Autors |
Ziņojums |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
palaidniex rakstīja:P.S.
Un runājot par
elbee rakstīja:
bet man ir vecais 8V dzineejs bez smalkaas Bosch elektronikas
:: ALFA 155 2.0TS 8V
No. of cylinders, layout 4, in line, front transverse
Capacity (cc) 1995
Max. power output:
bhp-EC (kW-EC) at rpm 143 (104)
6000
Max. torque: kgm-EC (Nm-EC) at rpm 19,3 (18,7)
5000
Timing (control) DOHC (chain driven) electrohydraulic variable valve timing
Fuel feed Bosch Motronic M1.7 MPI electronic injection, combined with ignition
avots tas pats - cik nu smalks nezinu bet Bosch 1.7 MPI jau vien ir
Magnetti Marelli nāca tikai Q4
Gudrinieki. Jums tak abiem vienādas tās 155 (kam nu bija, kam ir). Tikai LBē ar visādu figņu viņa apkarināta, a palaidniekam da limo.
|
Wed Jun 11, 2008 11:53 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Andzan rakstīja:manai 1997.gads un uz dzineja rakstits twinspark 16V.
it kaa jau iet labi,tikai gribu uztaisit vel labak,nu taa lai ir max...:)nu nez kaa savadak izteikties..he he 
Tad būs vien tas ar 140 Zs, bet tam var uzmanību nepievērst, jo tipa atkarībā no noieta tirgus tika uzrādīti dažādi Zs +/- 3 Zs, bet patiesībā visi vienādi...
Ko darīt - Elbee jau uzrakstīja - Čips, Sveces, Svečvadi, Izplūde, degviela utt...
Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Wed Jun 11, 2008 11:58 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Jun 11, 2008 11:55 pm |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Tikai un vienigi chiptunings - dengi na veter. Atmo motoram - tem bolee... varbut ir verts uzsakt ar dzineja parbaudi uz dyno, lai saprast cik zirgi sen jau ir aizbegushi prom autinja ekspluatacijas laikaa? Un tikai pec tam domat vai ir verts maksat par tadu placebo effektu ka chips, vai labak uztaisit motoram kartigo remontu.
Pēdējoreiz rediģējis Quattordici Wed Jun 11, 2008 11:59 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
|
Wed Jun 11, 2008 11:56 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
smic rakstīja:
Gudrinieki. Jums tak abiem vienādas tās 155 (kam nu bija, kam ir). Tikai LBē ar visādu figņu viņa apkarināta, a palaidniekam da limo.
Vai tad mēs ko savādāku apgalvojam?
(kaut īsti gluži vienādas nesanāk - citas atsperes, čips, amji...)
Tev bija 1.7 uz 155, strīds jau par to, ka 145 nelikās rindinieks 1,7...
ir 1,7 i.e. un 1.7 TS
abi rindinieki, tikai kāpēc viens ir i.e. un otrs TS?
Pēdējoreiz rediģējis palaidniex Thu Jun 12, 2008 12:01 am; pavisam rediģēts 1 reizi
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Jun 11, 2008 11:57 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
TheCAT rakstīja:Tikai un vienigi chiptunings - dengi na veter. Atmo motoram - tem bolee...
Bet ja gribas "po maximumu", tad čips ar pie viena jāmaina nost.
neviens jau neprasīja vai tas ir lietderīgi un atmaksājas
ja "po maximumu" tad "po maximumu"
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Jun 11, 2008 11:59 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Andzan rakstīja:it kaa jau iet labi,tikai gribu uztaisit vel labak,nu taa lai ir max...
prieksh kam?  ja jau tagad iet labi, tad uztaisi lai liikumos labaak turaas, vareesi aatraak izbraukt liikumus ar to pashu jaudu
dzineeja jaudas paaugstinaashana ir nopietns un dargs pasakums. pamaazhojoties ar filtriem, chipiem, izpuuteejiem var pamainiit dzineeja reakcijas, jaudas un griezes liiknes. nu labi max 10zs kaut kaadaa briidii dabuusi klaat, bet pazaudeesi kaadaa citaa.
dabuut juutami vairaak jaudu var mainot sadales vaarpstas, izsliipeejot iepluudi pie vienaam puuleem, un atbilstoshi saprogrammeejot vadiibu. cik tas maksaa? vismaz shtuku... un tad turpinaat ar jaudiigaakaam sprauslaam, degvielas suukni, atvieglotiem spararatiem un klokjeneem, vieglaakiem vaarstiem utt. obligaati programmeejamu vadiibas bloku. beigaas dabu +30zs, momentaa nosvilini standarta sajuugu, nogriez pusasis un paarkarsee bremzes. un staasts turpinaas
|
Thu Jun 12, 2008 12:03 am |
|
 |
Andzan
Pievienojies: 17 May 2008
Komentāri: 43
Atrašanās vieta: Rīga
1997 Alfa-Romeo 145
|
vispar es tagad iedomajos apskatities vai man vispar ir 8 sveces...jo raxtits ir twinspark,tacu kad ieeju shite - http://www.squadra-tuning.com/ ,tad nezinu kuru dzineja tipu izveleties,jo neatbilst it ka neviens...  kas par murgu..
