Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Auto Moto D'epoca Padua
Autors Ziņojums

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs Auto Moto D'epoca Padua 
Atkal nāk rudens, atkal Padovā vecie itāļu auto un to rezerves daļas būs plašā klāstā.
GT Juniors sataisījies uz lielo restaurāciju, braukšu noskatīt/iepirkt detaļas. Agrāk turp devos ar sabiedrisko transportu, šogad doma doties ar auto. Ja ko lielāku labu atrod, var uzreiz iekraut.
Plānoju būt uz pirmo gadatirgus dienu 20 oktobrī
http://www.autoemotodepoca.com/

Atpakaļceļā droši vien piestāšu pie myalfa.eu arī tur uz vietas esot var daudz ko atrast un cenas ir runājamas.

Ja vēl kādam ir interese tajā nedēļā izmest loku pa Eiropu, apskatīt vecus dzelžus, dod ziņu, kāda vieta manā auto atradīsies. Braukšu ar Jeep GC, pietiekoši ērts gariem pārbraucieniem, pietiekoši ātrs uz autobāņa

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
atgriezos no Padovas. Necerēti veiksmīgs btauciens. Jeep aizmugures benķi tika nolocīti un auto burtiski līdz griestiem pilns ar Junior detaļām.
NOS daļas - abas durvis, haube, deguns ar brillēm
Pārējās virsbūves daļas mūsdienu reprodukcija

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
super


_________________
GTV6
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
paskatījos telefonā statistiku par nostaigāto attālumu. 20 oktobrī pa visu dienu nostaigāti 16778 soļi, 12,18 kilometri. Tas viss tikai Padovas izstāžu centrā.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Šogad beidzot sanāca apmeklēt slaveno Padovas izstādi. Iespējams, ka Padovas izstādes apmeklējums kārtīgām (itāļu) auto cienītājam ir tāds pats uzdevums kā Alfa Romeo muzejs, pāris apļi Nirburgringas trasē, Stelvio pāreja un pārsimt kilometri pa Toskānas ceļiem. Īsāk sakot, ja kāds nav bijis, noteikti iesaku aizbraukt!

Km tikai izstādē nostaigāju līdzīgi kā Egils, un neapskatīju visu (!!), jo pienāca vakars. Ļoti plaša teritorija, kā 10 Ķipsalas halles, viss pilns ar mašīnām. Detaļas, klubi, ražotāju oficiālie stendi, restaurētāji, tirgotāji un visbeidzot privātie un sīkie tirgotāji. Restorāni, kafejnīcas, bāriņi. Viss uz vietas. Un viss ir itāļu nevis sardele ar frī, bet svaigi grillētas ribiņas ar sarkanvīnu!

Auto daudzveidība, manuprāt, lielāka kā Vācija, kur nomācošiMB un Porsche. Šeit arī, bet lielais itāļu auto īpatsvars tos mazliet atšķaida. daudz Angļu auto, īpaši Land Rover, laikam itāļiem patīk, maz vai gandrīz nemaz ASV un Japānas mašīnu.

Apmkekletāji gandrīz tikai itāļi, Vācijā tada raibāka publika likās. Zinātāji saka, kopējais cenu līmenis zemāks. Lielāka rosība ir ap mašīnām līdz ~50k eur nevis 100+k, bet bija arī auto ar septiņu zīmju cenām.

Salīdzinājumā ar Vācija ši nav tik sterila izstāde, daudz nerestaurētu auto vidēji sliktā stāvoklī, liela daļa krāsotas itāļu stilā, bet, šķiet, pašus itāļus tas neutrauc un viņi nekaunās prasīt par acimredzami slikti pārkrāsotiem un nekorekti atjaunotiem auto milzu naudu. īpaši aktuāli 80~90. gadu auto. Neviena 75 un GTV6 nebija pefekta, bet cenas pie 20k EUR par 75 ar 1.8 turbo vai 3.0 V6 un GTV6 un pat GTV ar 2.0 Nordu. Protams, pa vidu arī pērles, dzeltenais RZ bez nobraukuma, jauna mašīna, paŗdota, cenu nezinu.

Uzkritošs Delta Integrale daudzums, nu ļoti daudz, pat nezināju, ka viņas tik daudz vēl saglabājušās. Evo versijas, iespējams, pārdotākā izstādes auto, manuprāt, pusei bija zīmīte "pārdots", cenas sākot ar 40k. Parastās lētākas, bet tās laikam nevienam nevajag, tieši Evo modeļi bija pārdoti.

Man patika ta sadaļa, kur privātie tirgo savus auto,kā Rumbula 90. gados. Tur valdīja īsta rosība, pircēji satikās ar pārdevējiem, virināja kapotus, darbināja motorus, skaļi žestikulēja. Atgādinu, ka gandrīz visi ir itāļi, gan pircēji, gan pārdevēji.

Nu tā, domāsim, varbūt nākamgad kā dalībnieki tur iestartēsim. Ja ne savādāk, tad vismaz pamatīgs tusiņš.

Bildes pilns internets, ielikšu tik dažas, nu tikai tā lai tekstu atšķaidītu













_________________
Mazlietoti un klasiski itāļu auto autofficina.lv
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Es tai pašā vietā biju vienu dienu iepriekš. Ar nodomu,jo tad tusons mazāks. Man tā jau piektā Padova.
- pirmajā dienā no rīta labākos piedāvājumus vēl var nopirkt, pēc pusdienas uzraksts - solde.
- auto pirkt netaisījos, bet rezerves daļu halles gan interesēja. Šoreiz galvenokārt meklēju kontaktus kur vēlāk varēšu kādas b/u daļas dabūt retākas modelim.
- kad rezerves daļas piegriezās, arī apstaigāju izliktos auto. Orgi rakstīja, ka pirms gada bija 5000 auto, šogad nebija mazāk
- man liekas, ka cenas uz daļām un izvēle labāka Padovā. Paši auto gan jāmeklē ārpus Itālijas, jo cenas lielākas kā Vācijā vai Holandē. Ja brauc tirgot savus vēsturiskos, tad droši vien ir OK. Redzēju bulgārus ar vairākiem auto.

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
yo  super


_________________
156GTA, 75TS

Put yourself in a corner and find a way out!
Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)

Atbildēt ar citēšanu
Komentārs  
Nāk rudens, nākamnedēļ atkal Padovas gadatirgus.
Atkal dodos turp uz atklāšanas dienu, šoreiz kompānijā pieteicies vēl kāds alfists. Ceru izbaudīt pasākumu, jo šogad nav tik liela spiediena atrast 101 vajadzīgo detaļu, Duetto tr\ukst tikai sīkumi.
Cerams būs kādas bildes, varbūt kāds apraksts

Parādīt lietotāja profilu Sūtīt Privāto Ziņojumu (PZ)
Parādīt komentārus no iepriekšējā:
Atbildēt pie šī temata 1 lapa no 1 lapām pavisam
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus
Jūs šeit nevarat pievienot komentārus
Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus
Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus
Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
  



Sazināties ar foruma administrāciju | Contact forum administration
Powered by phpBB © phpBB Group | SmartFeedSmartFeed
Design by phpBBStyles.com | Styles Database