā arī nebija no plastmasas? Rolling Eyes


_________________
candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
Alsi rakstīja:
pirmais - sasalst vecais antifrizs.

un tad aprauj lāpstiņas sūknim  Rolling Eyes TSam lāpstiņas gadijumā arī nebija no plastmasas? Rolling Eyes

С пластмассы

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kaspars rakstīja:
Alsi rakstīja:
pirmais - sasalst vecais antifrizs.

un tad aprauj lāpstiņas sūknim  Rolling Eyes TSam lāpstiņas gadijumā arī nebija no plastmasas? Rolling Eyes


līdz servim vēl neesmu ticis, tiklīdz zināšu kko vairāk, došu ziņu

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166 
alfa166 rakstīja:
Tātad alfa 166 2.0 TS, 99.g. Vārdu sakot, problēma sākās iestājoties aukstumam zem -20. Pielaidu auto, kādas 7 min pasildīju un sāku braukt, pēc 20 min skatos, ka temperatūras stabis jau kāpj pāri 90 un tad fiksi jau uz 110 uzlec. Izslēdzu motoru uz ceļa, skatos, ka truba, kas no termostata iet uz radiatoru silta, bet pats radiators auksts. Cik saprotu, tad ventilators neslēdzas iekšā pie auksta radiatora. Dzesēšanas šķidrums bačokā silts, par baigi karsto to nosaukt nevarētu, nekādi tvaiki nav, arī pie vāciņa atskrūvēšanas nekāda spiediena nebija, kas liekas dīvaini. Pats škidrums normāla konsistencē, tāpēc domāju, ka nekādi aizbiezējumi radiatorā nevarētu būt. Bet ar ko sākt? Termostats neieslēdz lielo loku, vai varbūt sūknim kirdik? Varbūt kāds datčiks iesalis? Jokaini, ka tieši ziemā šitais joks noticis un tas, ka pie paša radiatora tā truba tomēr ir silta. Ja termostats nelaistu šķidrumu uz radiatoru, tad vai tā truba varētu būt silta pie radiatora? Šitais joks man kkā nav saprotams!


es saprotu, ka jābrauc uz servi. Bet vnk gribas dzirdēt blakus pieredzi, lai nav tā, ka servī sāk mainīt visu pa riņķi un bez vajadzības. Ir zināms, ka nezinīšus servisos īpaši gaida, lai nokāstu piķi gan par to, ko vajag mainīt un par to, ko nevajag.

ar ko sākt?


Tik labs laiks ārā, ka beidzot varētu aizvest alfu uz kādu servisu un visu noskaidrot un arī salabot. Varbūt Jums ir zināms, kāds labs (kaut vai privāts vai mazs) serviss, kam zelta rokas un profesionāls skats uz problēmu risināšanu.

Ir ko ieteikt?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166 
alfa166 rakstīja:


Tik labs laiks ārā, ka beidzot varētu aizvest alfu uz kādu servisu un visu noskaidrot un arī salabot. Varbūt Jums ir zināms, kāds labs (kaut vai privāts vai mazs) serviss, kam zelta rokas un profesionāls skats uz problēmu risināšanu.

Ir ko ieteikt?

http://www.alfisti.lv/garage.php?mode=view_garage_business


_________________
Zvaigznēm ir nozīme
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Vai pie privatmeistara
http://www.alfisti.lv/viewtopic.php?p=181825&highlight=#181825

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166 
alfa166 rakstīja:
Tātad alfa 166 2.0 TS, 99.g. Vārdu sakot, problēma sākās iestājoties aukstumam zem -20. Pielaidu auto, kādas 7 min pasildīju un sāku braukt, pēc 20 min skatos, ka temperatūras stabis jau kāpj pāri 90 un tad fiksi jau uz 110 uzlec. Izslēdzu motoru uz ceļa, skatos, ka truba, kas no termostata iet uz radiatoru silta, bet pats radiators auksts. Cik saprotu, tad ventilators neslēdzas iekšā pie auksta radiatora. Dzesēšanas šķidrums bačokā silts, par baigi karsto to nosaukt nevarētu, nekādi tvaiki nav, arī pie vāciņa atskrūvēšanas nekāda spiediena nebija, kas liekas dīvaini. Pats škidrums normāla konsistencē, tāpēc domāju, ka nekādi aizbiezējumi radiatorā nevarētu būt. Bet ar ko sākt? Termostats neieslēdz lielo loku, vai varbūt sūknim kirdik? Varbūt kāds datčiks iesalis? Jokaini, ka tieši ziemā šitais joks noticis un tas, ka pie paša radiatora tā truba tomēr ir silta. Ja termostats nelaistu šķidrumu uz radiatoru, tad vai tā truba varētu būt silta pie radiatora? Šitais joks man kkā nav saprotams!


es saprotu, ka jābrauc uz servi. Bet vnk gribas dzirdēt blakus pieredzi, lai nav tā, ka servī sāk mainīt visu pa riņķi un bez vajadzības. Ir zināms, ka nezinīšus servisos īpaši gaida, lai nokāstu piķi gan par to, ko vajag mainīt un par to, ko nevajag.

ar ko sākt?


