
Kā zināms tā atsķiras ar virkni uzlabojumiem, kas padara mašīnu vieglāku, atrāku, ekonomiskāku, modernāku, skaistāku, kas ļauj tai turpināt iekarot patērētāju sirdis un izturēt cīņu ar skarbajiem konkurentiem.

Salīdzinājumā ar veco modeli jaunais sķiet kvalitatīvāk nostrādāts detaļās. Tajā ir patīkamak atrasties, pieskarties vadības svirām, piemēram, klimata kontroles vadības ripām. Sēdekļi ir ne tikai vieglāki un acij tīkamāki par vecajiem, bet arī ērtāki sēdēšanai. Diskutabla viduskonsoles alumīnija panna un ātrumsviras podests ietonēts kā TI versijas mašīnām. Gaumīgi un kvalitatīvi.

Vēl viens no daudziem patīkamiem jauninājumiem. Bagāžas vāku iespejams atvērt no ārpuses! Piespiežot Alfas emblēmu. Kaut kadai mašīnai šāds risinajums, šķiet, bija redzēts, bet tas nekas, vienalga ērti.
Komplektācijas un cenas manam stulbajam paurim diez gan sarežģītas, bet viens ir skaidrs. Dārgaka tā nav kļuvusi, bet labāka gan. Bāzes komplektācijās pieejams plašāks pamataprīkojuma klāsts, tātad par to pašu naudu iegūstam vairāk. Vēl piebildīšū, ka pieejama 3.2 V6 versija tikai ar priekšējo riteņu piedziņu. Lētāka, ātrāka, ekonomiskāka. Labi vai slikti, pirkt nepirkt, tas katra paša ziņā, bet iespēja ir.
Saldajā Alfa 147 Ducati.

Bez sportiskajiem atribūtiem kā R18 diski, spoilers, hromēti uzgaļi un kloķi, sarkaniem diegiem nošūti sporta sēdekļi un Ducati emblēmām priekšā pakaļā mašīna izceļas ar Q2 pašbloķējošo diferenciāli un rūpnīca čipotu 1.9l dīzeļdzinēju, kuram ar sarkanās podziņas palīdzību iespējams pieslēgt papildus 20zs.

Nobeigumā neliels (patiesībā diez gan pat liels tiešā un pārnesta nozīmē) pārsteigums! 8C Competizione! Rīgā! Kam pieder meklējiet dzeltenajā prese vai slepenajās datu bazēs, zinams, ka mašīna saņems Latvijas Republikas numurzīmes un priecēs mūs Latvijas lielceļos. Dzīvē 8C ir tik skaists, ka Maserati greznas kupejas un Ferrari monstri uz tas fona atkāpjas otrajā plānā, veido fona masu. Nav ko te daudz komentet, skataties paši!





