 |
2 lapa no 4 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
1.9 jtd vai 2.4 jtd - cik jums reizes jāsaka - ir ekonomiski izdevīgākie AR dzinēji. Ar pēdējo var pat atvilkt.
Par 1.8 varat apjautāties Romānam (Trax) un viņš pateiks pāris labus vārdus par variatoriem, mafiem u.c. šaizēm, kas viņu vajāja
1.6 nav imo nav pat apspriežams - visas klasiskās 1.8 un 2.0 vainas + vēl akseleratora impotence.
Faktiski ir tikai divi varianti - 2.4 R5 dīzelis, vēlams ar pēc iespējas vairāk zirgiem, vārstiem un m burtu, vai arī V6 ar maksimālu kubatūru.
DIXI
_________________ @Scmic
|
Mon Oct 08, 2007 3:53 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
nu, mana atieksme pret diizeli kaa taadu ir visai principiaala. tad labaak kaut 1.6, bet benziins
|
Mon Oct 08, 2007 4:05 pm |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
elbee rakstīja:nu, mana atieksme pret diizeli kaa taadu ir visai principiaala. tad labaak kaut 1.6, bet benziins 
Paskaties uz 3. vietu klasē līdz 2.0
Pat ja tie ir 250 Nm šaurā 2000-3000rpm diapazonā, tas laikam tomēr ir tik pat cik 2.5v6
Es nesaku neko par vibrāciju (lai gan 2.4 nevibrē) Vai smirdīgām rokām (1x mēnesī) - uzticamības un jauda ziņā lielais R5 dīzelis neliks vilties. 156 ir pietiekami laba skaņas izolācija, lai to pļerkšķi nelaistu cauri. Ko nevar teikt par 145, vai jūsu testēto Spideri, kas vispār ir marazms.
Pēdējoreiz rediģējis smic Mon Oct 08, 2007 4:12 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
_________________ @Scmic
|
Mon Oct 08, 2007 4:07 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
eee smic, tur trasē 10001 faktors ir spēkā, ne jau tikai motors
|
Mon Oct 08, 2007 4:11 pm |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
MartinsT rakstīja:eee smic, tur trasē 10001 faktors ir spēkā, ne jau tikai motors 
Pamatā jau masa, saķere un galvenokārt - grieze. It sevišķi kartinga trasē, kur īsā distancē nepieciešamas maksimāls cēliens.
Protams arī vadītājs daudz ko izšķir  Tomēr vieglais Bravo godalgotā vietā mani nepārsteidza.
Pēdējoreiz rediģējis smic Mon Oct 08, 2007 4:15 pm; pavisam rediģēts 1 reizi
_________________ @Scmic
|
Mon Oct 08, 2007 4:13 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
blīve un riepas arī. fiatam bij ļoti pajaunas riepas
Ogas GTA ir par sekundi sliktāks rezultāts kā Vilsona 1.8TS. ta jau var teikt, ka 3.2 V6 ir gandrīz tas pats, kas 1.8, vai ne?
|
Mon Oct 08, 2007 4:15 pm |
|
 |
smic
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 5497
Atrašanās vieta: Ķ.
2010 Alfa-Romeo Brera
|
Tu taču zini, ka arī Vilsonam ir visnotaļ īpaša 156 un tur ir  piestrādāts ne tikai pie izskata, bet arī pie piekares.
_________________ @Scmic
|
Mon Oct 08, 2007 4:17 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
piekare - dzeltenie koni, kas te daudziem ir, un pa 30mm zemākas atsperes.
|
Mon Oct 08, 2007 4:19 pm |
|
 |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
...ko Jums tie dīzeļi tādu nodarījuši, ka Jūs tik paniski tos nepanesat - pilnīgi liekas ka esat kādreiz paķēruši kādu vecu dīzeļ golfu, vai kādu kūpošu dīzeļ fordu un esat apdir...un tāpēc dīzels nemūžam...vai kas cits!?
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Oct 08, 2007 4:19 pm |
|
 |
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
MartinsT rakstīja:
Ogas GTA ir par sekundi sliktāks rezultāts kā Vilsona 1.8TS. ta jau var teikt, ka 3.2 V6 ir gandrīz tas pats, kas 1.8, vai ne? 
