Autors |
Ziņojums |
Alsi
Pievienojies: 16 Nov 2006
Komentāri: 3659
Atrašanās vieta: D-pils
|
33sha nevaras  jo istaa alfa... gi....
|
Sat Aug 11, 2007 4:23 pm |
|
 |
Mausis
Pievienojies: 01 Oct 2006
Komentāri: 383
1985 Alfa-Romeo 90
|
Klau es te tā pieslēdzos biki - klau a kā labāk iztīrīt dzeses sistēmu? Kādas Dzjeka Valeina Super Sļuriņas ir jāgāž iekšā?
|
Mon Aug 13, 2007 12:47 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
Mausis rakstīja:Klau es te tā pieslēdzos biki - klau a kā labāk iztīrīt dzeses sistēmu? Kādas Dzjeka Valeina Super Sļuriņas ir jāgāž iekšā? 
būtu atbraucis uz aromu, viss būtu skaidrs - ar žalgiri var iztīrīt visu - 50ml uz bāku, sparauslas kā jaunas, 100ml pie tosola un visa dzeses sistēma iztīrās, bet pats galvenais - NELIETOT IEKŠĶĪGI!!!!
|
Mon Aug 13, 2007 1:13 pm |
|
 |
Mausis
Pievienojies: 01 Oct 2006
Komentāri: 383
1985 Alfa-Romeo 90
|
|
Mon Aug 13, 2007 5:01 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
izstās ka es savu problēmu būšu a pārliek lielo motora karšanu būšu atrisinājis ar rikt;ig spēcīga kompresor palīdzību.karoč izpūtu es radiatoru sietus ar kompresoru un nu mot.tem i SUPER visu laiku.nu bet nāca tur ārā-oi,oi,oi kas tanī mirklī kad pūtu ,pat pats sevi gandrīz vai nerēdzēju no tā kādas kakas tur nāca ārā
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Wed Aug 15, 2007 9:17 pm |
|
 |
Kajsa
Pievienojies: 31 Jul 2006
Komentāri: 64
Atrašanās vieta: Jaunmārupe
|
vilsons rakstīja:izstās ka es savu problēmu būšu a pārliek lielo motora karšanu būšu atrisinājis ar rikt;ig spēcīga kompresor palīdzību.karoč izpūtu es radiatoru sietus ar kompresoru un nu mot.tem i SUPER visu laiku.nu bet nāca tur ārā-oi,oi,oi kas tanī mirklī kad pūtu ,pat pats sevi gandrīz vai nerēdzēju no tā kādas kakas tur nāca ārā 
Man ar šī vaina! nejēdzīgi ātri un nejēdzīgi augstu kāpj temperatūras rādītājs... Ja vien es zinātu, kas ir kompresors un kur kas ar to jāmēģina izpūst...  Būs par to rīt Arfilā jāpajautā!  Moš es ar tā varu savu AR "atvēsināt"!
_________________ Jaunmārupe-Rīga...Rīga-Jaunmārupe...Un kur tik vēl ne...
Un visur ar savu mīļo, jauko, mīļo, vienīgo AR 156 2.0 T-Spark
|
Wed Aug 15, 2007 9:20 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
Kajsa rakstīja:vilsons rakstīja:izstās ka es savu problēmu būšu a pārliek lielo motora karšanu būšu atrisinājis ar rikt;ig spēcīga kompresor palīdzību.karoč izpūtu es radiatoru sietus ar kompresoru un nu mot.tem i SUPER visu laiku.nu bet nāca tur ārā-oi,oi,oi kas tanī mirklī kad pūtu ,pat pats sevi gandrīz vai nerēdzēju no tā kādas kakas tur nāca ārā 
Man ar šī vaina! nejēdzīgi ātri un nejēdzīgi augstu kāpj temperatūras rādītājs... Ja vien es zinātu, kas ir kompresors un kur kas ar to jāmēģina izpūst... Būs par to rīt Arfilā jāpajautā! Moš es ar tā varu savu AR "atvēsināt"!