|
Thu Jun 12, 2008 12:03 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
elbee rakstīja:Andzan rakstīja:it kaa jau iet labi,tikai gribu uztaisit vel labak,nu taa lai ir max...
prieksh kam? ja jau tagad iet labi, tad uztaisi lai liikumos labaak turaas, vareesi aatraak izbraukt liikumus ar to pashu jaudu
dzineeja jaudas paaugstinaashana ir nopietns un dargs pasakums. pamaazhojoties ar filtriem, chipiem, izpuuteejiem var pamainiit dzineeja reakcijas, jaudas un griezes liiknes. nu labi max 10zs kaut kaadaa briidii dabuusi klaat, bet pazaudeesi kaadaa citaa.
dabuut juutami vairaak jaudu var mainot sadales vaarpstas, izsliipeejot iepluudi pie vienaam puuleem, un atbilstoshi saprogrammeejot vadiibu. cik tas maksaa? vismaz shtuku... un tad turpinaat ar jaudiigaakaam sprauslaam, degvielas suukni, atvieglotiem spararatiem un klokjeneem, vieglaakiem vaarstiem utt. obligaati programmeejamu vadiibas bloku. beigaas dabu +30zs, momentaa nosvilini standarta sajuugu, nogriez pusasis un paarkarsee bremzes. un staasts turpinaas 
Wot šitam es piekrītu par visiem 100%
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Jun 12, 2008 12:04 am |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
palaidniex rakstīja:Bet ja gribas "po maximumu", tad čips ar pie viena jāmaina nost.
neviens jau neprasīja vai tas ir lietderīgi un atmaksājas
ja "po maximumu" tad "po maximumu" 
Gentelmeni, "po maximumu" sakas pavisam no cita gala  un chips ja nav motora tuninga epopejas beigaas, tad kaut kur pa vidu tochno.. ja gribas "po maximumu" un lai butu reala atdeve tad taisa vispirms izpludes sistemu (ieskaitot zirnekli) un intake sistemu (ar filtru utt.). Naudas zinja sanaks nu gandriz tas pats ka labs chips, bet rezultats bus labaks.
P.S. Nu ja.. elbee visu jau ir pateicis.. +100
|
Thu Jun 12, 2008 12:05 am |
|
 |
Andzan
Pievienojies: 17 May 2008
Komentāri: 43
Atrašanās vieta: Rīga
1997 Alfa-Romeo 145
|
tagad man ir skaidrs kaut kas - ja gribu jaudu,tad jaiegadajas 2.0 jeb 3.0 GTV Turbo....un tad ir jauda+atrums..he he
|
Thu Jun 12, 2008 12:07 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Andzan rakstīja:tagad man ir skaidrs kaut kas - ja gribu jaudu,tad jaiegadajas 2.0 jeb 3.0 GTV Turbo....un tad ir jauda+atrums..he he
3.0 GTV turbo???
Ir vai nu 3.0 V6 bezturbo, vai 2,0 V6 turbo...
_________________ in Busso we trust...
|
Thu Jun 12, 2008 12:09 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Andzan rakstīja:tagad man ir skaidrs kaut kas - ja gribu jaudu,tad jaiegadajas 2.0 jeb 3.0 GTV Turbo....un tad ir jauda+atrums..he he
pareizi
|
Thu Jun 12, 2008 12:10 am |
|
 |
Quattordici
Member of

Pievienojies: 10 Apr 2007
Komentāri: 4652
|
Nu redz... v tochku!
savadaak tas viss vai nu ir beernudarzs, vai un konstruktors Lego prieksh brivdienaam
|
Thu Jun 12, 2008 12:10 am |
|
 |
Andzan
Pievienojies: 17 May 2008
Komentāri: 43
Atrašanās vieta: Rīga
1997 Alfa-Romeo 145
|
man likaas,ka ir arii 3.0 V6 turbo ar 24varstiem,bet tad laikam kludos...
|
Thu Jun 12, 2008 12:10 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Andzan rakstīja:man likaas,ka ir arii 3.0 V6 turbo ar 24varstiem,bet tad laikam kludos...
ir arii taadi  autodelta, novitec...
|
Thu Jun 12, 2008 12:11 am |
|
 |
|