A tipa Ogam spoilera nebija un tā  Bet bu Vilsona rezultāts jāsaka tiešām pārsteidza
|
Mon Oct 08, 2007 4:20 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
tas viss ir suuds. braukt ar diizeli ir vienkaarshi pretiigi. un tas arii galvenais
|
Mon Oct 08, 2007 4:20 pm |
|
 |
ralfins
Member of

Pievienojies: 17 Jul 2007
Komentāri: 6688
Atrašanās vieta: Rīga
|
...vienkārši jāpierod, un ja ikdienā tā mašina visu laiku jāspīdzina pa pilsētu tad ir ļoti O.K....,ja domātu ņemt otru mašīnu kas būtu brīvdienām, tad protams ņemt kādu V6.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Mon Oct 08, 2007 4:22 pm |
|
 |
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
ralfins rakstīja:...ko Jums tie dīzeļi tādu nodarījuši, ka Jūs tik paniski tos nepanesat - pilnīgi liekas ka esat kādreiz paķēruši kādu vecu dīzeļ golfu, vai kādu kūpošu dīzeļ fordu un esat apdir...un tāpēc dīzels nemūžam...vai kas cits!?
Bija kaut kur te bilde ar ūsām  lai gan man pret dīzeļiem arī nekā nav
|
Mon Oct 08, 2007 4:22 pm |
|
 |
Oga
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 12375
2004 Alfa-Romeo 156GTA
|
Es teiktu, ka tai trasē vajag iespējami mazāk griezes. ASR bija ko pasvīst. Tā ka dīzelis (tomēr taču turbo dzinējs!) tur būtu visu piekvēpinājis un nosvilinājis riepas tā ka nemetās. Tas, ka 3. vietā ir pareizās rokās nonācis pilnīgi jauns (!) bravo, ar pilnīgi jaunām riepām (kuras tagad gan laikam par tādām vairs nenosauksi), mani nepārsteidz. Tomēr uzskatu, ka tas otrs ar 1.4 turbo benzīna dzinēju ir tikpat ekonomisks, nevibrē, nesmird un ir ātrāks par to dīzeli. Tā ka... Man gan pofig, bet es šī topika autora vietā pameklētu kādu 1.9 vai 2.4 tīri uzticamības nolūkos. Ne jau nu atvilkšanai  Dīzeļi Džuzeppem padodas izturīgi. Ja nekas nebiedē, tad TS  Ja gribas _salīdzinoši_ uzticamu, diezgan ātru, ar leģendāro spīdīgo ieplūdes kolektoru, bet nav ļoti lieli nobraukumi, tad - V6. Ar pēdējo lielākā problēma būs atrast _labu_ exemplāru par saprotamu cenu. Tā ka faktiski lielākā izvēle būs tieši starp 2.0TS, tad nu jāņem labākais, ko var atļauties, pirms tam rūpīgi iepazīstoties ar "rokasgrāmatu" šai pašā topikā.
_________________ Alfa Romeo Spider S3
Alfa Romeo 156 GTA
Maserati Quattroporte V Automatica
|
Mon Oct 08, 2007 4:22 pm |
|
 |
PZ
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 844
Atrašanās vieta: Jūrmala
|
smic rakstīja:elbee rakstīja:nu, mana atieksme pret diizeli kaa taadu ir visai principiaala. tad labaak kaut 1.6, bet benziins 
Paskaties uz 3. vietu klasē līdz 2.0
Pat ja tie ir 250 Nm šaurā 2000-3000rpm diapazonā, tas laikam tomēr ir tik pat cik 2.5v6
Es nesaku neko par vibrāciju (lai gan 2.4 nevibrē) Vai smirdīgām rokām (1x mēnesī) - uzticamības un jauda ziņā lielais R5 dīzelis neliks vilties. 156 ir pietiekami laba skaņas izolācija, lai to pļerkšķi nelaistu cauri. Ko nevar teikt par 145, vai jūsu testēto Spideri, kas vispār ir marazms.
Ik pa brīdim šeit apspriežot dīzeļus tiek pieminētas smirdīgās rokas... šajā sakarā man ir radies jautājums - diez kur ir jāpildās, lai šis jautājums tā sāpētu? Braucu ar dīzeli nu jau gandrīz pusotru gadu, un šajā laika posmā netīrā degvielas uzpildes pistolē ir sanācis iegrābties tikai vienu reizi, un tas notika kaut kādā kreisajā DUS Kurzemē, kura nosaukumu es pat vairs neatceros. Rodas iespaids, ka dažiem vienīgā pieredze ar dīzeļa uzpildīšanu ir bijusi kreisās soļaras pārliešanā no fūristu "ieekonomētajām" mucām
|
Mon Oct 08, 2007 4:26 pm |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Apr 28, 2025 4:26 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
2 lapa no 4 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|