kompresors-elektriska ierīce kas speciālā tvertnē sapumpē attiecīgu daudzumu gaisa un ta ar lielu spiedienu tas nāk ārā un tādejādi pieliekot kompresora pistoli pie auto radiatora visas kakas kas ir var izpūst ārā.nu apmērām tā vienkārša valodā var paskaidrot kas i kompresors.Ā,nu vaitad benzīntankā ne reizi neesi pumpējusi ar pistoli auto riepu????ta ar i kompresors tik tas gaisa spiediens viņam i tāds paknaps.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Wed Aug 15, 2007 9:31 pm |
|
 |
Kajsa
Pievienojies: 31 Jul 2006
Komentāri: 64
Atrašanās vieta: Jaunmārupe
|
vilsons rakstīja:Kajsa rakstīja:vilsons rakstīja:izstās ka es savu problēmu būšu a pārliek lielo motora karšanu būšu atrisinājis ar rikt;ig spēcīga kompresor palīdzību.karoč izpūtu es radiatoru sietus ar kompresoru un nu mot.tem i SUPER visu laiku.nu bet nāca tur ārā-oi,oi,oi kas tanī mirklī kad pūtu ,pat pats sevi gandrīz vai nerēdzēju no tā kādas kakas tur nāca ārā 
Man ar šī vaina! nejēdzīgi ātri un nejēdzīgi augstu kāpj temperatūras rādītājs... Ja vien es zinātu, kas ir kompresors un kur kas ar to jāmēģina izpūst... Būs par to rīt Arfilā jāpajautā! Moš es ar tā varu savu AR "atvēsināt"!
kompresors-elektriska ierīce kas speciālā tvertnē sapumpē attiecīgu daudzumu gaisa un ta ar lielu spiedienu tas nāk ārā un tādejādi pieliekot kompresora pistoli pie auto radiatora visas kakas kas ir var izpūst ārā.nu apmērām tā vienkārša valodā var paskaidrot kas i kompresors.Ā,nu vaitad benzīntankā ne reizi neesi pumpējusi ar pistoli auto riepu????ta ar i kompresors tik tas gaisa spiediens viņam i tāds paknaps.
Nu man ir tā kā skaidrs!
Hm... tagad, kad tā jautā - es tiešām nēsmu pat riwpu pumpējusi benzīntankā!
_________________ Jaunmārupe-Rīga...Rīga-Jaunmārupe...Un kur tik vēl ne...
Un visur ar savu mīļo, jauko, mīļo, vienīgo AR 156 2.0 T-Spark
|
Wed Aug 15, 2007 9:33 pm |
|
 |
Robust
Pievienojies: 26 Apr 2007
Komentāri: 33
Atrašanās vieta: Rīga & Rāmava
1998 Alfa-Romeo 156
|
Lieta tāda, kad mana alfiņa karst augšā 98.g 2.5 v6 24v, kā ieslēdzu pečku temperatūru var nosist lejā, bet kā sanāk ilgāk braukt, nespēj dzesēt, sākumā bij doma kad tas ir tremostats ... bet aiz termostata truba ir karsta ( ienākošā), bet radiators viss augsts, respaktīvi izejošā truba ar ir auksta ... veel bij doma kad radiātoru vajadzētu atgaisot ... atgaisot mēģināju nekādu izmaiņu... man tādas aizdomas kad radiātors varētu būt aizsērējis ... ( nu sliktākā gadījumā ūdens sūknis nobeidzies... bet tad kādēļ palaižot pečku dzesēšana notiek) vai kāds ir pašrocīgi ņēmis un tīrijis radiatoru un kādiem līdzekļiem ir dzirdēts kad ar kompresoru izpūš ... un vai sarežģīti ir viņu??? ( šodien bij slinkums skrūvēt bet uzmetot aci itkā tik augšpusē bij uz 1 skrūves ...
