Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 10 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais
Apgriezieni lēkā... gaisa mērītājs?
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
A vot to gan es tev nepateikšu. Tos visus tīrīšanas darbus veica serviss (droseli, to vārstu) + vēl daži darbi bija. Cik es sapratu tad tas ir kaut kāds vārsts, kas atgēzes vēlreiz laiž uz ieplūdi lai pa izpūtēju tīrāks gaiss nāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nu, ja tas darbojas ar atgāzēm, tad tur labai darvas kārtai jābūt, kaut gan atgāzu temperatūra tur augsta un viss sadeg, vēl nepaspēj kondensēties, un nekas, izņemot kvēpus, kas spiediena rezultātā tik un tā tiek aizspūsti nafig, nevarētu nosēsties/pielipt...  hmm


_________________
Tas viss ir pupu mizas, galvenais ir fizikālā būtība!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
kas tur iisti bija pie vainas? zb jau ka katru reizi koliidz izspiezhu sajuugu vai iznjemu no aatrumu, apgriezieni nokriit liidz 100 vai 200, uzlec liidz 1000 atkal nokriit lidiz 200 un taa visu laiku kameer ir neiztraalajaa vai nospiests sajuugs...


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
tur var būt jebkas pie vainas - lambda, gaisa mērītājs, caura ieplūdes truba.....uttt. pirms mest naudu vējā un mainīt visu pēc kārtas - dodies uz servisu, kaut vai uz arfilu.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
viens kaut kad teica ka ir atklaajis kas par probleemu, bet nepateica...


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
blj*** zb jau... norm pabraukt nevaru... visu laiku tagad leekaa... riit vediishu uz servisu un miers... lai skataas sveces, vadus, gaisa meriitaaju... lai nocheko pa tiiro... ja neko neatradiis, peec loterijas principa ko nomainiishu Very Happy


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
neesmu gan "eksperts" un jau nu ne alfu eksperts tieshaam, bet ja VISU laiku leekaa, tad visdriizaak, ka kaada truba caura  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
ņea, tas ir tikai viens no variantiem ar ko sākt  Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
truba nav cauri imo, jo ja buutu caura truba, tad visu aliku buutu taa apgriezienu leekaashana, man dazhkaart leekaa, bet dazhkaart arii neleekaa... piem pirmos 5 km neleekaa, un saka leekaat peekshnji... tur ir kaads datchiks pie vainas vai sveces


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pagaans rakstīja:
kas tur iisti bija pie vainas? zb jau ka katru reizi koliidz izspiezhu sajuugu vai iznjemu no aatrumu, apgriezieni nokriit liidz 100 vai 200, uzlec liidz 1000 atkal nokriit lidiz 200 un taa visu laiku kameer ir neiztraalajaa vai nospiests sajuugs...

99% vakumnjiks vai truba uz to.. ir gadjies pasham:P nu vel variants ka gais tiek iesukts kautkur citur ne caur droseli.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pagaans rakstīja:
truba nav cauri imo, jo ja buutu caura truba, tad visu aliku buutu taa apgriezienu leekaashana, man dazhkaart leekaa, bet dazhkaart arii neleekaa... piem pirmos 5 km neleekaa, un saka leekaat peekshnji... tur ir kaads datchiks pie vainas vai sveces

Varbūt kāds no temp. dačikiem kura mērījumus sāk izmantot tikai kad motors ir uzsilis hmm Piem dzeses šķidruma dačiks? vai arī gaisa temp. dačiks (kas laikam taveejam buutu maf'ā iebūvēts).
Droši pateiks tikai servisā...
Kautgan caurās truba būtu pirmais ko pārbaudīt (vislētākais).


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
j.k. rakstīja:
Pagaans rakstīja:
truba nav cauri imo, jo ja buutu caura truba, tad visu aliku buutu taa apgriezienu leekaashana, man dazhkaart leekaa, bet dazhkaart arii neleekaa... piem pirmos 5 km neleekaa, un saka leekaat peekshnji... tur ir kaads datchiks pie vainas vai sveces

Varbūt kāds no temp. dačikiem kura mērījumus sāk izmantot tikai kad motors ir uzsilis hmm Piem dzeses šķidruma dačiks? vai arī gaisa temp. dačiks (kas laikam taveejam buutu maf'ā iebūvēts).
Droši pateiks tikai servisā...
Kautgan caurās truba būtu pirmais ko pārbaudīt (vislētākais).


leekaa un neleekaa apgriezieni neatkariigi no taa vai motors uzsilis vai nee... nee nu protams ka paarbaudiishu arii trubas visas, lai nebuutu taa ka nomaina datchiku bet trubaa pirksta lieluma caurums paliek Very Happy


_________________
I reject the reality and substitute my own!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Pagaans rakstīja:

leekaa un neleekaa apgriezieni neatkariigi no taa vai motors uzsilis vai nee... nee nu protams ka paarbaudiishu arii trubas visas, lai nebuutu taa ka nomaina datchiku bet trubaa pirksta lieluma caurums paliek Very Happy

Tur jau pat pirksta lieluma caurumu nevajag. Pietiek ar skalpeli iedurt trubā, piemēram, no apakšpuses, lai neuzkrītošāk.

Vēlviens variants, kā man pēdējoreiz izrādījās, inžektora sprauslai kontakts atvienojies/apsūbējis... Vot i brīžam strādā visi cilindri, brīžam par vienu mazāk.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man tas pats ar apgriezieniem...ik pa laikam nosvarstas...iemesli tik daudz,ka nezinu kur sakt meklet vainu...pieredze ari taka pietrukst!

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Andzan rakstīja:
man tas pats ar apgriezieniem...ik pa laikam nosvarstas...iemesli tik daudz,ka nezinu kur sakt meklet vainu...pieredze ari taka pietrukst!


Ir jau tā, ka pat tad kad viss ir kārtībā, apgriezieni mēdz nosvārstīties, piem., pēc straujas gāzēšanas tik pat strauji bremzējot, tad kamēr kompis mēģina saprast to nejēdzīgo gājienu un pieregulēt bendžas padevi, tikmēr arī nedaudz pamētā uz augšu un leju, tiesa, saprāta robežās! Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 5 lapa no 10 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database