Atbildēt pie šī temata 20 lapa no 24 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Nākošais
viss par Breru
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Oga rakstīja:
j.k. rakstīja:
smic rakstīja:
oga - kur tev bija kasko tam ķiršu spainim?

Tur kur Ogam vairs nekad nedos kasku shura


Tieši otrādi. Man joprojām tur ir octa, kaska, dzīvoklis...


kaut kā jau tie zaudējumu jāatsit  Razz

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Man te viens ieteica, ka tas esot labais tonis - peec pilnas summas izmaksas nepamest apdroshinaataaju. Godiigi sakot, man arii nav ne mazaakaas veeleeshanaas. Pagaidaam tas kantoris straadaa vienkaarshi perfekti un man nav ne mazaakaa iemesla par jebko pasuudzeeties.


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
man ar If-ā ir Octa un kasko - rekomendēju! Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:


tad saakusi taadas ar komplekteet, kruta! vieniigi es ar to piedaavaajumu mazliet nogaidiitu... liidz tiem -45kg un jaunajam salonam love


ps: cerams, buus likvideejushi arii to pornograafiju ap griestu lampinju aiwa


Jaunie beņķi!!! yo yo yo
Vismaz pēc tās spaiderbildes diez ko neizskatās, ka griestu plafons būtu baigi mainījies Sad


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: BRERA pec kritiena 
NIKSONS rakstīja:
janis a rakstīja:
Vajadzigs neatkarigs eksperts. Sakaraa ar iespējamu bulšitu no servisa puses. Sakarā ar Breru, kas dabujusi pa kaklu, bet ir reāli paceļams to atjaunot ne finansiali bet gan no saprāta, jo nav bojats motors vispar, tikai virsbuves detaljas vesela čupa.

Protams ir iespejama andele.   Ņemot mobile.de  par piemēru, jateic,  tur pilnīgi samīcita versija, kur nevar saprast kur priekša kur pa..ļa maksā 5 k eur !  KAs vieš cerības !  

Baigais škrobis protams, bet serviss uzrekināja 16 k Lvl   Shocked   Confused  Shocked    ,
 
bet lidziga apskadejuma  mobilē punktc dē  maksā no 14 - 20 eur, kas sumā veido jauna cenu, kas ir nereāli.
Tas liek domāt, ka vai nu serviss NEGRIB remontēt, vai arī šamie jau visu vērtīgo noskrūvējuši un tagad gaida, kad aizvākšu.
It kaa esot viens kunde..., kas gatavs ņemt šito manu skaistuli  ! Smile  bet nekas konkrētāk nav zināms

Moš arfilā uztaisa lētāk !?!?

Jautajums tads vai kads ar picu nav ar mieru pakonsultēt DABĀ !  

Moš'piedāvāt servisa čomam kādu smuku ciparu, lai pacenšas un uztaisa lētāk kādā kakta darbnicā ar oriģinālajām detaļām..


Bik nesapratu tavu sāpi. Nošķīli mašīnu un dabiji tāmi par 16k Ls. Apdrošinātājs to mašīnu negrib atjaunot, jo atjaunošanas vērtība ir lielāka par 80 % no mašīnas vērtības ?


Man ir aizdomas, ka raksta par saapi taapeec, ka nav ne liizings, ne arii attieciigi apdroshinaashana, kas jau liecina par domaashanas veidu... Confused

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Re: BRERA pec kritiena 
28 rakstīja:
NIKSONS rakstīja:
janis a rakstīja:
Vajadzigs neatkarigs eksperts. Sakaraa ar iespējamu bulšitu no servisa puses. Sakarā ar Breru, kas dabujusi pa kaklu, bet ir reāli paceļams to atjaunot ne finansiali bet gan no saprāta, jo nav bojats motors vispar, tikai virsbuves detaljas vesela čupa.

Protams ir iespejama andele.   Ņemot mobile.de  par piemēru, jateic,  tur pilnīgi samīcita versija, kur nevar saprast kur priekša kur pa..ļa maksā 5 k eur !  KAs vieš cerības !  

Baigais škrobis protams, bet serviss uzrekināja 16 k Lvl   Shocked   Confused  Shocked    ,
 
bet lidziga apskadejuma  mobilē punktc dē  maksā no 14 - 20 eur, kas sumā veido jauna cenu, kas ir nereāli.
Tas liek domāt, ka vai nu serviss NEGRIB remontēt, vai arī šamie jau visu vērtīgo noskrūvējuši un tagad gaida, kad aizvākšu.
It kaa esot viens kunde..., kas gatavs ņemt šito manu skaistuli  ! Smile  bet nekas konkrētāk nav zināms

Moš arfilā uztaisa lētāk !?!?

