| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		yuran 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 18 May 2007 
			Komentāri: 2339 
			Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
			  1984  Alfa-Romeo  GTV6 2,5
		 
		 
	 | 
	
		
		  Vajadzīgs MAF (gaisa mērītājs) uz 10 minūtēm   
		
			Lieta ir tāda, pirms 2 nedēļām sākas aizdegties ''Check Engine". Arfilā pateica, ka vainīgs bija sūkņa vārsts. Tās bija nomainīts. Kad izbraucu no servisa priekšejais gultnis nomira.     Padomāju, vo blin ne vezjot. Mašīna atpakaļ uz servisu. Itkā viss ok. Bet kad braucāju prom no servisa ar samainīto gultni, tad parādījās atkal "Check Engine". Arī pamanīju ka pazuda jauda. (Pagajušreiz itkā bija savadāk). Arfilā dators parādīja ka kļuda ir MAF un akseleratorā potenciometrā. Man liekās, ka potenciometrs nav vainīgs, jo kad viņš gluchil, tad bija vispār savadāk. Un tagad kļūda parādās tikai zem slodzes. Voobschem nolēmam, ka visticāmāk MAF ir vainīgs. 
 
Noperku jaunu MAF uz eBay par 35 ls ar piegādi. Šodien nomainīju un.... Piljat, viss palicis kā bija           Es tagad nezinu ko darīt. Ir tāda doma, ka varbūt jaunais MAF ir sabojāts.
 
 Tāpēc jautāju, vai kāds, kam ir AR166 2,4jtd varētu man iedot savu strādājošo MAFu uz 10 minūtēm, lai varētu parliecināties, ka MAF (nav) vainīgs?     Tus viss ir noņēmams ļoti ātri un viegli. Kopā sanāks max 30 min. Būtu ļoti pateicīgs.[/i]
			 
			_________________ GTV6		  
	 | 
	| Mon Jun 02, 2008 9:14 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		elbee 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 21646
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			ebay mafi nedarbojas, zinaatniski pieraadiits!   
			
					 
	 | 
	| Mon Jun 02, 2008 9:21 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		yuran 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 18 May 2007 
			Komentāri: 2339 
			Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
			  1984  Alfa-Romeo  GTV6 2,5
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Vo bļin. Obradoval. Tagad man vajadzīgs MAF uz testu divas reizes vairāk. Jo mūsējām MAF cenas sākas no 70Ls. Negribētos izmest ārā vēl latus.
 
Btw, vai ir iespēja atgriezt naudu par mafu no eBay? Vai kam ir pierēdze?
  
			
			 _________________ GTV6		 
	 | 
	| Mon Jun 02, 2008 9:28 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			MAF pa 35Ls toč nestrādā... man mājās arī tāds mētājas.. strādāja jūtami sliktāk kā oriģināls (kas beigās izrādījās bez vainas).
  
			
			 _________________ 156GTA, 75TS
 
 
Put yourself in a corner and find a way out!		 
	 | 
	| Mon Jun 02, 2008 9:37 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Edc 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 3475 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1999  Alfa-Romeo  GTV
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Mans no ebay strādāja biku labāk nekā beigtais     , bet tā vai tā gļukoja. Vot kad uzliku Bosch par 160, tad beidzot aizgāja.    
			
					 
	 | 
	| Mon Jun 02, 2008 10:03 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Hugo 
		 
				
		
			Pievienojies: 05 Jan 2008 
			Komentāri: 8
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Man arī bija līdzīga problēma. Check Engine iedegās pie slodzes. No sākuma uzrādīja, ka vainīgs gaisa masas mērītājs. Nomainīju gaisa masas mērītuju un nebija pilnīgi nekādu izmaiņu. Pēc tam teica, ka vainīgs saleonīda vakuma vārsts kas regulē turbīnas darbību. Vārsts neremontējas un ir tikai maināms. Teica, lai uzreiz nemainu, bet pabraukāju, varbūt attiet. Nelikos mierā, pats izjaucu vārstu, izmazgāju dīzelī un saliku atpakaļ. Nebija nekādas izmaiņas. Beigās izdomāju pārbaudīt vakuma caurules kas iet no vakuma ģenerātora uz soleonīda vakuma vārstu. Beigās problēma bija ļoti elemetāra, vakuma cauruli pie vakuma ģenerātora nebija pietiekami stingri uzlikta. Piespiedu ar pirkstu mazliet ciešāk caurili vakuma ģrenerātoram un problēma tika momentāni atrisināta.
 
Kārtējo reizi pierādījās, ka problēma jāsāk risināt no elementārākā gala uz sarežīto, nevis otrādi.
 
Tāds lūk man piedzīvojums.
 
Varbūt šī informācija noderēs.
  
