|
20 lapa no 24 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
NIKSONS
Pievienojies: 10 May 2007
Komentāri: 4423
2012 Alfa-Romeo voyager
|
Oga rakstīja:j.k. rakstīja:smic rakstīja:oga - kur tev bija kasko tam ķiršu spainim?
Tur kur Ogam vairs nekad nedos kasku
Tieši otrādi. Man joprojām tur ir octa, kaska, dzīvoklis...
kaut kā jau tie zaudējumu jāatsit
|
Thu Feb 28, 2008 10:46 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Man te viens ieteica, ka tas esot labais tonis - peec pilnas summas izmaksas nepamest apdroshinaataaju. Godiigi sakot, man arii nav ne mazaakaas veeleeshanaas. Pagaidaam tas kantoris straadaa vienkaarshi perfekti un man nav ne mazaakaa iemesla par jebko pasuudzeeties.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Thu Feb 28, 2008 10:50 am |
|
|
MartinsT
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
man ar If-ā ir Octa un kasko - rekomendēju!
|
Thu Feb 28, 2008 10:57 am |
|
|
Oga
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
elbee rakstīja:
tad saakusi taadas ar komplekteet, kruta! vieniigi es ar to piedaavaajumu mazliet nogaidiitu... liidz tiem -45kg un jaunajam salonam
ps: cerams, buus likvideejushi arii to pornograafiju ap griestu lampinju
Jaunie beņķi!!!
Vismaz pēc tās spaiderbildes diez ko neizskatās, ka griestu plafons būtu baigi mainījies
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Thu Feb 28, 2008 11:07 am |
|
|
28
Pievienojies: 20 Dec 2007
Komentāri: 23
|
Re: BRERA pec kritiena
NIKSONS rakstīja:janis a rakstīja:Vajadzigs neatkarigs eksperts. Sakaraa ar iespējamu bulšitu no servisa puses. Sakarā ar Breru, kas dabujusi pa kaklu, bet ir reāli paceļams to atjaunot ne finansiali bet gan no saprāta, jo nav bojats motors vispar, tikai virsbuves detaljas vesela čupa.
Protams ir iespejama andele. Ņemot mobile.de par piemēru, jateic, tur pilnīgi samīcita versija, kur nevar saprast kur priekša kur pa..ļa maksā 5 k eur ! KAs vieš cerības !
Baigais škrobis protams, bet serviss uzrekināja 16 k Lvl ,
bet lidziga apskadejuma mobilē punktc dē maksā no 14 - 20 eur, kas sumā veido jauna cenu, kas ir nereāli.
Tas liek domāt, ka vai nu serviss NEGRIB remontēt, vai arī šamie jau visu vērtīgo noskrūvējuši un tagad gaida, kad aizvākšu.
It kaa esot viens kunde..., kas gatavs ņemt šito manu skaistuli ! bet nekas konkrētāk nav zināms
Moš arfilā uztaisa lētāk !?!?
Jautajums tads vai kads ar picu nav ar mieru pakonsultēt DABĀ !
Moš'piedāvāt servisa čomam kādu smuku ciparu, lai pacenšas un uztaisa lētāk kādā kakta darbnicā ar oriģinālajām detaļām..
Bik nesapratu tavu sāpi. Nošķīli mašīnu un dabiji tāmi par 16k Ls. Apdrošinātājs to mašīnu negrib atjaunot, jo atjaunošanas vērtība ir lielāka par 80 % no mašīnas vērtības ?
Man ir aizdomas, ka raksta par saapi taapeec, ka nav ne liizings, ne arii attieciigi apdroshinaashana, kas jau liecina par domaashanas veidu...
|
Fri Feb 29, 2008 8:13 pm |
|
|
j.k.
Member of
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
Re: BRERA pec kritiena
28 rakstīja:NIKSONS rakstīja:janis a rakstīja:Vajadzigs neatkarigs eksperts. Sakaraa ar iespējamu bulšitu no servisa puses. Sakarā ar Breru, kas dabujusi pa kaklu, bet ir reāli paceļams to atjaunot ne finansiali bet gan no saprāta, jo nav bojats motors vispar, tikai virsbuves detaljas vesela čupa.
Protams ir iespejama andele. Ņemot mobile.de par piemēru, jateic, tur pilnīgi samīcita versija, kur nevar saprast kur priekša kur pa..ļa maksā 5 k eur ! KAs vieš cerības !
Baigais škrobis protams, bet serviss uzrekināja 16 k Lvl ,
bet lidziga apskadejuma mobilē punktc dē maksā no 14 - 20 eur, kas sumā veido jauna cenu, kas ir nereāli.
Tas liek domāt, ka vai nu serviss NEGRIB remontēt, vai arī šamie jau visu vērtīgo noskrūvējuši un tagad gaida, kad aizvākšu.
