| Autors | 
	Ziņojums | 
 
	
		smic 
		 
				 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 5497 
			Atrašanās vieta: Ķ.
			  2010  Alfa-Romeo  Brera
		 
		 
	 | 
	
		
		  2.4 jtd zobsiksnas maiņas intervāls   
		
			Cik noprotu, tad dīzelim tomēr siksnu`n`ruļļus var droši mainīt pie 110 000km intervāla... vai reizi 5 gados, ja cipars netiek sasniegts.
 
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=10462&PN=0&TPN=1
Nez ko saka Auto Italia par šo? Saša ir ar mieru mainīt pie 60 kkm - tāpat kā twinsparkiem.
			 
			_________________ @Scmic		 
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 2:58 pm | 
	            | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Tas attiecas uz visu Eiropu?
  
			
			 _________________ 156GTA, 75TS
 
 
Put yourself in a corner and find a way out!		 
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 3:09 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		smic 
		 
				 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 5497 
			Atrašanās vieta: Ķ.
			  2010  Alfa-Romeo  Brera
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Nu manas mašīnas grāmatā (vācu valodā) intervāls ir 120 000 km. Tur gan šādi paši intervāli ir minēti arī TS dzinējiem.
 
Tiesa gan vieniem gan otriem ir tie plastmasas ruļļi - tikai atšķirība ir tāda, ka TSam ir 2 kloķenes, bet 10v JTD - viena, kā arī apgriezienu diapazons stipri atšķirīgs.
 
Kāds ir dzirdējis par kādu alfas dīzeli ar nolidojušu zobeni?
			 
			_________________ @Scmic		 
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 3:17 pm | 
	            | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Itkā nē... ceru, ka arī nedzirdēšu   
Man rodas aizdomas ka tas 2.4jtd ir viens no veiksmīgākajiem Alfas dzinējiem, bet cerams, ka "ņe nakarkaju"   
			
			_________________ 156GTA, 75TS
 
Put yourself in a corner and find a way out!		  
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 3:20 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		smic 
		 
				 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 5497 
			Atrašanās vieta: Ķ.
			  2010  Alfa-Romeo  Brera
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			jā jā    uzsit pa galdu. Vobšem tad nu testēsim un brauksim līdz 110-120kkm. Vismaz tie angļi tur teica, ka maucot 72k miles bez probzām.
			 
			_________________ @Scmic		 
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 3:21 pm | 
	            | 
 
	  | 
 
	
		Oga 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 12375
			
			  2004  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Cik es sapratu no vietējiem servismeņiem (neatceros, vai to teica Saša vai Lauris), tad oficiāli ir 120k km. Tomēr Latvijā utml. postpadomju banānrepublikās ar lielu grantēto ceļu īpatsvaru un sūnainu asfalta kvalitāti, kā arī tik putekļainās pilsētās kā Rīga, ieteicams to mainīt pie 60k km... Es gan nesaprotu, kur ir fiška. Vai tad zobsiksnas vāks nav daudzmaz blīvs, ja ne gandrīz hermētisks pat?
  
			
			 _________________ Alfa Romeo Spider S3
 
Alfa Romeo 156 GTA
 
Maserati Quattroporte V Automatica		 
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 3:34 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		j.k. 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 15462 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  2005  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			Oga: 145ās TS dzinējam zobsiksnas vāks točna nav hermētisks. Viss ir piesegts, bet putekļi tur tiek klāt, ja labi grib...
  
			
			 _________________ 156GTA, 75TS
 
 
Put yourself in a corner and find a way out!		 
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 3:39 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		ega 
		 
				 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 3570 
			Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
			  1996  Alfa-Romeo  155
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			vai vispār kādam TS tas vāks ir hermētisks? te ir tāds incants links par to pāris milimetru spraudziņu ->  http://www.vw-seat.ru/grm_fiat.htm
			
					 
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 3:41 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		elbee 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 21646
			
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			smic rakstīja:Kāds ir dzirdējis par kādu alfas dīzeli ar nolidojušu zobeni? 
es neesmu
			 
					 
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 5:10 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		arba 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 16 Jul 2006 
			Komentāri: 5514 
			Atrašanās vieta: Rīga
			  1975  Alfa-Romeo  GTV 2000 Bertone
		 
		 
	 | 
	
		
		  Re: 2.4 jtd zobsiksnas maiņas intervāls   
		
			smic rakstīja:Cik noprotu, tad dīzelim tomēr siksnu`n`ruļļus var droši mainīt pie 110 000km intervāla... vai reizi 5 gados, ja cipars netiek sasniegts.
 
