Autors |
Ziņojums |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
viņi ir daudzko dizainējuši...
vēl jau arī ir tādi puikas kā Džidžaro, de Silva, Pinifarina utt...
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Sep 20, 2006 10:13 pm |
|
 |
Uggga
Pievienojies: 19 Sep 2006
Komentāri: 10
|
elbee rakstīja:
Tik praktisks gan neesmu
|
Wed Sep 20, 2006 10:13 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
toties jebkur, jebkas ar plaķenēm un izoleni var sataisīt...
nevar neko salauzt...
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Sep 20, 2006 10:22 pm |
|
 |
Zenons Spranda
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 104
Atrašanās vieta: Rīga
|
smic rakstīja:Oga pļāpā
Viena lieta ir fakts - 1.7 bezmotora (pietiekoši efektīvā lai efektīvi pārvietotos) izsvarojums nodrošina labākas slīdes nekā 156tās smagais R5 vai V6 Motors. Es tā arī 156to nepiedabūju izmest pakaļu, kas 155 diezgan vienkārši izdarāms pat uz sausa asfalta.
Paga, es nesapratu....
Kapēc īsti vieglāka priekša nodrošina labākas aizmugurējās ass slīdes?
Pēc tā ko es fizikā mācījos iznāk, ka tieši smagākai priekšai pakaļa ir mazāk noslogota un tādēļ saķere pakaļai ir sliktāka.
Tādēļ, piemēram, pagriezienā atlaižot gāzi pakaļa vēl vairāk atslogojas un aiziet taisni. (over-steer)
Man liekas, ka 155 vs. 156 gadijumos vairak situaciju ietekmeja riepas un/vai pakalejas piekares konstrukcija.
R.
|
Wed Sep 20, 2006 11:16 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
nu ne gluži tā, proti ir labojumi...
ja priekša ir pārāk smaga, tad nekādi priekšējie riteņi tai neliks iegriezties pagriezienā pietiekami strauji, lai, panākot svārsta efektu, pakaļu izmestu ārpus trajektorijas - pie pagrieztas priekšas pakaļa turpinātu taisnvirziena kustību...
Proti smagam purnam ir liela inerce, tai nevar likt pārāk strauji mainīt virzības vektoru.
Priekša nav pagriezta - pakaļai nav nekāda pamata slīdēt sānis...
Smagam purnam var palīdzēt ar ručeni, bet tas jau uz asfalta ir brutāli...
Nezinu vai gana saprotami izklāstīju...
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Sep 20, 2006 11:22 pm |
|
 |
Zenons Spranda
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 104
Atrašanās vieta: Rīga
|
Oga rakstīja:RS4 ir citaa kategorijaa. V8, pilnpiedzinja, tuvu pie 100k EUR... Vaacu supermodele. Zini, kas ar vinjaam ir? Aukstas un atturiigas.
Ja man buutu taa naudinja (tm), tad es gaidiitu tomeer 8C... Man gribaas sirds siltumu, ne aukstu, bezpersonisku perfekcionismu.
Nu, sorry, mani shii vaacu supermodele aukstu neatstaja. Jo
Jaa, cenu kategorija ir augsta (neaizsniedzama). Bet iespaids ir paliekošs.
Man vispar labak patik shis praktiskais&sportiskais auto (piemeram, RS4, 147 GTA, EVO) koncepts, nevis Coupe vai Cabrio.
Diemžēl, vēl neesmu satusejis ar italju supermodeli (piem, AR 8C, Maserati Coupe vai Quattroporte, par Ferrari nemaz nerunajot.)
Varbūt tad manas jūtas par RS4 mainītos...
R.
|
Wed Sep 20, 2006 11:26 pm |
|
 |
Zenons Spranda
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 104
Atrašanās vieta: Rīga
|
palaidniex rakstīja:nu ne gluži tā, proti ir labojumi...
ja priekša ir pārāk smaga, tad nekādi priekšējie riteņi tai neliks iegriezties pagriezienā pietiekami strauji, lai, panākot svārsta efektu, pakaļu izmestu ārpus trajektorijas - pie pagrieztas priekšas pakaļa turpinātu taisnvirziena kustību...
Proti smagam purnam ir liela inerce, tai nevar likt pārāk strauji mainīt virzības vektoru.
Priekša nav pagriezta - pakaļai nav nekāda pamata slīdēt sānis...
Smagam purnam var palīdzēt ar ručeni, bet tas jau uz asfalta ir brutāli...
Nezinu vai gana saprotami izklāstīju...
Nu jā - tas tiesa - ātri braucot iekšā pagriezienā, smagie motori iet taisni uz priekšu.
Tas ko mēs aprakstījām manuprāt nav pretrunā, jo par dažādām sānslīdes izraisīšanas tehnikas mēs runājam...