It kaa esot viens kunde..., kas gatavs ņemt šito manu skaistuli ! bet nekas konkrētāk nav zināms
Moš arfilā uztaisa lētāk !?!?
Jautajums tads vai kads ar picu nav ar mieru pakonsultēt DABĀ !
Moš'piedāvāt servisa čomam kādu smuku ciparu, lai pacenšas un uztaisa lētāk kādā kakta darbnicā ar oriģinālajām detaļām..
Bik nesapratu tavu sāpi. Nošķīli mašīnu un dabiji tāmi par 16k Ls. Apdrošinātājs to mašīnu negrib atjaunot, jo atjaunošanas vērtība ir lielāka par 80 % no mašīnas vērtības ?
Man ir aizdomas, ka raksta par saapi taapeec, ka nav ne liizings, ne arii attieciigi apdroshinaashana, kas jau liecina par domaashanas veidu...
Vai tad tas ka nav līzings ir slikti? (Par kasku gan piekrītu, ja tāda ir tā situācija)
|
Fri Feb 29, 2008 8:45 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
mashiinu liizingam tagad viens no zemaakajiem banku procentiem. un 50 shtukas, ko maksaa brera, jau nu noteikti var iegruust kaadaa izdeviigaakaa pasaakumaa
|
Fri Feb 29, 2008 9:55 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
fainriders rulleeeee
Ideāla mīļākā
pret Alfa sporta mašīnām vienaldzīgam būt ir gandrīz neiespējami.
Alfa Romeo un motoru sporta pašas virsotnes ir divi nesaraujami saistīti jēdzieni faktiski jau kopš šīs autofir-mas dibināšanas. Lai gan jaunāko laiku krīzes itāļu autoindustrijā izcīnīto uzvaru spožumam ir likušas mazliet pabālēt, Alfa ielas automobili bija un paliek sportiska stila un patiesu kaislību iemiesojums.
Pat vismazākā un šķietami ikdienišķākā (izņemot izskatu) sērijveida Alfa Romeo 147 spēj uzšķilt dzirksteles, kas nereti sadedzina praktis kas domas un racionālu rīcību, bet. ja Nikolo Romeo mantojuma pēcteči ķeras pie īsta ielas sporta auto būvēšanas, iznākums ir valdzinoša, kaismīga, gandrīz vai ugunīgi draudīga Brera.
Māksla un sekss
Izvilkuši 2002. gadā dienasgaismā konceptauto Breru, itāļi vairākus gadus visus turēja neziņā, vai šai elegances demonstrācijai sērijveida mašīna maz sekos. Kad pērn Brera tomēr nonāca līdz konveijeram, pa ceļam savākusi kaudzi ar
balvām par dizainu, atkal nošalca aplausi, jo, ja neskaita uz augšu veramo giljotīnas tipa durvju aizvietošanu ar praktiskākām sānviru un vēl dažus sīkus pārveidojumus. pielāgots ražošanai, maestro Džordzeto Džudžaro meistardarbs ir tikpat skaists un seksapīls ka pats koncepts
Ja vien patiku pret lietām var saukt par mīlu, tad Brerā ir grūti neiemīlēties jau no pirmā skatiena. Itāliete aizrauj ar plēsīga zvēra grāciju, šauro acu (katrai pa trim zaigojošām zīlītēm) hipnotizējošo skatienu un noslēpumainu auru. Tas ir auto, par ko var tīksmināties un pielūgt to, pat nebraucot. Augstā māksla nereti mēdz būt attālināta un auksta, turpretim Brera šķiet dzīva un tuva. Tā vien liekas, ka gaidās sastingušajiem seksīgajiem gurniem tūlīt pārskries trīsas. Turklāt aura darbojas abu dzimumu virzienā, jo Brera spēj būt gan apburošā kārdinātāja Alfa, gan uzstājīgais aplidotājs Romeo.
Ašie pajūgi
Brera pagaidām tiek aprīkota ar trim dzinējiem un divām transmisijām. Bāzes modifikācija ir ar 185 Zs 2,2 litru benzīna tiešas iesmidzināšanas sistēmas JTS dzinēju un pēc izvēles ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu vai sešpakāpju automātu. Ņemot vērā moderno dīzeļu spējas, auto interesantāks gan noteikti ir ar 200 Zs JTD pieccilindru turbodīzeli, bet topversijai tiek uzstādīts 3,2 litru V6 ar 260 Zs jaudu. Tikai ar sešcilindru motoru pagaidām iespējama pilnpiedziņas versija (solīta tiek arī dīzelim), priekšas velkošo asi atstājot mazākajiem motoriem Diena izmēģināja tieši V6 ar Q4 piedziņu un manuālo kārbu.
Jāatzīst, ka. neskatoties uz visaptverošiem mudinājumiem būt racionāliem, šāda tipa automobiļiem jaudīgi motori ir tas, ko dakteris parakstījis. Brera, it īpaši šāda, aizrauj un pakļauj.
