Salvadors rakstīja:
paga, tad sanāk ka ja ātrums ir 100-110 kmh tad q-tronic ir ielicis 5.tajaa robaa un apgriezieni ir ap/virs 2k, un 6.tajaa robā liek tikai pie 120 kmh? (q-tronicam tachu ir 6 robi vai ne?)
un cik tavs varētu ēst ja tu būtu agresīvais braucējs un stumdiitos pa prokpaam no viena pilseetas gala paari tiltiem uz otru?
cik daudz tu brauc ikdienā?
es savukārt esmu sapratis ka nākamais mans auto būs dīzelis jo:
1.kārt saļara kudiš lētāka par beņu un sirds iesāpas ikreiz kad jālej 98. pa 1.3 eur litrā
2.kārt patēriņš kaut cik jaudīgam benzīna aparātam pilsētas propkās būs ap 15-17 litri (dažreiz pat 20 litri) - vēlreiz sirds noasiņo...
3.kārt pa šoseju jau arī benzīnnieks nav nekāds ekonomiskais un brīžiem ir žēl kkur aizbraukt ārpus Rīgas ar patēriņu pa šoseju 9l/100km (pa 1.3 eur litrā!!!)
4.kārt mūsdienās skatos ka daži dīzeļi labāk piešķiļas ziemas mēnešos kā benzīnnieki.
nu jā tas, ka neuzsilst tik ātri kā benzīnnieks tas ir tāds mīnusiņš, bet man šķiet ka tas ir atkarīgs no auto markas. no citiem dīzelistiem esmu dzirdējis ka nav nemaz tik traki un siltu sāk pūst jau pēc pāris minūtēm.
vispār dīzeļa patēriņa tēma šeit vienmēr izvēršas par garu diskusiju un katru reizi nonāk pie viena rezultāta.
- jā 6.robā viņš liek tikai īsi pirms 120 kmh

manuāli arī neļauj pārslēgt, kamēr nav kādi 2100-2200 rmp.
- diži vairāk par tiem 10-11 l/100km viņš vidēji pilsētā nekāpj (tad laikam toč kāda vaina autiņam). nu ja visu laiku pedāli grīdā spiež un atlaiž tikai lai bremzi nospiestu, tad droši vien arī vairāk ēdīs.
- ikdienā braucu, kā teikt uz veikalu un bērnus pa pulciņiem un trenniņiem izvedāt. katrs brauciens līdz 5km robežās, beiži vispār 1-2km, kad jāšķiļ tādam braucienam, katrreiz sirds asiņo.

jo pagājušogad ar šādu braukšanu izpūde bija aizsērējusi tā, ka ar augstspiedienu nevarēja Fficinā dabūt vaļā uzreiz.Cik es no tām lietām saprotu, tad pa tiem īsiem gabaliem īsti neuzsilst izpūtēja truba un neiztvaiko kondensāts, kas rezultātā saķep ar jaunajiem tvaniem, jo sākumā ir paaugstinātas atgāzes.
Par benzīnniem, man, protams kā vienīgais nākotnes variants pēc šī ir tikai un vienīgi Giulia. un 2.0t motors apvienojumā ar 8 pakāpju automātu, cik saprotu ir diezgan fleksibls uz patēriņu: var braukt iekļaujoties 10 l/100km un pat aizdomas, ka varētu arī ražotāja datos iekļauties, īpaši pacenšoties, jo grieze un ātrumu skaits ļauj viņam braukt 1300-1700 rmp robežās, bet var arī braukt agresīvi un tad gan jau arī 20 l/100km var sasniegt.
uz atmosfēriskiem īpaši neskatos, jo tur vienīgais ekonomijas risinājums ir gāze.