Autors |
Ziņojums |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
njā. 3.2 motoram sajūgs ir pastiprināts, bet difs tāds pats, zobu garaā rinda tikai atšķirās. un tad kā vienmēr vārgāka vieta plīst.
Vācija 3x nedeļa ienāk alfas ar 3.2 ar reduktoriem biegtiem ja ieliek šamo esot okey un atpakalj neatgriežās. bet esot kautkāds velviens un pusi letāks tirgojot alfas daljās bet kas HVZ..  (
vāciešiem jau pohuj 500 ls turp vai shurp.. man gan takā negribētos priekš kautkādas alfas tādu lieku piķi iegrust.
|
Mon Feb 25, 2008 4:06 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
zuncih rakstīja:j.k. rakstīja:Lētākais no "īstajiem" bloķiem ir Q2. Bišķiņ virs 250Ls laikam sanāca.
Man jau šķiet, ka der arī 155
Quaife vai Autodelta zemāk par 800Ls neesmu redzējis.
Bet nu tie ir mani "forumu novērojumi", kā ir reālajā dzīvē - nezinu 
pa 250??? nopietni?? nav taka biku pa leetu..!!!
http://ebspares.co.uk/news77.htm
Labi 260GBP + shipings. droši ka līdz 300Ls aizvilks. Domāju, ka 2.0TS varētu turēt (grieze nav tik fantastiska).
3.2 varbūt arī ir pa īsu.. hvz.
|
Mon Feb 25, 2008 4:08 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
|
Mon Feb 25, 2008 4:08 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
zuncih rakstīja:MartinsT rakstīja:166 3.2 ir LSD ?????
labrīt 
labriit! nav 3.2 166 nekaada LSD. vismaz man par taadu nekas nav zinaams
|
Mon Feb 25, 2008 4:29 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Palasīju tā kārtīgāk. Ja nebrauc tā cītīgi un no visas sirds un regulāri pa trasēm, tad Q2 esot viss kārtībā un neviens nesajutīšot atšķirību. Tos diffus saplēš griezes moments, ne jauda. Un Q2 ir rēķināts uz JTDm griezi, kas ir gandrīz identiska GTA. Līdz ar to - no worries. Varot maukt. Un atšķirība 270Ls vs 820Ls IMO ir diezgan jūtama  Hvz. Vēl biš padīdīšos, bet izskatās, ka Q2 būs vien jāņem.
http://www.ahmotorsports.co.uk/brkandchassparts.htm
Iekšā gan vienam gan otram ir identiski Torseni.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon Feb 25, 2008 4:29 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
nu labi, bet ja jau neko taadu nedara, tad gan jau parastais difs arii tur  tev baigi vajag to blokji?
|
Mon Feb 25, 2008 4:31 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
O jā. Bloķi gan baigi vajag! Es teiktu, ka to vajag vairāk par labām vasaras riepām, radardetektoru, jaunu subu, sliekšņa zaglušku utt. Tas torque steering un izmisīgi mirkšķinošā dzeltenā ASR lampiņa katrā cik necik vērā ņemamā pagriezienā jau stipri vien zb. Un, ja oriģinālais vaļējais diffs pie tam vēl netur slodzi, un ja tos zaķus var nošaut vienā piegājienā par roughly 400Ls, tad es laikam izmēģināšu laimi
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon Feb 25, 2008 4:35 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
elbee rakstīja:zuncih rakstīja:MartinsT rakstīja:166 3.2 ir LSD ?????
labrīt 
labriit! nav 3.2 166 nekaada LSD. vismaz man par taadu nekas nav zinaams 
tadlaikam pus vacija bus sev lsd sametusi iekšā. ... un tieshi ieksh 166..šodien via rita nonjemsim manejo.. nu jau sabirusho
|
Mon Feb 25, 2008 4:39 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Mja. Internāta resursi (vismaz man pieejamie) klusē par LSD diffa esamību standarta 166...
