 |
3 lapa no 3 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
pirmais - sasalst vecais antifrizs.
|
Sat Feb 18, 2012 8:56 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
Alsi rakstīja:pirmais - sasalst vecais antifrizs.
un tad aprauj lāpstiņas sūknim  TSam lāpstiņas gadijumā arī nebija no plastmasas?
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Sun Feb 19, 2012 2:05 pm |
|
 |
alfa146
Pievienojies: 24 May 2007
Komentāri: 1994
|
kaspars rakstīja:Alsi rakstīja:pirmais - sasalst vecais antifrizs.
un tad aprauj lāpstiņas sūknim TSam lāpstiņas gadijumā arī nebija no plastmasas? 
С пластмассы
|
Sun Feb 19, 2012 2:12 pm |
|
 |
alfa166
Pievienojies: 10 Aug 2010
Komentāri: 201
|
kaspars rakstīja:Alsi rakstīja:pirmais - sasalst vecais antifrizs.
un tad aprauj lāpstiņas sūknim TSam lāpstiņas gadijumā arī nebija no plastmasas? 
līdz servim vēl neesmu ticis, tiklīdz zināšu kko vairāk, došu ziņu
|
Wed Feb 29, 2012 3:27 pm |
|
 |
alfa166
Pievienojies: 10 Aug 2010
Komentāri: 201
|
 Re: Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166
alfa166 rakstīja:Tātad alfa 166 2.0 TS, 99.g. Vārdu sakot, problēma sākās iestājoties aukstumam zem -20. Pielaidu auto, kādas 7 min pasildīju un sāku braukt, pēc 20 min skatos, ka temperatūras stabis jau kāpj pāri 90 un tad fiksi jau uz 110 uzlec. Izslēdzu motoru uz ceļa, skatos, ka truba, kas no termostata iet uz radiatoru silta, bet pats radiators auksts. Cik saprotu, tad ventilators neslēdzas iekšā pie auksta radiatora. Dzesēšanas šķidrums bačokā silts, par baigi karsto to nosaukt nevarētu, nekādi tvaiki nav, arī pie vāciņa atskrūvēšanas nekāda spiediena nebija, kas liekas dīvaini. Pats škidrums normāla konsistencē, tāpēc domāju, ka nekādi aizbiezējumi radiatorā nevarētu būt. Bet ar ko sākt? Termostats neieslēdz lielo loku, vai varbūt sūknim kirdik? Varbūt kāds datčiks iesalis? Jokaini, ka tieši ziemā šitais joks noticis un tas, ka pie paša radiatora tā truba tomēr ir silta. Ja termostats nelaistu šķidrumu uz radiatoru, tad vai tā truba varētu būt silta pie radiatora? Šitais joks man kkā nav saprotams!
es saprotu, ka jābrauc uz servi. Bet vnk gribas dzirdēt blakus pieredzi, lai nav tā, ka servī sāk mainīt visu pa riņķi un bez vajadzības. Ir zināms, ka nezinīšus servisos īpaši gaida, lai nokāstu piķi gan par to, ko vajag mainīt un par to, ko nevajag.
ar ko sākt?
Tik labs laiks ārā, ka beidzot varētu aizvest alfu uz kādu servisu un visu noskaidrot un arī salabot. Varbūt Jums ir zināms, kāds labs (kaut vai privāts vai mazs) serviss, kam zelta rokas un profesionāls skats uz problēmu risināšanu.
Ir ko ieteikt?
|
Thu Mar 01, 2012 1:32 am |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
 Re: Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166
alfa166 rakstīja:
Tik labs laiks ārā, ka beidzot varētu aizvest alfu uz kādu servisu un visu noskaidrot un arī salabot. Varbūt Jums ir zināms, kāds labs (kaut vai privāts vai mazs) serviss, kam zelta rokas un profesionāls skats uz problēmu risināšanu.
