Autors |
Ziņojums |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
shadow_man rakstīja:Turpinam. Kādu laiku jau mocos ar to ka neceļ apgriezienus virs 3000. Ir tā ka ar pirmo ātrumu braucot, pedāli iespiežam grīdā, mašīna aiziet uz kādām 2 sekundēm un tālāk jau apgriezieni ceļas lēnām it kā vēl bremzes būtu nospiestas. Braucot ar 4 robu uzceļ lidz 120 km\h tad taho ir 3 tk rpm un viss, vairak neiet. 5 robā tas pats 3000 rpm 140 km/h un viss. Sajūta tāda ka kaut kas trūkst, liekas ka motors tūlīt izjuks. Jauda ir reāli kaut kur pazudusi. Visu laiku jabrauc 2000-3000 rpm diapozonā, savādāk neiet.
Kļūdas nekādas nav, diagnostika veikta ar 3 dažādiem kompjiem. Turbīna pūš. Lec no pus apgrieziena. Varianti?
Khmm - gaisa mērītājs kārtībā?
arī neitrālajā esot nevar uzgriezt virs 3000 rpm?
Uz kādiem compijiem pārbaudīc?
Nerij lieku gaisu?
Degvielas filtri tīri?
_________________ in Busso we trust...
|
Sun Apr 19, 2009 6:07 pm |
|
 |
shadow_man
Pievienojies: 08 Aug 2007
Komentāri: 310
Atrašanās vieta: Rīga, Imanta
|
palaidniex rakstīja:
Khmm - gaisa mērītājs kārtībā?
arī neitrālajā esot nevar uzgriezt virs 3000 rpm?
Uz kādiem compijiem pārbaudīc?
Nerij lieku gaisu?
Degvielas filtri tīri?
Pārbaudīts uz Bosch KTS 520, un vēl 2 normāliem kompjiem (Nosaukumus pateiks Jancuks). Kad pieslēgts pie kompja spiežot gāzes pedāli rādītāji mainās, viss strādā kā vajag. Brīvgaitā griež lidz galam ~ 5000 rpm. Trubas visas pārbaudītas, visi savilcēji pārvilkti. Filtri visi jauni, degvielas, gaisa, eļļas. Man ar smaga aizdoma par gaisa mērītāju.
|
Sun Apr 19, 2009 7:25 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
shadow_man rakstīja:palaidniex rakstīja:
Khmm - gaisa mērītājs kārtībā?
arī neitrālajā esot nevar uzgriezt virs 3000 rpm?
Uz kādiem compijiem pārbaudīc?
Nerij lieku gaisu?
Degvielas filtri tīri?
Pārbaudīts uz Bosch KTS 520, un vēl 2 normāliem kompjiem (Nosaukumus pateiks Jancuks). Kad pieslēgts pie kompja spiežot gāzes pedāli rādītāji mainās, viss strādā kā vajag. Brīvgaitā griež lidz galam ~ 5000 rpm. Trubas visas pārbaudītas, visi savilcēji pārvilkti. Filtri visi jauni, degvielas, gaisa, eļļas. Man ar smaga aizdoma par gaisa mērītāju.
Moš ir vērc pieslēgt pie paša fiat compja (piemēram, AlfaClub darbnīcā), kaut gan gaira mērītāja nomirumu jau vajadzēja parastam Bosch compim pamanīt...
_________________ in Busso we trust...
|
Sun Apr 19, 2009 9:12 pm |
|
 |
shadow_man
Pievienojies: 08 Aug 2007
Komentāri: 310
Atrašanās vieta: Rīga, Imanta
|
Palasījos pa alfaowneri, iespeejams ka jaudas zudums ir deelj EGR vaarsta, vārsts visu laiku atvērts. Mēģināšu viņu nobloķēt.
|
Sun Apr 19, 2009 9:24 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
shadow_man rakstīja:Palasījos pa alfaowneri, iespeejams ka jaudas zudums ir deelj EGR vaarsta, vārsts visu laiku atvērts. Mēģināšu viņu nobloķēt.
A cik tiez tas sū maksā strādājošs?
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Apr 20, 2009 12:43 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
EGR blokeshana dizelim - tas ir taads rituals - ka nevainiibas zaudeshana piespiedkartaa - un pofig cik maksa jauns.
|
Mon Apr 20, 2009 3:34 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Alsi rakstīja:EGR blokeshana dizelim - tas ir taads rituals - ka nevainiibas zaudeshana piespiedkartaa - un pofig cik maksa jauns.
Nu tas EGR ir tā mega nodeva ekoloģijai - ķip - daļa atgāzu tiek pūsta atkal ieplūdē?
I ko tas reāli maina?
Nu tur csdd skatē, kad mēra atgāzes un ko par to saka kvēpu tvērēji/katalizatori?
Vienkārši interesē...