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon Feb 25, 2008 4:41 pm |
|
 |
AMV
Member of

Pievienojies: 23 Nov 2006
Komentāri: 4735
2001 Alfa-Romeo GTV
|
Oga rakstīja:O jā. Bloķi gan baigi vajag! Es teiktu, ka to vajag vairāk par labām vasaras riepām, radardetektoru, jaunu subu, sliekšņa zaglušku utt. Tas torque steering un izmisīgi mirkšķinošā dzeltenā ASR lampiņa katrā cik necik vērā ņemamā pagriezienā jau stipri vien zb. Un, ja oriģinālais vaļējais diffs pie tam vēl netur slodzi, un ja tos zaķus var nošaut vienā piegājienā par roughly 400Ls, tad es laikam izmēģināšu laimi 
Izdari taa, vareesi iereporteet! Tavai jaudai blokis ir must have
|
Mon Feb 25, 2008 4:43 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
Oga rakstīja:O jā. Bloķi gan baigi vajag! Es teiktu, ka to vajag vairāk par labām vasaras riepām, radardetektoru, jaunu subu, sliekšņa zaglušku utt. Tas torque steering un izmisīgi mirkšķinošā dzeltenā ASR lampiņa katrā cik necik vērā ņemamā pagriezienā jau stipri vien zb. Un, ja oriģinālais vaļējais diffs pie tam vēl netur slodzi, un ja tos zaķus var nošaut vienā piegājienā par roughly 400Ls, tad es laikam izmēģināšu laimi 
ja es brauktu ikdienā ar to 166 3.2 un mašina paliktu pašam es ņemtu tomer quife,, tomer verkjis pa 900 ls..
bet tā lai tikai bruaktu.. pfe.. bus pa 250 un neviens nepateiks atshkjiribu:D
paga.. ko tu domāji ar to ka ir apnicis ka likumos iedegas viena liekā lampinja? domā ar LSD tas diži mainisies? varu piedavāt pavizināties ar vienu autinju kur quife ielikts kamer uz 100km/h pa grunteni neiesi sānslidē ar otro gridā, tikmēr tolka tur isti nekāda...
|
Mon Feb 25, 2008 4:45 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Oga rakstīja:Mja. Internāta resursi (vismaz man pieejamie) klusē par LSD diffa esamību standarta 166... 
pirmais un liidz shim vieniigais blokjis, ko Alfa oficiaali uzstaadiija ruupniica, bija Q2 GT un 147 diizeljiem. par to tika izzinjots malumalaas ar reklaamas akcijaam utt. u.c. peecaak jau pashi lietotaaji saaka tos Q2 blokjus likt gan GTV, gan 166 V6 kaarbaas.
jau manai 166 ir pretspole (ASR?) un stabilitaates kontrole (ESP?), bet taa ir plika elektronika bez mehaaniskas blokjeeshanas. vinja gan straadaa perfekti, varbuut var arii sajaukt. 3.2 GTV arii naaca ar sho pashu ASR+ESP
|
Mon Feb 25, 2008 4:47 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
hmm..
Par Q2:
Citāts:Early cars have speedo drive on the the diff ie 164 155 etc so this diff will fit but no speedo
All late cars have speed driven off the ABS system
skaidrs.
|
Mon Feb 25, 2008 4:48 pm |
|
 |
zuncih
Pievienojies: 27 Aug 2006
Komentāri: 1401
|
elbee rakstīja:Oga rakstīja:Mja. Internāta resursi (vismaz man pieejamie) klusē par LSD diffa esamību standarta 166... 
pirmais un liidz shim vieniigais blokjis, ko Alfa oficiaali uzstaadiija ruupniica, bija Q2 GT un 147 diizeljiem. par to tika izzinjots malumalaas ar reklaamas akcijaam utt. u.c. peecaak jau pashi lietotaaji saaka tos Q2 blokjus likt gan GTV, gan 166 V6 kaarbaas.
jau manai 166 ir pretspole (ASR?) un stabilitaates kontrole (ESP?), bet taa ir plika elektronika bez mehaaniskas blokjeeshanas. vinja gan straadaa perfekti, varbuut var arii sajaukt. 3.2 GTV arii naaca ar sho pashu ASR+ESP
iebildeshu jums to reduktoru par prieku un ielikshu alfistos, tieshi tads kā pus vacija braukā un ne tāds kā 156 gta. ir papildus dažas hunjas, kas neļauj griezties tikai vienam ritenim.
|
Mon Feb 25, 2008 4:49 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Oga rakstīja:O jā. Bloķi gan baigi vajag! Es teiktu, ka to vajag vairāk par labām vasaras riepām, radardetektoru, jaunu subu, sliekšņa zaglušku utt. Tas torque steering un izmisīgi mirkšķinošā dzeltenā ASR lampiņa katrā cik necik vērā ņemamā pagriezienā jau stipri vien zb. Un, ja oriģinālais vaļējais diffs pie tam vēl netur slodzi, un ja tos zaķus var nošaut vienā piegājienā par roughly 400Ls, tad es laikam izmēģināšu laimi 
no EB Spares meenesha divu laikaa naaks veel vismaz viena paka, var tur piemest klaat tavu blokji
|
Mon Feb 25, 2008 4:49 pm |
|
 |
|