Štrunts par to,ka patēriņš turas ap 14 - 15 litiem uz simta (pilsētā ap 25). Štrunts par to. ka uz ceļa izmantot dzinēja potenciālu legāli faktiski nav iespējams un ātrumumkārbas divi pārnesumi Latvijā ir gandrīz lieki. Ar Brera mazsvarīgi šķiet ari citkārt visnotaļ neiecietīgi vērtētā salona ietilpība, bagāžas novietnes tilpums un ērtums.
Lieliska deja
Labs brauciens ar Brera ir kā strauja deja ar virtuozu partneri. Strauja, bet nebūt ne obligāti latīņamerikāņu deja. Neskatoties uz īso stūri, mazliet virs diviem rata apgriezieniem no atdures līdz atdurei, Brera solis ir temperamentīgs, bet nav pārlieku ass kā kartingam. Turklāt dzinējam pat augstos apgriezienos nav iz-teikta jaudas cēliena. Ir pastāvīgs pārliecinošs spēks, jau sākot no pirmajiem dejas soļiem. Pateicoties lieliski sabalansētam stūres reaktīvajam pretspēkam, vadītājs droši jūt lielo riteņu stāvokli un var kontrolēt situāciju, gūstot baudu no kaucošu riepu skaņas. Brera nav nekāds aušīgs skuķis, bet gan lieliska un prasmīga kurtizāne. V6 dzinēja darbība gan ir pretstatā agrāk tik pierastajai Alfa motoru aizrautībai, taču tas dod iespēju bez intereses zuduma ar Brera ar) slīdēt kā valsi, neizaicinot dzeltenās vestes ne ar ātrumu, ne agresivitāti.
Ar ieslēgtu Vehicle Dynamic Control sistēmu pilnpiedziņas Brera spēj piedot partnera prasmes trūkumus, bet ar atslēgtu itāliete kļūst jūtami prasīgāka. Gandrīz divas trešdaļas svara uz priekšējo asi komplektā ar retāk pielietoto pilnpiedziņu ,ii Inrseon starpasu diferenciāli, kas līdz pat 78% vilkmi pārnes uz priekšu vai aizmuguri, bez labas prasmes var i/.radīties ne pazobam. īsta kurtizāne nekad neatklājas līdz galam.
Summējot braukšanas ir spaidus, izcilo dizainu un praktiskā pielietojuma apsvērumus, Alfa Romeo Brera līdzinās tai (am), kas varētu būt ideāla mīļāka (kais) retākiem vai biežākiem tikšanās brīžiem, bet, lai izvēlētos tādu dzīvesbiedru, arī pašam ir jābūt īpašam.
Lai gan salonā ikviens Alfa pazinējs nekļūdīgi atpazīs lielākā 159.modeļa interjeru, tas šoreiz pielūgsmes spēku nemazina, jo ieturēts īsti alfiskā un, protams, sportiskā garā
Itāliete aizrauj ar plēsīga zvēra grāciju, šauro acu (katrai pa trim zaigojošām zīlītēm) hipnotizējošo skatienu un noslēpumainu auru.
|
Tue Mar 04, 2008 3:48 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
originals no ka izkekseets txt
|
Tue Mar 04, 2008 3:49 pm |
|
|
xls99
Member of
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
raksts jau baigi emocionals, tikai ja ta ir ta pati igaunju testa mashina kuru testete pilnigi visur un visi, tad es nebrinos par tekstu "Turklāt dzinējam pat augstos apgriezienos nav iz-teikta jaudas cēliena".
|
Tue Mar 04, 2008 7:24 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
xls99 rakstīja:raksts jau baigi emocionals, tikai ja ta ir ta pati igaunju testa mashina kuru testete pilnigi visur un visi, tad es nebrinos par tekstu "Turklāt dzinējam pat augstos apgriezienos nav iz-teikta jaudas cēliena".
raksts tak vismaz 2 gadi vecs un izteikta jaudas celiena tam dzinejiem tieshaam nav
|
Tue Mar 04, 2008 8:23 pm |
|
|
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
13 junijs 2007
|
Tue Mar 04, 2008 8:40 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
smic rakstīja:13 junijs 2007
ok, nezkaapeec liekas, ka tas jau bija sen tik sen
|
Tue Mar 04, 2008 9:10 pm |
|
|
elbee
Member of
Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21647
|
|
Thu Apr 24, 2008 1:21 pm |
|
|
lāča_kungs
Member of
Pievienojies: 04 Sep 2007
Komentāri: 2329
Atrašanās vieta: Rīga
|
|
Wed Oct 15, 2008 7:10 pm |
|
|
|
Pašlaik ir Sun Jun 16, 2024 4:50 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
20 lapa no 24 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|