Autors |
Ziņojums |
Ezis
Pievienojies: 18 Mar 2014
Komentāri: 17
Atrašanās vieta: Rīga
|
 Galvas blīves maiņa 156SW 2.0TS 2000'
Varbūt kāds spečuks var padalīties ar info, kādi papildus darbi veicami pie galvas blīves maiņas?
Zinu, ka galva būs jāved slīpēt, būs jāmaina vārstu un sadales vārpstu blīvslēgi.
Vairāk interesē, vai nepieciešams kaut ko darīt ar variatoru un varbūt vēl kādu blīvi pa ceļam esmu aizmirsis?
Galvas blīve jāmaina dēļ tā, ka kaut kur pazuda antifrīzs un motors uzvārījās. Tagad zūd eļļa- starp bloku un galvu visu laiku slapjš.
Plānā ir izskalot dzesēšanas sistēmu un pārbaudīt visas caurules, lai neatkārtotos pārkaršana.
+Varbūt kāds var ieteikt, kur meklēt jaunu izplešanās trauka korķi? Nezinu vai manējais ir labs vai nav, gribu uzlikt vienkārši jaunu, lai zinātu, ka tā nav problēma.
Jau iepriekš paldies.
|
Wed Mar 08, 2017 4:20 pm |
|
 |
Braucejs
Pievienojies: 28 Jan 2012
Komentāri: 100
Atrašanās vieta: Rīga
|
Man ir lietots izplešanās trauka vāciņš, kas palicis no mana vecā 1.9jtd, kad mainīju trauku, jaunais nāca ar savu vāciņu komplektā.
|
Thu Mar 09, 2017 12:42 am |
|
 |
Ezis
Pievienojies: 18 Mar 2014
Komentāri: 17
Atrašanās vieta: Rīga
|
Neliels update.
Man šķiet, ka vāciņš tomēr nebūs pie vainas, šodien, sastrēgumā stāvot, pamanīju, ka temperatūra pēkšņi sāk kāpt un ventilators neieslēdzas. Ieslēdzās tikai tad, kad ieslēdzu kondicionieri un pēc tam viss itkā atkal strādāja normāli. Tātad vainīgs varētu būt tas, kas slēdz iekšā ventilatoru. + antifrīzs arī līdz ar to kaut kur izgaisa, bet kur tieši tek, grūti pateikt. Ja nesakaita to, ka gar galvas blīvi viens stūris slapjš no laikam eļļas, tad visur citur, kur ir saistība ar dzesēšanu nekādas noplūdes neredz. Varbūt cilindrā? Domāju, ka būtu pamanījis dūmus...
No blīvēm sapratu, ka vēl vajadzēs ieplūdes un izplūdes kolektora blīves. Camlocki ir no iepriekšējās alfas.
Vispār apbrīnojami švaka atsaucība. Vai nu neviens ne velna nezin un tāpēc nevēlas komentēt, kas kaut kādā ziņā ir ok, vai arī vienkārši nevēlas palīdzēt.
|
Tue Mar 14, 2017 10:50 pm |
|
 |
zeenjaa
Pievienojies: 10 Sep 2006
Komentāri: 1565
Atrašanās vieta: Jelgava
|
Mans peroniskais viedoklis par zemo aktivitāti ir tāds, ka TS ir "īpašs" motors ar visu to, ka tas ir ļoti labs, tas prasa arī īpašu aprūpi un tik cim man viņš bija uz 147 sen atpakaļ secinājums ir tāds, ka to jādod remontēt tiem, kas zina visus tā niķus un niances. Pašam gadījies uzvārīt TS un pēc tam sākās nebeidzams stāsts. Tieši šī iemesla dēļ neviens neuzņemās konsultēt forumā, jo tur daudz ko var salaist dēlī un arī nezinot precīzi vainu, var likt tev mainīt to, ko nemaz nevajag.
Par ventilatora releju vai devēju vai kā viņu tur.... kautkur liekas ne vienu rezi vien bija rakstīts. nezinu vai sakritība, bet man toreiz arī pēc uzvārīšanās pirmajā braucienā gandrīz atkal uzvārījās dēļ ventilatora. laikam to devēju arī jāmaina uzreiz pēc uzvārīšanās. Bet par pašu motoru labāk ved uz ficinu, lai tur taisa
|
Wed Mar 15, 2017 9:50 am |
|
 |
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Jā. Arī es alfai pieslēdzu kompi mājās un tad vienkārši pārbaudu ...
_________________ dejojam dizko!
|
Wed Mar 15, 2017 3:49 pm |
|
 |
Gunča
Pievienojies: 30 May 2010
Komentāri: 1193
Atrašanās vieta: Preiļi
2001 Alfa-Romeo 166
|
Kaut kas neticams! Normals posts no Gangnam....
|
Wed Mar 15, 2017 4:31 pm |
|
 |
muuris
Member of

Pievienojies: 13 Jul 2006
Komentāri: 2628
Atrašanās vieta: Valmiera
|
Varu piedāvāt 1.8TS ar reāliem 180tkm. no '97 146 AR
Eļļu netērē, nekas negrab. Tik no donora jāizņem.
Ja interesē PZ
|
Wed Mar 15, 2017 10:58 pm |
|
 |
elbee
Member of