Nezinu vai visiem ar alfām iet tik jautri kā man, bet šodien piedzīvoju jau otro alfas pašsaremontēšanās gadījumu savā dzīvē. Vārdu sakot, 3 ned., nebiju kustinājis alfu, šodien nolēmu, ka jāved uz servi. Pirms tam izdomāju, ka jāuztaisa auto izmeklējumi pirms atdot mašīnu labošanai. Galvenā problēma iepriekš bija tā, ka mašīna pējšņi sāka karst, taču radiators bija auksts un nevarēja saprast, kurā cikla vietā ir problēma, kāpēc dzes, šķidrums neaiziet līdz radiatoram.

Pirmās 20 min, kamēr silst auto, čekoju visas trubas, kura karsta, kura auksta, utt. Pa vidu vēl visas trubas kārtīgi izspaidīju, ar domu, ja nu kaut kur štopars kāds. Termostata datčiku arī dažas reizes pačakarēju. Tad nu pēc 30 min darbināšanas T sāka kāpt augšā kā iepriekš, taču par brīnumu radiators arī sāka palikt nedaudz karsts, vēl pēc 5 min Temp. rāda jau 130 grādi un tad arī ieslēdzās ventilators,. Tā nu vēl kādas 30 min pie visādiem jaudas režīmiem testēju, kā tad viss uzvedas. Secinājums, ka braukt var, dzesēšanas cikls atkal sācis normāli strādāt, tikai man liekas, ka uzkarst tā pat pa ātru, jo ik pēc 5 min ieslēdzas ventilators.

No visa jāsecina, ka lielie mīnusi bija kaut ko alfā paralizējuši, bet ko - nesaprotu. Tādi lūk dienas piedzīvojumi!



Pēdējoreiz rediģējis alfa166 Wed Mar 14, 2012 8:31 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ja radiators auksts, t dačiks rāda pareizi un t kāpj debesīs- manuprāt tikai un vienīgi termostats. Tā ka gaidi nākamo lēkmi no pusdzīvā termostata  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166 
alfa166 rakstīja:
alfa166 rakstīja:
Tātad alfa 166 2.0 TS, 99.g. Vārdu sakot, problēma sākās iestājoties aukstumam zem -20. Pielaidu auto, kādas 7 min pasildīju un sāku braukt, pēc 20 min skatos, ka temperatūras stabis jau kāpj pāri 90 un tad fiksi jau uz 110 uzlec. Izslēdzu motoru uz ceļa, skatos, ka truba, kas no termostata iet uz radiatoru silta, bet pats radiators auksts. Cik saprotu, tad ventilators neslēdzas iekšā pie auksta radiatora. Dzesēšanas šķidrums bačokā silts, par baigi karsto to nosaukt nevarētu, nekādi tvaiki nav, arī pie vāciņa atskrūvēšanas nekāda spiediena nebija, kas liekas dīvaini. Pats škidrums normāla konsistencē, tāpēc domāju, ka nekādi aizbiezējumi radiatorā nevarētu būt. Bet ar ko sākt? Termostats neieslēdz lielo loku, vai varbūt sūknim kirdik? Varbūt kāds datčiks iesalis? Jokaini, ka tieši ziemā šitais joks noticis un tas, ka pie paša radiatora tā truba tomēr ir silta. Ja termostats nelaistu šķidrumu uz radiatoru, tad vai tā truba varētu būt silta pie radiatora? Šitais joks man kkā nav saprotams!


es saprotu, ka jābrauc uz servi. Bet vnk gribas dzirdēt blakus pieredzi, lai nav tā, ka servī sāk mainīt visu pa riņķi un bez vajadzības. Ir zināms, ka nezinīšus servisos īpaši gaida, lai nokāstu piķi gan par to, ko vajag mainīt un par to, ko nevajag.

ar ko sākt?


Nezinu vai visiem ar alfām iet tik jautri kā man, bet šodien piedzīvoju jau otro alfas pašsaremontēšanās gadījumu savā dzīvē. Vārdu sakot, 3 ned., nebiju kustinājis alfu, šodien nolēmu, ka jāved uz servi. Pirms tam izdomāju, ka jāuztaisa auto izmeklējumi pirms atdot mašīnu labošanai. Galvenā problēma iepriekš bija tā, ka mašīna pējšņi sāka karst, taču radiators bija auksts un nevarēja saprast, kurā cikla vietā ir problēma, kāpēc dzes, šķidrums neaiziet līdz radiatoram.

Pirmās 20 min, kamēr silst auto, čekoju visas trubas, kura karsta, kura auksta, utt. Pa vidu vēl visas trubas kārtīgi izspaidīju, ar domu, ja nu kaut kur štopars kāds. Termostata datčiku arī dažas reizes pačakarēju. Tad nu pēc 30 min darbināšanas T sāka kāpt augšā kā iepriekš, taču par brīnumu radiators arī sāka palikt nedaudz karsts, vēl pēc 5 min Temp. rāda jau 130 grādi un tad arī ieslēdzās ventilators,. Tā nu vēl kādas 30 min pie visādiem jaudas režīmiem testēju, kā tad viss uzvedas. Secinājums, ka braukt var, dzesēšanas cikls atkal sācis normāli strādāt, tikai man liekas, ka uzkarst tā pat pa ātru, jo ik pēc 5 min ieslēdzas ventilators.

No visa jāsecina, ka lielie mīnusi bija kaut ko alfā paralizējuši, bet ko - nesaprotu. Tādi lūk dienas piedzīvojumi!


nu tas izceltais par temperatūru neizklausās veselīgi...


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
varbut vnk ir nobeidzies termostata datchiks -to kas ieskruvejas termostata? Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 3 lapa no 3 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database