 |
6 lapa no 6 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
Biker rakstīja:PZ rakstīja:Ar tām detaļām ir vēl viens moments.
Ir cipars, kuru Tev nosauc, sakot, ka konkrētā detaļa maksā X naudiņas. Tas cipars patiešām parasti ir X arī detaļu piegādātāju katalogos, tāpēc it kā viss ir OK.
Tomēr ir nianse - autoservisiem, kas ir pastāvīgie klienti, ir visnotaļ labas atlaides pie šiem piegādātājiem. Parasti šo niansi servisi "klientiem - parastajiem" nestāsta un gūst ienākumus, gan no remonta veikšanas, gan no detaļu sagādes. Līdz ar to servisiem diez ko nepatīk klienti, kas var sagādāt detaļas paši (iespējams, pat no tā pašā piegādātāja, kur tās ņem serviss, jo Latvija ir maza).
bet kā tad kafejnīcā? Mēs visi zinām ka tējas maisiņš maksā 3 santīmus, bet tēju mums pārdod pa latu. Tad jau ejam ar savu tejas maisiņu un paprasam tikai karstu ūdeni, kas nemaksā gandrīz neko un dzeram tēju laimīgi. Tas būtu kautkā stulbi , bet ja serviss uzliek saprātīgu uzcenojumu detaļām, tad gan mēs visi gribam lai viņš tirgotu par pašizmaksu??? , bet servisājau arī vajag kautkādu peļņu, citādi var to bodīti slēgt ciet. Un protamska ja tā klienta detaļa nederēs, tad konflikts diezgan garantēts 
ja kafeinīcas cenrādī ir ierakstīts - "karsts ūdens, kur pamērcēt savus maisiņus - 80saņi" tad viņiem nevajadzētu brīnīties, ka klienti ierodās ar tādiem, vai ne? protams, ja tēja garšo pēc čurām rodās konflikts - ūdenī pārdevēja iespļāva, vai klienta maisiņš tūdīgs
|
Fri Jun 18, 2010 8:44 am |
|
 |
xls99
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 4132
2003 Alfa-Romeo 147GTA
|
manuprat servisu attiecibas ar klientiem ir pats svarigakais princips, ko jau Elbee piemineja - win-win.
preteja gadijuma, tu tur vari kauleties, vari pats detaljas sagadat, veel nezin ko darities un rezultata busi neapmierinats. detalju un darba pakalpojumu cenam jabut Godigam. Ar to es domaju, ka vinjam nebut nav jabut pasam zemakajam cenam pilseta, bet par samaksato naudu velos sanemt kvalitativu pakalpojumu un detalju.
ja servisam trukst kopetences kada jautajuma, tad ta ari godigi klientam jaatzistas (Niksona piemers ar moci), savadak atrak, vai velak klients (ja vien vinjs nav galigs jefs) sapratis, ka vinjam pus pilites, saks uzskatit servisu par lohiem un uz turieni vairs nebrauks.
|
Fri Jun 18, 2010 9:57 am |
|
 |
PZ
Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 844
Atrašanās vieta: Jūrmala
|
Biker rakstīja:
bet kā tad kafejnīcā? Mēs visi zinām ka tējas maisiņš maksā 3 santīmus, bet tēju mums pārdod pa latu. Tad jau ejam ar savu tejas maisiņu un paprasam tikai karstu ūdeni, kas nemaksā gandrīz neko un dzeram tēju laimīgi. Tas būtu kautkā stulbi , bet ja serviss uzliek saprātīgu uzcenojumu detaļām, tad gan mēs visi gribam lai viņš tirgotu par pašizmaksu??? , bet servisājau arī vajag kautkādu peļņu, citādi var to bodīti slēgt ciet. Un protamska ja tā klienta detaļa nederēs, tad konflikts diezgan garantēts 
Salīdzinājums ar kafejnīcu nav īsti korekts, jo kafejnīcas ēdienkartē un rēķinā nav atsevišķās pozīcijās norādīta tējas maisiņa cena, ūdens vārīšanas cena, pasniegšanas cena, trauku mazgāšanas cena vai vēl kas cits. Autoservisā tomēr tiek atsevišķi norādīta, gan detaļas cena, gan maksa par darbu.
Es jau šo momentu ar detaļu sagādi nenorādu kā kaut ko sliktu, vienkārši pieminēju šo niansi.