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=10462&PN=0&TPN=1
 
 
Nez ko saka Auto Italia par šo? Saša ir ar mieru mainīt pie 60 kkm - tāpat kā twinsparkiem. 
Domāju, ka viņš butu ar mieru mainīt arī pie 10 000
			 
			_________________ es atgriezos 3 x		  
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 7:48 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		smic 
		 
				 
		
			Pievienojies: 12 Jul 2006 
			Komentāri: 5497 
			Atrašanās vieta: Ķ.
			  2010  Alfa-Romeo  Brera
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			es tā sapratu, ka nospiedošais pārsvars uz siksnas lidošanu nost ir tieši 2.0 ts (un nevis 1.8 1.6 2.5 vai dīzeļiem)
 
kaut kas tieši ar to divlitrīgo neesot kārtībā. Kaut kam tur pat virzulis esot sakusis    . Tādas basņas lūk dzirdēju arfilā eļļu mainot. 
 
Sakukārt pēdējā sisknas upure esot jaunkundze ar 147 - domājusi pagaidīt līdz weekendam un tad mainīt. Nesagaidīja          
			
			_________________ @Scmic		 
	 | 
	| Tue Jul 10, 2007 10:29 pm | 
	            | 
 
	  | 
 
	
		yuran 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 18 May 2007 
			Komentāri: 2339 
			Atrašanās vieta: Rīga<->Daugavpils
			  1984  Alfa-Romeo  GTV6 2,5
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			smic rakstīja:jā jā   uzsit pa galdu. Vobšem tad nu testēsim un brauksim līdz 110-120kkm. Vismaz tie angļi tur teica, ka maucot 72k miles bez probzām.
  Про последствия обрыва ремня на дизеле что-нибудь известно? Тут у одного на 3,0D БМВ оборвался ремень- мотор в мусорник. И не забывайте, что у дизеля больше компрессия, чем у бензинового двигателя, да и вибрации намного больше. А что касается роликов, то на АР166 2,4 - они металлические, а не пластмассовые.
			 
			_________________ GTV6		  
	 | 
	| Wed Jul 11, 2007 3:00 pm | 
	          | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			yuran rakstīja:smic rakstīja:jā jā   uzsit pa galdu. Vobšem tad nu testēsim un brauksim līdz 110-120kkm. Vismaz tie angļi tur teica, ka maucot 72k miles bez probzām.  Про последствия обрыва ремня на дизеле что-нибудь известно? Тут у одного на 3,0D БМВ оборвался ремень- мотор в мусорник. 
   Прибалтийский подход - у нас купить б.у. дешевле чем чинить.   А вот в России могли и с ремонтом заморочиться.  Ну что там особенного - или клапана гнет или дырку в поршне клапаном пробивает.   САм слышал и видел про оборванный ремень на 
 
дизельных 
 
Опеле
 
Форде
 
Пежо
 
но порвать его можно везде - дайте только срок
			 
					 
	 | 
	| Wed Jul 11, 2007 3:04 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Oga 
		Member of 
		  		 
		
			Pievienojies: 29 Jun 2006 
			Komentāri: 12375
			
			  2004  Alfa-Romeo  156GTA
		 
		 
	 | 
	
		
		
		
			Nu ne tikai vaarsti un/vai virzulis. "Lido" arii vaarstu vadiiklas (ar aci var arii nepamaniit un iekulties veel vienaa "Stalingradaa"), sadales vaarpstas plaisaa, locaas klanji (kad meegina saspiest to vaarstu/virzulju putrinju    ) uttuc. Taa ka "мотор в мусорник" izklausaas ticami...
			 
			_________________ Alfa Romeo Spider S3
 
Alfa Romeo 156 GTA
 
Maserati Quattroporte V Automatica		  
	 | 
	| Wed Jul 11, 2007 3:19 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	
		Alsi 
		 
				 
		
			Pievienojies: 16 Nov 2006 
			Komentāri: 3659 
			Atrašanās vieta: D-pils
			   
		 
		 
	 | 
	
		
		
		 
			dizeliem klani nelocas - jo pastiprinati....   parasti stalingrada ir tikai galvaa... bet gan ir darbs - varsti - vadiklas - dazhreiz arii pashas varpstas - rokjeri - ja ir.....   Nu virzuli....  arii pie reizes jaunie gredzeni - kvelsveces .... isak sakot - arkartas kapitalka....
  
			
					 
	 | 
	| Wed Jul 11, 2007 3:22 pm | 
	           | 
 
	  | 
 
	| 
		
	 |