Autors |
Ziņojums |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
 Powerflex - Kā tas darāms
Šodien nomainiju otrai poses apakšplauktu bukses pret Powerfleksi un pie viena safočēju aptuveni kā tas darāms
te gan,lai atsaitīti varētu atvienot no amīša,to vaig atslogot kā es to izdariju nolaižot auto uz betona kluča
nelieka broblēma ir ar to,ka nav speciāla instrumenta/novilcēja ar ko var izspiest pirkstu no stupicas,tapē tas jādara ar 500gr.āmuru pa stupicu.(Pat Arfila tā darot)
tad ar kalta un āmura palīdzību nodauzam nost to priekšējo metāla šaibu
kad šī šaiba i no,tad mocam nos buksi ar visu alumīnija kronšteinu un kad tas ir izdarīts,tad no kronšteina vajag izķeksēt gumijas buksi
kad tas i paveikts,tad liekam iekšā kronšteinā Powerfleksi tādā secībā kādā bij vecā bukse
ļoti lielas mocības sagādāja no plaukta nodabūt nost vecās bukses vtulku,kuru ļoti akurāti iegrizu ar fleksi
tad vēl bik pastrādājam ar cirtni pa iegriezto kanālu un tad atspiežam lielo šaibu pret galda kanti,ieliekam vtulkā tērauda stieni un klapējam plauktu ārā no vtulkas
tieši to pašu daram ar otru buksi,tikai te ir tāds sīkums,te nav nekādu šaibu utt.,te ir tas krošteins kautkur/skrūvspīlēs jāiespiež un tad jāskrūvē no plaukts,tad atkal iegriežam ar fleksi vtulku un ar cirtni dauzam nost.
tad saliekam jauno buksi iekšā kronšteinā tādā secībā kā tur bij vecā bukse
tad dzenam jaunās bukses ar visiem kronšteiniem uz plaukta
nu un kad tas viss ir paveikts,tad liekam plauktu atpakaļ un visas tieši tādā pat secībā veicot visas darbības kā jaucot visu ārā.
Nu kautkā tā,ceru ka kautkas no visa šitā murgojuma tapa skaidrs
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Sun Oct 05, 2008 10:04 pm |
|
 |
PITJONS
Pievienojies: 14 Aug 2007
Komentāri: 592
Atrašanās vieta: visur
2005 Alfa-Romeo 156SW
|
jā
|
Sun Oct 05, 2008 10:09 pm |
|
 |
altez
Member of

Pievienojies: 09 Oct 2006
Komentāri: 2772
|
Ir, ir gana skaidri!  Fotomanuālis ir izsmeļošs, pamācošs un visādi citādi  Tomēr es 3x apdomātu pirms to lietu pats uzsāktu.  Ja būtu silta garāža ar pacēlāju un štrumenti, tad gan varbūt.
|
Sun Oct 05, 2008 11:06 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
altez rakstīja:Ir, ir gana skaidri! Fotomanuālis ir izsmeļošs, pamācošs un visādi citādi Tomēr es 3x apdomātu pirms to lietu pats uzsāktu. Ja būtu silta garāža ar pacēlāju un štrumenti, tad gan varbūt. 
Nu man darbā ir silts bokss kuru var vēl piesildīt tā ka apenēs var tusēt,ir nepieciešamie štrumenti,pacēlāja gan vot nav.Ir bedre pieejama,bet es pēdejā laikā iztieku ar 4t hidraulisko domkratu uz riteņiem
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Sun Oct 05, 2008 11:41 pm |
|
 |
PITJONS
Pievienojies: 14 Aug 2007
Komentāri: 592
Atrašanās vieta: visur
2005 Alfa-Romeo 156SW
|
interesē, vai tās bukses viegli iet iekšā kronšteinos, vai ar īpašām iemaņām?
|
Sun Oct 05, 2008 11:50 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
PITJONS rakstīja:interesē, vai tās bukses viegli iet iekšā kronšteinos, vai ar īpašām iemaņām?