Ar autoservisu (vai noteiktu meistaru) ir tāpat kā ar zobārstu - labāk, ja tāds ir savs un pastāvīgs, tad ir daudz mazāk problēmu un nesaprašanos.
|
Fri Jun 18, 2010 6:08 pm |
|
 |
TTL
Pievienojies: 21 Aug 2014
Komentāri: 170
Atrašanās vieta: Riga/ Liepaja
1998 Alfa-Romeo 2.5 v6
|
Hm ko darit. Auto jau gandriz 2menesus servisa pec neliel csn bij uzsista pasazieru puses sparns un nedaudz haube cietusi+ savirze un kopis jarestarte Apdrosinatajs aizsutija uz orandz garazu. Vienojamies ka sataisis vel sadus tadus sikumus kulisi nomainis prieksejo bammperi un otru sparnu jo vienk bija slikta stavokli. Pluss vel pilna apkope ellas filtri utt. Ka ari kkas bik jametina. Kopa apdrosinatajs noverteja pa 500eiro un biju gatavs vel piemaksat 500€ par papildarbiem. Bet auto taisa jau nepilnus 2men. Vakar pazvanija ka gatavs aizbraucu. Realitate pilniga paka..la sparns nomainits un uzkruvets ar regipsenem (apakseja dala) otrs vispar nav aizstikts, haube tip nomainita. Bamperis vienk parkrasots. Apakseja lupa bamperim vienk vairs nav. Haubei priekseja reste ielikta veca +vel vinja hvz ka salimeta jo bija salausta. Nekas nav sametinats. Utt. Plus apkope ar drosvien nav veikta jo nav nekadu atzimju par ellas mainju utt. Ka rikoties. Sie pieprasa pilnu summu 500€ bet uzkatu ka nesmu patada ne centa jo pilnigi viss jadara pa jaunu. Kadas ir iespejas savakt autinju un apturet apdrosinasanas izmaksu. Ja zinu off topic runa iet par volvo s40 2000g
_________________ Destroy and Dominate
|
Fri Dec 11, 2015 10:27 pm |
|
 |
kaspars
Pievienojies: 21 Oct 2006
Komentāri: 2200
|
tiešām ir tā ka apdrošinātājs aizsūtija? vai arī deva izvēles iespejas... ? cik esmu saskāries ar apdrošināšanas gadijumiem. vienmēr ir bijušas tiesības izvēlēties servisu. ja Oranz garaz uzskata ka ir paveikuši OCTAs gadijuma remontu tad viņiem būs vajadzīgs pieņemšanasa nodošanas akts ar klienta parakstu, ka klients apmierināts ar sniegto pakalpojumu vai kaut kā tā. Manuprāt Oranz Garaz ir pēdējā vieta kur remomntēt mašīnu, pilns nets ar "pozitīvām" atsauksmēm.
Es noteikti neparakstītu aktu un vienkārši savāktu no turienes mašīnu. un runātu ar apdrošinātāju par citu sevisu.
Gan jau vēl kāds kaut ko uzrakstīs
_________________ candymountainmotorsports ™
...because only milk and juice comes in 2L...
|
Fri Dec 11, 2015 10:58 pm |
|
 |
TTL
Pievienojies: 21 Aug 2014
Komentāri: 170
Atrašanās vieta: Riga/ Liepaja
1998 Alfa-Romeo 2.5 v6
|
izveles iespejas deva vienk sis bija tuvakais man majam. Un sie teica ka esot ok. Iepriekš pats personigi nebiju ar vinjiem saskaries. No malas jau izskatas parasts serviss, nez ir iespeja savakt to autinju un prasit vienk lai izmaksa piki vai ne?
_________________ Destroy and Dominate
|
Fri Dec 11, 2015 11:44 pm |
|
 |
vilsons
Pievienojies: 18 Jul 2006
Komentāri: 5241
Atrašanās vieta: Rīga
2012 Alfa-Romeo MITO
|
TTL rakstīja:izveles iespejas deva vienk sis bija tuvakais man majam. Un sie teica ka esot ok. Iepriekš pats personigi nebiju ar vinjiem saskaries. No malas jau izskatas parasts serviss, nez ir iespeja savakt to autinju un prasit vienk lai izmaksa piki vai ne?
Ja runa iet par octa remontu, tad pilnīgi mierīgi griezies pie apdrošinātāja ar pretenziju, domāju, ka vari savākt auto no servisa.
Ar naudas izmaksu šobrīd jau vairs es nezinu kā būs, bet ja sākotnēji jau būtu izvēlējies naudu nevis remont apdrošinātāju piedāvātā servisā, tad saņemtu no satāmētajiem 500 kā tavā gadījumā, summu bez PVN
_________________ Vieglo un smago auto rezerves daļu vairumtidzienība un mazumtirdzniecība.
m.b:+371 26545924
|
Sat Dec 12, 2015 1:07 am |
|
 |
TTL
Pievienojies: 21 Aug 2014
Komentāri: 170
Atrašanās vieta: Riga/ Liepaja
1998 Alfa-Romeo 2.5 v6
|
Skaidrs, rit brauksu savak autinju, un ja nedos savaksu tapat, ganjau atslegas pievilesu, ka neka del vinjiem esmu spiests ikdiena braukt ar lt55 evakuatoru jo butu divaini ja sieva ar tadu bernudarza katru dienu ieripotu.
