Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 8 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nākošais
AUto reģistrācija Latvijā / Sodi ja to nedara
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs AUto reģistrācija Latvijā / Sodi ja to nedara 
kurs zin cik maksa piregistret latvija 155 alfinu un ko menti saka par joku ja brauc ar tranzita nummuriem
?? Confused 94 gads



Pēdējoreiz rediģējis koijotins Fri Mar 06, 2009 8:00 pm; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: kurs zin 
смотря какого года машина,с номерами,с регистрацией,с Т.О,и страховкой,расчитывай гдето на 300лат

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: kurs zin 
koijotins rakstīja:
kurs zin cik maksa piregistret latvija 155 alfinu un ko menti saka par joku ja brauc ar tranzita nummuriem
?? Confused 94 gads


domaaju, mentiem shitais joks ljoti patiik. shitaadus izkjert vinjiem kaa nomakshkjereet foreli zivjaudzeetavas baljaa shura

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kuras valsts tranzītnumuri?


_________________
dejojam dizko!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: kurs zin 
elbee rakstīja:
koijotins rakstīja:
kurs zin cik maksa piregistret latvija 155 alfinu un ko menti saka par joku ja brauc ar tranzita nummuriem
?? Confused 94 gads


domaaju, mentiem shitais joks ljoti patiik. shitaadus izkjert vinjiem kaa nomakshkjereet foreli zivjaudzeetavas baljaa shura
A CIK STRAFS Confused


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
nu a kas traucē aizvest uzlikt uz LV numuriem? 300Ls gan tur nebūs anyway... varētu būt kādi 210-220Ls par nodokļiem un tehnisko + strahovka... neaizmirsti uzreiz pārnest bonus-anus klases Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ne vairāk kā 200. Call csdd


_________________
@Scmic
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
ne vairāk kā 200. Call csdd
man csdd sarekinaja registraciju 270 ls + ta utt. Mad


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
koijotins rakstīja:
smic rakstīja:
ne vairāk kā 200. Call csdd
man csdd sarekinaja registraciju 270 ls + ta utt. Mad


lielais motors?


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
palaidniex rakstīja:
koijotins rakstīja:
smic rakstīja:
ne vairāk kā 200. Call csdd
man csdd sarekinaja registraciju 270 ls + ta utt. Mad


lielais motors?
1.8


_________________
visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
1994 gads....   ka tur bija - 7 gadigai kaadi 60 Lati un pec tam par katru gadu + 20 lati.   tava gadijuma 60 + 8*20 = 220 latinji... it ka OK

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs KURŠ ZIN ? 
ko nozīmē sarkans (dzeltens) ~ 10 mm liels punkts uz riepas borta ?

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: KURŠ ZIN ? 
NIKSONS rakstīja:
ko nozīmē sarkans (dzeltens) ~ 10 mm liels punkts uz riepas borta ?


Citāts:
Coloured dots and stripes - whats that all about?

When you're looking for new tires, you'll often see some coloured dots on the tire sidewall, and bands of colour in the tread. These are all here for a reason, but it's more for the tire fitter than for your benefit.
The dots on the sidewall typically denote unformity and weight. It's impossible to manufacture a tire which is perfectly balanced and perfectly manufactured in the belts. As a result, all tires have a point on the tread which is lighter than the rest of the tire - a thin spot if you like. It's fractional - you'd never notice it unless you used tire manufacturing equipment to find it, but its there. When the tire is manufactured, this point is found and a coloured dot is put on the sidewall of the tire corresponding to the light spot. Typically this is a yellow dot (although some manufacturers use different colours just to confuse us) and is known as the weight mark. Typically the yellow dot should end up aligned to the valve stem on your wheel and tire combo. This is because you can help minimize the amount of weight needed to balance the tire and wheel combo by mounting the tire so that its light point is matched up with the wheel's heavy balance point. Every wheel has a valve stem which cannot be moved so that is considered to be the heavy balance point for the wheel. (Trivia side note : wheels also have light and heavy spots. Typically the lightest spot on the wheel is found during manufacture and the heavier valve stem is then located diametrically opposite that light spot to help balance the wheel out).
As well as not being able to manufacture perfectly weighted tires, it's also nearly impossible to make a tire which is perfectly circular. By perfectly circular, I mean down to some nauseating number of decimal places. Again, you'd be hard pushed to actually be able to tell that a tire wasn't round without specialist equipment. Every tire has a high and a low spot, the difference of which is called radial runout. Using sophisticated computer analysis, tire manufacturers spin each tire and look for the 'wobble' in the tire at certain RPMs. It's all about harmonic frequency (you know - the frequency at which something vibrates, like the Tacoma Narrows bridge collapse). Where the first harmonic curve from the tire wobble hits its high point, that's where the tire's high spot is. Manufacturers typically mark this point with a red dot on the tire sidewall, although again, some tires have no marks, and others use different colours. This is called the uniformity mark. Correspondingly, most wheel rims are also not 100% circular, and will have a notch or a dimple stamped into the wheel rim somewhere indicating their low point. It makes sense then, that the high point of the tire should be matched with the low point of the wheel rim to balance out the radial runout.
What if both dots are present?

Generally speaking, if you get a tire with both a red and a yellow dot on it, it should be mounted according to the red dot - ie. the uniformity mark should line up with the dimple on the wheel rim, and the yellow mark should be ignored.


http://www.carbibles.com/tire_bible.html



Pēdējoreiz rediģējis j.k. Tue Apr 14, 2009 10:29 am; pavisam rediģēts 1 reizi

_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: KURŠ ZIN ? 
NIKSONS rakstīja:
ko nozīmē sarkans (dzeltens) ~ 10 mm liels punkts uz riepas borta ?


Vispār ir divi punkti - viens sarkans otrs dzeltens.
Vienu brīdi mēļoja, ka dzeltenais punkts esot tieši pret ventili, ķip rūpnīca notestē riepas uz balansiera un tas punkts jātrāpa pret ventili... hmm


_________________
in Busso we trust...
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Tā arī domāaju  Wink

es prasiju, jo skatoties uz jaunām (rūpnīcā apautām) mašīnām, nevar redzēt nekādu sakaru ar to punktu attiecību pret ventili. Liekas, ka ķīniešiem viss po  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 8 lapām pavisam
Iet uz lapu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database