Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
+25 zs
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
iepluudee nav veerts neko iipashi dariit, ja paliek origjinaalais MAFs un ECU, jo tas MAfs nespeej panjemt vairaak gaisa kaa shim ir diametrs un vinjam vajadzeetu buut iekalibreetam uz kaut kaadu pluusmu, kur vinjsh saka ECU, ka nu ir max. bet vairaak par to max vinjsh nespeej uzraadiit, pat ja gaisa ir vairaak. vobshem sliktaak nebuus, bet visaam shiim detaljaam ir kaut kaada augstaakaa robezha, kuru droshvien var izmeeriit zirgspeekos. jaacer, ka tas ir tuvaak 170 nevis 140 aiwa


Nu hvz. Slinkums tagad teoretizēt (nu jau atkal jāpošas bendēt aknas) aiwa Bet, ja jau pamazām kaut kādu kārtību sāk ieviest, tad kolektoru pulēšana jau nu būtu obligāta. Kā tu zini, ka tur šobrīd pienāk tik gaisa un tālāk aiziet tik degmaisījuma, cik MAfs un sprauslas var izdzīt cauri? Tā ka es domā, ka pucē vien visu tur. Sliktāk nekļūs Wink


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
elbee rakstīja:
vobshem plaans kaa dabuut +25zs ir taads:

1) izpluude. zirneklis ir origjinaalaa. bikses veel ir ok. bet taalaak laikam attureeshos no "podrabotajem nad zvukom" piedaavaajumaa par labu CSC katalozatora aizstaajeejam un taisnai trubai. pakaljbundulis no vaacijas naakushais Zender DTM tipa veel ir labs.

2) iepluude. Alfu ECU izraadaas diez ko nepatiik konsfiltri un modificeetas mazas pretestiibas iepluudes trubas. taapeec paliks pie origjinaalaas kastes, kurai piemontees taisnu aukstaa gaisa padevi, iekshaa K&N paneljfiltru

taalaak saakas interesanti Very Happy konkreetai mashiinai ir dazhas ierobezhojoshas detaljas, kuru nomainja buutu ljoti daarga, kaa arii iisti nesaderiiga ar nac. klases standartauto noteikumiem, kurus es lai arii maz ticams, ka lietoshu, tomeer censhos ieveerot Wink un taas detaljas ir: MAF, kas ir ECU korpusaa, kuram ir ierobezhots diametrs, kas speej izlaist tik gaisu, cik speej. Inzhektors, kuram ir ierobezhota speeja izshljaakt degvielu. Un degvielas suuknis, kuram arii ir ierobezhota pumpeeshanas speeja. shos visus var mainiit, protams, bet man nav paarlieciibas, ka tas ir to veerts... taadeelj:

3) izpuleet iepluudes kolektoru un izviileet galvu peec tiem zunciha lenkjiem. saglabaajot standarta kompresiju

4) aizstat MAF ar MAP (shii modifikaacija gan man nav liidz galam skaidra?) un uzlikt augstaakmineeto degvielas spiediena regulatoru.

5) uzlikt chipu- squdratuning vai autodeltas, ja neatradiisies neviens, kas buutu gatavs par sapraatiigu atliidzu piereguleet kompi.



rezultaataa buutu forshi, ja dzineejs speetu izdvest kaadus 175 zirdzeljus max, bet griezes momenta liikne paceltos visa diapazonaa par 20%. izmaksas vismaz 1k LVL Rolling Eyes

veel var mainiit droseljvaarstu (vai kaa latviski sauc throttle body?) pret V6 12v modelja. it kaa bish lielaaks. jaudiigaaku degvielas suukni un shprici. bet tad ir jaaliek reguleejams ECU. tas jau ir ljoti daargi un vairs nemaz nav saskanjaa ar standartauto noteikumiem.



komentaari? naac

1) SUPERSPRINT būs pašā laikā un kvalitatiiva manta+ zirneklis, bet pirmkārt vajag zirnekli un pārējo pēc tam.
2) NAC. klasē ar dzinēju iipaši neko dariit nevar
3) Ieplūdes/ izplūdes kanālus un galvu es pat uzstātu ka vajag pagrebt.
4) Spiediena regulators viens neko iipaši nedos.
5) Vadiibas bloku un regulēšanu var te pat uz vietas Latvijā veikt. Citādi sanāks ja nopirksi vadiibas bloku a kvalitatiivi regulē kas nav- nu liidziigi būtu ar laptopu naglas dziit.

Grieze nekad nebūs ar 20% pieaugumu un visā diapazonā, ja būs jaudas un/ vai griezes pieaugums tad tas būs kādā šaurākā diapazonā un pie lielākiem apgriezieniem.
Nav skaidrs kam tā mašiina ir domāta, Nac. klasē ir ļoooti daudz kas aizliegts.
Ja taisa priekš ielas un trasiitēm mašiinu tad būtu jādara tā:
gaisa filtrs
sliipējam galvu
platāka sadalene
ražiigāks degvielas sūknis
ražiigākas sprauslas
regulējamais degvielas spiediena regulators
programmējamais vadiibas bloks+ devēji+ regulācija
individuāli rēķināts zirneklis
izplūde pilnā garumā

Ar cieņu,
Arnis

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
a ja nem vecās labās senču metodes un iepilina bākā etilspirtu? he he  Rolling Eyes

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Mhm. Ar ēteri mazliet un rīcineļļu c Vēl bij forša metode ar ētera iesmidzināšanu no balona ar spiedienu tieši degkamerā. Auto ejot lopā. ~5-8 sekundes gan tikai. Bet toties lopā! naac


_________________
Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ) Apmeklēt lietotāja mājas lapu
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 2 lapa no 2 lapām pavisam
Iet uz lapu Iepriekšējais  1, 2
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database