|
Sat Feb 23, 2008 10:30 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
Robust rakstīja:Lieta tāda, kad mana alfiņa karst augšā 98.g 2.5 v6 24v, kā ieslēdzu pečku temperatūru var nosist lejā, bet kā sanāk ilgāk braukt, nespēj dzesēt, sākumā bij doma kad tas ir tremostats ... bet aiz termostata truba ir karsta ( ienākošā), bet radiators viss augsts, respaktīvi izejošā truba ar ir auksta ... veel bij doma kad radiātoru vajadzētu atgaisot ... atgaisot mēģināju nekādu izmaiņu... man tādas aizdomas kad radiātors varētu būt aizsērējis ... ( nu sliktākā gadījumā ūdens sūknis nobeidzies... bet tad kādēļ palaižot pečku dzesēšana notiek) vai kāds ir pašrocīgi ņēmis un tīrijis radiatoru un kādiem līdzekļiem ir dzirdēts kad ar kompresoru izpūš ... un vai sarežģīti ir viņu??? ( šodien bij slinkums skrūvēt bet uzmetot aci itkā tik augšpusē bij uz 1 skrūves ...
Nu tur var būt arī vēl tāda lieta ka dzesēšanas motorītim neslēdzas otrais ātrums.Varbūt vajag radiatora sšūniņas izpūst ar spēcīgu kompresoru,bet varbūt termostats ir noķīlējis.nu tur var būt dafiga iemeslu.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Sat Feb 23, 2008 11:08 pm |
|
 |
Robust
Pievienojies: 26 Apr 2007
Komentāri: 33
Atrašanās vieta: Rīga & Rāmava
1998 Alfa-Romeo 156
|
vilsons rakstīja:Robust rakstīja:Lieta tāda, kad mana alfiņa karst augšā 98.g 2.5 v6 24v, kā ieslēdzu pečku temperatūru var nosist lejā, bet kā sanāk ilgāk braukt, nespēj dzesēt, sākumā bij doma kad tas ir tremostats ... bet aiz termostata truba ir karsta ( ienākošā), bet radiators viss augsts, respaktīvi izejošā truba ar ir auksta ... veel bij doma kad radiātoru vajadzētu atgaisot ... atgaisot mēģināju nekādu izmaiņu... man tādas aizdomas kad radiātors varētu būt aizsērējis ... ( nu sliktākā gadījumā ūdens sūknis nobeidzies... bet tad kādēļ palaižot pečku dzesēšana notiek) vai kāds ir pašrocīgi ņēmis un tīrijis radiatoru un kādiem līdzekļiem ir dzirdēts kad ar kompresoru izpūš ... un vai sarežģīti ir viņu??? ( šodien bij slinkums skrūvēt bet uzmetot aci itkā tik augšpusē bij uz 1 skrūves ...
Nu tur var būt arī vēl tāda lieta ka dzesēšanas motorītim neslēdzas otrais ātrums.Varbūt vajag radiatora sšūniņas izpūst ar spēcīgu kompresoru,bet varbūt termostats ir noķīlējis.nu tur var būt dafiga iemeslu.
Radiatora ventilators griežās kā nenormāls tas toč strādā ... tieši sanāk ka nav cirkulācija caur lielo loku
|
Sat Feb 23, 2008 11:19 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
Robust rakstīja:vilsons rakstīja:Robust rakstīja:Lieta tāda, kad mana alfiņa karst augšā 98.g 2.5 v6 24v, kā ieslēdzu pečku temperatūru var nosist lejā, bet kā sanāk ilgāk braukt, nespēj dzesēt, sākumā bij doma kad tas ir tremostats ... bet aiz termostata truba ir karsta ( ienākošā), bet radiators viss augsts, respaktīvi izejošā truba ar ir auksta ... veel bij doma kad radiātoru vajadzētu atgaisot ... atgaisot mēģināju nekādu izmaiņu... man tādas aizdomas kad radiātors varētu būt aizsērējis ... ( nu sliktākā gadījumā ūdens sūknis nobeidzies... bet tad kādēļ palaižot pečku dzesēšana notiek) vai kāds ir pašrocīgi ņēmis un tīrijis radiatoru un kādiem līdzekļiem ir dzirdēts kad ar kompresoru izpūš ... un vai sarežģīti ir viņu??? ( šodien bij slinkums skrūvēt bet uzmetot aci itkā tik augšpusē bij uz 1 skrūves ...
Nu tur var būt arī vēl tāda lieta ka dzesēšanas motorītim neslēdzas otrais ātrums.Varbūt vajag radiatora sšūniņas izpūst ar spēcīgu kompresoru,bet varbūt termostats ir noķīlējis.nu tur var būt dafiga iemeslu.
