

Taalaak nedaudz bildes, pa soljiem un nelieli komenti:
1. Gandriiz viss veel vietaa.

2.Nonjemta "aklaa zarna". Kreisajaa malaa redzams MAf's (gaisa meeriitaajs) no iekshpuses.

3.Gaisa meeriitaajs netiek atvienots, vienkaarshi nobiidiits malaa lai netraucee. Redzam jau pasha filtra korpusu no augshas.

4.Iepluudes truba kuraa pienaak kartera ventilaacijas sljaucinja un kautkaads piedeeklis, jau atkal


5.Pavisam viegli netiirumi uz gaisa droseles.No iepluudes filtra puses. Noleemu pie reizes shito uzparikti izmazgaat.

6.Jau no dzineeja iepluudes kolektora puses.

7.Iepluudes kolektors


8.Drosele jau samazgaata


9.Nedaudz apgriezta truba, un liekam iekshaa MAF'u.

10.Savienojums no MAF'a uz jauno filtru tika uztaisiits sagriezhot vienu no originaalajaam trubaam. Bet patiesiibaa MAF'a korpuss tur paaris mm ieiet iekshaa pashaa filtraa

Skava ap filtru ar skruuvi (naak komplektaa) piestiprinaas uz spiidiigo dzelzs stieni, kursh savukaart tika nostiprinaats uz originaalaa filtra 2aam skruuveem.

11.Nu kautkaa taa tas izskataas beigaas.

12.Viss tas kas tika izopereets aaraa un palika paari


Viss darbs man aiznjeema apmeram 3is stundas, bet es taa - sauljojoties bez steigas