Vēl jau eksistē gāze+bremze vienlaicīgi, kas nobloķē aizmugurējos un tādējādi izslidina. Ehh, tas jau tas pats kas ar roķeni.
Un gan jau vēl citas...
R.
|
Wed Sep 20, 2006 11:37 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Nu jau chalji aizpljaapaajaas
Gaaze+bremze=ruchenes efekts? Kur taadu fiziku njeemaat? Kas teica, ka tad pakalja blokjeejas? Seedinaashanai ar kreiso kaaju ir pilniigi cita funkcija. Nu man slinkums gari te rakstiit, bet pie kaadas picas varu pastaastiit (un kaadreiz laukos arii praktiski paraadiit), ko dod katrs no "liikumaa dabuushanas" veidiem.
Ja runa par smago purnu iraid, tad tur viss skaidrs, Zenon. Smagam lielaaka inerce... Veel gan nepiemirsiisim faktu, kaadeelj tad patiesiibaa 33 un 155 labpraataak (bet arii asaak un peekshnjaak) izmet pakalju. Un taa ir garenbaaze. Jo garaaks auto, jo ietiepiigaaks tas ir liikumaa. Fizika+gjeometrija, apstiprinaatas praksee.
|
Thu Sep 21, 2006 9:49 am |
|
 |
picaSSo
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
|
Zenons Spranda rakstīja:
Vēl jau eksistē gāze+bremze vienlaicīgi, kas nobloķē aizmugurējos un tādējādi izslidina. Ehh, tas jau tas pats kas ar roķeni.
Un gan jau vēl citas...
R.
Cik atceros vienā raidījumā par Drošu braukšanu viens eksperts (bijušais rallist) tieši runāja par sān slīdi. Un tas ručnika efekts pēc viņa vārdiem ir pilnīgs fufelis. Pareizi ir tieši ar gāzes un bremžu palīdzību mašīnu dabūt sānslīdē, tiesa priekš tam ir vajadzīgs jaudīgs motors.
|
Thu Sep 21, 2006 11:06 am |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Atkal nepareizi. Motora jaudai nav absoluuti nekaadas noziimes. Jaudiigaaks motors = labaaks paatrinaajums un lielaaks aatrums taisnees. Liikumos ir plusmiinus vienalga. Katraa zinjaa, ja nejeedz braukt, tad motora jaudas parametri ir tieshi proporcionaali iespeejai kljuut par orgaanu donoru.
|
Thu Sep 21, 2006 11:55 am |
|
 |
picaSSo
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 244
Atrašanās vieta: Rīga
|
Oga rakstīja:Atkal nepareizi. Motora jaudai nav absoluuti nekaadas noziimes. Jaudiigaaks motors = labaaks paatrinaajums un lielaaks aatrums taisnees. Liikumos ir plusmiinus vienalga. Katraa zinjaa, ja nejeedz braukt, tad motora jaudas parametri ir tieshi proporcionaali iespeejai kljuut par orgaanu donoru.
Nee ir nepieciešams jaudīgs motors jo spiežot vienlaicīgi bremzes un gāzi ir vajadzīgs jaudīgs motors
|
Thu Sep 21, 2006 12:13 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Nepareizi joprojaam. Ir vajadziigs PAREIZI spiest bremzi.
|
Thu Sep 21, 2006 12:49 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
juus galvenais nenjem nopietni visu, ko oga te staasta, un, kas pats galvenais, luudzu nemeegjiniet izmeegjinaat pa celjam uz maajaam  atnaaks, ziema, sniegs, panjemsim kaadu trasi, kuraa oga varees veikt instruktaazhu un paraugdemonstreejumus, ok?
|
Thu Sep 21, 2006 1:06 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Vareetu padomaat, ka es nu esmu tas, kursh te NEZ KO staasta
Skaidrs, ka katram pasham jaaizmeegina ne tas vien  Taadeelj kjersimies pie 1. lekcijas "pa celjam uz maajaam":
braucot ljoti leeni meeginaasim, neatlaizhot gaazi, piebremzeet ar kreiso kaaju. Obligaati lietot droshiibas jostas!!!
Kad tas sanaaks automaatiski un pasazhieriem no taa nekritiis nost brilles un nelkjuus slikti, tad domaasim taalaak. Un gan jau, ka tad buus arii ziema klaat
|
Thu Sep 21, 2006 1:13 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Bish par teemu.
Vakar vakaraa peekshnji apklust raadzhinsh, ekraaninsh paliek tumsh un uz taa paraadaas uzraksts apmeeram shaads:
Version 3.1 NVAR
Loading loader...
Un taads progressbaarinsh.
Un peec tam... peec tam shis saaka UPDEITOT SOFTU!!! Es gandriiz trolejbusaa ievilku, shito ieraugot...
 [/img]
|
Thu Sep 21, 2006 4:03 pm |
|
 |
|