Radiatora ventilators griežās kā nenormāls tas toč strādā ... tieši sanāk ka nav cirkulācija caur lielo loku
Nu pirmājā ātrumā jau es ar neteiktu,ka viņš griežas mierīgi.es tavā vietā darītu tā,ka no rīta piešķiltu autiņu un gaidītu kas notiek.Brīdi kad ieslēdzas ventilatora pirmais ātrums un tad baudītu trubas un tad gaidītu vai ieslēdzas otrais ātrums,tik pečku gan neslēdz iekšā.
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Sat Feb 23, 2008 11:26 pm |
|
 |
Robust
Pievienojies: 26 Apr 2007
Komentāri: 33
Atrašanās vieta: Rīga & Rāmava
1998 Alfa-Romeo 156
|
vilsons rakstīja:Robust rakstīja:vilsons rakstīja:Robust rakstīja:Lieta tāda, kad mana alfiņa karst augšā 98.g 2.5 v6 24v, kā ieslēdzu pečku temperatūru var nosist lejā, bet kā sanāk ilgāk braukt, nespēj dzesēt, sākumā bij doma kad tas ir tremostats ... bet aiz termostata truba ir karsta ( ienākošā), bet radiators viss augsts, respaktīvi izejošā truba ar ir auksta ... veel bij doma kad radiātoru vajadzētu atgaisot ... atgaisot mēģināju nekādu izmaiņu... man tādas aizdomas kad radiātors varētu būt aizsērējis ... ( nu sliktākā gadījumā ūdens sūknis nobeidzies... bet tad kādēļ palaižot pečku dzesēšana notiek) vai kāds ir pašrocīgi ņēmis un tīrijis radiatoru un kādiem līdzekļiem ir dzirdēts kad ar kompresoru izpūš ... un vai sarežģīti ir viņu??? ( šodien bij slinkums skrūvēt bet uzmetot aci itkā tik augšpusē bij uz 1 skrūves ...
Nu tur var būt arī vēl tāda lieta ka dzesēšanas motorītim neslēdzas otrais ātrums.Varbūt vajag radiatora sšūniņas izpūst ar spēcīgu kompresoru,bet varbūt termostats ir noķīlējis.nu tur var būt dafiga iemeslu.
Radiatora ventilators griežās kā nenormāls tas toč strādā ... tieši sanāk ka nav cirkulācija caur lielo loku
Nu pirmājā ātrumā jau es ar neteiktu,ka viņš griežas mierīgi.es tavā vietā darītu tā,ka no rīta piešķiltu autiņu un gaidītu kas notiek.Brīdi kad ieslēdzas ventilatora pirmais ātrums un tad baudītu trubas un tad gaidītu vai ieslēdzas otrais ātrums,tik pečku gan neslēdz iekšā.
nu ja viņš nepietiekami griestos tad jau radiators buutu karsts, izejošā truba ir galīgi auksta, tāpat kāradiators....
|
Sat Feb 23, 2008 11:58 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Robust rakstīja:
nu ja viņš nepietiekami griestos tad jau radiators buutu karsts, izejošā truba ir galīgi auksta, tāpat kāradiators....
Tātad visticamāk, ka termostats ia piesedzies ar vara bļodiņu un aizgājis labakos mnedību laukos - dzen šķidrumu tikai pa mazo loku...
_________________ in Busso we trust...
|
Sun Feb 24, 2008 12:47 am |
|
 |
Robust
Pievienojies: 26 Apr 2007
Komentāri: 33
Atrašanās vieta: Rīga & Rāmava
1998 Alfa-Romeo 156
|
palaidniex rakstīja:Robust rakstīja:
nu ja viņš nepietiekami griestos tad jau radiators buutu karsts, izejošā truba ir galīgi auksta, tāpat kāradiators....
Tātad visticamāk, ka termostats ia piesedzies ar vara bļodiņu un aizgājis labakos mnedību laukos - dzen šķidrumu tikai pa mazo loku...
Nu jā bet ienākošā truba no termostata līdz radiātoram ir karsta ...
|
Sun Feb 24, 2008 11:55 am |
|
 |
|