Ir ko ieteikt?
http://www.alfisti.lv/garage.php?mode=view_garage_business
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Thu Mar 01, 2012 12:27 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
|
Thu Mar 01, 2012 8:05 pm |
|
 |
alfa166
Pievienojies: 10 Aug 2010
Komentāri: 201
|
 Re: Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166
alfa166 rakstīja:Tātad alfa 166 2.0 TS, 99.g. Vārdu sakot, problēma sākās iestājoties aukstumam zem -20. Pielaidu auto, kādas 7 min pasildīju un sāku braukt, pēc 20 min skatos, ka temperatūras stabis jau kāpj pāri 90 un tad fiksi jau uz 110 uzlec. Izslēdzu motoru uz ceļa, skatos, ka truba, kas no termostata iet uz radiatoru silta, bet pats radiators auksts. Cik saprotu, tad ventilators neslēdzas iekšā pie auksta radiatora. Dzesēšanas šķidrums bačokā silts, par baigi karsto to nosaukt nevarētu, nekādi tvaiki nav, arī pie vāciņa atskrūvēšanas nekāda spiediena nebija, kas liekas dīvaini. Pats škidrums normāla konsistencē, tāpēc domāju, ka nekādi aizbiezējumi radiatorā nevarētu būt. Bet ar ko sākt? Termostats neieslēdz lielo loku, vai varbūt sūknim kirdik? Varbūt kāds datčiks iesalis? Jokaini, ka tieši ziemā šitais joks noticis un tas, ka pie paša radiatora tā truba tomēr ir silta. Ja termostats nelaistu šķidrumu uz radiatoru, tad vai tā truba varētu būt silta pie radiatora? Šitais joks man kkā nav saprotams!
es saprotu, ka jābrauc uz servi. Bet vnk gribas dzirdēt blakus pieredzi, lai nav tā, ka servī sāk mainīt visu pa riņķi un bez vajadzības. Ir zināms, ka nezinīšus servisos īpaši gaida, lai nokāstu piķi gan par to, ko vajag mainīt un par to, ko nevajag.
ar ko sākt?
Nezinu vai visiem ar alfām iet tik jautri kā man, bet šodien piedzīvoju jau otro alfas pašsaremontēšanās gadījumu savā dzīvē. Vārdu sakot, 3 ned., nebiju kustinājis alfu, šodien nolēmu, ka jāved uz servi. Pirms tam izdomāju, ka jāuztaisa auto izmeklējumi pirms atdot mašīnu labošanai. Galvenā problēma iepriekš bija tā, ka mašīna pējšņi sāka karst, taču radiators bija auksts un nevarēja saprast, kurā cikla vietā ir problēma, kāpēc dzes, šķidrums neaiziet līdz radiatoram.
Pirmās 20 min, kamēr silst auto, čekoju visas trubas, kura karsta, kura auksta, utt. Pa vidu vēl visas trubas kārtīgi izspaidīju, ar domu, ja nu kaut kur štopars kāds. Termostata datčiku arī dažas reizes pačakarēju. Tad nu pēc 30 min darbināšanas T sāka kāpt augšā kā iepriekš, taču par brīnumu radiators arī sāka palikt nedaudz karsts, vēl pēc 5 min Temp. rāda jau 130 grādi un tad arī ieslēdzās ventilators,. Tā nu vēl kādas 30 min pie visādiem jaudas režīmiem testēju, kā tad viss uzvedas. Secinājums, ka braukt var, dzesēšanas cikls atkal sācis normāli strādāt, tikai man liekas, ka uzkarst tā pat pa ātru, jo ik pēc 5 min ieslēdzas ventilators.
No visa jāsecina, ka lielie mīnusi bija kaut ko alfā paralizējuši, bet ko - nesaprotu. Tādi lūk dienas piedzīvojumi!