_________________ Destroy and Dominate
|
Sat Dec 12, 2015 2:07 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Ja parakstisi aktu un savaksi masinu, aodrosinatajs samaksas par auto remontu, un ar to ari si lieta bus gala. Neparakstot aktu serviss neatdos masinu, un, ja velies sasniegt kaut kadu rezultatu, tad ta darit ari nebutu velams, aizbraukt ar otru atslegu un tml. Vai nu rakstiska veida zino gan apdrosinatajam, gan servisam par problemu un neiznem masinu, bet prasi sataisit ka nakas. Vai nu iznem masinu, bet akta ieraksti visu, kas nav izdarits ka vajag, abos eksemplaros. Un ar so aktu un masinu pa taisno pie adrosinataja eksperta lai vini visu piefikse un doma ka risinat.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sat Dec 12, 2015 10:10 am |
|
 |
Noname
Pievienojies: 24 Aug 2010
Komentāri: 84
|
Manuprāt Latvijā klientu attiecībās ar servisu, pa lielam gandrīz jebkurās klientu attiecībās ar jebkādu darbu izpildītāju, ir viena liela ārēja problēma. Problēma ar materiālu, to pašu detaļu un vēl visādu sūdu piegādātāju un pārdevēju nostāju un vēlmi pārdot pofig kam, ka tik pārdot. Pats ikdienā ar to regulāri saskaros, kad materiālus ar kuriem veicu darbus klient pa tiešo no vairumtirgotājiem var dabūt par tādu pašu cenu. Plus visam tam klāt es zinu čomu kuram ir čoms, kuram čoms strādā tādā un tādā kantorī kurš to visu var dabūt gatavu.
Es uzskatu, ja tomēr tirgotāji ievērotu principu, ka sadarbības partneris ir pastāvīgs klients kurš uz līguma pamata pērk no tevis preci un dara to regulāri, tad viņam būtu jābūt tādai cenai, kura tomēr ir vismaz par 10% zemāka, kā jebkurš cits ar šo jomu nesaistīts uzņēmums kur nu vēl privātpersona varētu to iegādāties.
|
Sun Dec 27, 2015 11:51 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Noname rakstīja:Manuprāt Latvijā klientu attiecībās ar servisu, pa lielam gandrīz jebkurās klientu attiecībās ar jebkādu darbu izpildītāju, ir viena liela ārēja problēma. Problēma ar materiālu, to pašu detaļu un vēl visādu sūdu piegādātāju un pārdevēju nostāju un vēlmi pārdot pofig kam, ka tik pārdot. Pats ikdienā ar to regulāri saskaros, kad materiālus ar kuriem veicu darbus klient pa tiešo no vairumtirgotājiem var dabūt par tādu pašu cenu. Plus visam tam klāt es zinu čomu kuram ir čoms, kuram čoms strādā tādā un tādā kantorī kurš to visu var dabūt gatavu.
Es uzskatu, ja tomēr tirgotāji ievērotu principu, ka sadarbības partneris ir pastāvīgs klients kurš uz līguma pamata pērk no tevis preci un dara to regulāri, tad viņam būtu jābūt tādai cenai, kura tomēr ir vismaz par 10% zemāka, kā jebkurš cits ar šo jomu nesaistīts uzņēmums kur nu vēl privātpersona varētu to iegādāties.
Jā un jā, bet viss sākās ar to, ka tirdziņš mazs un visi visus pazīst un standarta situācijā vienmēr būs pietuvinātie, kas var apiet sistēmu pietiekamam skaitam čomu, lai sistēma nestrādātu.
Pašu uzņemumu interesēs būtu limitēt savu darboņu gada pirkumu kopapjomu...
Bet, laikam tas nav izdevīgi...
_________________ in Busso we trust...
|
Mon Dec 28, 2015 11:51 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Ta ir, bet vide mainas, vecie, ierastie modeli nereti vairs nestrada, japielagojas, kaut kas jaizdoma
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Mon Dec 28, 2015 12:11 pm |
|
 |
monclerjacket
Pievienojies: 01 Dec 2023
Komentāri: 263
|
 https://www.yeezyofficialwebsite.us.com
|
Fri Sep 13, 2024 7:27 am |
|
 |
|
Pašlaik ir Sat Apr 26, 2025 8:20 am | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
6 lapa no 6 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|