			
					 
	 | 
	| Thu Jun 05, 2008 2:44 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		yuran 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 18 May 2007 
			Komentāri: 2339 
			Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
			  1984  Alfa-Romeo  GTV6 2,5
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Hugo, paldies par padomu. Es jau nomainīju MAF'u, nopirku Bosch jaunu. Par to MAF no Ebay jau saņēmu naudu atpakaļ     Mašīna brauc gandrīz normāli tagad. Ir jauda, kā iepriekš, patēriņš itkā normā. BET...     Kad dzinējs ir tika iedarbināts un ir auksts un jā brauc ar 1/3 gāzi, tad mašīna iet kaut kādi nelidzini, itkā ar provalivaetsa (nezinu, kā pateikt latviski).  Brīžiem tik stipri, ka šķiet kaut kas spiež uz bremzēm. Bet tikai ja nespiest uz gāzi un tikai pirmās minūtes (apmērām 2 minūtēs). A, pēc šiem rāveniem iedegas Check Engine. Pec 2 minūtēm viss kļūst ok ar jaudu. Bet tomēr Check Engine var iedēgties jā sāk braukt tikai ar sajūgu (gribu teikt bez gāzes, piemērām korķī vai kad parkojas). Vot tāda lieta. Sarunājos ar vienu džeku no Auto Italia, braukšu pie viņiem uz diagnostiku. Ceru, ka varēsīm atrast artisinājumu, a to zaparilo uzhe.   
			
			_________________ GTV6		  
	 | 
	| Thu Jun 05, 2008 8:19 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		dedmunds 
		 
				 
		
			Pievienojies: 11 May 2008 
			Komentāri: 53
			
			  1998  Alfa-Romeo  156
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Velnu zin ko 166 kompis rāda, bet ja ir tā kā man ar 156 : biju nopludinājis dubļos gaisa filtru un nokāvu gaisa daudzuma mērītāju ...
 
Uz ātru roku saķīmičoju spotra filtru aukšpusē ar bandāžām un iznīcināju gaisa daudzuma mērītāju kā sugu .... braukāju jau mēnešus 5 un izmaiņas ne miņa s (visssss ir čikiniekos)  , tad rodas jautājums - naf vajadzīgs daudzuma mērītājs , ja bez tā ir bez izmaiņām !?
 
 
P.S. Paprovē vienkārši noņemt kontaktu no mērītāja un pazaverīties rezultātu.
  
			
					 
	 | 
	| Thu Jun 05, 2008 11:28 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		elbee 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 21646
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			gaisa daudzuma meeriitaajs ir elektroniskaas degvielas padeves sisteemas galvenais elements   
ar gaazes pedaali virina vaarstu, kas regule gaisa padevi. gaisa meeriitaajs izmeera gaisa daudzumu un dod signaalu kompim, cik daudz shobriid ir gaisa. kompis peec ieprogrametas formulas izkrekjina, cik daudz jaadod benziins pie x gaisa daudzuma un padod signaalu ... es pat neiznu kam, spiediena regulatoram? degvielas sprauslaam?  
 
ja gaisa meeriitaaja nav vai tas nestraadaa kaa naakas, tad mashiina vienkaarshi nebrauc kaa tai pienaakas. ar atvienotu meeriitaju iet uz priekshu avaarijas rezhiimaa.
			 
					 
	 | 
	| Thu Jun 05, 2008 11:44 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Edc 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 3475 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1999  Alfa-Romeo  GTV
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Citiem vārdiem sakot, ja es savam norāvu, tad iet gāja, bet nebija "asuma".    
			
					 
	 | 
	| Thu Jun 05, 2008 11:47 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		AMV 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 23 Nov 2006 
			Komentāri: 4735
			
			  2001  Alfa-Romeo  GTV
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Kad man nobira meeriitaajs, es pats to nemaz nezinaaju, liidz servisaa nepateica    . Tad saaku aizdomaaties, nu jaa, pateerinjsh bija palielinaajies. Pirms uzlikt jauno meeriitaaju pameeginaaju atvienot veco, paremonteet ar aamuru veco un vee sho to. Katra reizee uzvedaas auto bik savaadaak   . 
 
Bet kad uzliku jauno meeriitaaju sapratu momentaa ko noziimee kad viss kaartiibaa. Jauda uzreiz pa visiem 100%    Mashiina kaa no jauna piedzimusi     
P.S. aizmirsu pateikt. Veel viena paziime ka meeriitaajs beigts: Staavosha mashiina no tukshgaitas nevareeja uzsaakt kustiibu bez gaazes piedoshanas, slaapa. Paratsi vareeja bez problemaam.
			 
					 
	 | 
	| Fri Jun 06, 2008 8:23 am | 
	           | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |