 |
341 lapa no 343 lapām pavisam
|
Autors |
Ziņojums |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
palaidniex rakstīja:GirtzB rakstīja:Skatīties uz svešu auto riepām ir nepieklājīgi. Cilvēki vēl nav izpratuši to melno gumijas gabalu ietekmi uz drošu braukšanu un tas ir viens no iemesliem. kādēļ mūsu satiksme tikko uzlīst vai uzsnieg apstājas...
Nepaīk ja sktās uz riepām - turi tās mājās.
Bet vai ar tādām braukt ir pieklājīgi...
Ja vēl paklausās no TA inspektoriem, kādas mašīnas savā gaitā ierodas cerībā saņemt atļauju atrasties uz ceļa... Un galvenais, cik daudz ir tādu!!! Saprotu, ka tajā apskates naktī 2/3 ir pelnījuši vērtējumu 3 - "uz šrotu!"
Tās ir sekas pieejai "man ir veca miskaste, es tak nevaru tās uzturēšanai tērēt naudu, pirkt jaunas detaļas, jaunas riepas utt., jo jebura šāda darbība pārsniegs auto vērtību".
Riepu vecumu it kā esot doma ierobežot, pagaidām tikai atzīmē vecākās gadu. Es domāju, ka to vajag darīt. Arī tas atļautais 1.6mm vasaras riepas protektors ir praktiski plika, līdz indikatoram nobraukta riepa.
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Sun Sep 16, 2018 9:39 am |
|
 |
versatile
Pievienojies: 28 May 2014
Komentāri: 665
2008 Alfa-Romeo 159SW
|
Hz, imho "ziemas" jeb vissezonas riepas, ja, teiksim, vasarā nobrauc 5k km pa Rīgu un divreiz uz Siguldu, nav nekas krimināls. Labāk lai tā naudiņa ir piekarē un bremzēs ielikta.
Kad pirku 159, līdzi nāca praktiski jaunas m+s, noname. Izbraucu, secināju, ka uz ceļa tur labi, šovasar mēģinu nobraukt. Pārdot tādas nav reāli, bet kalpo gana labi, lai ārā nemestu. Ziemā gan nav lietojamas.
|
Mon Sep 17, 2018 10:39 am |
|
 |
egils19
Member of

Pievienojies: 13 Jan 2013
Komentāri: 824
Atrašanās vieta: Carnikava
1974 Alfa-Romeo Spider
|
Visefektīvākais veids kā uzlabot transporta līdzekli ir uzlikt tam labas riepas. Tas ir lētāk kā visi citi uzlabojumi. Ideāla piekare ar nobrauktās riepām ievilks grāvī, otrādi vēl pastāv cerības.
Starp citu tas strādā gan uz auto, moto un arī velo transportu
|
Mon Sep 17, 2018 12:01 pm |
|
 |
j.k.
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15462
Atrašanās vieta: Rīga
2005 Alfa-Romeo 156GTA
|
egils19 rakstīja:Visefektīvākais veids kā uzlabot transporta līdzekli ir uzlikt tam labas riepas. Tas ir lētāk kā visi citi uzlabojumi. Ideāla piekare ar nobrauktās riepām ievilks grāvī, otrādi vēl pastāv cerības.
Starp citu tas strādā gan uz auto, moto un arī velo transportu
+1
_________________ 156GTA, 75TS
Put yourself in a corner and find a way out!
|
Mon Sep 17, 2018 12:31 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
elbee rakstīja:Riepu vecumu it kā esot doma ierobežot, pagaidām tikai atzīmē vecākās gadu. Es domāju, ka to vajag darīt. Arī tas atļautais 1.6mm vasaras riepas protektors ir praktiski plika, līdz indikatoram nobraukta riepa.
riepu vecumu cerams, ka pārskatāmā nākotnē ierobežos, viena tante, kas tirgo riepas stāstīja, ka mūsdienās OK vecums ir 8 gadi.
ja ražotājs indikātoru uzliek pie 1.6mm, tad es saprotu, ka līdz tam riepa ir OK. tikko kā 1.5mm, tā metam ārā  iziet TA ar 1.6mm un tad mēģināt braukt gadu līdznākamajai TA, kad uzlikt nākamās 1.6mm riepas gan laikam nevajadzētu
|
Tue Sep 18, 2018 1:34 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
MartinsT rakstīja:elbee rakstīja:Riepu vecumu it kā esot doma ierobežot, pagaidām tikai atzīmē vecākās gadu. Es domāju, ka to vajag darīt. Arī tas atļautais 1.6mm vasaras riepas protektors ir praktiski plika, līdz indikatoram nobraukta riepa.
riepu vecumu cerams, ka pārskatāmā nākotnē ierobežos, viena tante, kas tirgo riepas stāstīja, ka mūsdienās OK vecums ir 8 gadi.
ja ražotājs indikātoru uzliek pie 1.6mm, tad es saprotu, ka līdz tam riepa ir OK. tikko kā 1.5mm, tā metam ārā iziet TA ar 1.6mm un tad mēģināt braukt gadu līdznākamajai TA, kad uzlikt nākamās 1.6mm riepas gan laikam nevajadzētu 
Izbrauc vienu un to pašu 4 cm dziļo peļķi ar jaunu vai 1,7 mm dziļu proķi... Un tad parunāsim par to ok!
Lai paliek interesantāk peļķi vajadzētu forsēt ne lēnāk par 45 km/h, vai mēģināt forsēt šādu peļķi līkumā vai tajā sabremzēties...
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Sep 18, 2018 2:15 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
palaidniex rakstīja: jaunu vai 1,7 mm dziļu proķi... Un tad parunāsim par to ok! 
iekļaut TA prasībās vismaz 8mm vasarā, ziemā 10mm
ražotāji lohi - nepareizi liek metkas?
|
Tue Sep 18, 2018 2:25 pm |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
MartinsT rakstīja:palaidniex rakstīja: jaunu vai 1,7 mm dziļu proķi... Un tad parunāsim par to ok! 
iekļaut TA prasībās vismaz 8mm vasarā, ziemā 10mm
ražotāji lohi - nepareizi liek metkas?
Likums nosaka minimālo proķi, nevis ražotāji...
Alkoholu arī pēc 22:00 nedrīkst tirgot - Ražotāji lohi!
_________________ in Busso we trust...
|
Tue Sep 18, 2018 2:47 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
kas tās 1.6mm metkas liek riepām? MK noteikumi?
cik saprotu teju visā pasaulē 1.6mm ir OK, bet LV ar tādām nu vošbe nevar pabraukt
|
Tue Sep 18, 2018 3:48 pm |
|
 |
ega
Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 3570
Atrašanās vieta: Rīga, Daugavpils
1996 Alfa-Romeo 155
|
MartinsT rakstīja:kas tās 1.6mm metkas liek riepām? MK noteikumi?
cik saprotu teju visā pasaulē 1.6mm ir OK, bet LV ar tādām nu vošbe nevar pabraukt 
nu pa šošeju lietainā dienā varētu būt interesanti
enīvej...
https://www.youtube.com/watch?v=yNEKl7ZciOI
|
Tue Sep 18, 2018 3:53 pm |
|
 |
MartinsT
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 12216
Atrašanās vieta: Rīga
|
protams, ka vairāk mm ir labāk, bet neba jau LV būs celmlauzis nosakot striktākus noteikumus
Pie kam 1.6mm vasarā un 4mm ziemā ir visā eiro kolhozā, pieņemu, ka kārtējā direktīva....
|
Tue Sep 18, 2018 4:14 pm |
|
 |
Nr.7
Member of

Pievienojies: 12 Oct 2006
Komentāri: 4677
2000 Alfa-Romeo 156
|
palaidniex rakstīja:MartinsT rakstīja:elbee rakstīja:Riepu vecumu it kā esot doma ierobežot, pagaidām tikai atzīmē vecākās gadu. Es domāju, ka to vajag darīt. Arī tas atļautais 1.6mm vasaras riepas protektors ir praktiski plika, līdz indikatoram nobraukta riepa.
riepu vecumu cerams, ka pārskatāmā nākotnē ierobežos, viena tante, kas tirgo riepas stāstīja, ka mūsdienās OK vecums ir 8 gadi.
ja ražotājs indikātoru uzliek pie 1.6mm, tad es saprotu, ka līdz tam riepa ir OK. tikko kā 1.5mm, tā metam ārā iziet TA ar 1.6mm un tad mēģināt braukt gadu līdznākamajai TA, kad uzlikt nākamās 1.6mm riepas gan laikam nevajadzētu 
Izbrauc vienu un to pašu 4 cm dziļo peļķi ar jaunu vai 1,7 mm dziļu proķi... Un tad parunāsim par to ok!
Lai paliek interesantāk peļķi vajadzētu forsēt ne lēnāk par 45 km/h, vai mēģināt forsēt šādu peļķi līkumā vai tajā sabremzēties...
piedaloties satiksmē, kāpēc ir jābrauc peļķē?  Vai tās kaut kā pēkšņi uzrodas sekundes desmitdaļu laikā?
Neticu, ka riepas glābj (ja vien tās nav ārpus saprāta). Ticu, ka glābj pieņemtie lēmumi, rīcība un auto vadīšans prasmes "ekstrēmās" situācijās. Neticu, ka riepas var glābt nezinošu autovadītāju, kas stūrē pa, piemēram, pielijušām Krasta ielas risēm, kamēr zinošs autovadītājs stūrē ar "slikiem" blakus risēm pa "virsotnēm".
Iegūstot autovadītāja apliecību, tik daudz laika tiek tērēts noteikumu apguvei, bet vadītprasmei 0 minūtes. Manuprāt, kamēr nenokārto drošas braukšanas eksāmenu, jāaizliedz piedalīties satiksmē lietū, sniegā un kad gaisa temperatūra ir zem +3C. Eksāmenu jākārto reizi gadā septembrī-oktobrī.
_________________ SPecial Executive for Counter-intelligence, Terrorism, Revenge and Extortion
|
Wed Sep 19, 2018 1:30 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
MartinsT rakstīja:protams, ka vairāk mm ir labāk, bet neba jau LV būs celmlauzis nosakot striktākus noteikumus
Pie kam 1.6mm vasarā un 4mm ziemā ir visā eiro kolhozā, pieņemu, ka kārtējā direktīva....
Nu redzi - sāc jau lietu runāt!
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Sep 19, 2018 7:52 am |
|
 |
palaidniex
Member of

Pievienojies: 12 Jul 2006
Komentāri: 15407
Atrašanās vieta: Rīga
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Nr.7 rakstīja:
piedaloties satiksmē, kāpēc ir jābrauc peļķē? Vai tās kaut kā pēkšņi uzrodas sekundes desmitdaļu laikā?
Neticu, ka riepas glābj (ja vien tās nav ārpus saprāta). Ticu, ka glābj pieņemtie lēmumi, rīcība un auto vadīšans prasmes "ekstrēmās" situācijās. Neticu, ka riepas var glābt nezinošu autovadītāju, kas stūrē pa, piemēram, pielijušām Krasta ielas risēm, kamēr zinošs autovadītājs stūrē ar "slikiem" blakus risēm pa "virsotnēm".
Iegūstot autovadītāja apliecību, tik daudz laika tiek tērēts noteikumu apguvei, bet vadītprasmei 0 minūtes. Manuprāt, kamēr nenokārto drošas braukšanas eksāmenu, jāaizliedz piedalīties satiksmē lietū, sniegā un kad gaisa temperatūra ir zem +3C. Eksāmenu jākārto reizi gadā septembrī-oktobrī.
Protams - ja ir iespēja ir visai prātīgi apbraukt bedres, iesēdušos kanalizācijas vākus, gūlijas un peļķes, risas uz šosejas braucot taisnivai sniega pļurā iebrauktas risas, bet tiklīdz ir jāapdzen pa risām pilnām ar ūdeni vai pāri sniega pļuras vaļņiem, ko tad? un reizēm satiksmē peļķi nevar apbraukt.,,,
Reizēm Riepa ak vai kā glābj! Visādā ziņā nestāsti nu man, ka jaunas riepas neatvieglo auto vadīšanu un darbojas tāpat kā teju nobrauktas...  Kaut vai piemērs ar apdzīšanu uz šosejas, kur risas pilnas ar ūdeni vai ir sniega pļura. To ko var salīdzinoši droši realizēt ar jaunām riepām arī pilnīgs nepraša, var būt visai apgrūtinoši vai pat pilnīgi neiespējami izdarīt tas pats vadīājs ar gandrīz nobrauktām.
Par auto vadīāja apliecības iegūšanu - labs piemērs ir Z kaimiņi. Vispirms iegūšti zaļās lapas tiesības un tikai tad, ja nemaldos pēc gada, kad esi nolicis eksāmenu par iekļaušanos satiksmē un ekstremālo braukšanu to zaļo lapu vari plēst nost...
_________________ in Busso we trust...
|
Wed Sep 19, 2018 7:59 am |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
Conti mājaslapā rakstīts:
"Tread wear indicators - Cross ribs evenly spaced around the circumference of the tire in the main longitudinal tread grooves which become level with the tread surface when the remaining tread depth is down to approx. 1.6mm. Continental acknowledges that 1.6 mm (2/32”) is the most widely accepted minimum tread depth standard at which tires should be removed from service.
This standard has been adopted as a legal regulation by many of the world’s national transportation authorities.
Continental recommends the following tread depths for tire replacement:
summer tires 3 mm
winter tires 4 mm "
Tātad ražotājs uzskata, ka vasaras riepa pie 3mm vairs nav lietojama un jāpērk jauna, bet 1.6mm ir pilnīgi beigts, jāpārtrauc lietot, jāmet ārā.
Savukārt mūsu pilsonis uzskata, ka 1.6mm ir TA norma, tātad ne tas nozīmē, ka 1.6mm riepa ir ok, jo TA var iziet. Smagākajā gadījumā tas nozīmē, ka uz TA ir jāsadabū lietotas riepas ar vismaz 1.6mm un pēc tam gadu var močīt ar liselli
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Wed Sep 19, 2018 10:09 am |
|
 |
|
Pašlaik ir Mon Apr 28, 2025 2:15 pm | Visi laiki ir GMT + 3 Stundas
|
341 lapa no 343 lapām pavisam
|
Jūs šeit nevarat izveidot jaunus tematus Jūs šeit nevarat pievienot komentārus Jūs šeit nevarat rediģēt savus komentārus Jūs šeit nevarat dzēst savus komentārus Jūs šeit nevarat balsot aptaujās
|
|
|