Piemet 5 000 + 3 000 = 2002. gada 156 2.4 jtd (ar jauno motoru un jauno salonu). Šis modelis ir stipri labāk aprīkots, jaudīgāks un bez bērnu slimībām.
ss.lv viens tāds smuks stāv! sudrabains.
īsumā - Kopīga vājā vieta ir priekšējā piekare (t.s. šaras, bukses - kopā 4 ričagi + atsaites)
Vienreiz nomainot visu ar jaunām labām detaļām uz pāris gadiem ir miers.
Retāk mirst MAF vai Lambda, citi sensori, vai forsunkas (melni dūmi pa izpūtēju, lai gan atgāzes tai pašā laikā var būt ok)
Eksemplāriem pirms 2002. gada virs 200-250 000km var ražotāja defekta dēļ beigties ģenerators ( no 100Ls jauns, att uz 2.4 jtd)
Siksnas un ruļļu maiņa ik pa 120 000 km (šis intervāls attiecas tikai uz JTD dzinējiem) = ~180-200Ls. JA nav precīzi un dokumentēti zināma iepriekšējā maiņa - pasākums pēc pirkšanas ir OBLIGĀTS un jāveic NEKAVĒJOTIES.
Skaties stūres reiku, skaties amortizatorus - tas viss maksā $
Tikai ādas salonu (ja nav alerģija) Tikai ar klimatu. Skaties, lai kondiška strādā. Skaties, vai no kārbas saļņika eļļa negāžās (75% alfu gāžās

bet tas ir labs pamats lai kaulētos)
Kas vēl... principā viss. Skaties, lai neiet zili dūmi pa izpūtēju (turbīnas defekts) - bet tas mēdz būt pietiekoši reti
Skaties vai nav emulsjas u.c. sūdi tosola bačokā. Tur jābūt spilgti zilam vai rozā šķidrumam. Tas pats attiecas uz stūres pastūža bačoku un bremžu šķidruma bačoku.
Skaties lai kvēlsveču lampiņa pēc iedarbināšanas nemirgo. Itkā sūds, bet visu sveču maiņa uz saviem 70 latiem pavilks - vai pat dārgāk. Pēc iedarbināšanas jādeg TIKAI tuvo gaismu lampiņai. Degoša sārta špricīte liecina, ka kaut kas nav ok. Tas pats ar ABS vai Air Bag. tas ir NOPIETNS iemesls BŪTISKI nolaist cenu.
Līdz 2002. gadam beņķu apsildes nav, pat ja tā ir.
2.4 Dīzeļmotoram jādarbojas klusi, stūrei un ātrumkloķim nav jāvibrē. Salonā uzsilis motors nav jādzird. Tas neattiecas uz 1.9
Ja mēnesī rezervēsi aptuveni 50 latus apkopei, nepatīkamiem pārsteigumiem būt itkā nevajadzētu. Cipars attiecas uz 2.4 JTD
_________________
@Scmic