Pēdējoreiz rediģējis alfa166 Wed Mar 14, 2012 8:31 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
|
Wed Mar 14, 2012 8:22 pm |
|
 |
petjka
Member of

Pievienojies: 22 Mar 2011
Komentāri: 1606
1990 Alfa-Romeo 75
|
ja radiators auksts, t dačiks rāda pareizi un t kāpj debesīs- manuprāt tikai un vienīgi termostats. Tā ka gaidi nākamo lēkmi no pusdzīvā termostata
|
Wed Mar 14, 2012 8:29 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
 Re: Problēma: auksts radiators un kāpj temperatūra. alfa 166
alfa166 rakstīja:alfa166 rakstīja:Tātad alfa 166 2.0 TS, 99.g. Vārdu sakot, problēma sākās iestājoties aukstumam zem -20. Pielaidu auto, kādas 7 min pasildīju un sāku braukt, pēc 20 min skatos, ka temperatūras stabis jau kāpj pāri 90 un tad fiksi jau uz 110 uzlec. Izslēdzu motoru uz ceļa, skatos, ka truba, kas no termostata iet uz radiatoru silta, bet pats radiators auksts. Cik saprotu, tad ventilators neslēdzas iekšā pie auksta radiatora. Dzesēšanas šķidrums bačokā silts, par baigi karsto to nosaukt nevarētu, nekādi tvaiki nav, arī pie vāciņa atskrūvēšanas nekāda spiediena nebija, kas liekas dīvaini. Pats škidrums normāla konsistencē, tāpēc domāju, ka nekādi aizbiezējumi radiatorā nevarētu būt. Bet ar ko sākt? Termostats neieslēdz lielo loku, vai varbūt sūknim kirdik? Varbūt kāds datčiks iesalis? Jokaini, ka tieši ziemā šitais joks noticis un tas, ka pie paša radiatora tā truba tomēr ir silta. Ja termostats nelaistu šķidrumu uz radiatoru, tad vai tā truba varētu būt silta pie radiatora? Šitais joks man kkā nav saprotams!
es saprotu, ka jābrauc uz servi. Bet vnk gribas dzirdēt blakus pieredzi, lai nav tā, ka servī sāk mainīt visu pa riņķi un bez vajadzības. Ir zināms, ka nezinīšus servisos īpaši gaida, lai nokāstu piķi gan par to, ko vajag mainīt un par to, ko nevajag.
ar ko sākt?
Nezinu vai visiem ar alfām iet tik jautri kā man, bet šodien piedzīvoju jau otro alfas pašsaremontēšanās gadījumu savā dzīvē. Vārdu sakot, 3 ned., nebiju kustinājis alfu, šodien nolēmu, ka jāved uz servi. Pirms tam izdomāju, ka jāuztaisa auto izmeklējumi pirms atdot mašīnu labošanai. Galvenā problēma iepriekš bija tā, ka mašīna pējšņi sāka karst, taču radiators bija auksts un nevarēja saprast, kurā cikla vietā ir problēma, kāpēc dzes, šķidrums neaiziet līdz radiatoram.
Pirmās 20 min, kamēr silst auto, čekoju visas trubas, kura karsta, kura auksta, utt. Pa vidu vēl visas trubas kārtīgi izspaidīju, ar domu, ja nu kaut kur štopars kāds. Termostata datčiku arī dažas reizes pačakarēju. Tad nu pēc 30 min darbināšanas T sāka kāpt augšā kā iepriekš, taču par brīnumu radiators arī sāka palikt nedaudz karsts, vēl pēc 5 min Temp. rāda jau 130 grādi un tad arī ieslēdzās ventilators,. Tā nu vēl kādas 30 min pie visādiem jaudas režīmiem testēju, kā tad viss uzvedas. Secinājums, ka braukt var, dzesēšanas cikls atkal sācis normāli strādāt, tikai man liekas, ka uzkarst tā pat pa ātru, jo ik pēc 5 min ieslēdzas ventilators.
No visa jāsecina, ka lielie mīnusi bija kaut ko alfā paralizējuši, bet ko - nesaprotu. Tādi lūk dienas piedzīvojumi!
nu tas izceltais par temperatūru neizklausās veselīgi...
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Mar 14, 2012 9:47 pm |
|
 |
avalon
Pievienojies: 18 Mar 2008
Komentāri: 150
Atrašanās vieta: Rīga
2006 Alfa-Romeo 156 CW
|
varbut vnk ir nobeidzies termostata datchiks -to kas ieskruvejas termostata?
|
Wed Mar 14, 2012 10:21 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Tue Jun 17, 2025 10:11 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
3 lapa no 3 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|