lielās bukses(lielajā kronšteinā)samērā vienkārši iestumjas iekšā kronšteinā.Ar mazajām buksēm(mazajā kronšteinā) ir bik jāpačakarējas.Tur ir tā,ka pa priekšu us jaunās vtulkas uzmauc virsū buksi,tad to iemāna iekšā kronšteinā un ta no otras puses moca iekšā otru buksi un vot te jau sākas jautrība.es to paveicu ar garas skrūves,liela diametra šaibām un uzgriežņa palīdzību.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Mon Oct 06, 2008 12:00 am |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Vilsons, cik tu esi nobraucis ar Powerfles bukseem ar savu Bellu? Vai tie nesaak klauveet peec kaada laika. Taa ka tur nav nekaadas kustiibas iespeejas, vai bukse vnk nenovalkaas? Buutu labi dzirdeet tavas atsauksmes.
Jautaaju taapeec ka viensh dzheks uzlika sev 325-ja zhurkaa powerflex komplektu un peec pusgada atgriezhaas servisaa, kur visu to instaaleeja ar suudziibam uz to ka piekare saaka shausmiigi trokshnjot. Izradiijaas ka klauveeja bukses. Pazistams meistars meeginaaja atrunaat installeet sho komplektu...  vai vinjam vnk negribaas chakareeties?
|
Mon Oct 06, 2008 12:20 am |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
TheCAT rakstīja:Vilsons, cik tu esi nobraucis ar Powerfles bukseem ar savu Bellu? Vai tie nesaak klauveet peec kaada laika. Taa ka tur nav nekaadas kustiibas iespeejas, vai bukse vnk nenovalkaas? Buutu labi dzirdeet tavas atsauksmes.
Jautaaju taapeec ka viensh dzheks uzlika sev 325-ja zhurkaa powerflex komplektu un peec pusgada atgriezhaas servisaa, kur visu to instaaleeja ar suudziibam uz to ka piekare saaka shausmiigi trokshnjot. Izradiijaas ka klauveeja bukses. Pazistams meistars meeginaaja atrunaat installeet sho komplektu... vai vinjam vnk negribaas chakareeties?
Pēc manas saprašanas par buksēm ir tā, ka powerfleksi var likt uz cietām, tas ir sēdinātām mašīnām ar ja ne jauniem, tad ĻOTI labiem amortizatoriem, ar samērā īsu štoka gājienu. Jo bukses uzdevums ir nedaudz padoties vērpei, kā arī mazināt triecienus uz virsbūvi.
1) Powerfleksis šos triecienus absorbē sliktāk, lidz ar to vairāk "labuma"tiek ritošajai un būrim.
2) Ar "izjātiem"amīšiem tie powerflekši izbeigsies daudz ātrāk kā gumijas bukse, jo NAV paredzēti lielām vērpēm.
3) Powerfleksis IR paredzēts sportiskām un SPORTA auto, kur nav vajadzīgs 500tkm nobraukums un detaļas tiek mainītas profilaktiski.
Mani secinājumi:
Cietas atsperes un amji + powerfleksis ir OK
Savukārt.
Stock "džipa" atsperes ar izjātiem amīšiem + powerfleksis ir izmesta nauda.
P.S.
Es gan nepretendēju uz absolūto taisnību manā pusē, bet tā es pagaidām domāju
|
Mon Oct 06, 2008 10:00 am |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
muuris rakstīja:TheCAT rakstīja:Vilsons, cik tu esi nobraucis ar Powerfles bukseem ar savu Bellu? Vai tie nesaak klauveet peec kaada laika. Taa ka tur nav nekaadas kustiibas iespeejas, vai bukse vnk nenovalkaas? Buutu labi dzirdeet tavas atsauksmes.
Jautaaju taapeec ka viensh dzheks uzlika sev 325-ja zhurkaa powerflex komplektu un peec pusgada atgriezhaas servisaa, kur visu to instaaleeja ar suudziibam uz to ka piekare saaka shausmiigi trokshnjot. Izradiijaas ka klauveeja bukses. Pazistams meistars meeginaaja atrunaat installeet sho komplektu... vai vinjam vnk negribaas chakareeties?
