elbee rakstīja:
vobshem plaans kaa dabuut +25zs ir taads:
1) izpluude. zirneklis ir origjinaalaa. bikses veel ir ok. bet taalaak laikam attureeshos no "podrabotajem nad zvukom" piedaavaajumaa par labu CSC katalozatora aizstaajeejam un taisnai trubai. pakaljbundulis no vaacijas naakushais Zender DTM tipa veel ir labs.
2) iepluude. Alfu ECU izraadaas diez ko nepatiik konsfiltri un modificeetas mazas pretestiibas iepluudes trubas. taapeec paliks pie origjinaalaas kastes, kurai piemontees taisnu aukstaa gaisa padevi, iekshaa K&N paneljfiltru
taalaak saakas interesanti
konkreetai mashiinai ir dazhas ierobezhojoshas detaljas, kuru nomainja buutu ljoti daarga, kaa arii iisti nesaderiiga ar nac. klases standartauto noteikumiem, kurus es lai arii maz ticams, ka lietoshu, tomeer censhos ieveerot
un taas detaljas ir: MAF, kas ir ECU korpusaa, kuram ir ierobezhots diametrs, kas speej izlaist tik gaisu, cik speej. Inzhektors, kuram ir ierobezhota speeja izshljaakt degvielu. Un degvielas suuknis, kuram arii ir ierobezhota pumpeeshanas speeja. shos visus var mainiit, protams, bet man nav paarlieciibas, ka tas ir to veerts... taadeelj:
3) izpuleet iepluudes kolektoru un izviileet galvu peec tiem zunciha lenkjiem. saglabaajot standarta kompresiju
4) aizstat MAF ar MAP (shii modifikaacija gan man nav liidz galam skaidra?) un uzlikt augstaakmineeto degvielas spiediena regulatoru.
5) uzlikt chipu- squdratuning vai autodeltas, ja neatradiisies neviens, kas buutu gatavs par sapraatiigu atliidzu piereguleet kompi.
rezultaataa buutu forshi, ja dzineejs speetu izdvest kaadus 175 zirdzeljus max, bet griezes momenta liikne paceltos visa diapazonaa par 20%. izmaksas vismaz 1k LVL
veel var mainiit droseljvaarstu (vai kaa latviski sauc throttle body?) pret V6 12v modelja. it kaa bish lielaaks. jaudiigaaku degvielas suukni un shprici. bet tad ir jaaliek reguleejams ECU. tas jau ir ljoti daargi un vairs nemaz nav saskanjaa ar standartauto noteikumiem.
komentaari? 
1) SUPERSPRINT būs pašā laikā un kvalitatiiva manta+ zirneklis, bet pirmkārt vajag zirnekli un pārējo pēc tam.
2) NAC. klasē ar dzinēju iipaši neko dariit nevar
3) Ieplūdes/ izplūdes kanālus un galvu es pat uzstātu ka vajag pagrebt.
4) Spiediena regulators viens neko iipaši nedos.
5) Vadiibas bloku un regulēšanu var te pat uz vietas Latvijā veikt. Citādi sanāks ja nopirksi vadiibas bloku a kvalitatiivi regulē kas nav- nu liidziigi būtu ar laptopu naglas dziit.
Grieze nekad nebūs ar 20% pieaugumu un visā diapazonā, ja būs jaudas un/ vai griezes pieaugums tad tas būs kādā šaurākā diapazonā un pie lielākiem apgriezieniem.
Nav skaidrs kam tā mašiina ir domāta, Nac. klasē ir ļoooti daudz kas aizliegts.
Ja taisa priekš ielas un trasiitēm mašiinu tad būtu jādara tā:
gaisa filtrs
sliipējam galvu
platāka sadalene
ražiigāks degvielas sūknis
ražiigākas sprauslas
regulējamais degvielas spiediena regulators
programmējamais vadiibas bloks+ devēji+ regulācija
individuāli rēķināts zirneklis
izplūde pilnā garumā
Ar cieņu,
Arnis