Jautajums tads vai kads ar picu nav ar mieru pakonsultēt DABĀ !  

Moš'piedāvāt servisa čomam kādu smuku ciparu, lai pacenšas un uztaisa lētāk kādā kakta darbnicā ar oriģinālajām detaļām..


Bik nesapratu tavu sāpi. Nošķīli mašīnu un dabiji tāmi par 16k Ls. Apdrošinātājs to mašīnu negrib atjaunot, jo atjaunošanas vērtība ir lielāka par 80 % no mašīnas vērtības ?


Man ir aizdomas, ka raksta par saapi taapeec, ka nav ne liizings, ne arii attieciigi apdroshinaashana, kas jau liecina par domaashanas veidu... Confused

Vai tad tas ka nav līzings ir slikti?  (Par kasku gan piekrītu, ja tāda ir tā situācija)

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
mashiinu liizingam tagad viens no zemaakajiem banku procentiem. un 50 shtukas, ko maksaa brera, jau nu noteikti var iegruust kaadaa izdeviigaakaa pasaakumaa Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs fainriders rulleeeee 
Ideāla mīļākā
pret Alfa sporta mašīnām vienaldzīgam būt ir gandrīz neiespējami.

Alfa Romeo un motoru sporta pašas virsotnes ir divi nesaraujami saistīti jēdzieni faktiski jau kopš šīs autofir-mas dibināšanas. Lai gan jaunāko laiku krīzes itāļu autoindustrijā izcīnīto uzvaru spožumam ir likušas mazliet pabālēt, Alfa ielas automobili bija un paliek sportis­ka stila un patiesu kaislību iemiesojums.
Pat vismazākā un šķietami ikdienišķākā (izņemot izskatu) sērijveida Alfa Romeo 147 spēj uzšķilt dzirksteles, kas nereti sadedzina praktis kas domas un racionālu rīcību, bet. ja Nikolo Romeo mantojuma pēcteči ķeras pie īsta ielas sporta auto būvēšanas, iznākums ir valdzinoša, kaismīga, gandrīz vai ugunīgi draudīga Brera.

Māksla un sekss
Izvilkuši 2002. gadā dienasgaismā konceptauto Breru, itāļi vairākus gadus visus turēja neziņā, vai šai elegances demonstrācijai sērijveida mašīna maz sekos. Kad pērn Brera tomēr nonāca līdz konveijeram, pa ceļam savākusi kaudzi ar
balvām par dizainu, atkal nošalca aplausi, jo, ja neskaita uz augšu veramo giljotīnas tipa durvju aizvietošanu ar praktiskākām sānviru un vēl dažus sīkus pārveidojumus. pielāgots ražošanai, maestro Džordzeto Džudžaro meistardarbs ir tikpat skaists un seksapīls ka pats koncepts
Ja vien patiku pret lietām var saukt par mīlu, tad Brerā ir grūti neiemīlēties jau no pirmā skatiena. Itāliete aizrauj ar plēsīga zvēra grāciju, šauro acu (katrai pa trim zaigojošām zīlītēm) hipnotizējošo skatienu un noslēpumainu auru. Tas ir auto, par ko var tīksmināties un pielūgt to, pat nebraucot. Augstā māksla nereti mēdz būt attālināta un auksta, turpretim Brera šķiet dzīva un tuva. Tā vien liekas, ka gaidās sastingušajiem seksīgajiem gurniem tūlīt pārskries trīsas. Turklāt aura darbojas abu dzimumu virzienā, jo Brera spēj būt gan apburošā kārdinātāja Alfa, gan uzstājīgais aplidotājs Romeo.

Ašie pajūgi
Brera pagaidām tiek aprīkota ar trim dzinējiem un di­vām transmisijām. Bāzes modifikācija ir ar 185 Zs 2,2 litru benzīna tiešas iesmidzināšanas sistēmas JTS dzinēju un pēc izvēles ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu vai sešpakāpju automātu. Ņemot vērā moderno dīzeļu spējas, auto interesantāks gan noteikti ir ar 200 Zs JTD pieccilindru turbodīzeli, bet topversijai tiek uzstādīts 3,2 litru V6 ar 260 Zs jaudu. Tikai ar sešcilindru motoru pagaidām iespējama pilnpiedziņas versija (solīta tiek arī dīzelim), priekšas velkošo asi atstājot mazākajiem motoriem Diena izmēģināja tieši V6 ar Q4 piedziņu un manuālo kārbu.
Jāatzīst, ka. neskatoties uz visaptverošiem mudinājumiem būt racionāliem, šāda tipa automobiļiem jaudīgi motori ir tas, ko dakteris parakstījis. Brera, it īpaši šāda,   aizrauj   un   pakļauj.
Štrunts par to,ka patēriņš turas ap 14 - 15 litiem uz simta (pilsētā ap 25). Štrunts par to. ka uz ceļa izmantot dzinēja potenciālu legāli faktiski nav iespējams un ātrumumkārbas divi pārnesumi Latvijā ir gandrīz lieki. Ar Brera mazsvarīgi šķiet ari citkārt visnotaļ neiecietīgi vērtētā salona ietilpība, ba­gāžas novietnes tilpums un ērtums.