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Apr 20, 2009 3:43 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
EGR tachu nevienmer piemaisa - vairak uz piespiedtukshgaita... domaju - ka full-throttle rezhimaa vispar atsledzas... attieciigi uz TA pretenziju nevadzeetu but.
ja ECU vares pareizi sagremot to - ka pec ta komandas "atvert EGR" iepludes gaisa temperatura vai daudzums nemainas.
|
Mon Apr 20, 2009 5:33 pm |
|
 |
shadow_man
Pievienojies: 08 Aug 2007
Komentāri: 310
Atrašanās vieta: Rīga, Imanta
|
Tieshi taa, egr strādā līdz kaut kādiem noteiktiem apgriezieniem, jo mashiina ar tiiru gaisu iet labaak kaa ar kaut kaadu atgaazu piemaisiijumu. To egr kontrolee elektrisks vaarsts un ar vakuma paliidziibu vinsh tiek veerts valjaa un ciet. To vakuma trubinju kas iet no elektriskaa kontroles vaarsta uz EGR noraujam un noslēdzam ar skrūvītes palīdzību, kompim pret to nekaadu pretenziju nav jo elektriskais vaarsts savu funkciju turpina pildiit. Lielaakaa probleema ir taa ka parasti tas EGR paliek atveertaa staavoklii un visu laiku dzen taas atgaazes iepluudee(iespējams mans gadījums), vai arii tas egr vienkaarshi nolietojas kaa jebkura detalja. Egr esot jamainai ik peec 50 t km.
Nav ne jausmas cik taads maksaa jauns. Vaacu mashiinaam tas maksaa +/- 40 Ls
|
Mon Apr 20, 2009 6:26 pm |
|
 |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
bizhi nevis vakuumatrubu aizkorkjo bet taisa metalplaksni ko pieskruve zem pasha varsta... lai jau 200% nekas no EGR neietu gaisa iepludee.
|
Mon Apr 20, 2009 6:34 pm |
|
 |
shadow_man
Pievienojies: 08 Aug 2007
Komentāri: 310
Atrašanās vieta: Rīga, Imanta
|
Alsi rakstīja:bizhi nevis vakuumatrubu aizkorkjo bet taisa metalplaksni ko pieskruve zem pasha varsta... lai jau 200% nekas no EGR neietu gaisa iepludee.
Nu vakumtruba vienkāršāk ar norunu ka tas vārsts ir vesels. Ir jau kadri kas tos egr vispar izsviezj aaraa un nosleedz visus liekos caurumus
Kaut kur netaa biju atradis kur jau gatavas plaaksnes tirgo
|
Mon Apr 20, 2009 6:39 pm |
|
 |
shadow_man
Pievienojies: 08 Aug 2007
Komentāri: 310
Atrašanās vieta: Rīga, Imanta
|
Šodien tika noņemts EGR vārsts, iztīrīts iespēju robežās ar karburatora tīrītājuun drošības pēc noslēgta truba pa kuru iet atgāzes uz ieplūdes kolektroru. Nedaudz labāk ir, rīt uz šosejas notestēs.
P.S.
Ja interesē varu ielikt bildes un aprakstu nonojaukšanas procesa.
|
Wed Apr 22, 2009 8:00 pm |
|
 |
shadow_man
Pievienojies: 08 Aug 2007
Komentāri: 310
Atrašanās vieta: Rīga, Imanta
|
Slēdziens augstāk rakstītajam:
Visa vaina bija signalizācijā, pareizāk sakot tā bija nepareizi ielikta. Pēc 3 gadu cīņas tomēr uzradās meistars kas visu salika pareizi, kādu gadu jau braucu, viss OK!
Reizēm gadījās ka mašīnu nevarēja noslāpēt, izrauj atslēgu - nodziest panelis, tika alfa rūc un mierīgi var braukt. Lai noslāpētu vajadzēja izraut AC releju(kondicioniera), citu releju izņemšana nepalīdzēja.
Tad bija viens brīdis kad bākas sūknim nebija elektrības. Pie tā ka apdzenot slāpa nost jau biju pieradis, tāpēc centos neapdzīt tos kas brauca ātrāk kā 100 km/h Gan jau vēl kaut ko aizmirsu.
Tagad mašīna iet labāk, gāzes pedālis atsaucīgāks un ātruma ierobežotājs ar vairs neieslēdzas pie nepilniem 150 km/h.
Bet kā jau tas pienākas, tad ja no vienas problēmas tiek ārā, seko nākošā.
Vakar braucot izbraucu tukšu akumulatoru, ģenerators nelādē, bet panelī lampiņa neiedegās.
Ir iespējams neizjaucot pus mašīnu tiktu klāt ģeneratoram lai pārbaudītu oglītes?
|
Fri Jun 01, 2012 1:57 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
izklausās, ka signalizācijas licēju uz sārta derētu sadedzināt
|
Fri Jun 01, 2012 2:05 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
aiztaisot ciet EGR medz luzt turbinas asite  "mehaniskais egr ir muzigs, tik laiku pa laikam jaiztira un jaiekustina
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Fri Jun 01, 2012 4:49 pm |
|
 |
|