Pievienojies: 29 Jun 2006
Komentāri: 21646
|
muuris rakstīja:Varu piedāvāt 1.8TS ar reāliem 180tkm. no '97 146 AR
Eļļu netērē, nekas negrab. Tik no donora jāizņem.
Ja interesē PZ
Varu piedavat labu 156 1.8 ar skati lidz gada beigam, bet motora kaut kas klauve. Pa abiem kopa kaut kas var sanakt
_________________ Itāļu auto speciālisti, auto tirdzniecība - 67 383 626 www.autofficina.lv
|
Wed Mar 15, 2017 11:15 pm |
|
 |
versatile
Pievienojies: 28 May 2014
Komentāri: 665
2008 Alfa-Romeo 159SW
|
Gunča rakstīja:Kaut kas neticams! Normals posts no Gangnam.... 
Pilnmēness. Normāli cilvēkisāksviestu dzīt, gangnams - normāli postēt.
|
Thu Mar 16, 2017 12:23 am |
|
 |
krods
Pievienojies: 04 Feb 2015
Komentāri: 618
2004 Alfa-Romeo 156SW
|
versatile rakstīja:Gunča rakstīja:Kaut kas neticams! Normals posts no Gangnam.... 
Pilnmēness. Normāli cilvēkisāksviestu dzīt, gangnams - normāli postēt.
troļļi ir lipīgi
|
Thu Mar 16, 2017 9:37 am |
|
 |
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Tā cena bija varbūt tad, kad tava dziedātā dziesma bija ķīnas topa augšgalā...
http://www.ebay.com/itm/252690117154?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
_________________ dejojam dizko!
|
Fri Mar 17, 2017 12:21 am |
|
 |
dzintis
Pievienojies: 20 Jul 2006
Komentāri: 3819
Atrašanās vieta: tur kur pēdējā alfa...
1996 Alfa-Romeo Spider
|
Gangamstyle rakstīja:dzintis rakstīja:Jā. Arī es alfai pieslēdzu kompi mājās un tad vienkārši pārbaudu ...
Nee tu jau drosi vari baazt vadus pa taisno vai testeri vai ko nu tur juus laukji darat vienmeer, es labak tomer iesaku noziedot 38 eiro ebaja vadam.
Pats izlasi ko raksti?
Runa gāja par kabeli!
_________________ dejojam dizko!
|
Fri Mar 17, 2017 9:59 am |
|
 |
Ezis
Pievienojies: 18 Mar 2014
Komentāri: 17
Atrašanās vieta: Rīga
|
Biju mazliet pazudis, taču varu paziņot, ka process kustās uz priekšu.
Galva jau ir atpakaļ no pārbaudes, slīpēšanas un vārstu pucēšanas.
Kaut kad salikšu arī bildes, taču īsumā situācija bija tāda, ka 4. cilindrā tecēja iekšā antifrīzs.
Pēc slīpēšanas galvu saņēmu atpakaļ ar 1 trūkstošu to cilindrīti, kas centrē sadales vārpstas kakliņu. Kādam ir idejas, kā to sauc un kur to meklēt?
|
Fri Apr 21, 2017 11:36 am |
|
 |
Ezis
Pievienojies: 18 Mar 2014
Komentāri: 17
Atrašanās vieta: Rīga
|
Īsumā par padarīto:
Galva aizvesta pārbaudīt, noslīpēt.
Nomanīta galvas blīve, abu kolektoru blīves, remkomplekts variatoram, jaunas galvas skrūves, abi sadales vārpstu blīvslēgi, vārstu blīvslēgi, termostats, termostata temperatūras sensors ,rezistors (tas, kas radiatorā), visas 8 sveces, eļļa + filtrs, dzesēšanas šķidrums. Varbūt vēl kaut kas, ko neatceros.
Viss rūc un griežās labāk kā jebkad, tikai nekādi netieku galā ar temperatūru. Visu laiku kāpj līdz 110+ un ventilators neslēdzas iekšā. Ir vēl kaut kas, kas kontrolē ventilatora ieslēgšanos bez tā rezistora un dačika termostatā? Līdz lielajam 50A relejam strāva aiziet- salaižot kājas pa taisno, ventilators ieslēdzas. Kaut kā izdevās vienu reizi panākt, ka relejs nostrādā un viss itkā sāk strādāt, bet tā bija tikai viena reize. Varbūt ir kāda zināma vieta, kur meklēt nekontaktu?
Rīt slēgšu klāt pc un skatīšos, kas tur notiek, varbūt patiesībā viss ok, bet jaunais temp. sensors rāda nepareizi? Interesanti vēl ir tas, ka pārkaršanas lampiņa neiedegas. Izdegusi nav- ieslēdzot aizdedzi ieslēdzas testa režīmā...
|
Tue Apr 25, 2017 4:40 pm |
|
 |
koijotins
Member of

Pievienojies: 02 May 2008
Komentāri: 5936
Atrašanās vieta: Lēdurga
1984 Alfa-Romeo 90
|
a daciks nedirs??? normali ta medz but T.S
_________________ visa veida itāļu auto remonts un rezerves daļas 28397250
|
Tue Apr 25, 2017 8:51 pm |
|
 |
|