Lieliska deja
Labs brauciens ar Brera ir kā strauja deja ar virtuozu partneri. Strauja, bet nebūt ne obligāti latīņamerikāņu deja. Neskatoties uz īso stū­ri, mazliet virs diviem rata apgriezieniem no atdures līdz atdurei, Brera solis ir temperamentīgs, bet nav pārlieku ass kā kartingam. Turklāt dzinējam pat aug­stos apgriezienos nav iz-teikta jaudas cēliena. Ir pa­stāvīgs pārliecinošs spēks, jau sākot no pirmajiem de­jas soļiem. Pateicoties lieliski sabalansētam stūres reaktīvajam pretspēkam, vadītājs droši jūt lielo riteņu stāvokli un var kontrolēt situāciju, gūstot baudu no kaucošu riepu skaņas. Brera nav nekāds aušīgs skuķis, bet gan lieliska un prasmīga kurtizāne. V6 dzinēja darbī­ba gan ir pretstatā agrāk tik pierastajai Alfa motoru aiz­rautībai, taču tas dod iespē­ju bez intereses zuduma ar Brera ar) slīdēt kā valsi, neizaicinot dzeltenās vestes ne ar ātrumu, ne agresivitā­ti.
Ar ieslēgtu Vehicle Dyna­mic Control sistēmu pilnpiedziņas Brera spēj piedot pa­rtnera prasmes trūkumus, bet ar atslēgtu itāliete kļūst jūtami prasīgāka. Gandrīz divas trešdaļas svara uz priekšējo asi komplektā ar retāk pielietoto pilnpiedziņu ,ii Inrseon starpasu diferenciāli, kas līdz pat 78% vilkmi pārnes uz priekšu vai aizmu­guri, bez labas prasmes var i/.radīties ne pazobam. īsta kurtizāne nekad neatklājas līdz galam.

Summējot braukšanas ir spaidus, izcilo dizainu un praktiskā pielietojuma ap­svērumus, Alfa Romeo Brera līdzinās tai (am), kas varētu būt ideāla mīļāka (kais) retā­kiem vai biežākiem tikšanās brīžiem, bet, lai izvēlētos tā­du dzīvesbiedru, arī pašam ir jābūt īpašam.
Lai gan salonā ikviens Alfa pazinējs nekļūdīgi atpazīs lielākā 159.modeļa interjeru, tas šoreiz pielūgsmes spēku nemazina, jo ieturēts īsti alfiskā un, protams, sportiskā garā
Itāliete aizrauj ar plēsīga zvēra grāciju, šauro acu (katrai pa trim zaigojošām zīlītēm) hipnotizējošo skatienu un noslēpumainu auru.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs originals no ka izkekseets txt 
http://faili.apollo.lv/files/alfadata/original/400005.jpg

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
raksts jau baigi emocionals, tikai ja ta ir ta pati igaunju testa mashina kuru testete pilnigi visur un visi, tad es nebrinos par tekstu "Turklāt dzinējam pat aug­stos apgriezienos nav iz-teikta jaudas cēliena".

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
xls99 rakstīja:
raksts jau baigi emocionals, tikai ja ta ir ta pati igaunju testa mashina kuru testete pilnigi visur un visi, tad es nebrinos par tekstu "Turklāt dzinējam pat aug­stos apgriezienos nav iz-teikta jaudas cēliena".

 
raksts tak vismaz 2 gadi vecs Wink un izteikta jaudas celiena tam dzinejiem tieshaam nav Wink

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
13 junijs 2007

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Sūtīt e-pastu Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
smic rakstīja:
13 junijs 2007


ok, nezkaapeec liekas, ka tas jau bija sen tik sen Smile

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Prodrive paka hmm

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
varbūt Breru pa lēto  naac  http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bynvpwjtgx3d

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 20 lapa no 24 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Nākošais
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database