Pēc manas saprašanas par buksēm ir tā, ka powerfleksi var likt uz cietām, tas ir sēdinātām mašīnām ar ja ne jauniem, tad ĻOTI labiem amortizatoriem, ar samērā īsu štoka gājienu. Jo bukses uzdevums ir nedaudz padoties vērpei, kā arī mazināt triecienus uz virsbūvi.
1) Powerfleksis šos triecienus absorbē sliktāk, lidz ar to vairāk "labuma"tiek ritošajai un būrim.
2) Ar "izjātiem"amīšiem tie powerflekši izbeigsies daudz ātrāk kā gumijas bukse, jo NAV paredzēti lielām vērpēm.
3) Powerfleksis IR paredzēts sportiskām un SPORTA auto, kur nav vajadzīgs 500tkm nobraukums un detaļas tiek mainītas profilaktiski.
Mani secinājumi:
Cietas atsperes un amji + powerfleksis ir OK
Savukārt.
Stock "džipa" atsperes ar izjātiem amīšiem + powerfleksis ir izmesta nauda.
P.S.
pilniga taisniba
Es gan nepretendēju uz absolūto taisnību manā pusē, bet tā es pagaidām domāju 
pilnigi piekritu
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Mon Oct 06, 2008 10:59 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
pasham pietredzes nav, bet peec ieprieksheejaa AMV GTV iipashnieka vaardiem powerflex prieksheejos plauktos esot izjucis ljoooti aatri. liidz ar ko salikti atpakalj origjinaalie AR plaukti un nekaadu probleemu. mashiina seedinaata un ar labiem Koni Sport amortiem
|
Mon Oct 06, 2008 11:18 am |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Nu redz.. paldies visiem par info!
|
Mon Oct 06, 2008 11:46 am |
|
 |
Hindo
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2000
Atrašanās vieta: Rīga/Ķekava
|
Njā! ...kad Vilsons šito izlasīs...
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Oct 06, 2008 11:51 am |
|
 |
arba
Member of

Pievienojies: 16 Jul 2006
Komentāri: 5514
Atrašanās vieta: Rīga
1975 Alfa-Romeo GTV 2000 Bertone
|
Mēs te tādi sapņotāji
Latvijā jādomā, kā uzlikt lielāku riepu, augstāku amortizatoru, garākas atsperes, jo pagaidām mūsu ceļi ir kādi ir
_________________ es atgriezos 3 x
|
Mon Oct 06, 2008 12:25 pm |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
arba rakstīja:Mēs te tādi sapņotāji
Latvijā jādomā, kā uzlikt lielāku riepu, augstāku amortizatoru, garākas atsperes, jo pagaidām mūsu ceļi ir kādi ir 
... un tā vietā, lai saremontētu ceļus un legāli palielinātu atļauto braukšanas ātrumu, vispirms domā, kā sapirkt vairāk fotoradaru un iekasēt vairāk un lielākus kukuļus, pfu ti, es gribēju teikt - sodus
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Oct 06, 2008 12:27 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
elbee rakstīja:pasham pietredzes nav, bet peec ieprieksheejaa AMV GTV iipashnieka vaardiem powerflex prieksheejos plauktos esot izjucis ljoooti aatri. liidz ar ko salikti atpakalj origjinaalie AR plaukti un nekaadu probleemu. mashiina seedinaata un ar labiem Koni Sport amortiem 
Nezinaaju ka manam auto reiz jau bija Powerfelx priekshaa
Bet nobirdinaat vinjus var, tiesa nezinu cik ilgi normaalaa ekspluataacijaa, bet kad uz apmales sa%#"u disku, tad pie viena arii prieksheejaa (aizmugure, taa lielaa) Powerflex bukse aizgaaja pie dieviem. Taa sheiba nocirtaas nost.
Cerams ka driizumaa Racingparts piegaadaas jaunu komplektinju
Vilsonam lielais paldies par izsmeljoshu pamaaciibu, naak tieshi laikaa, man komraads pasha rokaam liks to buksi manai virsuu, tagad zinaas kaa
_________________ Zvaigznēm ir nozīme
|
Mon Oct 06, 2008 12:44 pm |
|
 |
|